УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2003 р.
за N 232/7553
Про затвердження форми звіту про контрольно-ревізійну роботу N 11 - ревізія та Інструкції щодо її заповнення
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685 (
685-2002-п)
"Про здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити погоджену з Державним комітетом статистики України форму звіту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади про контрольно-ревізійну роботу підрозділів внутрішнього фінансового контролю (форма N 11 - ревізія) та Інструкцію про порядок заповнення форми звіту N 11 - ревізія про контрольно-ревізійну роботу підрозділів внутрішнього фінансового контролю, що додаються.
2. Звіт про контрольно-ревізійну роботу підрозділів внутрішнього фінансового контролю (форма N 11 - ревізія) уводиться починаючи з 01.04.2003 за результатами проведеної у І кварталі 2003 року роботи.
3. Управлінню нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю (Бариніна-Закірова М.В.), починаючи з підсумків контрольно-ревізійної роботи за I квартал 2003 року, ґрунтовно аналізувати звіти міністерств, інших центральних органів виконавчої влади про проведену контрольно-ревізійну роботу, узагальнювати їх і щоквартально подавати відповідну інформацію до Кабінету Міністрів України та Міністру фінансів України.
4. Управлінню справами (Сарапін М.І.) довести цей наказ до відома керівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, начальників контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови ГоловКРУ України Бєльчика С.В.
6. Скасувати наказ ГоловКРУ України від 27.08.98 N 156 "Про заходи щодо посилення контролю за станом контрольно-ревізійної роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади".
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ГоловКРУ України
11.03.2003 N 55
Подається: ГоловКРУ України Форма N 11 - ревізія
Затверджено наказом
ГоловКРУ України
11.03.2003 N 55
Представляє
______________________________ Погоджено
(найменування міністерства, Державним комітетом
іншого центрального органу статистики України
виконавчої влади) 24.02.2003
Місцезнаходження ________________________________
Поштова - квартальна
Подають міністерства,
інші центральні органи
виконавчої влади до
ГоловКРУ України 5 січня,
5 квітня, 5 липня, 5 жовтня
ЗВІТ
про контрольно-ревізійну роботу підрозділів внутрішнього фінансового контролю за січень - _______________ 200_ року
N
|
Показники
|
N рядка
|
Разом
|
1
|
2
|
3
|
4
|
I
|
Проведено ревізій та перевірок (разом)
Перевірено підприємств, установ і
організацій (разом)
у тому числі установ і організацій,
які отримували бюджетні кошти
з них бюджетних установ і організацій
Кількість підприємств, установ і
організацій, у яких виявлено фінансові
порушення (разом)
у тому числі підприємств, установ і
організацій, які отримували бюджетні
кошти
з них бюджетних установ і організацій
|
010
020
021
022
030
031
032
|
|
II
|
Виявлено порушень, що призвели до
втрат фінансових і матеріальних
ресурсів держави
1. Недоотримання фінансових ресурсів:
кількість підприємств, установ і
організацій
сума, тис. грн.
у тому числі: бюджетом
бюджетними установами
й організаціями
державними
підприємствами
2. Фінансових порушень, що призвели
до збитків:
кількість підприємств, установ і
організацій
сума, тис. грн.
у тому числі бюджетних ресурсів
з них державного бюджету
із загальної суми таких порушень,
виявлених в бюджетних установах і
організаціях:
кількість
сума, тис. грн.
2.1. Незаконних витрат ресурсів:
кількість підприємств, установ і
організацій
сума, тис. грн.
у тому числі бюджетних ресурсів
з них державного бюджету
із загальної суми в бюджетних
установах і організаціях:
кількість
сума, тис. грн.
|
100
101
102
103
104
200
201
202
203
204
205
210
211
212
213
214
215
|
|
|
2.2. Нецільових витрат бюджетних
коштів:
кількість підприємств, установ
і організацій
сума, тис. грн.
з них коштів державного бюджету
із загальної суми в бюджетних
установах і організаціях:
кількість
сума, тис. грн.
2.3. Недостач ресурсів:
кількість установ і організацій
сума, тис. грн.
у тому числі в бюджетних
установах:
кількість
сума, тис. грн.
|
220
221
222
223
224
230
231
232
233
|
|
III
|
Виявлено інших порушень фінансової
дисципліни (разом, тис. грн.)
1. Завищення кредиторської
заборгованості за розрахунками з
фізичними та юридичними особами
2. Заниження в обліку вартості активів
3. Заниження в обліку сум боргових
зобов'язань
4. Зайве отримання бюджетних коштів
унаслідок завищених асигнувань
5. Узяття до сплати зобов'язань,
що перевищують бюджетні асигнування
6. Зарахування коштів, належних
бюджету одного рівня, до бюджету
іншого рівня
7. Лишки грошових коштів і
товарно-матеріальних цінностей
8. Безпідставне завищення собівартості
продукції (робіт, послуг)
|
300
301
302
303
304
305
306
307
308
|
|
IV
|
Ужиті заходи за підсумками ревізій та
перевірок, тис. грн.
1. Надійшло фінансових ресурсів
(разом)
у тому числі: до бюджету
у дохід бюджетних
установ і організацій
у дохід державних
підприємств
2. Відшкодовано збитків (разом)
у тому числі за рахунок винних осіб
2.1. Незаконних витрат фінансових і
матеріальних ресурсів
з них бюджетних ресурсів
у тому числі державного бюджету
2.2. Нецільових витрат бюджетних
коштів
з них коштів державного бюджету
2.3. Недостач фінансових і
матеріальних ресурсів
з них у бюджетних установах і
організаціях
3. Усунуто інших порушень фінансової
дисципліни (разом)
3.1. Попереджено незаконних видатків
3.2. Поновлено в обліку вартість
активів
3.3. Поновлено в обліку сум боргових
зобов'язань
3.4. Зараховано в поточне
фінансування зайво отриманих
бюджетних коштів
3.5. Унесено змін до кошторисів
|
400
401
402
403
500
501
510
511
512
520
521
530
531
600
601
602
603
604
605
|
|
|
3.6. Перераховано/зараховано коштів
до відповідних бюджетів
3.7. Оприбутковано лишків грошових
коштів і товарно-матеріальних
цінностей
3.8. Зменшено собівартість продукції
(робіт, послуг)
4. Ужитими заходами забезпечено
погашення:
дебіторської заборгованості
кредиторської заборгованості
5. Передано матеріалів до
правоохоронних органів:
кількість справ
на суму збитків
6. Направлено матеріалів до органів
державної податкової служби та
установ Національного банку України:
кількість справ
на суму фінансових санкцій
7. Прийнято управлінських рішень за
результатами контрольних заходів
(разом)
у тому числі: рішень колегій
наказів
службових розпоряджень
інших
8. Притягнуто до дисциплінарної,
матеріальної відповідальності
(осіб разом)
у тому числі звільнено із займаних
посад
|
606
607
608
700
701
800
801
900
901
1000
1001
1002
1003
1004
1010
1011
|
|
V
|
Чисельність ревізорів (загалом):
за штатом
фактично
у тому числі в
контрольно-ревізійних підрозділах
апаратів міністерств, інших
центральних органах виконавчої
влади:
за штатом
фактично
|
1020
1021
1022
1023
|
|
VI
|
Кількість контрольно-ревізійних
підрозділів у регіонах
|
1030
|
|
VII
|
Кількість підприємств, установ і
організацій, що належать до сфери
управління міністерств, інших
центральних органів виконавчої
влади, - разом
у тому числі бюджетних установ і
організацій
|
1040
1041
|
|
"__" _______________ 200_ р.
Керівник _______________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Керівник
контрольно-ревізійного
підрозділу _______________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ГоловКРУ України
11.03.2003 N 55
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2003 р.
за N 232/7553
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок заповнення форми звіту N 11 - ревізія про контрольно-ревізійну роботу підрозділів внутрішнього фінансового контролю
1. Загальні положення
1.1. Звіт про контрольно-ревізійну роботу складається за результатами контрольно-ревізійної роботи наростаючим підсумком з початку року.
1.2. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади надсилають до ГоловКРУ України звіти про контрольно-ревізійну роботу до 5 січня, 5 квітня, 5 липня, 5 жовтня.
1.3. У звіті наводяться всі передбачені показники. У разі відсутності даних з того чи іншого показника (рядок, графа) ставиться прочерк.
1.4. До звіту включаються дані, одержані в результаті закінчених та оформлених протягом звітного періоду ревізій та перевірок, проведених безпосередньо працівниками органів внутрішнього фінансового контролю. Відомості про фінансові порушення, виявлені іншими органами контролю, до звіту не включаються.
1.5. Не допускається віднесення однієї і тієї самої суми фінансового порушення одночасно до різних показників звітності.
1.6. У разі оскарження (скасування) повторною перевіркою, рішенням господарського суду тощо повністю або частково результатів ревізії (перевірки) щодо виявлених порушень фінансової дисципліни, що входять до звіту поточного року, суми цих порушень відразу ж після документального підтвердження такого рішення з показників звітності виключаються.
1.7. Для цілей цієї Інструкції під терміном "витрати" слід розуміти сплачену (грошовими коштами, цінними паперами, матеріальними цінностями тощо) та/або списану в обліку суму.
1.8. Суми порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів держави в іноземній валюті, та суми, що пішли на усунення втрат фінансових і матеріальних ресурсів держави, входять до звіту шляхом перерахунку в гривню за курсом Національного банку України на день виявлення цих порушень (складання акта).
1.9. Зведений по міністерству, іншому центральному органу виконавчої влади звіт про контрольно-ревізійну роботу поєднує дані звітів усіх підвідомчих контрольно-ревізійних підрозділів.
1.10. Зведений звіт про контрольно-ревізійну роботу підписують державний секретар міністерства (у Міністерстві оборони України - міністр), керівник іншого центрального органу виконавчої влади та керівник контрольно-ревізійного підрозділу.
2. Проведено ревізій і перевірок
2.1. У рядку 010 цього розділу відображається загальна кількість ревізій та перевірок, проведених контрольно-ревізійним підрозділом протягом звітного періоду.
2.2. У рядку 020 відображається кількість підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міністерства (іншого центрального органу виконавчої влади), на яких проведено ревізії та перевірки.
2.3. У рядку 021 конкретизуються дані про загальну кількість перевірених за звітний період підприємств, установ і організацій, які отримували бюджетні кошти.
2.4. У рядку 022 наводиться кількість перевірених бюджетних установ і організацій.
2.5. У рядку 030 відображається кількість підприємств, установ і організацій, у яких проведеними у звітному періоді ревізіями (перевірками) виявлено хоча б одне з фінансових порушень, визначених розділами II і III звіту.
2.6. З цієї загальної кількості в рядку 031 зазначається кількість установ і організацій, які отримували бюджетні кошти, і в рядку 032 - кількість бюджетних установ і організацій.
3. Виявлено порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів держави
3.1. Недоотриманими фінансовими ресурсами можуть вважатися втрачені доходи держави (бюджетів, бюджетних установ і організацій, державних підприємств) унаслідок:
безоплатного надання у користування природних і матеріальних ресурсів, які повинні надаватися лише на платній основі, безпідставного надання пільг зі сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, у тому числі неподаткових (орендна плата за землю тощо);
незарахування/неперерахування до відповідного бюджету коштів, що надійшли від реалізації активів (матеріальні ресурси, цінні папери тощо) уповноваженими на ці дії підприємствами, установами й організаціями;
безпідставного списання зобов'язань за позичками, фінансовими допомогами, наданими суб'єктам господарювання за рахунок бюджетних коштів на зворотній основі;
неперерахування в установленому порядку дивідендів на частку державного майна в статутних фондах господарських товариств при отриманні ними прибутку від результатів фінансово-господарської діяльності після прийняття рішення про розподіл прибутку;
несплати банками відсотків за користування вільними залишками бюджетних коштів, втрати відсотків від надання безвідсоткових позик;
несплати бюджетними установами й організаціями до бюджету сум доходів, отриманих від здавання дорогоцінних металів і реалізації майна, та підприємствами незалежно від форми власності - різниці між сумою прямих збитків від недостачі та фактично відшкодованою сумою тощо;
втрат доходів бюджетами, бюджетними установами й організаціями, підприємствами державної власності в результаті реалізації товарів, робіт і послуг за зниженими цінами, порядок розрахунку вартості яких визначено законодавчими актами (експертна оцінка, аукціон, розрахунок орендної плати тощо).
3.2. Кількість підприємств, установ і організацій, які допустили зазначені порушення, відображається в рядку 100, сума цих порушень - у рядку 101.
Рядки 102, 103 та 104 конкретизують втрати доходів відповідно державним та місцевими бюджетами; бюджетними установами й організаціями; підприємствами державної власності.
3.3. Кількість підприємств, установ і організацій, які допустили фінансові порушення, відображається в рядку 200, а сума цих порушень - у рядку 201.
3.4. У рядку 202 зазначається сума фінансових порушень, що призвели до збитків при здійсненні операцій з бюджетними ресурсами, з якої в рядку 203 відображаються збитки державного бюджету.
3.5. У рядках 204 і 205 відображаються відповідно кількість бюджетних установ і організацій та суми фінансових порушень, що призвели до збитків, виявлених у цих суб'єктів контролю.
3.6. У рядку 210 відображається кількість підприємств, установ та організацій, що припустилися незаконних витрат ресурсів.
3.7. До незаконних витрат ресурсів (рядок 211) можуть належати виявлені ревізіями і перевірками суми:
вартості основних засобів, інших матеріальних цінностей, що перебували в державній власності і незаконно перейшли до іншої форми власності;
незаконних видатків унаслідок списання з балансу матеріальних цінностей з порушенням установленого порядку;
безпідставного списання в обліку дебіторської заборгованості на утримання (витрати виробництва);
безпідставного витрачання коштів унаслідок завищення обсягів та вартості отриманих товарів, робіт, послуг;
незаконного покриття витрат орендарів;
коштів, витрачених на оплату праці працівників, які утримуються понад затверджену штатну чисельність, унаслідок незаконного підвищення окладів, ставок за невідпрацьований час, переплат премій, пенсій, компенсацій, допомог, стипендій тощо;
безпідставно оплачених підзвітних сум;
зайвого спрямування бюджетних коштів розпорядникам коштів бюджету нижчого рівня або іншим підприємствам і організаціям без наявних підстав на етапі фінансування (видатки, не передбачені бюджетами, кошторисами, лімітними довідками).
3.8. У рядку 212 відображається незаконне витрачання бюджетних ресурсів, з яких у рядку 213 - коштів державного бюджету.
3.9. У рядках 214 та 215 відображаються витрати бюджетних коштів (загального і спеціального фондів) бюджетними установами й організаціями.
3.10. У показниках цього розділу (рядки 220 - 221) відображається відповідно кількість підприємств, установ і організацій, де встановлено факти нецільових витрат грошових коштів і матеріальних цінностей, та їх сум.
3.11. До нецільових витрат бюджетних коштів, виявлених ревізіями і перевірками, можуть належати використані не за цільовим призначенням:
кошти, отримані бюджетами з бюджетів вищого рівня у вигляді субвенцій;
кошти державного та місцевих бюджетів.
3.12. У рядку 222 відображаються суми нецільового використання коштів державного бюджету.
3.13. У рядках 223 і 224 зазначаються витрати бюджетних коштів (загального і спеціального фондів) бюджетними установами й організаціями.
3.14. До недостач ресурсів можуть входити виявлені інвентаризаціями, проведеними в ході ревізій та перевірок, недостачі грошових коштів, цінних паперів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей і основних засобів, що перебувають на обліку або були безпідставно списані з обліку чи не взяті на облік на підприємствах, в установах і організаціях всіх форм власності за обліковими цінами.
3.15. У рядку 230 наводиться кількість підприємств, установ та організацій, у яких виявлено зазначені порушення, а в рядку 231 - їх сума.
3.16. З виявленої суми недостач ресурсів у рядках 232 і 233 відображають кількість та суму зазначених порушень, виявлених у бюджетних установах і організаціях.
4. Виявлено інших порушень фінансової дисципліни
4.1. У цьому розділі (рядок 300) відображаються виявлені ревізіями і перевірками:
суми завищення кредиторської заборгованості за розрахунками з фізичними та юридичними особами внаслідок зайвого нарахування сум заробітної плати, інших соціальних виплат за недоотримані товари, роботи, послуги тощо (рядок 301);
суми заниження в обліку вартості необоротних (нематеріальні активи, незавершене будівництво, основні засоби тощо) та оборотних (запаси, дебіторська заборгованість, грошові кошти тощо) активів унаслідок порушень порядку ведення бухгалтерського обліку, безпідставного неоприбуткування, неврахування зростання їх вартості від обов'язкових дооцінок, індексацій, невідображення/заниження в обліку сум дебіторської заборгованості тощо (рядок 302);
невідображення/заниження в обліку та/або безпідставне списання сум боргових зобов'язань/кредиторської заборгованості (рядок 303);
суми зайво одержаних установами й організаціями бюджетних коштів унаслідок завищення асигнувань, у тому числі у зв'язку із завищенням і неправильним обрахуванням штатів, контингенту, інших кількісних показників, а також застосуванням при складанні кошторису доходів і видатків норм витрат з порушенням чинного законодавства (рядок 304);
відображені в бухгалтерському обліку бюджетних установ і організацій суми фактичних витрат, здійснених понад установлені на відповідний період ліміти та затверджені кошториси доходів і видатків (рядок 305);
зарахування коштів, належних бюджету одного рівня, до бюджету іншого рівня (рядок 306);
надлишки грошових коштів і матеріальних цінностей та нематеріальних активів, підтверджені оформленими в установленому порядку матеріалами інвентаризацій (рядок 307);
безпідставне віднесення до собівартості продукції (робіт, послуг) матеріальних витрат, витрат на оплату праці, витрат на соціальні заходи, амортизації основних засобів та нематеріальних активів, інших витрат (рядок 308).
4.2. Сума показників рядків 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 і 308 має дорівнювати показнику рядка 300.
5. Ужиті заходи за підсумками ревізій та перевірок
5.1. У цьому розділі відображаються дані про заходи, яких ужито для усунення виявлених порушень фінансової дисципліни як під час проведення ревізій та перевірок на підприємствах, в установах і організаціях, так і після їх закінчення на підставі рішень, прийнятих за їх результатами. Такі дані повинні бути документально підтверджені.
5.2. У рядку 400 зазначаються надходження фінансових ресурсів, що відображені в рядку 101 звіту.
У рядках 401, 402, 403, які відповідають фінансовим порушенням, відображеним відповідно в рядках 102, 103, 104, конкретизуються надходження, відображені в рядку 400, а саме: до бюджетів усіх рівнів, у дохід бюджетних установ і організацій, у дохід державних підприємств.
5.3. У рядку 500 відображаються фактично внесені (перераховані та поновлені) суми на відшкодування фінансових порушень, які призвели до збитків, відображених у рядку 201 звіту.
У рядку 501 відображається сума фінансових і матеріальних ресурсів, відшкодована за рахунок винних осіб.
5.4. У рядку 510 відображається обсяг відшкодування і поновлення незаконних витрат грошових коштів і матеріальних цінностей, відображених у рядку 211, з яких у рядку 511 відображається загальна сума бюджетних коштів, а в рядку 512 - коштів державного бюджету.
5.5. У рядку 520 відображається обсяг відшкодування і поновлення нецільових витрат бюджетних коштів, відображених у рядку 221, з яких у рядку 521 відображається сума коштів державного бюджету.
5.6. У рядку 530 відображається обсяг відшкодування недостач за обліковими цінами, наведених у рядку 231, з якого у рядку 531 наводяться дані щодо бюджетних установ і організацій.
