ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про створення Диспетчерського центру
В зв'язку з уведенням з 03.11.2009 в експлуатацію програмно-інформаційного комплексу з формування Реєстру підприємств, до товарів і транспортних засобів яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, визначених нормативно-правовими актами Державної митної служби України, НАКАЗУЮ:
1. Створити на базі відділу митних процедур на транспорті Департаменту організації митного контролю Диспетчерський центр по роботі з окремими підприємствами-резидентами, унесеними відповідно до наказу Державної митної Служби України від 10.08.2009 N 736 (
z0814-09)
до Реєстру підприємств, до товарів і транспортних засобів яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, визначених нормативно-правовими актами Державної митної служби України (далі - Диспетчерський центр).
2. Відповідальним за роботу Диспетчерського центру визначити Волика С.В., головного інспектора відділу митних процедур на транспорті Департаменту організації митного контролю (контактний телефон (044) 247-27-88). До складу Диспетчерського центру включити Дворника В.Й., заступника начальника відділу митних процедур на транспорті Департаменту організації митного контролю.
3. Керівникам структурних підрозділів та керівникам спеціалізованих митних установ Державної митної служби України забезпечити надання допомоги посадовим особам Диспетчерського центру в питаннях, віднесених до їх компетенції.
4. Надати Волику С.В. та Дворнику В.Й. повноваження для звернення безпосередньо до керівників та посадових осіб підрозділів митного оформлення, прямо чи опосередковано пов'язаних з проведенням митного контролю та митного оформлення товарів, з метою отримання пояснень та копій відповідних документів при виникненні проблемних питань під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів підприємств-резидентів, унесених до Реєстру.
5. Начальникам регіональних митниць, митниць:
5.1. Забезпечити першочергове виконання працівниками митниці завдань, що надходитимуть від посадових осіб Диспетчерського центру, та їх розпоряджень в разі виникнення проблемних питань при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів, що є об'єктами зовнішньоекономічних операцій підприємств-резидентів, унесених до Реєстру;
5.2. Забезпечити протягом 3-4 годин з часу надходження повідомлення у телефонному режимі від посадових осіб Диспетчерського центру вжиття заходів для вирішення проблемного питання, що виникло при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів. Про результати розгляду звернення або відмови у митному оформленні товарів (з оформленням Картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні чи пропуску товарів і транспортних засобів через митний кордон України (далі - Картка відмови) негайно інформувати Диспетчерський центр в письмову вигляді по факсу (044) 247-27-04.
5.3. Забезпечити до 17 годин кожного четверга інформування Диспетчерського центру про стан справ із здійсненням митного контролю та митного оформлення товарів підприємств-резидентів, унесених до Реєстру за формою, що додається.
6. Відповідальному за роботу Диспетчерського центру:
6.1. Забезпечити щопонеділка (до 12 години) підготовку та надання керівництву Держмитслужби України узагальненої інформації про проблемні питання, що виникали протягом звітного періоду при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів підприємств-резидентів, унесених до Реєстру, в тому числі, про Картки відмови, видані митним органом підприємствам-резидентам, унесеним до Реєстру (відразу після отримання інформації).
6.2. Інформувати Управління внутрішньої безпеки (у вигляді повідомлення) про ознаки можливих неправомірних дій (бездіяльності) працівників митних органів, пов'язаних з безпідставним затриманням транспортних засобів і товарів підприємств-резидентів, унесених до Реєстру, виявлені у ході опрацювання проблемних питань, що надійшли до Диспетчерського центру.
7. Встановити режим роботи Диспетчерського центру в робочі дні з 9-00 до 18-00. У разі виникнення проблемних питань при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів підприємств-резидентів, унесених до Реєстру, поза робочим часом прийом звернень цих підприємств здійснюється оперативним черговим Державної митної служби України (телефон/факс (044) 489-02-12) з подальшою передачею цих звернень до Диспетчерського центру.
8. Прес-службі (Судак С.Д.) забезпечити інформування засобів масової інформації та Громадської ради при Державній митній службі України про вимоги цього наказу, а також розміщення його на відомчому Веб-сервері Державної митної служби України в мережі Інтернет.
9. Начальникам регіональних митниць, митниць забезпечити розміщення цього наказу на інформаційних стендах в пунктах пропуску і в підрозділах митного оформлення та інформування про нього Громадські ради при регіональних митницях, митницях, та довести зміст цього наказу до відома унесених до Реєстру підприємств-резидентів.
10. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О.О.
Голова Служби
|
А.В.Макаренко
|
Додаток
до наказу Державної митної
служби України
29.10.2009 N 1033
Форма
_______________________ митниця звіт з ______ по ________
N
з/п
|
Найменування
підприємства-
резидента
|
Ідентифікаційний
код за ЄДРПОУ
підприємства-
резидента
|
Місцезнаходження
підприємства-
резидента
|
Дата та номер
наказу
митного
органу про
включення
підприємства-
резидента до
Реєстру
|
Рівень
довіри,
встановлений
до
підприємства
("білий" або
"зелений"
список)
|
Проблемне
питання
|
Заходи,
вжиті для
вирішення
проблемного
питання та
їх
результат
(в тому
числі,
видача
Картки
відмови)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
---------------
* За відсутності проблемних питань таблиця не заповнюється, натомість вчиняється запис "Проблемні питання відсутні".
Директор Департаменту
організації митного контролю
|
А.І.Сербайло
|
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua