МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 319 від 15.05.2002
м. Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 травня 2002 р.
за N 467/6755
|
Про затвердження Порядку призупинення бюджетних асигнувань
На підставі статті 117 Бюджетного кодексу України (
2542-14)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок призупинення бюджетних асигнувань, що додається.
2. Департаменту по бюджету забезпечити державну реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
15.05.2002 N 319
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 травня 2002 р.
за N 467/6755
Порядок призупинення бюджетних асигнувань
1. Цей Порядок визначає дії Міністерства фінансів України, органів Державного казначейства України, органів Державної контрольно-ревізійної служби України, Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, місцевих фінансових органів, головних розпорядників бюджетних коштів у разі прийняття рішення про призупинення бюджетних асигнувань розпорядникам чи одержувачам бюджетних коштів відповідно до пункту 3 частини першої статті 117 Бюджетного кодексу України (
2542-14)
.
2. Призупинення бюджетних асигнувань передбачає припинення повноважень на взяття бюджетного зобов'язання на відповідну суму на строк від одного до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду шляхом внесення змін до розпису бюджету (кошторису) і може застосовуватися у разі:
взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України (
2456-17)
чи законом про Державний бюджет України;
порушення вимог Бюджетного кодексу України (
2456-17)
при здійсненні попередньої оплати за товари, роботи та послуги за рахунок бюджетних коштів, а також порушення порядку і термінів здійснення такої оплати;
здійснення платежів за рахунок бюджетних коштів без реєстрації бюджетних зобов'язань, за відсутності підтвердних документів чи при включенні до платіжних документів недостовірної інформації, а також безпідставної відмови у проведенні платежу органами Державного казначейства України;
нецільового використання бюджетних коштів;
порушення вимог Бюджетного кодексу України (
2456-17)
при здійсненні витрат державного бюджету (місцевого бюджету) у разі несвоєчасного набрання чинності законом про Державний бюджет України (несвоєчасного прийняття рішення про місцевий бюджет);
надання кредитів з бюджету чи повернення кредитів до бюджету з порушенням вимог Бюджетного кодексу України (
2456-17)
та/або встановлених умов кредитування бюджету;
здійснення бюджетними установами запозичень у будь-якій формі або надання бюджетними установами юридичним чи фізичним особам кредитів з бюджету всупереч Бюджетному кодексу України (
2456-17)
;
здійснення видатків, кредитування місцевого бюджету, які відповідно до Бюджетного кодексу України (
2456-17)
мають проводитися з іншого бюджету;
здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням всупереч Бюджетному кодексу України (
2456-17)
чи закону про Державний бюджет України;
здійснення видатків на утримання бюджетної установи одночасно з різних бюджетів всупереч Бюджетному кодексу України чи закону про Державний бюджет України;
інших випадків порушення бюджетного законодавства учасником бюджетного процесу.
3. Рішення про призупинення (відновлення) бюджетних асигнувань приймає Міністр фінансів України, Міністр фінансів Автономної Республіки Крим, керівник місцевого фінансового органу на підставі протоколу про порушення бюджетного законодавства або акта ревізії та доданих до нього документів.
Рішення про призупинення (відновлення) бюджетних асигнувань оформлюється у вигляді:
наказу Міністерства фінансів України;
розпорядження про призупинення бюджетних асигнувань Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, місцевого фінансового органу (додаток 1);
розпорядження про відновлення бюджетних асигнувань Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, місцевого фінансового органу (додаток 2).
Призупинення бюджетних асигнувань до органів Державного казначейства України застосовується відповідно до вимог законодавства.
4. Бюджетні асигнування призупиняються з 1-го числа місяця, наступного за датою прийняття рішення про призупинення бюджетних асигнувань.
Бюджетні асигнування призупиняються на термін від одного місяця до трьох у межах поточного бюджетного періоду в обсязі, що дорівнює 50 відсоткам асигнувань, затверджених у плані асигнувань розпорядника бюджетних коштів за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету та класифікацією кредитування бюджету на цей період, за винятком асигнувань, передбачених за захищеними видатками, визначеними Бюджетним кодексом України (
2456-17)
.
5. У разі виявлення порушення бюджетного законодавства та наявності підстав для призупинення бюджетних асигнувань протокол про порушення бюджетного законодавства або акт ревізії разом з пропозиціями щодо призупинення бюджетних асигнувань подається до Міністерства фінансів України, Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, відповідного фінансового органу залежно від рівня бюджету, стосовно коштів якого допущене порушення.
Пропозиції щодо призупинення бюджетних асигнувань, які підписує керівник органу, що встановив порушення бюджетного законодавства, або особа, що його заміщає, повинні містити назву відповідної бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі) або коду тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, за якими пропонується призупинити бюджетні асигнування.
Разом з пропозиціями необхідно подати копію плану асигнувань розпорядника бюджетних коштів, яким порушено бюджетне законодавство, та копії довідок про внесення змін до нього.
6. Рішення про призупинення бюджетних асигнувань є підставою для внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету (плану асигнувань із загального фонду бюджету відповідного розпорядника бюджетних коштів) шляхом перенесення бюджетних асигнувань на наступні періоди.
7. Рішення про призупинення бюджетних асигнувань складається у п'яти примірниках - один оригінал і чотири копії.
Оригінал рішення про призупинення бюджетних асигнувань залишається органові, який його прийняв, для внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету.
Одна копія рішення про призупинення бюджетних асигнувань передається відповідному органу Державного казначейства України разом з довідкою про внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету.
Друга копія рішення про призупинення бюджетних асигнувань передається розпорядникові чи одержувачу бюджетних коштів, яким порушено бюджетне законодавство.
Третя копія рішення про призупинення бюджетних асигнувань передається головному розпорядникові бюджетних коштів, до мережі якого належить розпорядник чи одержувач бюджетних коштів.
Четверта копія рішення про призупинення бюджетних асигнувань протягом п'яти робочих днів надсилається органові, за поданням якого його прийнято.
8. Розпорядник чи одержувач бюджетних коштів, якому призупинені бюджетні асигнування, в установлені у рішенні про призупинення бюджетних асигнувань терміни подає інформацію відповідному органу про усунення порушення бюджетного законодавства та копії документів, що її підтверджують.
9. За результатами аналізу отриманої інформації про усунення порушення бюджетного законодавства та підтвердних документів Міністр фінансів України, Міністр фінансів Автономної Республіки Крим, керівник місцевого фінансового органу, який прийняв рішення про призупинення бюджетних асигнувань, приймає рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань.
10. Рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань є підставою для внесення з 1-го числа місяця, наступного за датою його прийняття, змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету (плану асигнувань із загального фонду бюджету відповідного розпорядника бюджетних коштів) та наступного взяття зобов'язань.
11. Рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань складається у чотирьох примірниках - один оригінал і три копії.
Оригінал рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань залишається органові, керівник якого прийняв рішення, для внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету.
Одна копія рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань передається відповідному органу Державного казначейства України разом з довідкою про внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету.
Друга копія рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань передається головному розпорядникові бюджетних коштів, до мережі якого належить розпорядник чи одержувач бюджетних коштів, яким порушено бюджетне законодавство.
Третя копія рішення про відновлення дії бюджетних асигнувань передається розпорядникові чи одержувачу бюджетних коштів, яким порушено бюджетне законодавство.
Начальник Управління державного
бюджету та бюджетної політики
|
С.Л.Фещук
|
Додаток 1
до Порядку призупинення
бюджетних асигнувань
_________________________
(повна назва органу,
_________________________
керівником якого
_________________________
приймається розпорядження)
Розпорядження
про призупинення бюджетних асигнувань
"___" __________ 20___ р. _N_____________
На підставі ______________________________________________________
(протоколу про порушення бюджетного законодавства або акт
__________________________________________________________________
ревізії, їх реквізити - дати, місце складання)
у якому засвідчено, що у _________________________________________
(повна назва та місцезнаходження
__________________________________________________________________
розпорядника чи одержувача бюджетних коштів)
порушено бюджетне законодавство___________________________________
(час учинення і суть
__________________________________________________________________
порушення бюджетного законодавства)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________,
відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України зобов'язую
призупинити бюджетні асигнування _________________________________
(повна назва розпорядника
__________________________________________________________________
чи одержувача бюджетних коштів)
за бюджетною програмою (кодом тимчасової класифікації видатків та
кредитування місцевих бюджетів)___________________________________
(код і назва бюджетної програми)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
і за кодами скороченої економічної класифікації видатків бюджету
та класифікації кредитування бюджету __________________
(код та сума)
__________________________________________________________________
в термін від________________________до___________________________,
(дата, з якої (дата, до якої
призупиняються бюджетні призупиняються бюджетні
асигнування) асигнування)
протягом якого наслідки порушення бюджетного законодавства повинні
бути усунуті.
Про усунення порушення бюджетного законодавства подати інформацію
разом з підтверджувальними документами до
_____________________(інформація повинна бути засвідчена підписом
керівника та скріплена печаткою).
_____________ __________ _______________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П.
Додаток 2
до Порядку призупинення
бюджетних асигнувань
_________________________
(повна назва органу,
_________________________
керівником якого
_________________________
приймається розпорядження)
Розпорядження
про відновлення дії бюджетних асигнувань
"___" ____________ 20___ р. _N_____________
На підставі_______________________________________________________
(реквізити документа, що підтверджує усунення
__________________________________________________________________
порушення бюджетного законодавства)
_________________________________________________________________,
у якому засвідчено, що у _________________________________________
(повна назва та місцезнаходження
__________________________________________________________________
розпорядника чи одержувача бюджетних коштів)
внаслідок_________________________________________________________
(перелічити вжиті заходи)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_______________________усунено порушення бюджетного законодавства,
зобов'язую відновити дію бюджетного асигнування___________________
(повна назва
__________________________________________________________________
розпорядника чи одержувача бюджетних коштів)
за бюджетною програмою (кодом тимчасової класифікації видатків та
кредитування місцевих бюджетів) _________________________________
(код і назва бюджетної програми)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
і за кодами скороченої економічної класифікації видатків бюджету
та класифікації кредитування бюджету _____________________________
__________________________________________________________________
(код і сума)
__________________________________________________________________
Розпорядження про призупинення бюджетного асигнування від_________
N___ вважати таким, що втратило чинність.
____________ __________ ______________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П.