КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 17 липня 2009 р. N 821-р
Київ

Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 p. N 476

Внести до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 р. N 476 (476-2009-р) "Про заходи щодо фінансового оздоровлення Харківського державного авіаційного виробничого підприємства та державного підприємства "Київський авіаційний завод "Авіант" зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України
Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 17 липня 2009 р. N 821-р

ЗМІНИ,

що вносяться до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2009 р. N 476 ( 476-2009-р )

1. Пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Погодитися з пропозицією Мінпромполітики щодо випуску облігацій Харківським державним авіаційним виробничим підприємством на суму 1620000 тис. гривень та державним підприємством "Київський авіаційний завод "Авіант" на суму 858000 тис. гривень з метою забезпечення видатків на виробничу діяльність зазначених підприємств та формування ресурсної бази, зокрема погашення кредиторської заборгованості перед банками, у тому числі покриття наданих банками гарантій, у рамках реалізації інвестиційних проектів з будівництва літаків на період 2009-2015 років (далі - облігації), в забезпечення виконання зобов'язань, за якими надаються державні гарантії.".
2. Підпункт 4 пункту 5 викласти в такій редакції:
"4) забезпечити звернення підприємств до банків з клопотаннями про купівлю облігацій:
Харківського державного авіаційного підприємства на суму 1620000 тис. гривень, у тому числі 1237000 тис. гривень для погашення кредиторської заборгованості перед банками та 383000 тис. гривень для добудови літаків;
державного підприємства "Київський авіаційний завод "Авіант" на суму 858000 тис. гривень, у тому числі 515000 тис. гривень для погашення кредиторської заборгованості перед банками та 343000 тис. гривень для добудови літаків.".
3. У пункті 6 слова "для виконання поточних контрактів на добудову літаків" замінити словами "для погашення кредиторської заборгованості перед банками, у тому числі покриття наданих банками гарантій, а також здійснення витрат з добудови літаків, у тому числі шляхом проведення авансових платежів відповідно до умов укладених договорів".