УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 15 липня 1997 р. N 766
Київ
|
Про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами
Відповідно до статті 26 Закону України "Про рекламу" (
270/96-ВР)
(Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 39, ст. 181) Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити при Кабінеті Міністрів України Раду з питань координації діяльності в галузі реклами у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами, що додається.
3. Затвердити головою Ради з питань координації діяльності в галузі реклами Віце-прем'єр-міністра України Рогового Василя Васильовича.
Виконуючий обов'язки
Прем'єр-міністра України
|
В. ДУРДИНЕЦЬ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 липня 1997 р. N 766
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду з питань координації діяльності в галузі реклами
1. Рада з питань координації діяльності в галузі реклами (далі - Рада) є постійно діючим координаційно-консультативним органом при Кабінеті Міністрів України, створеним для координації діяльності міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з питань розроблення і реалізації правових, організаційних та економічних заходів, спрямованих на регулювання рекламної діяльності.
2. У своїй діяльності Рада керується Конституцією (
254к/96-ВР)
та законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. На Раду покладається:
розроблення пропозицій щодо формування єдиної державної політики у сфері регулювання рекламної діяльності;
координація дій центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України щодо реклами;
підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавчої, нормативної та методичної бази, що регулює рекламну діяльність і забезпечує її розвиток;
прийняття рішень з питань:
узгодження нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з питань регулювання рекламної діяльності;
захисту інтересів споживачів реклами, рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами;
забезпечення незалежної експертизи реклами;
розвитку і координації науково-методичної та освітньої діяльності в галузі реклами;
вивчення, узагальнення і поширення позитивного досвіду в галузі рекламної діяльності;
здійснення інших організаційних заходів щодо запровадження системи запобігання і припинення порушень законодавства, що регулює рекламну діяльність.
4. Рада має право:
вносити Кабінету Міністрів України пропозиції з питань удосконалення законодавства про рекламу;
залучати в установленому порядку до розроблення та реалізації міжгалузевих програм з питань реклами працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, установ і громадських організацій;
заслуховувати звіти відповідальних осіб органів виконавчої влади про стан виконання Закону України "Про рекламу" (
270/96-ВР)
та рішень Ради з питань реклами;
одержувати в установленому порядку від міністерств, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
утворювати консультативні та експертні комісії, робочі групи і залучати в установленому порядку до роботи в них провідних фахівців і вчених.
5. У своїй роботі Рада взаємодіє з громадськими організаціями.
6. Раду очолює голова, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
Голова Ради організовує її роботу і несе відповідальність за виконання покладених на неї завдань.
До складу Ради входять: Віце-прем'єр-міністр України (голова Ради); Голова Держстандарту (заступник голови Ради); Голова Антимонопольного комітету (заступник голови Ради); заступник Голови Держкомінформу (заступник голови Ради); начальник відділу контролю у сфері реклами Держстандарту (відповідальний секретар Ради); заступник Голови Державної податкової адміністрації; заступник Міністра внутрішніх справ; заступник Голови Держпідприємництва; директор Департаменту комерційного законодавства Мін'юсту; представник Секретаріату Кабінету Міністрів України; народні депутати України (за згодою); голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення (за згодою); президент Української асоціації споживачів (за згодою); представники підприємств, установ і організацій, які провадять діяльність у галузі реклами (за згодою).
Персональний склад Ради затверджує голова Ради.
7. Рада провадить свою діяльність відповідно до планів роботи, що затверджуються її головою.
Засідання Ради проводяться відповідно до планів роботи або в міру необхідності за рішенням голови Ради чи його заступників.
Засідання вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу Ради.
Засідання Ради веде її голова, а у разі його відсутності - один із заступників голови.
До участі у засіданнях Ради можуть запрошуватися представники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, наукових установ, громадських організацій.
8. Рішення Ради вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення Ради оформлюється у вигляді протоколу, який підписується головуючим на засіданні.
9. Рішення Ради, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
10. Організаційне забезпечення діяльності Ради здійснює Держстандарт.
11. Рада має бланк із своїм найменуванням.