ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ
ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
 
Л И С Т
 
N 2-222/2556 від 17.04.2001
 
 

Щодо розміщення реклами на фасаді будинку

 
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва розглянув лист щодо розміщення реклами на фасаді будинку та повідомляє таке.
Відповідно до п.2 ст.15 Закону України "Про рекламу" (270/96-ВР) , порядок розміщення зовнішньої реклами встановлюється відповідними місцевими органами влади в межах їх компетенції (без втручання у форму і зміст реклами). Інформація (вивіска) про особу, розміщена на фасаді, біля входу (в'їзду), або про її продукцію у вітрині споруди, в якій ця особа займає приміщення, не потребує отримання дозволу місцевого органу влади.
Під зовнішньою рекламою розуміється будь-яка реклама, що розміщується на окремих спеціальних конструкціях, щитах, екранах, розташованих просто неба, на фасадах будинків та споруд.
Рекламою, згідно зіст.1 Закону (270/96-ВР) , є спеціальна інформація про осіб (будь-яка фізична або юридична особа) чи продукцію (товари, роботи, послуги, цінні папери), яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку.
Вивіска "Кафе-бар" інформує населення про надання послуг харчування, а тому входить до поняття продукції.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, необхідно зазначити, що у випадку розміщення вивіски "Кафе-бар" у вітрині споруди дозвіл місцевого органу влади отримувати не потрібно, а якщо на фасаді - дозвіл отримувати обов'язково. Однак якщо на вивіску, розміщену на фасаді, нанести інформацію про особу, що займає приміщення, отримувати дозвіл буде не потрібно.
 
Перший заступник Голови В.Загородній
 
"Галицькі контракти - Дебет-Кредит", N 24, червень, 2001 р.