КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 8 квітня 2009 р. N 422-р
Київ

Про затвердження титулу будови першої черги Пролетарсько-Київської лінії метрополітену в м. Донецьку від станції "Пролетарська" до станції "Білий лебідь" з електродепо "Пролетарське"

Затвердити поданий Мінтрансзв'язку титул будови першої черги Пролетарсько-Київської лінії метрополітену в м. Донецьку від станції "Пролетарська" до станції "Білий лебідь" з електродепо "Пролетарське", будівництво якої розпочалось у 1993 році, що додається.
Прем'єр-міністр України
Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 8 квітня 2009 р. N 422-р

ТИТУЛ

будови першої черги Пролетарсько-Київської лінії метрополітену в м. Донецьку від станції "Пролетарська" до станції "Білий лебідь" з електродепо "Пролетарське", будівництво якої розпочалось у 1993 році

Найменування будови та її місцезнаходження: перша черга Пролетарсько-Київської лінії метрополітену в м. Донецьку від станції "Пролетарська" до станції "Білий лебідь" з електродепо "Пролетарське" Частка державної власності у майні забудовника на 1 січня 2009 р. - 100 відсотків
Найменування забудовника: державне підприємство "Донецька дирекція будівництва метрополітену" Наявність робочої документації: розроблена на загальну кошторисну вартість - 1266252,173 тис. гривень, в тому числі будівельно-монтажних робіт - 1120215,904 тис. гривень
Галузь: будівництво мостів, шляхових естакад, тунелів та метрополітену, код 45.21.2 (va375202-05) Проектно-кошторисну документацію затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. N 1102 (1102-2008-р)
Сфера управління: Мінтрансзв'язку Генеральні проектні організації: державне підприємство "Проектний інститут "Укрметротунельпроект", ВАТ "Харківметропроект"
Характер будівництва: нове
Строк будівництва: 1993-2015 роки Генеральні підрядні оганізації: ТОВ "Донецькшахтометробуд", ТОВ "Треналофф-траст"
Джерела фінансування: державний, місцеві бюджети та кошти інших інвесторів
Показники будови (об'єкта) Згідно з проектно- кошторисною докумен- тацією Виконано на 1 січня 2009 р. Профінан- совано на 1 січня 2009 р. Завдання за роками
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
Будівельна потужність лінії у двоколійному вимірі, кілометрів 12,9 12,9
Експлуатаційна потужність, кілометрів 10,9 10,9
Вартість основних фондів, тис. гривень 4721951,47 4721951,47
Капітальні вкладення, тис. гривень 5654998,938 293807,838 293807,838 515000 581543 630005 872314,4 920776,3 920776,3 920776,1
Загальна кошторисна вартість, тис. гривень 5654998,938 293807,838 293807,838 515000 581543 630005 872314,4 920776,3 920776,3 920776,1
у тому числі:
будівельно-монтажних робіт 2871458,862 280707,214 280707,214 413083,3 356898 386640 535347,2 515088,7 146606,7 237087,748
устатковання, меблів та інвентарю 758339,285 50000 408339 300000,285
пусконалагоджувальних робіт 38143,412 10143 28000,412
інші витрати 1987057,379 13100,624 13100,624 101916,7 224645 243365 336967,2 355687,6 355687,6 355687,655
Із загального обсягу капітальних вкладень за рахунок, тис. гривень:
державного бюджету 209308,9 209308,9 500000
місцевого бюджету 84498,938 84498,938 15000 174462,9 189001,5 261694,32 276232,89 276232,89 276232,83
інших інвесторів 407080,1 441003,5 610620,08 644543,41 644543,41 644543,27
_______________
Примітка. Сума коштів інших інвесторів у 2010-2015 роках коригуватиметься залежно від обсягів фінансування, визначених законом про державний бюджет на відповідний рік.