УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N 61
( z0211-09 )
ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника N ______ від ____________
1. Загальна інформація:
1.1. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).
1.2. Джерело фінансування закупівлі.
1.3. Розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість закупівлі.
2. Замовник:
2.1. Найменування.
2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
2.4. Відповідальний за проведення торгів (прізвище, ім'я, по батькові, номер телефону, телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail).
3. Опис предмета закупівлі:
3.1. Предмет закупівлі.
3.2. Вид та кількість поставки товарів, вид виконання (проведення) робіт та надання послуг.
4. Інформація щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Підстава застосування відповідно до пункту 83 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (із змінами).
4.2. Номер і дата видачі документа уповноваженого органу про погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника _________________
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі.
6. Інформація про запрошеного учасника процедури закупівлі:
6.1. Найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи).
6.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи).
6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.
7. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце).
8. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ), __________ грн.; (цифрами)
______________________ гривень. (словами)
9. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна.
10. Інша інформація.
11. Склад тендерного комітету _______________________________
(зазначити прізвища, ініціали
та посади членів тендерного комітету)
12. Голова тендерного комітету
____________________________
(посада, прізвище, ініціали)
(підпис, М.П.)
Директор департаменту
державних закупівель
|
В.А.Новик
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
30.01.2009 N 61
( z0211-09 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 березня 2009 р.
за N 217/16233
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звіту про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
1. Звіт готується державною мовою.
2. Дата заповнюється в такому порядку: число, місяць, рік.
3. Щодо пункту 1 звіту.
Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства. Джерело фінансування закупівлі визначається згідно з підпунктом 4 пункту 2 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (
921-2008-п)
(із змінами) (далі - Положення). У разі коли замовником є підприємство, що здійснює закупівлі за власні кошти, у підпункті 1.2 зазначається: "Кошти підприємства". Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається в гривнях (цифрами та словами).
4. Щодо пункту 2 звіту.
У підпункті 2.1 замовник визначається відповідно до підпунктів 9, 13 та 18 пункту 2 Положення (
921-2008-п)
.
У підпункті 2.3 зазначаються найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.
5. Щодо пункту 3 звіту.
Інформація про предмет закупівлі зазначається відповідно до пунктів 3 і 4 Положення (
921-2008-п)
.
6. Щодо підпункту 6.3 звіту.
У підпункті 6.3 зазначаються найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.
7. Щодо пункту 10 звіту.
У цьому пункті замовник зазначає таку інформацію:
причини та обставини, якими він керувався під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура відкритих торгів, з обґрунтуванням її вибору;
у разі коли залучались експерти для участі в процедурі закупівлі - коротка інформація про них та умови їх участі;
інші необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.
Директор департаменту
державних закупівель
|
В.А.Новик
|