КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 2 березня 2011 р. N 190
Київ
|
Деякі питання використання у 2011 році державних капітальних видатків для забезпечення функціонування лабораторій з контролю якості та безпеки нафтопродуктів
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Передати бюджетні призначення, передбачені Міністерству фінансів (загальнодержавні видатки) за загальним фондом державного бюджету (
2857-17)
за програмою 3511090 "Державні капітальні видатки, що розподіляються Кабінетом Міністрів України", у сумі 27000 тис. гривень Міністерству економічного розвитку і торгівлі (відповідальний виконавець бюджетної програми - Державна служба технічного регулювання) для забезпечення функціонування лабораторій з контролю якості та безпеки нафтопродуктів.
Передачу бюджетних призначень здійснити в межах видатків розвитку.
2. Затвердити Порядок використання коштів державного бюджету для забезпечення функціонування лабораторій з контролю якості та безпеки нафтопродуктів, що додається.
3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі забезпечити погодження передачі бюджетних призначень з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.
4. Міністерству фінансів:
визначити бюджетну програму;
у разі потреби здійснити за поданням Міністерства економічного розвитку і торгівлі перерозподіл бюджетних коштів в розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету в межах обсягу бюджетних асигнувань;
внести відповідні зміни до розпису державного бюджету.
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 березня 2011 р. N 190
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету для забезпечення функціонування лабораторій з контролю якості та безпеки нафтопродуктів
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів державного бюджету для забезпечення функціонування лабораторій з контролю якості та безпеки нафтопродуктів (далі - бюджетні кошти).
2. Бюджетні кошти використовуються для забезпечення функціонування лабораторій з контролю якості та безпеки нафтопродуктів (далі - лабораторії), що дасть змогу здійснювати контроль якості нафтопродуктів, які реалізуються на споживчому ринку України, та запобігати потраплянню на нього контрафактних нафтопродуктів.
3. Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство економічного розвитку і торгівлі.
Розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Державна служба технічного регулювання.
4. Бюджетні кошти спрямовуються на:
розроблення проектної та експлуатаційної документації, інструкцій з питань функціонування лабораторій;
придбання та переобладнання транспортних засобів під лабораторії;
придбання засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання, необхідного для оснащення лабораторій;
проведення атестації лабораторій;
придбання хімічних, витратних, паливно-мастильних та інших матеріалів, необхідних для функціонування лабораторій;
проведення сервісного обслуговування, модернізації та ремонту лабораторій.
5. Результативні показники, що характеризують виконання бюджетної програми, визначаються щороку у паспорті бюджетної програми.
6. Державна служба технічного регулювання здійснює придбання та переобладнання транспортних засобів під лабораторії, засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання, хімічних, витратних та інших матеріалів, необхідних для функціонування лабораторій, та передає їх своїм територіальним органам.
Перелік таких територіальних органів визначається Державною службою технічного регулювання.
7. Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється у встановленому законом порядку.
Попередня оплата товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється відповідно до вимог бюджетного законодавства.
Остаточні розрахунки згідно з договором про закупівлю товарів робіт і послуг проводяться на підставі відповідних рахунків та актів приймання-передачі.
8. Державна служба технічного регулювання подає щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, Міністерству економічного розвитку і торгівлі для узагальнення та подання Мінфіну звіт про стан виконання результативних показників відповідно до паспорта бюджетної програми разом з результатами аналізу, поясненнями, висновками щодо виконання затверджених показників.
9. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку отриманих (створених) оборотних і необоротних активів здійснюється у порядку, встановленому Державною казначейською службою.
10. Відкриття рахунків розпорядникам бюджетних коштів, реєстрація, облік бюджетних зобов'язань в органах Державної казначейської служби та проведення операцій з використання бюджетних коштів здійснюються у порядку, встановленому Державною казначейською службою.
11. Складання і подання звітів про виконання паспорта бюджетної програми, у тому числі за результативними показниками, та фінансової і бюджетної звітності здійснюються в установленому законодавством порядку.
12. Цільове та ефективне використання бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.