УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 567 від 28.03.2002
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2002 р.
за N 334/6622
|
Про затвердження змін до Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України
На виконання Закону України "Про Державну програму приватизації" від 18.05.2000 N 1723-III (
1723-14)
та у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 N 422 (
422-2001-п)
"Про закупівлю послуг в процесі приватизації", з метою вдосконалення процедури оцінки тендерних пропозицій щодо закупівлі товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до підпункту 6.7.4 п.6.7 Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 06.06.2001 N 980 (
z0522-01)
та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.06.2001 за N 522/5713, що додаються.
2. Управлінню інформаційно-маркетингової роботи (Мордвінцева В.Ф.) забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Гришана Ю.П.
В.о. Голови Фонду
|
М.Чечетов
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України 28.03.2002 N 567
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
04 квітня 2002 р.
за N 334/6622
Зміни до Положення про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України
Підпункт 6.7.4 пункту 6.7 Положення (
z0522-01)
про закупівлю товарів та послуг для проведення інформаційно-пропагандистських та рекламних заходів Фонду державного майна України викласти в такій редакції:
"6.7.4. Сукупна оцінка за критерієм "ціна пропозиції"
складається з підрахунку балів із застосуванням формули
P = 30 х F /F ,
x min x
де P - кількість балів виконавця "X";
x
F - найнижча ціна із загальної кількості тендерних
min
пропозицій;
F - ціна пропозиції, що надійшла від виконавця "X".
x
Начальник Управління
інформаційно-маркетингової роботи
|
В.Мордвінцева
|