УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.05.2003 N 384
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 червня 2003 р.
за N 421/7742
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1031 (z1038-08) від 07.08.2008 )

Про порядок закупівлі послуг, пов'язаних із здійсненням державних зовнішніх запозичень, обслуговуванням і погашенням державного боргу

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.03.2003 N 385 (385-2003-п) "Про закупівлю послуг, пов'язаних із здійсненням державних зовнішніх запозичень, обслуговуванням і погашенням державного боргу" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок закупівлі послуг, пов'язаних із здійсненням державних зовнішніх запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу, що додається.
2. Департаменту управління державним боргом у встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря Ярошенка Ф.О.
Перший віце-прем'єр-міністр
України, Міністр фінансів
України
М.Я.Азаров

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
30.05.2003  N 384
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 червня 2003 р.
за N 421/7742

ПОРЯДОК

закупівлі послуг, пов'язаних із здійсненням державних зовнішніх запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок застосовується при закупівлі специфічних послуг, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2003 N 385 (385-2003-п) "Про закупівлю послуг, пов'язаних із здійсненням державних зовнішніх запозичень, обслуговуванням і погашенням державного боргу".
1.2. Закупівля послуг, пов'язаних із здійсненням державних зовнішніх запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу (далі - специфічні послуги), здійснюється згідно з цим Порядком шляхом проведення процедур торгів з обмеженою участю, запиту цінових пропозицій (котирувань) та закупівлі в одного учасника. При проведенні зазначених процедур закупівлі використовуються відповідні норми Закону України від 22 лютого 2000 року N 1490-III (1490-14) "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.
1.3. Основною процедурою здійснення закупівель специфічних послуг є процедура торгів з обмеженою участю.
За наявності умов, указаних у цьому Порядку, за рішенням тендерного комітету застосовуються інші, визначені цим Порядком, процедури.
1.4. Закупівля специфічних послуг здійснюється Міністерством фінансів України (далі - Міністерство) і проводиться рішенням тендерного комітету з питань закупівлі послуг, пов'язаних із здійсненням зовнішніх державних запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу (далі - Тендерний комітет), затвердженим Міністром фінансів України або особою, яка виконує його обов'язки, без узгодження із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг.
1.5. Склад Тендерного комітету та положення про нього затверджується наказом Міністерства.

2. Тендерний комітет, його повноваження та функції

2.1. Основними функціями Тендерного комітету є:
- прийняття рішення про застосування процедури проведення закупівель відповідно до вимог цього Порядку;
- повідомлення про проведення тендера;
- визначення термінів та порядку подання і розкриття тендерних пропозицій;
- встановлення вимог до учасників;
- затвердження тендерної документації;
- організація приймання, зберігання, розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій;
- визначення попередніх результатів тендерів;
- ведення необхідних протоколів щодо здійснення процедур закупівлі;
- ведення переговорів з учасниками щодо укладення договору про закупівлю.
2.2. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос голови Тендерного комітету є ухвальним.
2.3. Рішення Тендерного комітету оформляється протоколом, який підписується усіма його членами, що брали участь у голосуванні.
2.4. Рішення про визначення переможця подається на затвердження Міністру фінансів України або особі, яка виконує його обов'язки.
2.5. За рішенням голови Тендерного комітету до участі в його роботі можуть бути залучені консультанти: радники з питань державного боргу, що працюють у Міністерстві або Державному казначействі України, спеціалісти науково-дослідних інститутів, які займаються питаннями державного боргу.

3. Особливості здійснення процедур закупівель специфічних послуг

3.1. Особливості проведення процедури торгів з обмеженою участю:
3.1.1. Строк подання тендерних пропозицій встановлюється Тендерним комітетом, але не може бути менше 7 календарних днів та не більше 30 календарних днів від дати відправлення запрошень.
3.1.2. Якщо Тендерним комітетом установлено декілька критеріїв оцінки, питома вага цих критеріїв визначається у кожному випадку окремо в залежності від їх важливості у закупівлі певних послуг та зазначається у тендерній документації. При цьому обмеження щодо питомої ваги цінового критерію, встановлені Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (1490-14) , не застосовуються.
3.1.3. Торги можуть визнаватися такими, що не відбулися, у разі, якщо ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену Міністерством на фінансування закупівлі, або якщо здійснення закупівлі перестало відповідати державним потребам, та з інших підстав, передбачених законодавством.
3.1.4. Рішення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, повідомляються письмово учасникам торгів і не потребують опублікування. Не потребують також публікації у зазначеному виданні оголошення про результати проведених торгів.
3.1.5. З учасником, тендерну пропозицію якого було акцептовано, Міністерство укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації у строк не пізніше ніж через 45 робочих днів з дня відправлення письмового повідомлення про акцепт пропозиції.
3.1.6. Міністерство, у разі потреби та якщо це передбачено умовами тендера, може залучити до участі у наданні специфічних послуг учасника, що посів друге місце у проведеній процедурі.
3.1.7. У разі, коли учасник тендера, пропозицію якого було акцептовано, відмовився від укладення договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, Міністерство може запропонувати укласти договір учаснику, який посів наступне місце у проведеній процедурі.
3.2. Особливості проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань):
3.2.1. Процедура запиту цінових пропозицій (котирувань) застосовується Міністерством у разі закупівлі послуг, вартість яких не перевищує суму, еквівалентну 50 тисячам євро.
3.2.2. Міністерство у разі потреби може залучити до участі в наданні специфічних послуг учасника, що посів наступне після переможця місце у проведеній процедурі.
3.2.3. У тому разі, коли із учасником тендера, пропозицію якого було акцептовано, неможливо укласти договір про закупівлю відповідно до запиту цінових пропозицій, Міністерство може запропонувати укласти договір учаснику, який посів наступне місце у проведеній процедурі.
3.3. Особливості процедур закупівлі послуг в одного учасника:
3.3.1. Процедура закупівлі послуг в одного учасника застосовується Міністерством у разі:
- закупівлі послуг, пов'язаних з наданням кредитного рейтингу (послуг міжнародних рейтингових агентств);
- закупівлі послуг міжнародних інформаційних агентств;
- відсутності конкуренції при наданні послуг, які можуть бути виконані лише певним учасником;
- універсальності послуг для Міністерства. Обґрунтуванням цього може бути наявність у учасника можливостей для якісного виконання широкого спектра послуг (тобто можливість надання одним учасником такого спектра послуг, що зазвичай надають декілька юридичних осіб), щодо отримання яких у даний момент Міністерство має потребу;
- потреби в наданні первісним учасником додаткових послуг, коли заміна учасника може призвести до закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними послугами, або ці послуги технічно чи економічно пов'язані з первісним замовленням;
- необхідності закупівлі послуг, які, у зв'язку з їх спеціальним призначенням, становлять державну таємницю;
- наявності нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з особливими економічними та соціальними обставинами;
- наявності нагальної потреби у здійсненні закупівлі за дорученням Кабінету Міністрів України.
3.3.2. Рішення про закупівлю із застосуванням даної процедури приймається Тендерним комітетом на підставі обґунтованої пропозиції про її застосування керівника структурного підрозділу Міністерства, відповідального за цей напрямок роботи.
Разом із зазначеною пропозицією керівник структурного підрозділу Міністерства інформує Тендерний комітет про орієнтовну вартість закупівлі послуг.

4. Укладення договору

4.1. Договір про закупівлю специфічних послуг може укладатись на весь період надання послуг відповідно до бюджетних призначень на відповідні роки та не потребує щорічного переобрання учасників щодо надання зазначених послуг або переукладення договорів.
4.2. Попередня оплата надання специфічних послуг здійснюється відповідно до умов укладених угод.
В. о. начальника Управління
роботи з комерційними
борговими зобов'язаннями
О.М.Ходачук