03.02.2005 N 86
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 лютого 2005 р.
за N 252/10532
Виконуючий обов'язки
Першого віце-прем'єр-міністра
України,
Міністра фінансів України
|
М.Я.Азаров
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
03.02.2005 N 86
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 лютого 2005 р.
за N 252/10532
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
Додаток 2
до Інструкції про складання
і виконання розпису
Державного бюджету України
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 03.02.2005 N 86)
ЗАТВЕРДЖУЮ
____________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П.
Номер ______________________
Дата ______________________
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва бюджетної установи ________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
Відділ-виконавець _______________________________________________
Підстава ________________________________________________________
(тис.грн., грн.)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|КЕКВ | Найменування видатків | Сума змін |
| | |-----------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | у тому числі за місяцями: |разом |
| | |----------------------------------------------------------------------------------------------|на рік|
| | |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень| |
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1110 |Оплата праці | | | | | | | | | | | | | |
| |працівників | | | | | | | | | | | | | |
| |бюджетних установ | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1120 |Нарахування на | | | | | | | | | | | | | |
| |заробітну плату | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1132 |Медикаменти та | | | | | | | | | | | | | |
| |перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | |
| |матеріали | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1133 |Продукти харчування | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1160 |Оплата комунальних | | | | | | | | | | | | | |
| |послуг та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1171 |Дослідження і розробки,| | | | | | | | | | | | | |
| |окремі заходи | | | | | | | | | | | | | |
| |розвитку по реалізації | | | | | | | | | | | | | |
| |державних | | | | | | | | | | | | | |
| |(регіональних) програм | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1172 |Окремі заходи по | | | | | | | | | | | | | |
| |реалізації державних | | | | | | | | | | | | | |
| |(регіональних) | | | | | | | | | | | | | |
| | програм, не віднесені | | | | | | | | | | | | | |
| |до заходів розвитку | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|1340 |Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
| |населенню | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|5000*|Інші видатки | | | | | | | | | | | | | |
|-----+-----------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління Начальник відповідного
організації бюджетного процесу управління
(Керівник) (Головний бухгалтер/начальник
планово-фінансового відділу)
___________________________ ______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище) (підпис) (ініціали і прізвище)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 03.02.2005 N 86)
Затверджений у сумі _______
________________________грн.
(сума літерами і цифрами)
____________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________________
(число, місяць, рік) М.П.
__________________________________________________________________
(код та назва бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________)
(грн.)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |КЕКВ |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | | |на рік|
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата праці |1110 | | | | | | | | | | | | | |
|працівників бюджетних | | | | | | | | | | | | | | |
|установ | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Нарахування на |1120 | | | | | | | | | | | | | |
|заробітну плату | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Медикаменти та |1132 | | | | | | | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Продукти харчування |1133 | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата комунальних |1160 | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Дослідження і розробки,|1171 | | | | | | | | | | | | | |
|окремі заходи розвитку | | | | | | | | | | | | | | |
|по реалізації державних| | | | | | | | | | | | | | |
|(регіональних) програм | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Окремі заходи по |1172 | | | | | | | | | | | | | |
|реалізації державних | | | | | | | | | | | | | | |
|(регіональних) програм,| | | | | | | | | | | | | | |
|не віднесені до заходів| | | | | | | | | | | | | | |
|розвитку | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Поточні трансферти |1340 | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Інші видатки |5000*| | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+-----+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового відділу) ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ______________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України 28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 03.02.2005 N 86)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________).
(тис.грн., грн.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники | КЕК |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | | |на рік|
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата праці | 1110 | | | | | | | | | | | | | |
|працівників бюджетних | | | | | | | | | | | | | | |
|установ | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Нарахування на | 1120 | | | | | | | | | | | | | |
|заробітну плату | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Медикаменти та | 1132 | | | | | | | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Продукти харчування | 1133 | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата комунальних | 1160 | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Дослідження і розробки,| 1171 | | | | | | | | | | | | | |
|окремі заходи розвитку | | | | | | | | | | | | | | |
|по реалізації державних| | | | | | | | | | | | | | |
|(регіональних) програм | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Окремі заходи по | 1172 | | | | | | | | | | | | | |
|реалізації державних | | | | | | | | | | | | | | |
|(регіональних) програм,| | | | | | | | | | | | | | |
|не віднесені до заходів| | | | | | | | | | | | | | |
|розвитку | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Поточні трансферти | 1340 | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Інші видатки |5000* | | | | | | | | | | | | | |
|-----------------------+------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового відділу) ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ______________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 03.02.2005 N 86)
Затверджений у сумі ________
________________________грн.
(сума літерами і цифрами)
____________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
____________________________
(число, місяць, рік) М.П.
ПОГОДЖЕНО**
_______________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
______________________________
(число, місяць, рік) М.П.
_________________________________________________________________
(код та назва одержувача/бюджетної установи)
_________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів _______________________________________________,
код економічної класифікації видатків/код класифікації
кредитування______________________________________________________
(грн.)
