ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Положення про склад та регламент роботи Комісії з питань повернення у державну власність об'єкта приватизації у разі розірвання або визнання недійсним договору купівлі-продажу такого об'єкта
Відповідно до Порядку повернення у державну власність об'єктів приватизації у разі розірвання або визнання недійсними договорів купівлі-продажу таких об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.01 N 32 (
32-2001-п)
, та Порядку звіряння результатів інвентаризацій і оцінок об'єкта приватизації, що за рішенням суду, господарського суду повертається у державну власність, та визначення збитків, що могли бути завдані цьому об'єкту під час володіння ним покупцем, затвердженого наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 14.11.01 N 2107 (
z1033-01)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.01 за N 1033/6224. НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про склад і регламент роботи місії з повернення у державну власність об'єкта приватизації у разі розірвання або визнання недійсним договору куп продажу такого об'єкта, що додається.
2. Регіональним відділенням Фонду, Фонду майна Автономної Республіки Крим у місячний термін з дня підписання ці наказу затвердити власними наказами регламент роботи місії регіонального відділення з повернення у державну власність об'єкта приватизації у разі розірвання або визнання дійсним договору купівлі-продажу такого об'єкта.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
19.04.2006 N 657
ПОЛОЖЕННЯ
про склад і регламент роботи Комісії з питань повернення у державну власність об'єкта приватизації у разі розірвання або визнання недійсним договору купівлі-продажу такого об'єкта
1. Комісія з повернення у державну власність об'єкта приватизації у разі розірвання або визнання недійсним договору купівлі-продажу такого об'єкта (далі - Комісія) створюється наказом Фонду відповідно до Порядку повернення у державну власність об'єктів приватизації у разі розірвання або визнання недійсними договорів купівлі-продажу таких об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.01 N 32 (
32-2001-п)
, та Порядку звіряння результатів інвентаризацій і оцінок об'єкта приватизації, що за рішенням суду, господарського суду повертається у державну власність, та визначення збитків, що могли бути завдані цьому об'єкту під час володіння ним покупцем, затвердженого наказом Фонду від 14.11.01 N 2107 (
z1033-01)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.01 за N 1033/6224.
2. Комісія здійснює свою роботу у разі рішення суду, господарського суду про розірвання або визнання недійсним договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у зв'язку з невиконанням його умов і повернення об'єкта у державну власність та в інших випадках, передбачених законодавством.
3. Метою діяльності Комісії є:
здійснення заходів щодо утворення, організації роботи і місії з інвентаризації об'єкта приватизації, що повертається у державну власність (далі - об'єкт), та затвердження результатів інвентаризації об'єкта (крім пакетів акцій);
здійснення у разі потреби заходів із проведення, затвердження результатів оцінки об'єкта (крім пакетів акцій);
звіряння (з урахуванням вимог затвердженого наказом Фонду від 14.11.01 N 2107 (
z1033-01)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.01 за N 1033/6224 Порядку звіряння результатів інвентаризацій і оцінок об'єкта приватизації, що за рішенням суду, господарського суду повертається у державну власність, та визначення збитків, що могли бути завдані цьому об'єкту під час володіння ним покупцем) результатів інвентаризацій і оцінок об'єкта, проведених при його відчуженні державним органом приватизації і на дату набрання чинності рішенням суду, господарського суду про його повернення у державну власність (далі - звіряння). Затвердження результатів звіряння;
прийняття рішення щодо віднесення до збитків виявлених під час звіряння нестач матеріальних цінностей та (або) зменшення вартості майна об'єкта;
розроблення, у разі потреби, заходів, пов'язаних із відшкодуванням колишнім власником об'єкта збитків, заподіяних ним, або стягненням цього відшкодування з нього у судовому порядку;
розгляд та прийняття рішень щодо спірних питань, які можуть виникнути в процесі повернення об'єкта у державну власність, що не потребують вирішення у судовому порядку;
підготовка висновків (у вигляді рішення Комісії) із зазначених питань;
приймання об'єкта у державну власність за актом приймання-передавання.
4. Склад Комісії у кожному конкретному випадку затверджується окремим наказом Фонду. До складу Комісії входять:
голова Комісії - заступник Голови Фонду, якому підпорядковується Департамент договірного менеджменту;
заступник Голови Комісії - директор Департаменту договірного менеджменту;
постійні члени Комісії - працівники Департаменту договірного менеджменту, Департаменту оцінки майна та оціночної діяльності та Юридичного департаменту;
постійний член Комісії - відповідальний секретар: працівник Департаменту договірного менеджменту;
члени Комісії, що входять до її складу в залежності від групи об'єктів приватизації, до якої належав об'єкт на момент його відчуження, та способу його відчуження - працівники Департаменту інвестиційного менеджменту та майна за кордоном, Департаменту підготовки та проведення конкурсів, Департаменту продажу об'єктів нерухомості.
У разі відсутності в період роботи Комісії Голови Комісії, його обов'язки покладаються на заступника Голови Комісії.
5. Членами Комісії мають бути працівники, що займають посади не нижче заступника начальника відділу.
6. Засідання Комісії вважається правомірним у разі, якщо у ньому взяли участь не менше чотирьох членів Комісії та її голова.
7. Рішення Комісії, для прийняття яких потрібне голосування, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів право остаточного рішення належить голові Комісії.
8. Рішення Комісії оформлюється протоколом Комісії та затверджується Головою Фонду.
9. У разі повернення у державну власність об'єктів, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави та приватизація яких здійснювалась за погодженням з Кабінетом Міністрів України, членами Комісії мають бути працівники Фонду, що займають посади не нижче заступників директорів департаментів, а рішення Комісії має бути затверджене Головою Фонду.
10. На розгляд Комісії подаються:
документи і матеріали, підготовлені комісіями з інвентаризації, оцінки об'єктів, а у разі відсутності таких комісій, Комісією розглядаються підготовлені самостійно нею такі документи і матеріали;
документи, які вважає за необхідне надати колишній власник об'єкта;
інші документи, які на думку Комісії слід залучити до справи.
11. Термін роботи Комісії (та у разі потреби окремих етапів її роботи згідно з пунктом 3 цього Положення встановлюється наказом Фонду, яким утворюється Комісія, і залежить від виду, групи об'єктів приватизації, до якої належав об'єкт на момент його відчуження, та способу приватизації об'єкта (першого його відчуження державним органом приватизації)).
12. У разі, якщо об'єкт має бути повернений у комунальну власність, до складу Комісії має бути включено представника відповідного органу місцевого самоврядування.
Директор Департаменту
договірного менеджменту
|
Ю.Нікітін
|