КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 березня 2003 р. N 386
Київ
|
Про Порядок безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на видатки, які повинні були провадитися з іншого бюджету
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на видатки, які повинні були провадитися з іншого бюджету (додається).
2. Ця постанова набирає чинності з дня опублікування.
Прем'єр-міністр України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 березня 2003 р. N 386
ПОРЯДОК
безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на видатки, які повинні були провадитися з іншого бюджету
1. Цей Порядок визначає механізм передбаченого законом безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів, витрачених на видатки, які повинні були провадитися з іншого бюджету, крім випадків, коли такі видатки здійснюються за рішенням відповідної місцевої ради за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за відсутності заборгованості такого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату.
2. У разі встановлення посадовими особами державних органів, уповноважених на проведення ревізії (перевірки), факту здійснення видатків з місцевих бюджетів, які повинні були провадитися з іншого бюджету, складається акт ревізії або протокол про бюджетне правопорушення відповідно до статті 124 Бюджетного кодексу України (
2542-14)
.
3. Один примірник акта ревізії або протоколу про бюджетне правопорушення та висновок щодо необхідності застосування безспірного вилучення коштів з місцевого бюджету передаються державним органом, який здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства, Мінфіну за формою та у порядку, ним встановленому.
4. Міністр фінансів приймає рішення щодо застосування безспірного вилучення коштів з місцевих бюджетів шляхом:
стягнення коштів з місцевих бюджетів до державного бюджету;
зменшення обсягу трансфертів (дотації вирівнювання) місцевим бюджетам на відповідну суму.
5. Рішення, прийняте згідно з пунктом 4 цього Порядку, доводиться до Державного казначейства, відповідного місцевого органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування та відповідного фінансового органу, а також державного органу, який здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства.
6. Державне казначейство в свою чергу доводить зазначене рішення територіальному органу Державного казначейства, який здійснює обслуговування відповідного місцевого бюджету та перерахування міжбюджетних трансфертів.
7. Стягнення коштів з місцевих бюджетів до державного бюджету здійснюється органами Державного казначейства з відповідних рахунків для обліку коштів загального фонду місцевих бюджетів.
Кошти, стягнуті органами Державного казначейства з місцевих бюджетів, спрямовуються в дохід загального фонду державного бюджету і відображаються як надходження до нього за кодом класифікації доходів бюджету 24060300 "Інші надходження".
Проведена операція із стягнення коштів відображається у звітності про виконання місцевих бюджетів як видатки за кодом тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів 250404 "Інші видатки" та кодом економічної класифікації видатків бюджету 1135 "Інші видатки".
8. Безспірне вилучення бюджетних коштів, використаних не за цільовим призначенням, здійснюється протягом 10 днів з дня отримання рішення про їх безспірне вилучення незалежно від того, у якому звітному періоді допущено та/або виявлено це порушення.
9. Територіальні органи Державного казначейства, що безпосередньо здійснили стягнення коштів, повідомляють про проведені операції Мінфін та Державне казначейство.
10. Посадові особи органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, винні у порушенні бюджетного законодавства, у тому числі цього Порядку, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законами України.