УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 липня 2009 р. N 870
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 397 (397-2010-п) від 02.06.2010 )

Про утворення при Державній податковій адміністрації Міжвідомчої експертної ради з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Утворити при Державній податковій адміністрації Міжвідомчу експертну раду з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Міжвідомчу експертну раду з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства, що додається.
Прем'єр-міністр України
Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 34

Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 29 липня 2009 р. N 870

СКЛАД

Міжвідомчої експертної ради з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства

Голова ДПА, голова Міжвідомчої ради
Голова Держкомпідприємництва (заступник Голови Держкомпідприємництва), заступник голови Міжвідомчої ради
Голова Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України, заступник голови Міжвідомчої ради (за згодою)
Заступник Голови ДПА
Заступник Міністра фінансів (директор департаменту Мінфіну)
Заступник Міністра юстиції (директор департаменту Мін'юсту)
Заступник Міністра економіки (директор департаменту Мінекономіки)
Заступник Голови Антимонопольного комітету (директор департаменту Антимонопольного комітету)
Заступник Голови ГоловКРУ (начальник управління ГоловКРУ)
Представник Секретаріату Кабінету Міністрів України
Представник Аудиторської палати України (за згодою)
Представник Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України (за згодою)
Представник Української асоціації сертифікованих бухгалтерів і аудиторів (за згодою)
Представник Спілки аудиторів України (за згодою)
Представник Асоціації податкових консультантів України (за згодою)
Голова Громадської колегії Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики (за згодою)
Представник Асоціації платників податків України (за згодою)
Представник всеукраїнських профспілок та профоб'єднань

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 липня 2009 р. N 870

ПОЛОЖЕННЯ

про Міжвідомчу експертну раду з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства

1. Міжвідомча експертна рада з вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства (далі, - Міжвідомча рада) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, утвореним при ДПА.
2. Міжвідомча рада в своїй діяльності керується Конституцією (254к/96-ВР) та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції (254к/96-ВР) та законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Міжвідомчої ради є:
розгляд заяв та скарг платників податків з питань щодо застосування податкового законодавства;
надання рекомендацій стосовно вирішення спірних питань щодо застосування або дотримання вимог податкового законодавства, зокрема з питань оподаткування, обліку платників податків та реєстрації фізичних осіб - платників податків, проведення перевірок за зверненнями платників податків;
прийняття рішень стосовно спірних питань щодо застосування податкового законодавства та розв'язання конфліктних ситуацій;
проведення:
- експертизи проектів актів законодавства з питань оподаткування та адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів);
- аналізу стану та причин виникнення проблем під час застосування податкового законодавства.
4. Міжвідомча рада відповідно до покладених на неї завдань має право:
залучати в установленому порядку до своєї роботи представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів та інших фахівців (за їх згодою);
надавати рекомендації стосовно вирішення спірних питань щодо застосування та вдосконалення податкового законодавства;
готувати пропозиції стосовно вирішення спірних питань щодо застосування податкового законодавства, експертні висновки до проектів актів законодавства з питань оподаткування та адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів).
5. Міжвідомча рада під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та платниками податків.
6. Посадовий склад Міжвідомчої ради формується на паритетних засадах з представників органів виконавчої влади, професійних громадських організацій, науковців, інших фахівців і затверджується Кабінетом Міністрів України.
7. Міжвідомчу раду очолює голова, який має двох заступників, один з яких є представником громадської організації підприємців (за згодою).
Голова Міжвідомчої ради затверджує її персональний склад та у разі потреби вносить зміни до нього.
8. Секретар Міжвідомчої ради, який призначається головою, забезпечує організацію її роботи, зокрема з урахуванням пропозицій членів Міжвідомчої ради готує перелік питань та документів для розгляду на засіданні, формує порядок денний засідання, веде протокол засідання Ради.
9. Організаційною формою роботи Міжвідомчої ради є засідання, що проводяться за потреби, але не рідше ніж один раз на квартал.
Голова Міжвідомчої ради або його заступники в разі його відсутності мають право скликати засідання.
Засідання Міжвідомчої ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її складу.
Рішення Міжвідомчої ради приймаються більшістю голосів її членів та оформлюються протоколом, який підписують головуючий на засіданні та секретар.
Рішення Міжвідомчої ради, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для розгляду ДПА.
10. Засідання Міжвідомчої ради проводяться відповідно до порядку денного, який формується на підставі звернень, отриманих від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та платників податків.
11. Питання про розгляд всіх звернень, що надіслані до Міжвідомчої ради, включаються до порядку денного чергового засідання.
12. Порядок денний засідань Міжвідомчої ради формується за п'ять днів до проведення засідання.
У разі потреби та на вимогу членів Міжвідомчої ради до порядку денного включаються додаткові питання.
Рішення вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало більшість присутніх на засіданні її членів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
13. Звернення платників податків подаються до Міжвідомчої ради разом з документами, що підтверджують обгрунтованість викладених у ньому фактів.
Рішення Міжвідомчої ради про розгляд поданого звернення надсилається протягом десяти робочих днів заявникові.
У разі прийняття рішення Міжвідомчої ради про відмову в розгляді звернення заявникові надсилається письмове повідомлення із зазначенням причин відмови.
14. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення роботи Міжвідомчої ради здійснює ДПА.
Інформація про діяльність Міжвідомчої ради оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПА, Держкомпідприємництва, Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України.
15. Додаткові питання організації роботи Міжвідомчої ради вирішуються Радою самостійно.