------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Загальний|Спеціальний|Разом|
|з/п| | фонд | фонд | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
| 1 |ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | | | |
| |КРЕДИТІВ - усього | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.1|Поточні видатки | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.2|Капітальні видатки | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.3|Надання внутрішніх кредитів | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.4|Надання зовнішніх кредитів | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
| * | | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник** ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового відділу) ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ______________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
28.01.2002 N 57
( z0086-02 )
(у редакції наказу
Міністерства фінансів
України
від 03.02.2005 N 86)
Видана ______________________________________________________
(назва установи, яка видала лімітну довідку)
__________________________________________________________________
(назва установи, якій видається лімітна довідка)
Підстава: ___________________________________________________
1) З ________________________________________________ бюджету
за _______________________________________________________________
(код та назва програмної класифікації видатків
та кредитування державного бюджету/тимчасової
класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів)
виділено _______________________________________, у тому числі на:
------------------------------------------------------------------
| Назва видатків за | Разом | Загальний |Спеціальний|
|економічною класифікацією | | фонд | фонд |
| та класифікацією | | | |
| кредитування | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|видатки споживання - | | | |
|разом, з них: | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|оплата праці працівників | | | |
|бюджетних установ | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|оплата комунальних послуг | | | |
|та енергоносіїв | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|видатки розвитку | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|повернення кредитів до | | | |
|бюджету | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|надання кредитів із | | | |
|бюджету | | | |
|--------------------------+------------+------------+-----------|
|усього | | | |
------------------------------------------------------------------
2) У сумі асигнувань загального фонду бюджету враховано
витрати на утримання: ____________________________________________
__________________________________________________________________
3) *Помісячні обсяги асигнувань та надання кредитів
загального фонду бюджету встановлено такі:
------------------------------------------------------------------
| січень | лютий | березень | квітень | травень | червень |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| | | | | | |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| липень | серпень | вересень | жовтень | листопад | грудень |
|----------+----------+----------+----------+----------+---------|
| | | | | | |
------------------------------------------------------------------
4) Проекти кошторису, плану асигнувань загального фонду,
плану надання кредитів загального фонду бюджету, помісячного
розпису спеціального фонду державного бюджету (за винятком власних
надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), штатного
розпису установи на _____ рік із зведеними даними та розрахунками
повинні бути подані на затвердження до ___________________________
(число, місяць, рік)
Керівник ___________________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. _____________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління організації
бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
03.02.2005 N 86
Затверджений у сумі ________
________________________грн.
(сума літерами і цифрами)
____________________________
(посада)
______________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
______________________________
(число, місяць, рік) М.П
__________________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету _______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________),
назва фонду бюджету ____________________________________________,
код економічної класифікації видатків ___________________________
(грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | |на рік|
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата праці | | | | | | | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | | | | | | | |
|бюджетних установ | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Нарахування на | | | | | | | | | | | | | |
|заробітну | | | | | | | | | | | | | |
|плату | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Медикаменти | | | | | | | | | | | | | |
|та | | | | | | | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Продукти харчування| | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата комунальних | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та | | | | | | | | | | | | | |
|енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Інші видатки | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового відділу) ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ______________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
від 03.02.2005 N 86
__________________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________),
назва фонду бюджету ____________________________________________,
код економічної класифікації видатків ___________________________
(тис.грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Показники |січень|лютий|березень|квітень|травень|червень|липень|серпень|вересень|жовтень|листопад|грудень|разом |
| | | | | | | | | | | | | |на рік|
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата праці | | | | | | | | | | | | | |
|працівників | | | | | | | | | | | | | |
|бюджетних установ | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Нарахування на | | | | | | | | | | | | | |
|заробітну | | | | | | | | | | | | | |
|плату | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Медикаменти | | | | | | | | | | | | | |
|та | | | | | | | | | | | | | |
|перев'язувальні | | | | | | | | | | | | | |
|матеріали | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Продукти харчування| | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Оплата комунальних | | | | | | | | | | | | | |
|послуг та | | | | | | | | | | | | | |
|енергоносіїв | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Поточні трансферти | | | | | | | | | | | | | |
|населенню | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|Інші видатки | | | | | | | | | | | | | |
|-------------------+------+-----+--------+-------+-------+-------+------+-------+--------+-------+--------+-------+------|
|УСЬОГО | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового відділу) ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ______________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
03.02.2005 N 86
__________________________________________________________________
(код за ЄДРПОУ та найменування бюджетної установи)
__________________________________________________________________
(найменування міста, району, області)
Вид бюджету ____________________________________________________,
код та назва відомчої класифікації видатків та кредитування _____
_________________________________________________________________,
код та назва програмної класифікації видатків та кредитування
державного бюджету ______________________________________________,
(код та назва тимчасової класифікації видатків та кредитування
місцевих бюджетів ______________________________________________),
код економічної класифікації видатків/код класифікації
кредитування _____________________________________________________
(грн.)
------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Загальний|Спеціальний|Разом|
|з/п| | фонд | фонд | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
| 1 |ВИДАТКИ ТА НАДАННЯ | | | |
| |КРЕДИТІВ - усього | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.1|Поточні видатки | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.2|Капітальні видатки | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.3|Надання внутрішніх кредитів | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
|1.4|Надання зовнішніх кредитів | | | |
|---+--------------------------------+---------+-----------+-----|
| * | | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер
(начальник
планово-фінансового відділу) ___________________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
М.П. ______________________
(число, місяць, рік)
Начальник Управління
організації бюджетного процесу
|
В.П.Лозицький
|