УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 26/5 від 27.05.99
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 червня 1999 р.
за N 358/3651
|
Про затвердження Інструкції про порядок ведення Єдиного реєстру нотаріусів
З метою забезпечення упорядкування обліку державних та приватних нотаріусів НАКАЗУЮ:
1. Запровадити Єдиний реєстр нотаріусів.
2. Створення, ведення та матеріально-технічне забезпечення Єдиного реєстру нотаріусів покласти на Державне підприємство "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України.
3. Затвердити Інструкцію про порядок ведення Єдиного реєстру нотаріусів (додається).
4. Департаменту нотаріату та ліцензування юридичної практики (Круковес Н.В.) та Державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (Огнев'юк В.О.) довести цей наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції, директорів філій Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та забезпечити контроль за його виконанням.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра юстиції Б.С.Стичинського.
Затверджено
Наказ Міністерства юстиції
України 27.05.99 N 26/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 червня 1999 р.
за N 358/3651
Інструкція про порядок ведення Єдиного реєстру нотаріусів
1. Загальні положення
1.1. Єдиний реєстр нотаріусів - це комп'ютерна база даних, в якій містяться відомості про нотаріальні округи, державні нотаріальні контори, державних та приватних нотаріусів України. Ведення Єдиного реєстру здійснюється Державним підприємством "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (далі - Держінформ'юст).
1.2. Інформація, яка міститься у Єдиному реєстрі нотаріусів (за винятком особових даних), є відкритою для запитів користувачів комп'ютерної мережі Міністерства юстиції України.
1.3. Інформація Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі вноситься Держінформ'юстом та його філіями в Єдиний реєстр нотаріусів протягом двох робочих днів з моменту її отримання.
1.4. Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі надають Держінформ'юсту та його філіям відомості за формами, передбаченими розділами 2 та 3 цієї Інструкції, протягом трьох робочих днів з дати отримання відповідних відомостей.
Адміністратор зупиняє доступ приватного нотаріуса-Реєстратора та його помічника (консультанта) до єдиних та державних реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України у день отримання від Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі повідомлення про зупинення, припинення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса-Реєстратора (форма 6). З метою забезпечення належної реалізації прав на вчинення нотаріальних дій, передбачених частиною шостою статті 29-2 Закону України "Про нотаріат" (
3425-12)
, приватний нотаріус, доступ якого зупинено, подає відповідні заяви в письмовій формі Реєстраторам реєстрів.
Адміністратор поновлює доступ приватного нотаріуса-Реєстратора та його помічників (консультантів) до єдиних та державних реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України у день отримання від Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі повідомлення про поновлення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса-Реєстратора (форма 7).
1.5. Відповідальність за вірогідність відомостей, що надаються на адресу Держінформ'юсту та його філій, несуть особи, які надали цю інформацію.
1.6. Держінформ'юст несе відповідальність за втрату інформації або помилки в ній, допущені персоналом Держінформ'юсту.
1.7. Ведення Єдиного реєстру нотаріусів здійснюється українською мовою.
2. Повідомлення про внесення відомостей до Єдиного реєстру нотаріусів
Повідомлення про внесення відомостей до Єдиного реєстру нотаріусів повинно містити:
- назву регіону;
- дату складання повідомлення;
- змістову частину повідомлення;
- посаду та прізвище особи, яка склала повідомлення.
3. Змістова частина повідомлення
Змістова частина повідомлення складається з таких форм:
Форма 1. Прийом на роботу державного нотаріуса:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю та дата його видачі (якщо цих відомостей немає,- вказати причину їх відсутності);
- дата і підстава прийому на роботу (номер та дата наказу);
- місце роботи (назва нотаріальної контори);
- посада;
- дата народження;
- домашня адреса та телефон (за згодою нотаріуса);
- ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів.
Форма 2. Звільнення державного нотаріуса:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю;
- місце роботи (назва нотаріальної контори);
- посада;
- дата і підстава звільнення (номер та дата наказу).
Форма 3. Переведення державного нотаріуса на іншу посаду в межах області (міста) у тому числі переведення державного нотаріуса до іншої нотаріальної контори:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю та дата його видачі (якщо ці відомості відсутні,- вказати причину їх відсутності);
- дата і підстава переведення (номер та дата наказу);
- нове місце роботи (назва нотаріальної контори);
- посада;
- дата народження;
- місце проживання та телефон (за згодою нотаріуса).
Форма 4. Переведення державного нотаріуса на нову посаду в межах нотаріальної контори:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю та дата його видачі (якщо ці відомості відсутні,- вказати причину їх відсутності);
- дата і підстава переведення (номер та дата наказу);
- місце роботи (назва нотаріальної контори);
- посада (нова).
Форма 4.1. Реєстрація державної нотаріальної контори:
- назва контори;
- нотаріальний округ;
- дата та підстава створення;
- поштовий індекс та місцезнаходження;
- телефон.
Форма 4.2. Зміна місцезнаходження або телефону державної нотаріальної контори:
- назва контори;
- поштовий індекс та місцезнаходження контори (новий);
- телефон (новий).
Форма 4.3. Зміна нотаріального округу державної нотаріальної контори:
- назва контори;
- нотаріальний округ (новий);
- поштовий індекс та місцезнаходження контори;
- телефон.
Форма 4.4. Ліквідація державної нотаріальної контори:
- назва контори;
- дата та підстава ліквідації контори.
Форма 5. Реєстрація приватної нотаріальної діяльності:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю та дата його видачі;
- N реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності та дата його реєстрації;
- нотаріальний округ;
- поштовий індекс та адреса розташування робочого місця;
- робочий телефон;
- дата народження;
- домашня адреса і телефон (за згодою нотаріуса);
- ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів.
Форма 6. Зупинення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- номер свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;
- номер реєстраційного посвідчення приватного нотаріуса;
- дата та підстава зупинення нотаріальної діяльності;
- термін зупинення нотаріальної діяльності;
- відомості про заміщення приватного нотаріуса (за наявності заміщення): прізвище, ім'я, по батькові нотаріуса, який заміщує; номер свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю приватного нотаріуса, який заміщує; номер реєстраційного посвідчення приватного нотаріуса, який заміщує; строк заміщення приватного нотаріуса.
У разі якщо договір про заміщення був укладений пізніше, головне управління юстиції невідкладно надсилає Держінформ'юсту або його філії інформацію, передбачену останнім абзацом цієї форми.
Форма 7. Поновлення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- номер свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;
- номер реєстраційного посвідчення приватного нотаріуса;
- дата та підстава поновлення нотаріальної діяльності.
Форма 8. Зміна адреси розташування робочого місця приватного нотаріуса (робочого телефону) в межах одного нотаріального округу:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю;
- поштовий індекс та адреса розташування робочого місця (нового);
- робочий телефон (новий).
Форма 9. Зміна нотаріального округу* приватного нотаріуса у межах області:
_______________
* У деяких випадках зміна нотаріального округу здійснюється в зв'язку зі зміною адміністративного поділу області.
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю;
- нотаріальний округ (новий);
- поштовий індекс та адреса розташування робочого місця;
- робочий телефон;
- N реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності та дата його реєстрації (новий).
Форма 10. Припинення приватної нотаріальної діяльності:
- прізвище, ім'я, по батькові;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю;
- дата припинення приватної нотаріальної діяльності;
- підстава припинення приватної нотаріальної діяльності (наказ начальника управління, наказ Міністра юстиції);
- назва та адреса державного нотаріального архіву, до якого передано (буде передано) документи нотаріального діловодства та архів нотаріуса.
Форма 11. Зміна прізвища нотаріуса:
- колишнє прізвище, ім'я та по батькові;
- нове прізвище;
- N свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю.