УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 року N 1119-р
Кабінет Міністрів України 16 вересня 2009 року видав розпорядження N 1119-р (
1119-2009-р)
"Деякі питання проведення конверсії смуг радіочастот", яким доручив:
Міністерству оборони України, Міністерству транспорту та зв'язку України, Національній комісії з питань регулювання зв'язку України провести конверсію смуг радіочастот 1920-1935 МГц, 1950-1980 МГц, 2010-2015 МГц, 2020-2025 МГц, 2110-2125 МГц, 2140-2170 МГц для запровадження системи мобільного зв'язку третього покоління стандарту ІМТ-2000 (UMTS) шляхом зміни частотних присвоєнь радіоелектронних засобів спеціальних користувачів, які працюють у зазначених смугах радіочастот, і переведення їх поза такі смуги радіочастот ( пункт 1 (
1119-2009-р)
) ;
Національній комісії з питань регулювання зв'язку України організувати проведення тендерів (відкритих аукціонів) на видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом у смугах радіочастот 1920-1935 МГц, 1950-1980 МГц, 2010-2015 МГц, 2020-2025 МГц, 2110-2125 МГц, 2140-2170 МГц для впровадження радіотехнології "Цифровий стільниковий радіозв'язок ІМТ-2000 (UMTS)" ( пункт 2 (
1119-2009-р)
) .
Таким чином, Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо конверсії смуг радіочастот, які використовуються Збройними Силами України та іншими спеціальними користувачами в інтересах національної безпеки та оборони України, і передачі права на користування такими радіочастотами операторам мобільного зв'язку.
За Законом України "Про радіочастотний ресурс України" (
1770-14)
конверсія радіочастотного ресурсу України передбачає комплекс заходів, у результаті виконання яких відбувається вивільнення частини радіочастотного ресурсу України (радіочастот та/або смуг радіочастот) для подальшого її використання користувачами інших категорій та/або впровадження інших стандартів і технологій; конверсія радіочастотного ресурсу України здійснюється на виконання та відповідно до Плану використання радіочастотного ресурсу України (
815-2006-п)
, а також згідно із стратегічними завданнями держави щодо впровадження сучасних телекомунікаційних та інформаційних технологій (частини перша і друга статті 22 (
1770-14)
) .
Тож, вивільнення відповідного радіочастотного ресурсу спеціальними користувачами має передбачати комплекс заходів, який би забезпечував безперешкодне переведення радіоелектронних засобів таких користувачів на інші смуги радіочастот.
Передбачені ж названим розпорядженням (
1119-2009-р)
заходи щодо вивільнення відповідного радіочастотного ресурсу не передбачають комплексного підходу, який би забезпечував безперешкодне переведення радіоелектронних засобів спеціальних користувачів, що працюють у вищезазначених смугах радіочастот, на інші смуги, та не враховують реальних можливостей такого переведення.
Відтак, запропонований розпорядженням N 1119-р (
1119-2009-р)
механізм матиме наслідком зниження рівня боєздатності Збройних Сил України та інших військових формувань, їх бойової готовності до оборони держави. Підтримання ж на належному рівні боєздатності Збройних Сил України та інших військових формувань, їх бойової готовності до оборони держави є необхідною складовою підготовки держави до оборони в мирний час (стаття 3 Закону України "Про оборону України" (
1932-12)
) .
Отже, реалізація передбачених названим розпорядженням Кабінету Міністрів України (
1119-2009-р)
заходів знизить рівень оборонного потенціалу України, що, виходячи зі змісту Закону України "Про основи національної безпеки України" (
964-15)
, становить загрозу національним інтересам і національній безпеці держави.
Згідно зі статтею 17 Конституції України (
254к/96-ВР)
захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави ( частина перша (
254к/96-ВР)
) ; забезпечення державної безпеки і захист державного кордону України покладаються, зокрема, на відповідні військові формування ( частина третя (
254к/96-ВР)
) .
Основним Законом держави (
254к/96-ВР)
встановлено, що Кабінет Міністрів України має здійснювати заходи щодо забезпечення обороноздатності і національної безпеки України (пункт 7 статті 116 (
254к/96-ВР)
) .
Проте Уряд зазначеним розпорядженням (
1119-2009-р)
передбачив заходи, що призведуть до зниження рівня боєздатності Збройних Сил України та інших військових формувань, їх бойової готовності до оборони держави, а відповідно, - до зниження рівня обороноздатності України, а отже, діяв усупереч наведеним нормам статті 17, пункту 7 статті 116 Конституції України (
254к/96-ВР)
.
Відтак, Кабінетом Міністрів України порушено й вимогу частини третьої статті 113 Конституції України (
254к/96-ВР)
, згідно з якою Кабінет Міністрів України зобов'язаний керуватися у своїй діяльності Конституцією (
254к/96-ВР)
та законами України.
Виходячи з викладеного, відповідно до пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України (
254к/96-ВР)
постановляю:
1. Зупинити дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 року N 1119-р (
1119-2009-р)
"Деякі питання проведення конверсії смуг радіочастот".
2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України
|
В.ЮЩЕНКО
|
м. Київ, 20 жовтня 2009 року
N 834/2009
|