ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
07.12.2009 N 27-7
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 грудня 2009 р.
за N 1279/17295

Про внесення змін до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування"

Відповідно до пункту 12 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2007 N 1261 (1261-2007-п) , правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Унести до Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 N 22-1 (z1566-05) , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за N 1566/11846 (із змінами), такі зміни:
Пункт 50 викласти в такій редакції:
"50. Особа, яка звертається по допомогу на поховання, подає заяву про виплату допомоги на поховання та довідку про смерть пенсіонера або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання (додаток 16 до Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 24.07.2008 N 1269/5 (z0691-08) , зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25.07.2008 за N 691/15382).
У разі реєстрації смерті компетентними органами іноземної держави, законодавством яких не передбачена видача зазначених довідок, замість довідки про смерть надається свідоцтво про смерть або інший документ, легалізовані в консульській установі.
Керівником управління Пенсійного фонду на звороті довідки про смерть або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть чи копії свідоцтва про смерть або іншого документа, легалізованих в консульській установі, для отримання допомоги на поховання проводиться запис про виплату допомоги на поховання із зазначенням дати та суми, яка належить до виплати, і завіряється печаткою.
На документах, згідно з якими проведено виплату допомоги на поховання (довідка про смерть або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання чи копія свідоцтва про смерть або інший документ, легалізовані в консульській установі), проставляється штамп "Оплачено" із зазначенням дати із підписом особи, яка провела виплату.
Допомога на поховання виплачується у розмірі, визначеному чинним законодавством України.
Допомога на поховання не виплачується у разі смерті особи, яка перебувала на повному державному утриманні (крім випадків, коли поховання здійснюється членами сім'ї або іншою особою).".
2. Юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) разом з департаментом пенсійного забезпечення (Машкін В.Г.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Никитенко В.С.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Голова правління
ПОГОДЖЕНО:
Міністр праці та соціальної
політики України
Генеральний директор
Федерації роботодавців України
В.о. президента Спілки підприємців
малих, середніх і приватизованих
підприємств України
В.о. президента Всеукраїнської
асоціації роботодавців
Президент Спілки орендарів
і підприємців України
Керівник робочої комісії
всеукраїнських профспілок
та профоб'єднань з ведення
колективних переговорів
та здійснення контролю
за виконанням Генеральної Угоди
на 2008-2009 роки
О.Зарудний
Л.Денісова
В.Надрага
В.Биковець
В.Биковець
Віктор Хмільовський
Г.Осовий