ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 березня 2005 р.
за N 336/10616
Про затвердження Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів
Відповідно до вимог Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" (
1057-15)
, а також з метою вдосконалення державного регулювання діяльності з надання послуг з недержавного пенсійного забезпечення Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України ПОСТАНОВИЛА:
1. Затвердити Положення про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів, що додається.
2. Департаменту нагляду за недержавними пенсійними фондами (Рибальченку А.А.) та Юридичному управлінню (Ткаченку Д.В.) забезпечити подання цього розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Управлінню організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника (Шевченко Т.М.) забезпечити опублікування цього розпорядження в засобах масової інформації після його державної реєстрації.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на члена Комісії - директора департаменту нагляду за недержавними пенсійними фондами Рибальченка А.А.
Протокол N 124 засідання
Комісії від 22.02.2005
|
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
|
Ю.А.Авксентьєв
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання
ринків фінансових
послуг України
22.02.2005 N 3617
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 березня 2005 р.
за N 336/10616
ПОЛОЖЕННЯ
про внесення до Державного реєстру фінансових установ інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів
Це Положення розроблене відповідно до Законів України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" (
2664-14)
, "Про недержавне пенсійне забезпечення" (
1057-15)
, Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого Указом Президента України від 04.04.2003 N 292 (
292/2003)
(із змінами), Положення про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28.08.2003 N 41 (
z0797-03)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2003 за N 797/8118 (у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16.01.2007 N 6640 (
z0092-07)
) (далі - Положення про Реєстр), Ліцензійних умов провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів, затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 13.11.2003 N 118 (
z0025-04)
та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 12.01.2004 за N 25/8624 (у редакції розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 29.12.2005 N 5226 (
z0143-06)
) (далі - Ліцензійні умови), а також інших нормативно-правових актів, які регулюють відносини у сфері надання фінансових послуг.
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок унесення до Державного реєстру фінансових установ (далі - Реєстр) інформації про адміністраторів недержавних пенсійних фондів (крім юридичних осіб - одноосібних засновників корпоративного пенсійного фонду, які прийняли рішення про самостійне здійснення адміністрування такого фонду), вимоги до документів, які подаються адміністраторами недержавних пенсійних фондів.
1.2. У цьому Положенні наведені нижче поняття вживаються в такому значенні:
заявник - юридична особа, що подає документи для внесення інформації або змін до неї до Реєстру, видачі свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (далі - Свідоцтво), видачі дубліката Свідоцтва, переоформлення Свідоцтва, виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва або внесення інформації про відокремлений підрозділ фінансової установи;
представник заявника - особа, яка має право вчиняти правочин від імені заявника відповідно до Цивільного кодексу України (
435-15)
.
Інші поняття вживаються у цьому Положенні відповідно до Законів України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" (
2664-14)
, "Про недержавне пенсійне забезпечення" (
1057-15)
та Положення про Реєстр (
z0797-03)
.
1.3. Набуття заявником статусу фінансової установи, переоформлення та видача дубліката Свідоцтва, виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва здійснюються відповідно до Положення про Реєстр (
z0797-03)
з урахуванням особливостей, установлених цим Положенням.
1.4. Свідоцтво оформлюється Держфінпослуг та видається без зазначення в ньому строку дії. Свідоцтво втрачає чинність після виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва.
2. Документи, що подаються для внесення інформації про заявника до Реєстру
2.1. Для набуття статусу фінансової установи заявник подає (надсилає) до Держфінпослуг заяву про внесення інформації до Реєстру, складену згідно з додатком 2 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
.
2.2. До заяви про внесення інформації до Реєстру додаються такі документи:
2.2.1 реєстраційна картка юридичної особи (додаток 3 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
) та реєстраційна картка з інформацією про відокремлений підрозділ юридичної особи (за наявності) (додаток 4 до Положення про Реєстр), які складені відповідно до пункту 3.2 глави 3 цього Положення;
2.2.2) засвідчені в установленому законодавством порядку копії свідоцтв про державну реєстрацію заявника та засновників заявника (якщо засновники - юридичні особи).
У разі якщо засновником заявника є юридична особа - нерезидент, подається витяг з торгового (банківського) реєстру або копія іншого офіційного документа, що підтверджує реєстрацію нерезидента в країні його місцезнаходження;
2.2.3) оригінали або нотаріально засвідчені копії установчих документів заявника та засновників заявника, а також усі зміни та доповнення до установчих документів заявника та засновників заявника на момент подання заяви. Установчі документи заявника повинні відповідати вимогам пункту 3.6 цього Положення;
2.2.4) відомості про засновників заявника, керівництво заявника та пов'язаних осіб заявника, складені відповідно до пункту 3.3 цього Положення;
2.2.5) відомості про результати фінансово-господарської діяльності заявника та засновників заявника за останній фінансовий рік та на останню звітну дату, що передує даті подання документів для внесення інформації заявника до Реєстру, складені відповідно до пункту 3.4 цього Положення;
2.2.6) копії свідоцтв про реєстрацію випуску цінних паперів заявника (для професійних адміністраторів, що є акціонерними товариствами).
2.3. Заяву про внесення інформації до Реєстру разом з усіма необхідними документами заявник направляє поштою або подає до Держфінпослуг через уповноважену особу. У разі подання до Держфінпослуг документів через уповноважену особу вона пред'являє паспорт або документ, що його замінює, та документ, що засвідчує її повноваження, завірений у встановленому законодавством порядку.
2.4. Документи, подані заявником до Держфінпослуг, приймаються за описом. Опис складається заявником у двох примірниках, один з яких повертається йому з відміткою про дату надходження документів.
3. Вимоги до документів, які подаються для внесення інформації про заявника до Реєстру
3.1. Заява про внесення інформації до Реєстру та всі документи, що додаються до неї, належать до категорії документів довгострокового зберігання. Заява та всі документи, що додаються до заяви, повинні відповідати таким вимогам:
бути викладеними державною мовою. До документів, складених іншою мовою, крім державної, мають додаватись їх переклади державною мовою, правильність яких повинна бути засвідчена в нотаріальному порядку;
містити достовірну та повну інформацію на дату складання заяви;
бути підписаними уповноваженими посадовими особами;
бути виготовленими друкованим способом, не містити виправлень, підчисток та дописок;
надаватися у теках (папках) з внутрішнім описом із зазначенням кількості аркушів документа;
документи на двох і більше сторінках мають бути пронумеровані, прошнуровані та засвідчені печаткою заявника.
3.2. Реєстраційна картка юридичної особи і реєстраційна картка з інформацією про відокремлений підрозділ юридичної особи надаються в паперовій та електронній формах. Електронні форми цих документів складаються та подаються через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг у режимі on-line.
3.3. Відомості про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу), керівництво заявника та інших пов'язаних осіб заявника мають бути складені згідно з додатком 1 до цього Положення, засвідчені підписом керівника заявника та скріплені його печаткою.
3.4. Відомості про результати фінансово-господарської діяльності заявника та засновників заявника складаються з форми N 1 "Баланс" (додаток до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 2 "Баланс", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87 (
z0396-99)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 396/3689), та форми N 2 "Звіт про фінансові результати" (додаток до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 N 87 (
z0397-99)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.99 за N 397/3690) та підтверджуються оригіналом висновку аудитора або завіреною ним копією висновку. Інформація про аудитора, який підтверджує фінансову звітність заявника, має бути внесена до реєстру аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ відповідно до Порядку ведення реєстру аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 19.02.2004 N 86 (
z0489-04)
, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2004 за N 489/9088 (далі - Порядок ведення реєстру аудиторів).
У разі якщо заявник був створений у період, який не є достатнім для складання фінансової звітності, зазначеної в абзаці першому цього пункту, він зобов'язаний надати аудиторський висновок про фінансово-господарську діяльність за цей період або про її відсутність. Інформація про аудитора, що надав такий висновок, має бути внесена до реєстру аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ відповідно до Порядку ведення реєстру аудиторів (
z0489-04)
.
У разі якщо засновником заявника є професійна спілка, до Держфінпослуг подається копія звіту про використання коштів неприбуткових організацій та установ, засвідчена в установленому законодавством порядку. Звіт про використання коштів неприбуткових організацій та установ складається за станом на останній фінансовий рік та на останню звітну дату, що передує даті подання документів на реєстрацію заявника як фінансової установи.
У разі якщо засновником заявника є юридична особа - нерезидент, надається засвідчена в установленому порядку за місцем видачі копія висновку іноземної аудиторської організації про фінансовий стан іноземного інвестора на кінець останнього повного фінансового (звітного) року. Такий висновок має бути також засвідчений аудитором, інформація про якого внесена до реєстру аудиторів відповідно до Порядку ведення реєстру аудиторів (
z0489-04)
. Документи, що стосуються такої особи, мають подаватися мовою оригіналу, до якого додається їх переклад державною мовою, засвідчений у нотаріальному порядку. Ці документи мають бути легалізовані в консульських установах України, якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України.
3.5. Копії свідоцтв про реєстрацію випуску цінних паперів заявника мають бути засвідчені підписом керівника заявника та скріплені печаткою заявника.
3.6. Установчі документи заявника повинні відповідати вимогам законодавства з питань регулювання діяльності господарських товариств з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про недержавне пенсійне забезпечення" (
1057-15)
.
Статутом заявника - професійного адміністратора або компанії з управління активами може бути передбачено здійснення тільки таких видів господарської діяльності:
діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів;
професійної діяльності на фондовому ринку - діяльності з управління активами інституційних інвесторів (діяльності з управління активами);
інших видів діяльності, якщо це передбачено законом.
4. Внесення інформації про заявника до Реєстру
4.1. Порядок та строки внесення інформації про заявника до Реєстру, а також підстави залишення заяви без розгляду або відмови у внесенні інформації до Реєстру визначаються Положенням про Реєстр (
z0797-03)
.
4.2. У разі необхідності підтвердження достовірності інформації в документах, поданих для внесення інформації до Реєстру, Держфінпослуг відповідно до своїх повноважень має право вимагати в письмовій формі від заявника надання додаткових документів та пояснень.
4.3. Свідоцтво видається представнику заявника при пред'явленні паспорта або документа, який його замінює, та документа, що засвідчує повноваження особи.
4.4. У разі залишення заяви про внесення інформації до Реєстру без розгляду Держфінпослуг повертає документи, які додавалися до заяви про внесення інформації до Реєстру, згідно з письмовим зверненням заявника про повернення таких документів, якщо він письмово погодився з підставами, зазначеними в рішенні Держфінпослуг про залишення заяви без розгляду.
5. Внесення та виключення інформації про відокремлений підрозділ заявника до (з) Реєстру
5.1. У разі створення заявником відокремленого підрозділу, що надаватиме фінансові послуги, державне регулювання діяльності з надання яких належить до компетенції Держфінпослуг, заявник протягом п'ятнадцяти робочих днів після включення державним реєстратором до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про такий відокремлений підрозділ зобов'язаний повідомити та подати до Держфінпослуг:
5.1.1) заяву про внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру, складену згідно з додатком 6 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
у паперовій та електронній формах;
5.1.2) реєстраційну картку з інформацією про відокремлений підрозділ, складену згідно з додатком 5 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
. Електронна форма такої реєстраційної картки складається та подається через web-інтерфейс на офіційному сайті Держфінпослуг у режимі on-line;
5.1.3 витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (щодо надання відомостей про відокремлені підрозділи);
5.1.4) рішення про створення відокремленого підрозділу, що прийняте органом управління юридичної особи, якому надані відповідні повноваження згідно з статутом.
5.2. Документи, передбачені підпунктами 5.1.1 та 5.1.2 цього Положення, заповнюються окремо щодо кожного відокремленого підрозділу заявника.
5.3. Відокремлені підрозділи заявника, які не здійснюють фінансові послуги, що входять до сфери регулювання та нагляду Держфінпослуг, можуть здійснювати такі функції без внесення інформації про відокремлені підрозділи до Реєстру.
5.4. Внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру є обов'язковою умовою надання заявником фінансових послуг через такий відокремлений підрозділ.
5.5. Держфінпослуг може відмовити заявнику в унесенні інформації про його відокремлений підрозділ до Реєстру в разі:
невідповідності поданих документів вимогам законодавства;
недостовірності інформації в документах, поданих заявником для внесення інформації про відокремлений підрозділ до Реєстру;
невідповідності відокремленого підрозділу заявника вимогам нормативно-правових актів у сфері регулювання ринків фінансових послуг.
5.6. Рішення Держфінпослуг про внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру або про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру приймається у строк, передбачений пунктом 2 розділу V Положення про Реєстр (
z0797-03)
.
5.7. Повідомлення про прийняття рішення про внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру або про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом п'яти робочих днів з дати внесення інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру або з дати прийняття рішення про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру. У рішенні про відмову в унесенні інформації про відокремлений підрозділ заявника до Реєстру зазначаються підстави такої відмови.
5.8. У разі ліквідації відокремленого підрозділу заявник протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати прийняття відповідного рішення зобов'язаний подати до Держфінпослуг для виключення інформації про свій відокремлений підрозділ з Реєстру такі документи:
заяву довільної форми про виключення інформації про відокремлений підрозділ заявника з Реєстру, засвідчену підписом керівника та печаткою заявника;
копію документа, що підтверджує рішення заявника про ліквідацію свого відокремленого підрозділу, засвідчену підписом керівника та печаткою заявника.
5.9. Протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати подання заявником відповідної заяви Держфінпослуг приймає рішення про виключення інформації про відокремлений підрозділ заявника з Реєстру, про що протягом п'яти робочих днів з дати прийняття такого рішення повідомляє в письмовій формі заявника.
6. Порядок унесення змін до інформації про заявника до Реєстру
6.1. У разі виникнення у заявника змін у документах, поданих ним для внесення інформації до Реєстру (за винятком змін в установчих документах професійного адміністратора), заявник зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після виникнення таких змін надати до Держфінпослуг відповідне повідомлення в письмовій формі (додаток 2 до цього Положення) разом із документами, що підтверджують зазначені зміни, або засвідченими в установленому законодавством порядку копіями таких документів, а саме:
Інформація про внесення змін до установчих документів професійного адміністратора має надаватись ним до Держфінпослуг у строк, передбачений частиною третьою статті 23 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" (
1057-15)
.
6.1.1) копією свідоцтва про державну реєстрацію заявника, засвідченою в установленому законодавством порядку;
6.1.2) оригіналами або нотаріально засвідченими копіями змін та доповнень до установчих документів заявника;
6.1.3) відомостями про засновників заявника, керівництво заявника та пов'язаних осіб заявника, складеними відповідно до пункту 3.3 цього Положення;
6.1.4) копіями свідоцтв про реєстрацію випуску цінних паперів заявника (для професійних адміністраторів, що є акціонерними товариствами), засвідченими підписом керівника заявника та скріпленими його печаткою.
З наведеного переліку документів заявник надає до Держфінпослуг тільки ті документи, що підтверджують зміни, зазначені в повідомленні.
6.2. У разі виникнення змін у реєстраційній картці, протягом п'ятнадцяти робочих днів після виникнення таких змін, заявник подає також повністю заповнену реєстраційну картку з унесеними до неї відповідними змінами разом із документами, що підтверджують зазначені зміни. Реєстраційна картка складається згідно з додатком 3 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
у паперовій та електронній формах. При складанні електронної форми реєстраційної картки повинна використовуватися форма, що розміщена на офіційному сайті Держфінпослуг www.dfp.gov.ua.
6.3. У разі виникнення у заявника зміни відомостей, які зазначаються у реєстраційній картці з інформацією про відокремлений підрозділ заявника, заявник зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після виникнення таких змін надіслати письмове повідомлення (додаток 2 до цього Положення) до Держфінпослуг та надати реєстраційну картку з інформацією про відокремлений підрозділ, до якої внесені відповідні зміни, складену згідно з додатком 4 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
, а також відповідні документи, які підтверджують зазначені зміни, засвідчені підписом керівника та печаткою заявника. У разі, якщо такі зміни мають бути включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, заявник обов'язково подає відповідний документ, завірений державним реєстратором.
6.4. У разі виявлення Держфінпослуг порушень в оформленні документів, зазначених у пунктах 6.1 - 6.3, або якщо документи подані не в повному обсязі, Держфінпослуг повертає такі документи заявнику без розгляду із зазначенням підстав для такого повернення.
7. Виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва
7.1. Виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва здійснюються відповідно до розділу VIII Положення про Реєстр (
z0797-03)
з урахуванням особливостей, визначених цим розділом.
7.2. У разі виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва за заявою заявника такий заявник подає разом із заявою документи, визначені пунктом 2 розділу VIII Положення про Реєстр (
z0797-03)
, з урахуванням особливостей, встановлених цим Положенням.
7.3. Вимога пункту 8.3 Положення про Реєстр (
z0797-03)
застосовується виключно за умов передачі заявником в установленому Держфінпослуг порядку в повному обсязі системи персоніфікованого обліку учасників усіх недержавних пенсійних фондів, адміністрування яких здійснював заявник, та відповідної документації.
7.4. Підставами для виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва є:
заява про виключення інформації про заявника з Реєстру (додаток 9 до Положення про Реєстр (
z0797-03)
) у зв'язку з припиненням надання фінансових послуг;
припинення юридичної особи, крім перетворення;
виявлення недостовірної інформації в поданих заявником документах, що передбачені главою 2 цього Положення;
анулювання ліцензії на провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів.
7.5. Якщо виключення інформації про заявника з Реєстру та анулювання Свідоцтва відбувається у випадку, передбаченому абзацом третім пункту 7.4 цієї глави, заявник подає такі документи:
супровідний лист;
виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
Свідоцтво (оригінал).
8. Контроль за додержанням вимог цього Положення
8.1. Контроль за додержанням вимог цього Положення здійснюється Держфінпослуг відповідно до законодавства України.
8.2. За неподання, несвоєчасне подання або подання свідомо недостовірних відомостей до Держфінпослуг заявник несе відповідальність, передбачену законодавством України.
8.3. У разі виявлення порушень при здійсненні контролю за додержанням вимог цього Положення застосовуються заходи впливу, передбачені законодавством України.
Член Комісії - директор департаменту
нагляду за недержавними пенсійними
фондами
|
А.А.Рибальченко
|
Додаток 1
до Положення про внесення
до Державного реєстру
фінансових установ
інформації
про адміністраторів
недержавних пенсійних фондів
ВІДОМОСТІ
про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу), керівництво заявника та інших пов'язаних осіб заявника
______________________________________
(повне найменування заявника)
1. Відомості про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу)
N
з/п
|
Повне
найменування
юридичних
осіб -
засновників
заявника,
учасників
або
акціонерів
заявника або
прізвище,
ім'я, по
батькові
фізичних
осіб -
засновників
заявника,
учасників
або
акціонерів
заявника
|
Код за ЄДРПОУ*
юридичних осіб -
засновників
заявника,
учасників або
акціонерів
заявника або
ідентифікаційний
номер** фізичних
осіб -
засновників
заявника,
учасників або
акціонерів
заявника
|
Місцезнаходження
юридичних осіб -
засновників
заявника,
учасників або
акціонерів
заявника або
паспортні
дані***, місце
проживання
фізичних осіб -
засновників
заявника,
учасників або
акціонерів
заявника
|
Частка
засновників
заявника,
учасників
або
акціонерів
заявника в
статутному
капіталі
заявника, %
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
Юридичні
особи
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Фізичні
особи
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього:
|
|
|
100
|
--------------
* Для нерезидентів вказати наявні реквізити реєстрації, а також назву та адресу органу, який здійснив таку реєстрацію.
** Ідентифікаційний номер - це ідентифікаційний номер Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (за наявності).
*** Паспортні дані - серія, номер паспорта, ким і коли виданий.
2. Відомості про керівництво* заявника
N
з/п
|
Прізвище,
ім'я, по
батькові
|
Посада
|
Ідентифі-
каційний
номер (за
наявності)
|
Паспортні
дані та
місце
проживання
|
Частка в
статутному
капіталі
(фонді)
заявника, %
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
--------------
* Керівництво - посадові особи заявника згідно із законодавчими актами, головний бухгалтер.
3. Відомості про членів сім'ї посадових осіб заявника*
N
з/п
|
Прізвище,
ім'я, по
батькові
|
Ступінь
спорідне-
ності
|
Ідентифікацій-
ний номер (за
наявності)
|
Паспортні
дані та
місце
проживання
|
Частка в
статутному
капіталі
(фонді)
заявника,
%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
--------------
* Перелік членів сім'ї визначається відповідно до вимог статті 1 Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення".
4. Відомості про юридичних осіб, у яких пов'язані особи заявника беруть участь
N
з/п
|
Код за
ЄДРПОУ
юри-
дич-
ної
особи
|
Повне
най-
мену-
вання
юри-
дич-
ної
особи
|
Місце-
зна-
ход-
ження
юри-
дич-
ної
особи
|
Частка в
статут-
ному
капіталі,
кіль-
кість
голосів в
органі
управ-
ління, %
|
Сим-
вол
юри-
дич-
ної
особи,
щодо
якої
існує
пов'я-
за-
ність*
|
Код за
ЄДРПОУ
юридич-
ної
особи,
щодо
якої
існує
пов'яза-
ність**
|
Повне
наймену-
вання
юридич-
ної
особи,
щодо
якої
існує
пов'яза-
ність
|
Місце-
знаход-
ження
юри-
дичної
особи,
щодо
якої
існує
пов'я-
заність
|
Частка
в
статут-
ному
капі-
талі
юри-
дичної
особи,
щодо
якої
існує
пов'я-
за-
ність,
%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
--------------
* П - інший пенсійний фонд, т - торговець цінними паперами, з - зберігач, к - компанія з управління активами, а - аудитори, адм - адміністратор, кр - кредитна спілка, с - страхова компанія, б - банківська установа, кіф - корпоративний інвестиційний фонд, і - інше господарське товариство (якщо частка особи чи групи пов'язаних з нею осіб у ньому становить не менш як 20%).
** Юридична особа, що здійснює контроль за відповідною юридичною особою або контролюється відповідною юридичною особою чи перебуває під спільним контролем з такою юридичною особою.
5. Відомості про фізичних осіб, які є пов'язаними особами заявника
N
з/п
|
Пріз-
вище,
ім'я,
по
бать-
кові
пов'я-
заної
особи,
сту-
пінь
спо-
рідне-
но-
сті*
|
Іден-
тифі-
кацій-
ний
номер
(за
наяв-
ності)
|
Символ
юри-
дичної
особи,
щодо
якої
існує
пов'яза-
ність**
|
Код за
ЄДРПОУ
юридич-
ної
особи,
щодо
якої
існує
пов'яза-
ність
|
Повне
наймену-
вання
юридичної
особи,
щодо
якої
існує
пов'я-
заність
|
Місце-
знаход-
ження
юридич-
ної
особи,
щодо
якої
існує
пов'я-
заність
|
Частка в
статут-
ному
капіталі
юридич-
ної
особи,
щодо
якої
існує
пов'яза-
ність, %
|
Посада в
юридич-
ній
особі,
щодо
якої
існує
пов'яза-
ність
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
--------------
* Пов'язана фізична особа - фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль за відповідною юридичною особою (членами сім'ї фізичної особи вважаються її чоловік (дружина), діти або батьки як фізичної особи, так і її чоловіка (дружини), а також чоловіка (дружини) будь-кого з дітей або батьків фізичної особи); посадова особа відповідної юридичної особи, яка уповноважена виконувати від імені такої юридичної особи юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення правових відносин, а також члени сім'ї такої посадової особи.
** П - інший пенсійний фонд, т - торговці цінними паперами, з - зберігачі, к - компанія з управління активами, а - аудитори, адм - адміністратор, кр - кредитна спілка, с - страхова компанія, б - банківська установа, кіф - корпоративний інвестиційний фонд, і - інше господарське товариство (якщо частка особи чи групи пов'язаних з нею осіб у ньому становить не менш як 20%).
6. Відомості про юридичних осіб, у яких заявник володіє корпоративними правами (акціями, частками, паями)
N
з/п
|
Символ
юридичної
особи, щодо
якої існує
пов'язаність*
|
Код за
ЄДРПОУ
юридичної
особи, щодо
якої існує
пов'язаність
|
Повне
найменування
юридичної
особи, щодо
якої існує
пов'язаність
|
Місцезнаход-
ження
юридичної
особи, щодо
якої існує
пов'язаність
|
Частка в
статут-
ному
капіталі,
%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
--------------
* П - інший пенсійний фонд, т - торговець цінними паперами, з - зберігач, к - компанія з управління активами, а - аудитори, адм - адміністратор, кр - кредитна спілка, с - страхова компанія, б - банківська установа, кіф - корпоративний інвестиційний фонд, і - інше господарське товариство (якщо частка особи чи групи пов'язаних з нею осіб у ньому становить не менш як 20%).
7. Інформація про юридичних або фізичних осіб, які здійснюють контроль за юридичними особами - засновниками заявника, учасниками або акціонерами заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу)
N
з/п
|
Код за
ЄДРПОУ
засновника
(учасника,
акціонера)
|
Код за
ЄДРПОУ
юридичної
особи або
ідентифіка-
ційний
номер
фізичної
особи (за
наявності),
що
здійснює
контроль за
засновником
(учасником,
акціонером)
|
Повне
найменування
юридичної
особи або
прізвище,
ім'я, по
батькові
фізичної
особи, що
здійснює
контроль за
засновником
(учасником,
акціонером)
|
Місцезнаход-
ження
юридичної
особи або
паспортні
дані
фізичної
особи, що
здійснює
контроль за
засновником
(учасником,
акціонером)
|
Частка у
статутному
фонді
засновника
(учасника,
акціонера),
%
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Достовірність поданих даних про засновників заявника, учасників або акціонерів заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу), керівництво заявника та їх пов'язаних осіб засвідчую.
_____________________ ___________ ____________________
(посада керівника (підпис) (прізвище, ініціали)
юридичної особи)
"___" ____________ 20____ року М.П.
Додаток 2
до Положення про внесення
до Державного реєстру
фінансових установ
інформації
про адміністраторів
недержавних пенсійних фондів
ПОВІДОМЛЕННЯ
про зміни в інформації, яка надавалася для внесення інформації щодо заявника та/або його відокремлених підрозділів до Державного реєстру фінансових установ
Заявник ________________________________________________________,
(повне найменування)
________________________________________________________________,
(місцезнаходження)
________________________________________________________________,
(код за ЄДРПОУ)
дата прийняття та номер рішення про видачу свідоцтва про
реєстрацію фінансової установи:
________________________________________________________________,
серія та номер свідоцтва про реєстрацію фінансової установи:
________________________________________________________________,
повідомляє про зміни в інформації, яка подавалася для внесення
інформації щодо заявника та/або його відокремлених підрозділів до
Державного реєстру фінансових установ, а саме:
________________________________________________________________,
(указати перелік змін,
_________________________________________________________________
які відбулися в документах заявника)
При цьому надає:
реєстраційну картку в паперовому та електронному вигляді на _____
арк. (подається у разі внесення змін до інформації, яка
зазначається в реєстраційній картці);
відомості про засновників заявника, учасників або акціонерів
заявника (які володіють часткою (паєм, пакетом акцій), що
становить не менш як 20 відсотків статутного капіталу),
керівництво заявника та пов'язаних осіб заявника на _____арк.
(подається у разі внесення змін до інформації, яка зазначається у
відомостях);
документи, що підтверджують вищезазначені зміни:
___________________________________________________ на _____ арк.
(зазначити перелік підтверджувальних документів)
___________________________________________________ на _____ арк.
усього _______________________________ арк.
(указати загальну кількість аркушів)
_____________________ ___________ ____________________
(посада уповноваженої (підпис) (прізвище, ініціали)
особи заявника)
"___" ____________ 20____ року М.П.