Різниця між сумою відшкодування збитків від недостач та обліковими цінами, перерахована в установленому порядку до бюджету, відображається у рядку 401.
5.7. Сума показників рядків 510, 520 та 530 повинна дорівнювати показнику рядка 500.
5.8. У рядку 600 відображається обсяг усунення інших порушень фінансової дисципліни за такими складовими:
розмір поновлених в обліку зайво нарахованих, але несплачених видатків: сум заробітної плати, інших соціальних виплат, за невиконані роботи, неотримані послуги тощо (рядок 601);
суми заниження в обліку вартості активів, відновлених у бухгалтерському обліку (рядок 602);
суми поновлених в обліку боргових зобов'язань (рядок 603);
суми зарахованих у поточне фінансування зайво одержаних бюджетних коштів (рядок 604);
суми внесених до кошторисів доходів і видатків змін відповідно до встановленого порядку (рядок 605);
суми перерахованих/зарахованих до відповідних бюджетів коштів (рядок 606);
суми лишків грошових коштів і вартості матеріальних цінностей, оприбуткованих у бухгалтерському обліку (рядок 607);
суми безпідставно віднесених на собівартість матеріальних витрат, витрат на оплату праці, витрат на соціальні заходи, амортизації основних засобів та нематеріальних активів, інших витрат (рядок 608).
5.9. У рядках 700 та 701 відображаються відповідно суми погашеної дебіторської та кредиторської заборгованості.
5.10. У рядку 800 зазначається кількість справ, переданих органам прокуратури, СБУ, МВС, а в рядку 801 - суми фінансових порушень, що призвели до збитків (незаконних витрат ресурсів, нецільових витрат бюджетних коштів, недостач ресурсів), наведені в переданих матеріалах ревізій та перевірок.
5.11. У рядку 900 зазначається кількість справ, переданих до органів державної податкової служби та територіальних управлінь Національного банку України, а в рядку 901 - сума фінансових санкцій (за порушення норм регулювання обігу готівки, порядку ведення бухгалтерського обліку, які свідчать про можливе заниження вартості об'єкта або/та бази оподаткування, правил про валютні операції тощо).
5.12. У рядку 1000 наводиться кількість управлінських рішень, прийнятих міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, підприємствами, установами й організаціями за результатами контрольних заходів.
Рядки 1001, 1002, 1003, 1004 конкретизують прийняті управлінські рішення: рішення колегій, накази, службові розпорядження тощо.
5.13. У рядку 1010 зазначається кількість осіб, яких притягнуто за підсумками ревізій та перевірок до дисциплінарної (включаючи звільнення) і матеріальної відповідальності; у рядку 1011 - кількість осіб, звільнених із займаних посад з ініціативи адміністрації.
6. Чисельність ревізорів
6.1. У рядку 1020 наводиться загальна штатна чисельність ревізорів апарату міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та ревізорів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління.
6.2. У рядку 1021 зазначається загальна фактична чисельність ревізорів апарату міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та ревізорів підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління за станом на 1 січня, 1 квітня, 1 липня, 1 жовтня.
6.3. У рядках 1022 та 1023 відображається відповідно штатна чисельність ревізорів апарату міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та їх фактична чисельність за станом на 1 січня, 1 квітня, 1 липня, 1 жовтня.
7. Кількість контрольно-ревізійних підрозділів у регіонах
У рядку 1030 наводиться кількість контрольно-ревізійних підрозділів на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади.
8. Кількість підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади
8.1. У рядку 1040 зазначається кількість підприємств, установ і організацій, що перебувають на самостійному й окремому балансах і належать до сфери управління міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади.
8.2. У рядку 1041 наводиться кількість бюджетних установ і організацій, що перебувають на самостійному й окремому балансах і належать до сфери управління даного міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади.
Начальник Управління
нормативно-методологічного
забезпечення та взаємодії
з підрозділами внутрішнього
фінансового контролю
|
М.В.Бариніна-Закірова
|