10.06.2009 N 98/130
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 червня 2009 р.
за N 571/16587
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Голова Державної інспекції
з контролю якості
лікарських засобів
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Міністра охорони
здоров'я України
|
О.В.Кужель
Г.В.Падалко
О.М.Біловол
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України з питань
регуляторної політики
та підприємництва,
Державної інспекції
з контролю якості
лікарських засобів
10.06.2009 N 98/130
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 червня 2009 р.
за N 571/16587
Директор Департаменту
ліцензування Державного
комітету України з питань
регуляторної політики
та підприємництва
Начальник управління
ліцензування та контролю
за дотриманням ліцензійних умов
|
О.Б.Іванченко
В.В.Шеремета
|
Додаток 1
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
від "___" ____________ 20__ року N __________________
Видане посадовим особам _________________________________________
(ініціали, прізвище, посада)
_________________________________________
(ініціали, прізвище, посада)
_________________________________________
(ініціали, прізвище, посада)
для проведення планової/позапланової перевірки суб'єкта
господарювання
(необхідне підкреслити)
_________________________________________________________________
(найменування ліцензіата, місцезнаходження)
щодо ____________________________________________________________
(вид заходу, вид господарської діяльності, що ліцензується)
_________________________________________________________________
(назва фармацевтичного (аптечного) закладу
(підрозділу) та його адреса)
на підставі _____________________________________________________
(підстави для здійснення заходу)
_________________________________________________________________
(питання, необхідність перевірки
яких є підставою для позапланового заходу)
_________________________________________________________________
(інформація про здійснення попереднього заходу
(тип заходу, строк його здійснення)
за період з "___" _________ 20__ року до "___" ________ 20__ року
у термін з "___"__________ 20__ року до "___" _________ 20__ року
________________________ ______________ ____________________
(посада керівника (підпис) (ініціали, прізвище)
органу контролю)
М.П.
Додаток 2
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
------------------------------------------------------------------
| N | N | Назва та | Склад | Термін |Реєстраційний|
|з/п|посвідчення|місцезнаходження|комісії|перевірки|номер наказу,|
| | | ліцензіата | | | дата |
|---+-----------+----------------+-------+---------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"___"______________ 20__ року __________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"____________20__ року N___________
Перевірка проведена в присутності _____________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: ____________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ______,
ліцензія А N ______________ від "___"______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
_________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|------------------------+---------------------------------------|
|Структурний підрозділ, | |
|адреса(и) місця (місць) | |
|провадження діяльності | |
|------------------------+---------------------------------------|
| | |
|------------------------+---------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника _________________________
Контактний телефон ____________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Діяльність з виробництва лікарських засобів полягає в такому: |
|(відмітити потрібне знаком Х) |
|----------------------------------------------------------------|
|Виробництво активних фармацевтичних інгредієнтів | |
|(субстанцій) | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Виробництво готових лікарських засобів (ГЛЗ) | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Виробництво напівпродуктів, нерозфасованих | |
|продуктів | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Упаковка | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Лабораторний контроль якості лікарських засобів | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Посерійний контроль та дозвіл на реалізацію серій | |
|ЛЗ | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Виробництво та аналіз за контрактом | |
|---------------------------------------------------+------------|
|Інше | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Результати перевірки: |
|----------------------------------------------------------------|
|Система управління якістю | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Персонал | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Приміщення та обладнання | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Документація | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Технологічний процес | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Контроль якості | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Виробництво та аналіз за | |
|контрактом | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Рекламації та відкликання | |
|продукції | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Самоінспекції | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Реалізація та транспортування | |
|продукції | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Досьє виробничої дільниці (або | |
|технічного регламенту) | |
|----------------------------------------------------------------|
| (оцінка досьє виробничої дільниці |
| (за наявності), дата затвердження його |
| останньої редакції або технічного регламенту) |
|----------------------------------------------------------------|
|Відбір зразків під час перевірки | |
|----------------------------------------------------------------|
| (інформація про відбір зразків, виконаний |
| під час інспекції (якщо такий проводився)) |
------------------------------------------------------------------
Оцінка результатів перевірки:
За результатами перевірки встановлені такі порушення
Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з
виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі
лікарськими засобами, затверджених наказом Державного комітету
України з питань регуляторної політики та підприємництва,
Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів від
03.03.2009 N 44/27, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України
02.04.2009 за N 298/16314 (далі - Ліцензійні умови):
------------------------------------------------------------------
| N | Суть порушення Ліцензійних | Класифікація (критичне, |
|з/п | умов | суттєве, несуттєве) |
|----+-----------------------------+-----------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
Висновки: ___________________________________________________
(загальний висновок щодо додержання Ліцензійних
умов у цілому, характеру встановлених порушень та
можливості впливу цих порушень на якість продукції)
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Рекомендації: ___________________________________________________
(рекомендації щодо надання розпорядження про
усунення встановлених порушень Ліцензійних умов;
інформація про наявність у ліцензіата переліку
коригувальних заходів із пропозиціями щодо
термінів усунення порушень)
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з виробництва лікарських засобів складено
на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 4
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"___"____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності _____________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
1. Ліцензіат: _________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ______,
ліцензія А N ______________ від "___" ______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________.
Оригінал ліцензії, копії ліцензії, куточок споживача
_________________________________________________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|------------------------------------+---------------------------|
|Структурний підрозділ, адреса(и) | |
|місця (місць) провадження діяльності| |
|------------------------------------+---------------------------|
| | |
|------------------------------------+---------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника _________________________
Контактний телефон ____________________________________________
2. Результати перевірки установчих документів ліцензіата
2.1. В установчих документах ліцензіата вид діяльності
_________________________________________________________________
(зазначено/не зазначено)
2.2. Документи, що підтверджують право власності або
користування приміщенням, що займає суб'єкт господарювання або
його відокремлений(і) структурний(і) підрозділ(и),
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні, N документа, строк дії)
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
2.3. Відомості, наведені в ліцензії, __________________________
(відповідають/не відповідають)
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
суб'єкта господарювання, довідці про внесення до Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України, установчим
документам ліцензіата.
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
3. Результати перевірки фактичного стану матеріально-технічної
бази аптеки ліцензіата
3.1. Будівля, в якій розміщується аптечний заклад
(підпункт 2.5.9 Ліцензійних умов), _______________________________
_________________________________________________________________
(капітальна/ не капітальна)
Основне використання будівлі, в якій розташований аптечний
заклад, __________________________________________________________
(житлова/не житлова, громадський будинок,
_________________________________________________________________
лікувально-профілактичний заклад, санаторно-курортний заклад,
торговельний центр, готель, аеропорт, сільрада, інше)
Приміщення аптеки займає будівлю ______________________________
(повністю/частково)
Із житлового фонду ____________________________________________
(виведено/не виведено)
Окремий вхід іззовні до торговельного залу ____________________
(наявний/відсутній)
_________________________________________________________________
(пояснення)
Торговельний зал розташований на __________________ поверсі
(зазначити поверх)
Приміщення аптечного закладу __________________________________
(ізольоване/не ізольоване,
_________________________________________________________________
відокремлене/не відокремлене (опис за необхідності))
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.2. На фасаді аптеки розміщена вивіска із зазначенням (пункт
1.11 Ліцензійних умов):
назви закладу _________________________________________________
(наявна/відсутня)
інформації про суб'єкта господарювання та власника або
уповноважений ним орган _______________________________________
(наявна/відсутня)
інформації про режим роботи ___________________________________
(наявна/відсутня)
адреси чергової та найближчої аптеки __________________________
(наявна/відсутня)
3.3. Загальна площа аптеки (підпункт 2.5.10 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
3.4. Склад та площа виробничих приміщень аптеки (підпункт 2.5.7
Ліцензійних умов) ________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5. Виробничі зони (приміщення) ______________________________
(обладнані/не обладнані)
належною системою вентиляції (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов) ___
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6. Освітлення, температура, вологість і вентиляція (підпункт
2.5.6 Ліцензійних умов) __________________________________________
(впливають/не впливають)
на якість лікарського засобу під час його виробництва.
3.7. Розташування приміщень ___________________________________
(відповідає/не відповідає)
послідовності виконання операцій виробничого процесу (підпункт
2.5.6 Ліцензійних умов) __________________________________________
_________________________________________________________________
3.8. Доступ сторонніх осіб у зони виробництва, зберігання і
контролю якості (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов)_________________
_________________________________________________________________
3.9. Розміщення обладнання __________________________ ефективне
(забезпечує/не забезпечує)
очищення та експлуатацію (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов)
3.10. Виробниче обладнання очищується (підпункт 2.5.6
Ліцензійних умов) ________________________________________________
_________________________________________________________________
3.11. У ліцензіата _______________________ основна документація
(наявна/відсутня)
щодо виробництва та контролю якості лікарських засобів, що
виробляються (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов), __________________
3.12. Приміщення __________________________________________ для
(пристосовані/не пристосовані)
зберігання вихідної сировини, матеріалів готової продукції та
продукції, що перебуває в процесі контролю (карантинна зона)
(підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов), _______________________________
_________________________________________________________________
3.13. Відбір проб здійснюється (підпункт 2.5.6 Ліцензійних
умов) ____________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.14. Відбраковані, відкликані або повернені матеріали, вихідна
сировина, пакувальні матеріали та готова продукція зберігаються
(підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов) ________________________________
_________________________________________________________________
3.15. Лікарські засоби та сировина зберігаються (підпункт 2.5.6
Ліцензійних умов) ________________________________________________
_________________________________________________________________
3.16. Кабінет провізора-аналітика (стіл аналітика) ____________
(має/не має)
місця для зберігання зразків і протоколів (підпункт 2.5.6
Ліцензійних умов) _________________________________ від виробничих
(відокремлені/не відокремлені)
зон ______________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.17. Прилади, обладнання та апарати _________________ технічні
(мають/не мають)
паспорти та _______________________________ своєчасному технічному
(підлягають/не підлягають)
обслуговуванню та перевірці (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов) ____
_________________________________________________________________
3.18. Обладнання для контролю якості __________________________
(забезпечує/не забезпечує)
необхідну точність та інші характеристики для контролю всіх
показників якості продукції, що передбачені нормативно-технічною
документацією (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов).
3.19. Засоби вимірювання, що використовуються під час
виробництва лікарських препаратів та контролю їх
якості, _________________________ повірку в установленому порядку.
(проходять/не проходять)
3.20. Склад та площа службово-побутових приміщень _____________
(відповідає/не відповідає)
вимогам до санітарно-технічного обладнання (підпункт 2.5.6
Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.21. Стерильна продукція виробляється (підпункт 2.5.6
Ліцензійних умов) _______________________________________________,
доступ персоналу, подача сировини і матеріалів до асистентської
асептичної здійснюється __________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.22. Вимоги до чистоти навколишнього середовища у виробничих
зонах аптеки
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.23. Підготовка повітря, контроль ефективності очищення
повітря та ефективності використаних фільтрів ____________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Контроль роботи бактерицидних опромінювачів ___________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Журнали реєстрації ____________________________________________
_________________________________________________________________
3.24. Персонал, що задіяний у виробничому процесі, ____________
(виконує/не виконує)
вимоги до особистої гігієни та чистоти відповідно до вимог
технологічного регламенту (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.25. Персонал ______________________ спеціальним технологічним
(забезпечений/не забезпечений)
одягом з безворсової тканини, що відповідає виконуваним
технологічним операціям (підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов).
3.26. Підготовка технологічного одягу здійснюється ____________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.27. Торгівля лікарськими засобами, що виготовлені в умовах
аптеки, здійснюється
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Перелік внутрішньоаптечної заготовки, що виготовляється в
аптеці, _______________________________ з територіальною державною
(погоджено/не погоджено)
інспекцією з контролю якості лікарських засобів __________________
_________________________________________________________________
3.28. Приміщення для зберігання запасів лікарських засобів
обладнані (підпункт 2.5.1 Ліцензійних умов) ______________________
_________________________________________________________________
3.29. Приміщення та устаткування кімнати персоналу аптеки
____________________________ утримування та схоронність спецодягу
(забезпечує/не забезпечує)
працівників відповідно до вимог санітарно-протиепідемічного
режиму, можливість вживання їжі, відпочинку та обладнана (підпункт
2.5.12 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.30. Для контролю за температурою і вологістю виробничі
приміщення в аптеці _________________________________ термометрами
(обладнані/не обладнані)
психрометричними (підпункти 2.5.7, 2.5.11 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
які _______________________ метрологічну повірку ________________
(проходять/не проходять)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Журнал(и) реєстрації температури та відносної вологості _______
_______________________
(наявний/відсутній)
у кожному з виробничих приміщень та ведеться ____________________
(належним/неналежним)
чином ___________________________________________________________
3.31. Обробка стін, підлоги та стелі виробничих приміщень
аптеки, вологе прибирання з використанням дезінфекційних засобів
(підпункти 2.5.6, 2.5.12 Ліцензійних умов) _______________________
_________________________________________________________________
(дозволяє/не дозволяє)
3.32. Аптека __________________________________________________
(забезпечена/не забезпечена)
актами законодавства та нормативно-правовими документами з питань
фармацевтичної діяльності, Державною Фармакопеєю України
(підпункти 2.5.8, 2.5.26 Ліцензійних умов)
3.33. Аптека ______________________________ аптечку для надання
(має/не має)
долікарської медичної допомоги (підпункт 2.5.13 Ліцензійних умов)
4. Кваліфікаційні та інші вимоги до персоналу
4.1. На посаду завідувача аптеки призначений (пункт 3.4
Ліцензійних умов) ________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
наказом від ______________ N ___________, який(а) має ___________
________________________________________________________________,
(указати освіту: вища, середня фармацевтична, інша, та заклад,
який закінчив(ла), рік, N диплома)
працює на цій посаді ____________________________________________
(указати: на постійній основі чи за сумісництвом)
Безпосередньо роздрібною торгівлею лікарськими засобами
займається:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
П.І.Б. працівників, які не відповідають єдиним кваліфікаційним
вимогам:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.2. У виробничому процесі задіяні ____________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.3. Персонал, що задіяний у виробничому процесі,
______________________ знаннями і досвідом практичної роботи
(володіє/не володіє)
(підпункт 2.5.6 Ліцензійних умов)
4.4. Працівники аптеки (підпункт 2.5.6, пункт 3.5 Ліцензійних
умов) ____________________________________________________________
(зазначити: пройшли/не пройшли)
медичне обстеження при прийманні на роботу, а надалі -
періодичний медичний огляд _______________________________________
(зазначити П.І.Б., посади працівників,
_________________________________________________________________
які не пройшли медичне обстеження, періодичний медичний огляд)
4.5. В аптеці _________________________________________________
(зазначити: наявні/ відсутні)
посадові інструкції для спеціалістів (пункт 3.6 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Здійснення вхідного контролю якості лікарських засобів
покладено (пункт 1.7, підпункт 2.5.7 Ліцензійних умов) на ________
_________________________________________________________________
(указати підрозділ чи посаду, прізвище фахівця,
_________________________________________________________________
на якого покладено відповідні обов'язки, N,
дату наказу, освіту, стаж роботи)
Результати вхідного контролю лікарських засобів реєструються
Уповноваженою особою у ___________________________________________
До оформлення письмового висновку вхідного контролю лікарські
засоби зберігаються ______________________________________________
В аптеці наявна інформація (приписи та розпорядження) Державної
інспекції з контролю якості лікарських засобів про виявлені
субстандартні, фальсифіковані та незареєстровані лікарські засоби,
яка одержується __________________________________________________
_________________________________________________________________
зберігається _____________________________________________________
В аптеці ____________________________ план термінових дій, які
(розроблений/не розроблений)
забезпечують виконання наказів, вимог Державної інспекції з
контролю якості лікарських засобів щодо зупинення торгівлі,
вилучення із торгівлі субстандартних, фальсифікованих,
незареєстрованих лікарських засобів і вжиття відповідних заходів
щодо повернення постачальнику (виробнику) зазначених лікарських
засобів або їх знищення та утилізації (пункт 1.8 Ліцензійних
умов).
5. У процесі перевірки встановлено:
5.1. Документи, що фіксують закупівлю, зберігання,
транспортування, торгівлю, знищення або утилізацію лікарських
засобів (пункт 1.9 Ліцензійних умов), ____________________________
(наявні/відсутні)
5.2. Лікарські засоби, які не зареєстровані в Україні чи не
мають дозволу на реалізацію, _____________________________________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.3. Лікарські засоби, термін придатності яких минув, _________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.4. Лікарські засоби без сертифіката якості виробника ________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.5. Лікарські засоби без сертифіката аналізу лабораторії,
наявність якого передбачена чинним законодавством,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.6. Лікарські засоби, заборонені до реалізації відповідним
приписом чи розпорядженням Державної інспекції з контролю якості
лікарських засобів, ______________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.7. Лікарські засоби не відповідають вимогам
аналітично-нормативної документації за показниками, що
визначаються візуально (зовнішній вигляд, упаковка, маркування
тощо) ____________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.8. Лікарські засоби, умови зберігання яких порушено, ________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.9. Технологія процесу виготовлення лікарських засобів _______
_________________________________________________________________
(порушена/не порушена)
5.10. У процесі перевірки ______________________ відбір зразків
(проведено/не проведено)
лікарських засобів для лабораторної перевірки ____________________
_________________________________________________________________
6. Транспортування лікарських засобів
Лікарські засоби одержуються __________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Лікарські засоби транспортуються (підпункт 2.5.14 Ліцензійних
умов) ____________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Умови зберігання лікарських засобів під час їх транспортування
________________________________________________________________
(дотримуються/не дотримуються)
7. Під час перевірки встановлені такі порушення Ліцензійних
умов провадження господарської діяльності з виробництва (в умовах
аптеки), роздрібної торгівлі лікарськими засобами:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Результати перевірки фактів порушення ліцензіатом
Ліцензійних умов, що наведені в заяві (повідомленні), та виконання
розпоряджень про їх усунення (за наявності)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8.1. Факти порушення ліцензіатом Ліцензійних умов, що наведені
в заяві (повідомленні) ___________________________________________
Під час перевірки _____________________________________________
(підтверджені/не підтверджені/підтверджені в частині)
8.2. Розпорядження про усунення порушень ліцензіатом
Ліцензійних умов від "____"______________ 20___ року N _____
_________________________________________________________________
(виконані/не виконані)
Додаткова інформація (за необхідності):
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з виробництва (в умовах аптеки)
лікарських засобів, роздрібної торгівлі лікарськими засобами
складено на ________ аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник акта
отримав(ла).
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
"___" ____________ 20__ року
М.П.
Додаток 5
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"____"______________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"__________20__ року N ________
Перевірка проведена в присутності _______________________________
(прізвище, ініціали,
_________________________________________________________________
посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
1. Ліцензіат: ___________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ________,
ліцензія А N _____________ від "___"______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ______________ 20__ року на провадження
господарської діяльності з ______________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії. Куточок споживача (підпункт
2.5.7 Ліцензійних умов) _________________________________________
(наявні, відсутні)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|------------------------+---------------------------------------|
|Структурний підрозділ, | |
|адреса(и) місця (місць) | |
|провадження діяльності | |
|------------------------+---------------------------------------|
| | |
|------------------------+---------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника
_________________________________________________________________
Контактний телефон
_________________________________________________________________
2. Результати перевірки установчих документів ліцензіата
2.1. В установчих документах ліцензіата вид діяльності
_________________________________________________________________
(зазначено/не зазначено)
2.2. Документи, що підтверджують право власності або користування
приміщенням, яке займає суб'єкт господарювання або його
відокремлений(і) структурний(і) підрозділ(и)
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні, N документа, строк дії)
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
2.3. Відомості, наведені в ліцензії, ____________________________
(відповідають/не відповідають)
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
суб'єкта господарювання, довідці про внесення до Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України, установчих
документах ліцензіата.
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
3. Результати перевірки фактичного стану матеріально-технічної
бази аптеки, аптечного пункту, аптечного кіоску ліцензіата
3.1. Будівля, в якій розміщується аптечний заклад (підпункт 2.5.9
Ліцензійних умов), _______________________________________________
(капітальна/не капітальна)
Основне використання будівлі, в якій розташований аптечний
заклад, __________________________________________________________
(житлова/не житлова, громадський будинок,
_________________________________________________________________
лікувально-профілактичний заклад, санаторно-курортний
заклад, торговельний центр, готель, аеропорт, сільрада, інше)
Приміщення аптеки займає будівлю ________________________________
(повністю/частково)
Із житлового фонду ______________________________________________
(виведено/ не виведено)
Окремий вхід іззовні до торговельного залу ______________________
(наявний/відсутній)
_________________________________________________________________
(пояснення)
Торговельний зал розташований на _______________________ поверсі.
(зазначити поверх)
Приміщення аптечного закладу ____________________________________
(ізольоване/не ізольоване,
_________________________________________________________________
відокремлене/не відокремлене (опис за необхідності))
Умови ____________________ для вільного доступу осіб з обмеженими
(створені/не створені)
фізичними можливостями (підпункт 2.5.7 Ліцензійних умов)
3.2. На фасаді аптеки/аптечного пункту/аптечного кіоску розміщена
вивіска із зазначенням (пункт 1.11 Ліцензійних умов):
назви закладу __________________________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про суб'єкта господарювання та власника або
уповноважений ним орган _________________;
(наявна/відсутня)
інформації про режим роботи ____________________________________;
(наявна/відсутня)
адреси чергової та найближчої аптеки ____________________________
(наявна/відсутня)
3.3. Загальна площа:
аптеки (підпункт 2.5.10 Ліцензійних умов) _______________________
аптечного пункту (підпункт 2.5.15 Ліцензійних умов) _____________
аптечного кіоску (підпункт 2.5.18 Ліцензійних умов) _____________
_________________________________________________________________
3.4. Склад та площа виробничих приміщень аптеки (підпункт 2.5.9
Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.5. Приміщення для зберігання запасів лікарських засобів
обладнані (підпункт 2.5.11 Ліцензійних умов):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6. Приміщення аптечного пункту обладнане (підпункт 2.5.16
Ліцензійних умов):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.7. Приміщення аптечного кіоску обладнане (підпункт 2.5.19
Ліцензійних умов):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.8. Для контролю за температурою і вологістю приміщення для
зберігання лікарських засобів в аптеці/аптечному пункті/аптечному
кіоску _____________________________ термометрами психрометричними
(обладнані/не обладнані)
(підпункт 2.5.11 Ліцензійних умов), які _________________________
(проходять/не проходять)
метрологічну повірку.
Журнал(и) реєстрації температури та відносної вологості _________
(наявний/відсутній)
у кожному з виробничих приміщень аптеки та ведеться ______________
(належним/неналежним)
чином.
Журнал реєстрації температури та відносної вологості в аптечному
пункті/аптечному кіоску
_________________________________________________________________
(наявний/відсутній)
3.9. Санітарний стан приміщень аптеки та устаткування ___________
(відповідає/не відповідає)
установленому санітарно-протиепідемічному режиму аптечних закладів
(підпункт 2.5.12 Ліцензійних умов).
Обробка стін, стелі, підлоги, устаткування виробничих приміщень
аптеки _________________________ вологе прибирання з використанням
(дозволяє/не дозволяє)
дезінфекційних засобів.
Приміщення аптеки підлягають вологому прибиранню із застосуванням
таких мийних та дезінфекційних засобів:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для вологого прибирання або дезінфекції приміщень аптека ________
(забезпечена/
не забезпечена)
достатньою кількістю прибирального інвентарю _____________________
_________________________________________________________________
Прибиральний інвентар зберігається в
_________________________________________________________________
3.10. Санітарний стан приміщень аптечного пункту/аптечного кіоску
та устаткування __________________________________________________
(відповідає/не відповідає)
установленому санітарно-протиепідемічному режиму аптечних закладів
(підпункт 2.5.21 Ліцензійних умов).
Приміщення аптечного пункту/аптечного кіоску підлягають вологому
прибиранню із застосуванням таких мийних та дезінфекційних
засобів:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Для вологого прибирання або дезінфекції приміщень аптека ________
(забезпечена/не
забезпечена)
достатньою кількістю прибирального інвентарю
Прибиральний інвентар зберігається ______________________________
3.11. Кімната персоналу обладнана (підпункт 2.5.12 Ліцензійних
умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.12. Утримування та схоронність спецодягу працівників
_________________________________________________________________
(забезпечено/не забезпечено)
відповідно до вимог санітарно-протиепідемічного режиму аптек
(підпункт 2.5.12 Ліцензійних умов) _______________________________
_________________________________________________________________
3.13. Аптека/ аптечний пункт/ аптечний кіоск ____________________
(забезпечені/не забезпечені)
нормативно-правовими, нормативно-технічними документами та
довідковою літературою (підпункт 2.5.26 Ліцензійних умов) ________
3.14. Аптека _______________ аптечку (підпункт 2.5.13 Ліцензійних
(має/не має)
умов) для надання долікарняної медичної допомоги.
4. Кваліфікаційні та інші вимоги до персоналу
4.1. На посаду завідувача аптеки/аптечного пункту/аптечного
кіоску (пункт 3.4 Ліцензійних умов) призначений __________________
(прізвище, ім'я та
по батькові)
наказом від ______________ N ___________, який(а) має
________________________________________________________________,
(указати освіту: вища, середня фармацевтична, інша,
та заклад, який закінчив(ла), рік, N диплома)
працює на цій посаді ____________________________________________
(указати: на постійній основі чи за сумісництвом)
4.2. Безпосередньо роздрібною торгівлею лікарськими засобами
займається:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
П.І.Б. працівників, які не відповідають єдиним кваліфікаційним
вимогам:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
4.3. В аптеці ______________ посадові інструкції для спеціалістів
(наявні/ відсутні)
(пункт 3.6 Ліцензійних умов) ____________________________________
4.4. Працівники аптеки _______________________ медичне обстеження
(пройшли/не пройшли)
при прийманні на роботу, а надалі мають проходити періодичний
медичний огляд (пункт 3.5 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(прізвища, посади працівників, які не пройшли медичне
обстеження, періодичний медичний огляд)
4.5. Здійснення вхідного контролю якості лікарських засобів
(підпункт 2.5.7 Ліцензійних умов) покладено на: __________________
_________________________________________________________________
(підрозділ чи посада та прізвище фахівця,
_________________________________________________________________
на якого покладено відповідні обов'язки, N,
дата наказу, освіта, стаж роботи)
Результати вхідного контролю лікарських засобів реєструються
уповноваженою особою у ___________________________________________
До оформлення письмового висновку вхідного контролю лікарські
засоби зберігаються: _____________________________________________
В аптеці наявна інформація (приписи та розпорядження) Державної
інспекції з контролю якості лікарських засобів про виявлені
субстандартні, фальсифіковані та незареєстровані лікарські засоби,
яка одержується __________________________________________________
_________________________________________________________________
та зберігається _________________________________________________
_________________________________________________________________
В аптеці _______________________________ план термінових дій, які
(розроблений /не розроблений)
забезпечують виконання наказів, вимог Державної інспекції з
контролю якості лікарських засобів щодо зупинення торгівлі,
вилучення із торгівлі субстандартних, фальсифікованих,
незареєстрованих лікарських засобів і вжиття відповідних заходів
щодо повернення постачальнику (виробнику) зазначених лікарських
засобів або їх знищення та утилізації (пункт 1.8 Ліцензійних
умов).
5. У процесі перевірки встановлено
5.1. Документи, що фіксують закупівлю, зберігання,
транспортування, торгівлю, знищення або утилізацію лікарських
засобів (пункт 1.9 Ліцензійних умов), ____________________________
(наявні/відсутні)
5.2. Лікарські засоби, які не зареєстровані в Україні чи не мають
дозволу на реалізацію, ___________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.3. Лікарські засоби, термін придатності яких минув,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.4. Лікарські засоби без сертифіката якості виробника
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.5. Лікарські засоби без сертифіката аналізу лабораторії,
наявність якого передбачена чинним законодавством),
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.6. Лікарські засоби, заборонені до реалізації відповідним
приписом чи розпорядженням Державної інспекції з контролю якості
лікарських засобів _______________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.7. Лікарські засоби не відповідають вимогам
аналітично-нормативної документації за показниками, що
визначаються візуально (зовнішній вигляд, упаковка, маркування
тощо), ___________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.8. Лікарські засоби, умови зберігання яких порушено,
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.9. Наявність в аптечному кіоску лікарських засобів, що
відпускаються за рецептом лікаря (підпункт 2.5.20 Ліцензійних
умов), ___________________________________________________________
(наявні/ відсутні)
_________________________________________________________________
5.10. У процесі перевірки ________________________ відбір зразків
(проведено/не проведено)
лікарських засобів для лабораторної перевірки
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6. Транспортування лікарських засобів
6.1. Лікарські засоби в аптеку надходять: _______________________
_________________________________________________________________
6.2. Лікарські засоби в аптечний пункт/аптечний кіоск одержуються
(підпункт 2.5.25 Ліцензійних умов):
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6.3. Лікарські засоби транспортуються (підпункт 2.5.14
Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6.4. Умови зберігання лікарських засобів під час їх
транспортування
_________________________________________________________________
(дотримуються/не дотримуються)
7. Під час перевірки встановлені такі порушення Ліцензійних умов
провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі
лікарськими засобами:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
8. Результати перевірки фактів порушення ліцензіатом Ліцензійних
умов, що наведені в заяві (повідомленні), та виконання
розпоряджень про їх усунення (за наявності)
8.1. Факти порушення ліцензіатом Ліцензійних умов, що наведені в
заяві (повідомленні) _____________________________________________
________________________________________________________________,
під час перевірки _______________________________________________
(підтверджені/не підтверджені/
_________________________________________________________________
підтверджені в частині)
_________________________________________________________________
8.2. Розпорядження про усунення порушень ліцензіатом Ліцензійних
умов від "____"______________ 20___ року N _______
_________________________________________________________________
(виконані/не виконані)
Додаткова інформація (за необхідності):
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарським засобами
складено на ________ аркушах в двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник акта
отримав(ла).
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 6
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"___"____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"____________20__ року N_______
Перевірка проведена в присутності _______________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
1. Ліцензіат: ___________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ________,
ліцензія А N ______________ від "___"______________ 20__ року,
строк дії до "___" _____________ 20__ року на провадження
господарської діяльності з ______________________________________
Оригінал ліцензії, копії ліцензії _______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Структурний підрозділ, | |
|адреса(и) місця | |
|(місць) провадження | |
|діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
_________________________________________________________________
Контактний телефон ______________________________________________
2. Результати перевірки установчих документів ліцензіата
2.1. В установчих документах ліцензіата вид діяльності
_________________________________________________________________
(зазначено/не зазначено)
2.2. Документи, що підтверджують право власності або користування
приміщенням, що займає суб'єкт господарювання або його
відокремлений(і) структурний(і) підрозділ(и) _____________________
_________________________________________________________________
(наявні/відсутні)
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
2.3. Відомості, наведені в ліцензії, ____________________________
(відповідають/не відповідають)
відомостям, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію
суб'єкта господарювання, довідці про внесення до Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України, установчим
документам ліцензіата.
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(навести пояснення (за необхідності))
3. Результати перевірки фактичного стану матеріально-технічної
бази аптечного складу ліцензіата
3.1. Аптечний склад розміщується (підпункт 2.4.2 Ліцензійних
умов) в __________________________________________________________
(ізольованому/не ізольованому)
приміщенні з _______________входом в ____________________________
(окремим/не окремим)
________________________________________________________ споруді,
(капітальній, цегляній, шлакобетонній тощо)
інше: ___________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.2. На фасаді аптечного складу розміщена вивіска із зазначенням
(пункт 1.11 Ліцензійних умов):
назви закладу __________________________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про суб'єкта господарювання та власника або
у повноважений ним орган ________________________________________;
(наявна/відсутня)
інформації про режим роботи ____________________________________;
(наявна/відсутня)
3.3. Аптечний склад має такі виробничі приміщення (зони)
(підпункт 2.4.3 Ліцензійних умов): _______________________________
________________________________________________________________;
службово-побутові і допоміжні приміщення та їх площі:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Площа виробничих приміщень становить ____________________________
_________________________________________________________________
3.4. Розміщення та експлуатація виробничих приміщень
_________________________________________________________________
(забезпечує /не забезпечує)
послідовність технологічного процесу та включає такі етапи
(підпункт 2.4.3 Ліцензійних умов): _______________________________
_________________________________________________________________
3.5. Електрозабезпечення, опалення, освітлення, вентиляція,
температура і вологість повітря у складських приміщеннях (підпункт
2.4.5 Ліцензійних умов) __________________________________________
(відповідають/не відповідають)
та ________________________ негативно (прямо чи опосередковано) на
(впливають/не впливають)
діючу речовину, готові лікарські засоби
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.6. Аптечний склад _________________ приладами _________________
(обладнаний /не обладнаний) (центрального опалення,
_________________________________________________________________
іншими автономними системами опалення тощо)
______________________________ (підпункт 2.4.6 Ліцензійних умов).
3.7. Лікарські засоби у виробничих складських приміщеннях
зберігаються
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
3.8. Для підтримки чистоти повітря приміщення для зберігання
обладнані (підпункт 2.4.8 Ліцензійних умов) ______________________
_________________________________________________________________
Документація на механічну вентиляцію ____________________________
_________________________________________________________________
(наявна/відсутня)
Повітряно-тепловий баланс приміщень _____________________________
(забезпечує/не забезпечує)
_________________________________________________________________
3.9. Для контролю за температурою і вологістю приміщення для
зберігання лікарських засобів термометрами психрометричними
(підпункт 2.4.9 Ліцензійних умов) ________________________________
(обладнані/не обладнані)
________________________________________________________________,
які __________________________________ метрологічну повірку.
(проходять/не проходять)
Карта обліку температури та відносної вологості _________________
(наявна/відсутня)
у кожному приміщенні ____________________________________________
______________________ та ведеться _______________________ чином.
(належним/неналежним)
3.10. Приміщення для зберігання вогненебезпечних та
вибухонебезпечних речовин (підпункт 2.4.10 Ліцензійних умов) _____
_________________________________________________________________
(ізольовані/не ізольовані, захищені від прямих сонячних
променів, розміщення тощо)
3.11. Імунобіологічні препарати зберігаються (підпункт 2.4.12
Ліцензійних умов) ________________________________________________
_________________________________________________________________
3.12. Обробка стін та стелі, підлоги виробничих приміщень
аптечного складу, вологе прибирання з використанням дезінфекційних
засобів (підпункт 2.4.13 Ліцензійних умов) _______________________
(дозволяє/не дозволяє)
_________________________________________________________________
3.13. Санітарний стан приміщень та устаткування аптечної бази
(складу) _________________________________________________________
(відповідає/не відповідає)
вимогам санітарно-протиепідемічного режиму (підпункт 2.4.14
Ліцензійних умов) ________________________________________________
_________________________________________________________________
3.14. Для вологого прибирання або дезінфекції приміщень аптечний
склад _______________________________________ достатньою кількістю
(забезпечений/не забезпечений)
прибирального інвентарю _________________________________________
_________________________________________________________________
Прибиральний інвентар зберігається (підпункт 2.4.15 Ліцензійних
умов) ____________________________________________________________
3.15. Приміщення та устаткування кімнати персоналу
_________________________________________________________________
(забезпечує/не забезпечує)
утримування та схоронність спецодягу працівників відповідно до
вимог санітарно-протиепідемічного режиму (підпункт 2.4.16
Ліцензійних умов) ________________________________________________
_________________________________________________________________
Умови для вживання їжі та відпочинку ____________________________
(наявні/відсутні)
Визначене та промарковане місце (карантинна зона) _______________
_________________________________________________________________
(наявне/відсутнє)
_____________________________ (підпункт 2.4.21 Ліцензійних умов).
4. Кваліфікаційні та інші вимоги до персоналу
4.1. На посаду завідувача аптечного складу призначений(а) (пункт
3.4 Ліцензійних умов) ____________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
наказом від ______________ N ___________, який(а) має ___________
________________________________________________________________,
(указати освіту: вища, середня, фармацевтична,
інша та заклад, який закінчив(ла), рік, номер диплома)
працює на цій посаді ____________________________________________
(указати: на постійній основі
чи за сумісництвом)
4.2. Безпосередньо оптовою торгівлею лікарськими засобами
займається: ______________________________________________________
_________________________________________________________________
П.І.Б. працівників, які не відповідають єдиним кваліфікаційним
вимогам: _________________________________________________________
4.3. В аптечному складі ________________________________ посадові
(наявні/ відсутні)
інструкції для спеціалістів (пункт 3.6 Ліцензійних умов) _________
_________________________________________________________________
4.4. Працівники аптечного складу _____________ медичне обстеження
(пройшли/не пройшли)
при прийманні на роботу, а надалі - періодичний медичний огляд
(пункт 3.5 Ліцензійних умов) _____________________________________
_________________________________________________________________
(зазначити прізвища, посади працівників, які не пройшли
медичне обстеження, періодичний медичний огляд)
4.5. Здійснення вхідного контролю якості лікарських засобів
покладено на _____________________________________________________
(указати підрозділ чи посаду, прізвище фахівця, на якого
покладено відповідні обов'язки, N, дату наказу)
Результати вхідного контролю лікарських засобів реєструються
уповноваженою особою у ___________________________________________
____________________________________ (пункт 1.7 Ліцензійних умов).
До оформлення письмового висновку вхідного контролю лікарські
засоби зберігаються ______________________________________________
_________________________________________________________________
В аптечному складі наявна інформація (приписи та розпорядження)
Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів про
виявлені субстандартні, фальсифіковані та незареєстровані
лікарські засоби, яка одержується ________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
і зберігається __________________________________________________
_________________________________________________________________
У разі виникнення сумніву щодо якості одержаних лікарських
засобів Уповноважена особа _______________________________________
_________________________________________________________________
При негативних висновках вхідного контролю Уповноважена особа ___
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
В аптечному складі _________________________ план термінових дій,
(розроблений /не розроблений)
які забезпечують виконання наказів, вимог Державної інспекції з
контролю якості лікарських засобів щодо зупинення торгівлі,
вилучення із торгівлі субстандартних, фальсифікованих,
незареєстрованих лікарських засобів і вжиття відповідних заходів
щодо повернення постачальнику (виробнику) зазначених лікарських
засобів або їх знищення та утилізації (пункт 1.8 Ліцензійних
умов).
5. У процесі перевірки встановлено, що суб'єктом господарювання
на день обстеження лікарські засоби, а саме:
5.1. Не зареєстровані в Україні чи не мають дозволу на реалізацію
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
5.2. Термін придатності яких минув (пункт 1.3 Ліцензійних умов)
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.3. Без сертифіката якості виробника ___________________________
(реалізуються,
_________________________________________________________________
зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.4. Без сертифіката аналізу лабораторії, наявність якого
передбачена чинним законодавством, _______________________________
_________________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.5. Заборонені до реалізації відповідним приписом чи
розпорядженням Державної інспекції з контролю якості лікарських
засобів __________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
5.6. Не відповідають вимогам аналітично-нормативної документації
за показниками, що визначаються візуально (зовнішній вигляд,
упаковка, маркування тощо), ______________________________________
(реалізуються, зберігаються,
_________________________________________________________________
використовуються)
_________________________________________________________________
5.7. Умови зберігання яких порушено (підпункт 2.4.18 Ліцензійних
умов) ____________________________________________________________
(реалізуються, зберігаються, використовуються)
_________________________________________________________________
5.8. У процесі перевірки _________________________ відбір зразків
(проведено/не проведено)
лікарських засобів для лабораторної перевірки їх якості
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
6. Транспортування лікарських засобів
Лікарські засоби одержуються ____________________________________
_________________________________________________________________
Лікарські засоби транспортуються ________________________________
_________________________________________________________________
Умови зберігання лікарських засобів під час їх транспортування
_________________________________________________________________
(дотримуються/не дотримуються)
7. Під час перевірки встановлені такі порушення Ліцензійних умов
провадження господарської діяльності з оптової торгівлі
лікарськими засобами: ____________________________________________
_________________________________________________________________
8. Результати перевірки фактів порушення ліцензіатом Ліцензійних
умов, що наведені в заяві (повідомленні), та виконання
розпоряджень про їх усунення (за наявності)
8.1. Факти порушення ліцензіатом Ліцензійних умов, що наведені в
заяві (повідомленні), ____________________________________________
_________________________________________________________________
під час перевірки _______________________________________________
_________________________________________________________________
(підтверджені/не підтверджені/підтверджені в частині)
8.2. Розпорядження про усунення порушень ліцензіатом Ліцензійних
умов від "___" ____________ 20__ року N __________________________
_________________________________________________________________
(виконані/не виконані)
Додаткова інформація (за необхідності):
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт перевірки додержання Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами
складено на ________ аркушах в двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник акта
отримав(ла).
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_____________________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 7
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"___"____________ 20__ року __________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N___________
Перевірка проведена в присутності _______________________________
(прізвище, ініціали,
_________________________________________________________________
посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: ______________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ________,
ліцензія А N ______________ від "___"______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________.
Оригінал ліцензії, копії ліцензії _______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
Контактний телефон ______________________________________________
Під час перевірки встановлено, що порушення Ліцензійних умов
провадження господарської діяльності з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами
(необхідне підкреслити), які визначені в акті перевірки від
"___" ______________20__ року N ______,
_________________________________________________________________
(усунуто, не усунуто, усунуто частково)
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
_______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
_______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт про повторне порушення Ліцензійних умов провадження
господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової
роздрібної торгівлі лікарськими засобами складено на ________
аркушах у двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник акта
отримав(ла).
_______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ____________ 20__ року
М.П.
Додаток 8
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"____"_____________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт перевірки складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"____________20__ року N___________
Перевірка проведена в присутності _______________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: ______________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ________,
ліцензія А N ______________ від "___"______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________.
Оригінал ліцензії, копії ліцензії _______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
Контактний телефон ______________________________________________
Встановлено: ____________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих
для одержання ліцензії, складено на ________ аркушах в двох
примірниках.
З актом ознайомлений(а) та один примірник акта отримав(ла).
______________________ __________________
(П.І.Б.) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 9
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"___"______________ 20__ року __________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"____________20__ року N___________
Перевірка проведена в присутності _______________________________
(прізвище, ініціали,
_________________________________________________________________
посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: ______________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: ________,
ліцензія А N ______________ від "___" ______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________.
Оригінал ліцензії, копії ліцензії _______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
Контактний телефон ______________________________________________
Встановлено: ____________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт про встановлення факту неподання повідомлення про зміну
даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу
ліцензії, складено на ________ аркушах в двох примірниках.
З актом ознайомлений(а) та один примірник акта отримав(ла).
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 10
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"___"______________ 20__ року _________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____" ____________ 20__ року N ___________
Перевірка проведена в присутності ______________________________
(прізвище, ініціали,
_________________________________________________________________
посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: _____________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: _______,
ліцензія А N ______________ від "___"_______________ 20__ року,
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________.
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
Контактний телефон ______________________________________________
------------------------------------------------------------------
|Порушення, що було виявлено при |Виконано/ не виконано/ виконано|
|попередній перевірці (пункт |частково |
|Ліцензійних умов, що | |
|порушувався) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Під час перевірки встановлено таке:
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт про невиконання розпорядження про усунення порушень
Ліцензійних умов складено на ________ аркушах в двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник
акта отримав(ла).
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 11
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"____"_________________ 20__ року __________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"____________20__ року N___________
Перевірка проведена в присутності ______________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: _____________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: _______,
ліцензія А N______________ від "___"______________ 20__ року
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________,
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
Контактний телефон ______________________________________________
Встановлено: ____________________________________________________
_________________________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт про відмову у проведенні перевірки складено на _____ аркушах
у двох примірниках.
З актом ознайомлений(а) та один примірник акта отримав(ла).
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
"_____" ___________ 20__ року
М.П.
Додаток 12
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу контролю)
-----------------------------------------------------------------
Вид перевірки:
---------------------
|планова|позапланова|
---------------------
"_____"_________________ 20__ року __________________________
(назва населеного пункту)
Акт складено посадовими особами:
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада)
________________________________________________________________,
(прізвище, ініціали, посада)
призначеними наказом ____________________________________________
(найменування органу контролю)
від "____"____________20__ року N___________
Перевірка проведена в присутності ______________________________
_________________________________________________________________
(прізвище, ініціали, посада, підпис, N доручення)
Під час перевірки встановлено таке:
Ліцензіат: _____________________________________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/ Ідентифікаційний номер: _______,
ліцензія А N______________ від "___"______________ 20__ року
строк дії до "_____" ___________ 20__ року на ___________________
________________________________________________________________,
Оригінал ліцензії, копії ліцензії ______________________________
(наявний, відсутній)
------------------------------------------------------------------
|Місцезнаходження | |
|-----------------------+----------------------------------------|
|Адреса(и) місця (місць)| |
|провадження діяльності | |
|-----------------------+----------------------------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
Прізвище, ім'я, по батькові керівника ___________________________
Контактний телефон ______________________________________________
Результати перевірки фактичного стану матеріально-технічної бази
аптечного складу, аптеки (аптечного пункту, аптечного кіоску)
ліцензіата _______________________________________________________
Додатки до акта (за необхідності навести перелік):
------------------------------------------------------------------
| N | Назва документа | Кількість арк. |
| з/п | | |
|-------------+-------------------------+------------------------|
| | | |
------------------------------------------------------------------
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
Акт про неможливість забезпечити виконання Ліцензійних умов
складено на ________ аркушах в двох примірниках.
З результатами перевірки ознайомлений(а) та один примірник акта
отримав(ла).
____________________ _______________
(П.І.Б.) (підпис)
"____" ____________ 20__ року
М.П.
Додаток 13
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
з виробництва лікарських
засобів, оптової, роздрібної
торгівлі лікарськими
засобами
(Бланк органу ліцензування)
-----------------------------------------------------------------
від "___" ____________ 20__ року N _____
На підставі ____________________________________________________
_________________________________________________________________
(найменування суб'єкта господарювання, місцезнаходження)
_________________________________________________________________
(ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)
АНУЛЮВАТИ
Ліцензію _______________________________________________________
_________________________________________________________________
(серія, номер ліцензії, дата видачі, ким видана)
Рішення набирає чинності з _______________ 20__ року
____________________ _______________ ______________________
(посада керівника (підпис) (ініціали, прізвище)
органу ліцензування)
М.П.