08.02.2010 N 29/86
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 лютого 2010 р.
за N 192/17487
Начальник Головного управління
державної служби України
В.о. Міністра освіти
і науки України
ПОГОДЖЕНО:
Міністр юстиції України
Міністр закордонних справ України
Тимчасово виконуючий обов'язки
Міністра оборони України
|
Т.Мотренко
О.Гребельник
М.В.Оніщук
П.Порошенко
В.В.Іващенко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління
державної служби України,
Міністерства освіти і науки
України
08.02.2010 N 29/86
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 лютого 2010 р.
за N 192/17487
Заступник Начальника
Головного управління
державної служби України
Директор департаменту
вищої освіти
Міністерства освіти
і науки України
|
О.Тертишна
Я.Болюбаш
|
Додаток 1
до Порядку здійснення
контролю за змістом
та якістю навчального
процесу в закладах,
що проводять підготовку,
перепідготовку та підвищення
кваліфікації фахівців
у сфері європейської
та євроатлантичної
інтеграції України
N з/п | Основні показники | Одиниця виміру | Абсолютні показники | |
план | факт | |||
1 | Науково-педагогічні працівники, які залучені до надання освітніх послуг з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | |||
Кількість науково- педагогічних працівників, які задіяні у наданні освітніх послуг з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | осіб | |||
Кількість науково- педагогічних працівників, які мають вчені звання: | ||||
доцента | осіб | |||
професора | осіб | |||
Кількість науково- педагогічних працівників, які мають науковий ступінь: | ||||
доктора наук | осіб | |||
кандидата наук | осіб | |||
Кількість науково- педагогічних працівників, які здобули вчене звання або отримали науковий ступінь у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції за звітний період | осіб | |||
Кількість іноземних науково-педагогічних працівників, які залучені до підготовки, перепідготовки та підвищенні кваліфікації фахівців (із зазначенням країн) | осіб | |||
Кількість науково- педагогічних працівників, які залучені до підготовки, перепідготовки та підвищенні кваліфікації фахівців та пройшли навчання у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції: | осіб | |||
у відповідних навчальних закладах України, у тому числі в: | осіб | |||
1. (вказати навчальний заклад) 2. | осіб | |||
у відповідних навчальних закладах України держав - членів ЄС та НАТО | осіб | |||
1. (вказати навчальний заклад) 2. | осіб | |||
2 | Слухачі (студенти), які проходять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | |||
Кількість слухачів (студентів), які пройшли (проходять) підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | осіб | |||
Кількість слухачів (студентів), які проходять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції: | осіб | |||
у сфері європейської інтеграції I-IV категорій посад | осіб | |||
у сфері євроатлантичної інтеграції I-IV категорій посад | осіб | |||
мовної підготовки | осіб | |||
Кількість державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, які проходять (пройшли) навчання за кордоном у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | ||||
3 | Науково-методичне забезпечення навчання | |||
Кількість розроблених навчально-методичних посібників з питань європейської та євроатлантичної інтеграції (із зазначенням їх найменувань та року випуску) | шт. | |||
Кількість розроблених навчальних програм для проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції (із зазначенням їх найменувань та дат затвердження) | шт. | |||
Кількість розроблених збірників нормативно- правових актів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції (із зазначенням їх найменувань та дат випуску) | шт. | |||
Кількість розроблених навчально-методичних посібників з мовної підготовки (із зазначенням їх найменувань та року випуску) | шт. | |||
Кількість іноземних підручників з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, перекладених на українську мову | шт. | |||
4 | Міжнародна співпраця | |||
Налагодження співробітництва між навчальними закладами держав - членів ЄС та НАТО, які здійснюють підготовку фахівців з питань європейської та євроатлантичної інтеграції: | ||||
навчальні заклади держав - членів ЄС та НАТО | перелік | |||
5 | Проведення та координація наукових досліджень | |||
Проведення заходів з актуальних питань європейської та євроатлантичної інтеграції: | ||||
науково-практичних конференцій | перелік | |||
"круглих столів" | перелік | |||
семінарів | перелік | |||
інше | перелік | |||
6 | Фінансування | |||
Обсяг фінансування: | ||||
підготовки фахівців у сфері європейської інтеграції (у тому числі за кордоном) | тис. гривень | |||
підготовки фахівців у сфері євроатлантичної інтеграції (у тому числі за кордоном) | тис. гривень | |||
перепідготовка фахівців у сфері європейської інтеграції (у тому числі за кордоном) | тис. гривень | |||
перепідготовка фахівців у сфері євроатлантичної інтеграції (у тому числі за кордоном) | тис. гривень | |||
підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції (у тому числі за кордоном) | тис. гривень | |||
підвищення кваліфікації фахівців у сфері євроатлантичної інтеграції (у тому числі за кордоном) | тис. гривень | |||
стажування за кордоном фахівців | тис. гривень | |||
стажування за кордоном викладачів | тис. гривень | |||
мовна підготовка державних службовців | тис. гривень | |||
видання навчально- методичних посібників, збірників нормативно- правових актів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, мовної підготовки: | тис. гривень | |||
європейської інтеграції | тис. гривень | |||
євроатлантичної інтеграції | тис. гривень | |||
мовної підготовки | тис. гривень | |||
Джерела фінансування: | тис. гривень | |||
державний бюджет | тис. гривень | |||
місцевий бюджет | тис. гривень | |||
міжнародна технічна допомога | тис. гривень | |||
інші джерела фінансування, передбачені законодавством | тис. гривень | |||
7 | Додаткова інформація |
Керівник навчального закладу _______________ (ініціали, прізвище)
(підпис)
Додаток 2
до Порядку здійснення
контролю за змістом
та якістю навчального
процесу в закладах,
що проводять підготовку,
перепідготовку та підвищення
кваліфікації фахівців
у сфері європейської
та євроатлантичної
інтеграції України
N з/п | Прізвище, ім'я, по батькові | Практичний досвід у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України (займана посада, участь у міжнародних проектах, експертна робота тощо) | Вчене звання, науковий ступінь, підвищення кваліфікації (час, види) | Напрям спеціалізації у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | Наявність науково- методичних праць у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції | Контактна інформація (тел. /факс, електронна адреса) |
Керівник навчального закладу _______________ (ініціали, прізвище)
(підпис)
Додаток 3
до Порядку здійснення
контролю за змістом
та якістю навчального
процесу в закладах,
що проводять підготовку,
перепідготовку та підвищення
кваліфікації фахівців
у сфері європейської
та євроатлантичної
інтеграції України
----------------------------------
| ___________________________ |
| (навчальний заклад, |
| тематика навчальної програми) |
----------------------------------
1. Яким був зміст навчання
1.1. Чи відповідав зміст навчання Вашим професійним потребам?
----
| | Не відповідав
----
----
| | Відповідав частково
----
----
| | Відповідав повністю
----
----
| | Інша оцінка
----
1.2. Чи був зміст навчання інноваційним?
----
| | Ні
----
----
| | Скоріше ні, ніж так
----
----
| | Скоріше так, ніж ні
----
----
| | Так
----
1.3. Чи спонукає Вас зміст навчання до подальшого
самовдосконалення у цій темі?
----
| | Ні
----
----
| | Скоріше ні, ніж так
----
----
| | Скоріше так, ніж ні
----
----
| | Так
----
1.4 Чи була отримана інформація практичною та корисною для
Вас?
----
| | Ні
----
----
| | Скоріше ні, ніж так
----
----
| | Скоріше так, ніж ні
----
----
| | Так
----
1.5 Чи допомогло навчання зрозуміти як і коли використовувати
отриману інформацію у роботі для того, щоб бути більш компетентним
у питаннях європейської та євроатлантичної інтеграції (наведіть
три конкретні приклади)?
----
| | -
----
----
| | -
----
----
| | -
----
1.6. Якою була якість роздаткових матеріалів під час
навчання?
----
| | Незадовільна
----
----
| | Посередня
----
----
| | Добра
----
----
| | Дуже добра
----
1.7 Яку б оцінку Ви поставили навчальному процесу в цілому?
----
| | Незадовільно
----
----
| | Посередньо
----
----
| | Добре
----
----
| | Дуже добре
----
----
| | Інша оцінка
----
1.8 Ваші побажання, ідеї чи зауваження:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
2. Як Ви оцінюєте роботу викладача?
------------------------------------------------------------------
|Запитання |Погано|Посередньо|Добре|Інша оцінка|
|----------------------------+------+----------+-----+-----------|
|1.1. Викладає матеріал ясно,| ---- | ---- | ----| |
|доступно, послідовно та | | | | | | | | || |
|логічно | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
|----------------------------+------+----------+-----+-----------|
|1.2. Роз'яснює складні місця| ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
|----------------------------+------+----------+-----+-----------|
|1.3. Вміє викликати та | ---- | ---- | ----| |
|підтримувати зацікавленість | | | | | | | | || |
|аудиторії до теми | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
|----------------------------+------+----------+-----+-----------|
|1.4. Пояснює як | ---- | ---- | ----| |
|використовувати матеріал у | | | | | | | | || |
|роботі | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
|----------------------------+------+----------+-----+-----------|
|1.5. Загальна задоволеність | ---- | ---- | ----| |
|роботою викладача, тренера | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
| | ---- | ---- | ----| |
| | | | | | | | | || |
| | ---- | ---- | ----| |
------------------------------------------------------------------
Дата заповнення анкети "___"______________ 20__ року