КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 10 червня 2009 р. N 475-р
Київ
|
Про схвалення Концепції організації розміщення гостей та учасників фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
1. Схвалити Концепцію організації розміщення гостей та учасників фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям забезпечити врахування положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, під час розроблення і затвердження планів заходів з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 10 червня 2009 р. N 475-р
КОНЦЕПЦІЯ
організації розміщення гостей та учасників фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
Загальна частина
Проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі - чемпіонат) є однією з наймасштабніших спортивних подій, у зв'язку з чим його проведення в Україні пов'язане з вирішенням ряду питань, зокрема щодо організації розміщення гостей, учасників та вболівальників.
Передбачається, що матчі чемпіонату відвідають понад 600 тис. вболівальників з різних держав. У зв'язку з цим у містах, де проводитимуться матчі чемпіонату (далі - приймаючі міста), необхідно підготувати велику кількість готелів та інших закладів, спроможних надати високоякісні послуги з тимчасового розміщення (проживання) значної кількості гостей, учасників та вболівальників.
Згідно з вимогами УЄФА, для організації розміщення осіб, акредитованих УЄФА (уповноважені УЄФА компанії та їх працівники, посадові особи, представники або посадові особи асоціацій - членів УЄФА, члени делегацій, які беруть участь у чемпіонаті, комерційні партнери та їх працівники, команди - учасниці чемпіонату, судді, представники засобів масової інформації та інші), необхідно буде обладнати для тимчасового розміщення (проживання) таку кількість номерів у готелях в містах:
категорії п'ять зірок чотири зірки три зірки
Києві 1950 4950 400
Донецьку 1420 1315 210
Львові 1020 1315 210
Харкові 1240 1315 210
На сьогодні кількість готелів категорії чотири та п'ять зірок в усіх приймаючих містах є недостатньою для розміщення зазначених осіб.
Крім того, для забезпечення організації розміщення вболівальників у приймаючих містах, а також у містах і селах, розташованих на маршрутах руху учасників, необхідно підготувати від 30 до 60 тис. місць у всіх категоріях готелів та альтернативних закладах розміщення (студентських та інших гуртожитках, апартаментах, курортних закладах, закладах сільського туризму тощо), залежно від місткості стадіону у приймаючому місті.
Аналіз причин виникнення проблеми
Основними причинами виникнення проблеми є:
недостатня кількість готелів та інших закладів для розміщення гостей та учасників у приймаючих містах, невідповідність якості готельної інфраструктури і готельних послуг міжнародним стандартам;
відсутність досвіду проведення міжнародних подій такого масштабу;
недосконалість законодавства, що регламентує діяльність у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (проживання);
відсутність у приймаючих містах планів розбудови закладів розміщення в рамках генеральних планів розвитку міст;
недостатній обсяг інвестицій у розвиток готельної інфраструктури.
Мета та завдання Концепції
Метою Концепції є створення належних умов для забезпечення організації розміщення гостей, учасників та вболівальників.
Завданням Концепції є забезпечення реалізації гарантій, наданих Україною УЄФА стосовно проведення чемпіонату, зокрема вимог щодо розвитку готельної інфраструктури з метою створення умов для організації безпечного і комфортного тимчасового розміщення (проживання) гостей, учасників та вболівальників.
Шляхи розв'язання проблеми
Виконання вимог УЄФА в частині організації розміщення гостей та учасників в приймаючих містах планується шляхом:
будівництва нових, реконструкції та переоснащення існуючих готелів та інших закладів розміщення категорії три, чотири, п'ять зірок, які визначені у додатку 2 до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2010 р. N 357 (
357-2010-п)
(Офіційний вісник України, 2010 р., N 39, ст. 1297) (далі - Програма);
залучення інвесторів до реалізації проектів будівництва, передбачених Програмою (
107-2008-п)
, в тому числі шляхом презентації інвестиційних проектів на міжнародних туристичних виставках за кордоном;
проведення постійного моніторингу виконання графіків будівництва, реконструкції та переоснащення готелів та інших закладів для розміщення гостей та учасників в приймаючих містах та на прилеглих до них територіях, які включені до Програми (
107-2008-п)
;
удосконалення порядку встановлення категорії готелів та інших закладів розміщення, створення реєстру готелів та інших закладів розміщення.
Виконання вимог УЄФА в частині організації розміщення вболівальників під час проведення чемпіонату в приймаючих містах планується шляхом:
проведення постійного моніторингу виконання графіків будівництва, реконструкції та капітального ремонту альтернативних закладів розміщення в приймаючих містах та на прилеглих до них територіях, які включені до Програми (
107-2008-п)
;
використання готелів без категорії, готелів категорії одна, дві, три зірки та альтернативних закладів розміщення у приймаючих містах, а також у містах та селах, що розташовані на маршрутах руху учасників;
складення реєстру альтернативних закладів розміщення;
створення єдиної системи бронювання місць в готелях та альтернативних закладах розміщення.
Очікувані результати реалізації Концепції
Реалізація Концепції сприятиме створенню високоякісної готельної інфраструктури, що відповідає міжнародним стандартам, виконанню вимог УЄФА щодо розміщення гостей, учасників і вболівальників, збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів та формуванню позитивного іміджу України як туристичної держави.
Фінансове забезпечення реалізації Концепції
Фінансове забезпечення реалізації Концепції здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел.