УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Положення про Департамент аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту
Відповідно до Положення про Державну митну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.07 N 940 (
940-2007-п)
, статей 13, 14 Митного кодексу України (
92-15)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Департамент аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту, що додається.
2. Т.в.о. начальника Департаменту аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту Руденку О.В. забезпечити:
2.1. Подання Положення про Департамент аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту на державну реєстрацію до Подільської районної у місті Києві державної адміністрації.
2.2. Дотримання законодавства України при здійсненні заходів на виконання цього наказу.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Служби
|
А.В.Макаренко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
07.04.2009 N 307
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає правовий статус Департаменту аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту (далі - Департамент), а саме його компетенцію, завдання, функції, права, відповідальність, і розроблене на підставі Митного кодексу України (
92-15)
, Положення про Державну митну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.07 N 940 (
940-2007-п)
.
1.2. Департамент є регіональною митницею з питань аналітичної роботи, управління ризиками та аудиту, входить до єдиної загальнодержавної системи митних органів України, у встановленому законом порядку та в межах повноважень, делегованих спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи, здійснює митну справу.
1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією (
254к/96-ВР)
та законами України, міжнародними договорами України, які набрали законної сили в установленому порядку, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Положенням про Державну митну службу України (
940-2007-п)
(далі - Держмитслужба), рішеннями колегії, наказами Держмитслужби, а також цим Положенням.
1.4. Департамент підпорядковується Голові Державної митної служби України. Спрямування, координацію та контроль роботи Департаменту здійснює заступник Голови Державної митної служби України згідно з функціональними повноваженнями.
Діяльність оперативного відділу у складі оперативної служби Департаменту спрямовується та координується директором Департаменту організації боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Держмитслужби України.
1.5. Зоною діяльності Департаменту є митна територія України.
1.6. Забороняється покладати на Департамент у цілому, його структурні підрозділи та на окремих посадових осіб Департаменту виконання завдань та функцій, не передбачених цим Положенням.
1.7. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України, своїм найменуванням та інші печатки, штампи, бланки, відповідні рахунки в територіальному відділенні Державного казначейства та уповноваженого банку.
1.8. Граничну чисельність працівників Департаменту затверджує Голова Держмитслужби України.
1.9. Структуру, штатний розпис, фонд оплати праці, кошторис Департаменту, план асигнувань загального й спеціального фондів Державного бюджету України затверджує Голова Держмитслужби України.
1.10. Місцезнаходження Департаменту: 04215, м. Київ, вул. Світлицького, 28-А, блок "Б".
1.11. Фінансування, матеріально-технічне забезпечення та розвиток інфраструктури Департаменту здійснюються за рахунок Державного бюджету України.
1.12. Створення, реорганізація та ліквідація Департаменту здійснюються згідно з чинним законодавством.
1.13. Департамент здійснює свою діяльність відповідно до затверджених у встановленому порядку планів роботи Держмитслужби та Департаменту.
1.14. Департамент під час виконання службових завдань взаємодіє у встановленому порядку з підрозділами Держмитслужби.
1.15. Департамент взаємодіє з Державною податковою адміністрацією України, Службою безпеки України, Міністерством внутрішніх справ України, Державним комітетом фінансового моніторингу України, Адміністрацією Державної прикордонної служби України, іншими органами державної влади та управління, міжнародними організаціями, митними органами іноземних держав у межах компетенції Департаменту та в порядку, визначеному законодавством України.
1.16. З методичних питань та з питань організації й проведення контрольно-перевірочної роботи Департаменту підпорядковуються структурні підрозділи митних органів України, що забезпечують у них управління ризиками та проведення документальних і камеральних перевірок учасників зовнішньоекономічних зв'язків у частині дотримання ними митного законодавства України.
Керівники цих підрозділів призначаються на посади та звільняються з посад за погодженням із Департаментом.
1.17. Департамент має митні забезпечення, передбачені Митним кодексом України (
92-15)
, що зберігаються в окремому сейфі в приміщенні Департаменту й видаються у встановленому порядку начальником Департаменту або вповноваженою ним особою посадовим особам Департаменту (далі - працівники) під підпис на термін виконання службових повноважень.
1.18. Департамент є координатором роботи з планування контрольних та інших перевірочних заходів, у яких мають брати участь посадові особи митних органів.
2. Основні завдання Департаменту
Основними завданнями Департаменту є:
2.1. Здійснення комплексного аналізу зовнішньоекономічних операцій та товаропотоків з метою виявлення тенденцій, які впливають на справляння митних платежів, та інших чинників, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю.
2.2. Створення сприятливих умов для прискорення митного оформлення та митного контролю в митних органах України товарів і транспортних засобів з використанням системи аналізу та управління ризиками митних органів України.
2.3. Систематична інформаційно-аналітична робота з аналізу ризиків на підставі узагальнення інформації, отриманої з різних джерел.
2.4. Визначення порядку та особливостей застосування митними органами України окремих форм митного контролю товарів і транспортних засобів на основі профілювання ризиків.
2.5. Здійснення постійного моніторингу зовнішньоекономічних операцій.
2.6. Організація, впровадження і забезпечення функціонування системи аналізу та управління ризиками службової діяльності посадових осіб митної служби.
2.7. Розробка нормативно-правових актів щодо управління ризиками при здійсненні митного контролю, а також з питань організації та проведення на підприємствах перевірок системи звітності та обліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, та здійснення камеральних перевірок цих суб'єктів господарювання.
2.8. Забезпечення контролю за дотриманням митного законодавства України учасниками зовнішньоекономічних зв'язків шляхом організації та проведення на підприємствах перевірок системи звітності та обліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, та здійснення камеральних перевірок цих суб'єктів господарювання.
2.9. Участь у державній системі запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом.
2.10. Розробка системи заходів реагування, спрямованих на своєчасне припинення порушень законодавства України, контроль за додержанням якого покладено на митні органи України.
2.11. Взаємодія з правоохоронними та іншими органами державної влади та управління з питань планування та впровадження заходів, спрямованих на запобігання порушенням митного законодавства України.
2.12. Методичне забезпечення та координація діяльності підпорядкованих підрозділів митних органів України з напрямків діяльності Департаменту.
3. Функції Департаменту
Департамент відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:
3.1. З питань аналітичної роботи:
3.1.1. Аналізує інформацію про переміщувані через митний кордон України товари та транспортні засоби, стан митного контролю та митного оформлення товарів для визначення ризиків та прогнозування потенційно небезпечних тенденцій при здійсненні митної справи.
3.1.2. Збирає, накопичує, систематизує та аналізує наявну інформацію про учасників зовнішньоекономічних зв'язків, об'єкти та механізми митного контролю й митного оформлення.
3.1.3. За допомогою програмно-інформаційних комплексів Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби здійснює дистанційний контроль (моніторинг) додержання митного законодавства України під час проведення зовнішньоекономічних операцій учасниками зовнішньоекономічних зв'язків.
3.1.4. У разі виявлення за результатами інформаційно-аналітичної роботи ознак порушення законодавства України, контроль за додержанням якого покладено на митні органи України, надає інформацію до підрозділів Держмитслужби, до компетенції яких віднесено здійснення контрольних заходів з метою перевірки додержання митного законодавства України, та бере безпосередню участь у проведенні таких заходів.
3.2. З питань управління ризиками:
3.2.1. Спільно зі структурними підрозділами Держмитслужби, митними органами, спеціалізованими митними установами та організаціями організує та впроваджує в митних органах систему аналізу та управління ризиками при здійсненні митного контролю за переміщенням товарів через митний кордон України та їх оформленням а також систему документальних і камеральних перевірок учасників зовнішньоекономічних зв'язків у частині дотримання ними митного законодавства України.
3.2.2. Розглядає пропозиції структурних підрозділів Держмитслужби, митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій з питань застосування системи аналізу та управління ризиками.
3.2.3. Аналізує причини та умови, що призвели до виникнення ризику. На підставі аналізу накопиченої інформації формує профілі ризику і рекомендації митним органам України щодо застосування форм і методів здійснення митного контролю й процедур митного оформлення.
3.2.4. Контролює впровадження профілів ризику до автоматизованої системи аналізу та управління ризиками Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби.
3.2.5. Збирає, систематизує та аналізує інформацію про результати застосування митними органами профілів ризику, визначає їх ефективність, готує зміни та доповнення до профілів ризику.
3.2.6. Вживає заходів з метою перевірки ефективності розроблених профілів ризику, ефективності їх застосування та перевірки відповідності дій посадових осіб митних органів під час роботи системи аналізу та управління ризиками чинному законодавству України, для чого бере участь у проведенні митного контролю (у тому числі в оглядах і переоглядах) товарів, що переміщуються через митний кордон України, у будь-яких пунктах пропуску та зонах митного контролю.
3.2.7. Організує, впроваджує і забезпечує функціонування системи аналізу та управління ризиками службової діяльності працівників митної служби.
3.2.8. На підставі аналізу ризиків та аналізу інформації про результати застосування митними органами профілів ризику подає Голові Держмитслужби пропозиції щодо можливих заходів з мінімізації ризиків, вдосконалення митної справи, запровадження міжнародного досвіду в роботі митних органів в цьому напрямку.
3.3. З питань перевірок учасників зовнішньоекономічної діяльності:
3.3.1. Організує та проводить документальні та камеральні перевірки щодо додержання учасниками зовнішньоекономічної діяльності вимог митного законодавства України, координує та контролює роботу митних органів України у цьому напрямку, здійснює загальний контроль за усуненням порушень, виявлених такими перевірками.
3.3.2. Виявляє факти порушень законодавства України при нарахуванні податків, зборів (обов'язкових платежів) як посадовими особами митних органів України, так і учасниками зовнішньоекономічних зв'язків. Спільно з компетентним підрозділом Держмитслужби України бере участь у здійсненні контролю за своєчасністю та повнотою справляння податків, зборів (обов'язкових платежів) до Державного бюджету України.
3.3.3. Розробляє та подає Голові Держмитслужби пропозиції щодо розвитку системи митного контролю на основі методів аудиту.
3.4. З питань протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом:
3.4.1. Збирає, накопичує, обробляє та систематизує інформацію про учасників зовнішньоекономічних зв'язків, можливо причетних до реалізації схем легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансування тероризму, здійснює інформаційний обмін з Державним комітетом фінансового моніторингу України.
3.4.2. Аналізує накопичену інформацію, на підставі якої формує типологічні схеми відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансування тероризму.
3.4.3. Організує участь Держмитслужби України в проведенні правоохоронними та іншими державними органами заходів щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, координує роботу митних органів при проведенні таких заходів.
3.4.4. Організує та координує взаємодію митних органів з регіональними підрозділами Державного комітету фінансового моніторингу України, органами державної влади та управління, місцевого самоврядування в напрямі запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванню тероризму.
3.5. З питань планування та впровадження заходів, спрямованих на запобігання порушенням митного законодавства України:
3.5.1. Збирає, обробляє, узагальнює та аналізує статистичну та іншу інформацію про порушення митного законодавства України учасниками зовнішньоекономічних зв'язків для розроблення заходів протидії таким порушенням.
3.5.2. Вивчає форми, методи, характер вчинення порушень митного законодавства України учасниками зовнішньоекономічних зв'язків, а також причини, що до них призводять, і умови, що їм сприяють.
3.5.3. Вивчає можливі тенденції і методи незаконного переміщення товарів і транспортних засобів через митний кордон України. Проводить на цій основі заходи щодо виявлення та припинення порушень митного законодавства України учасниками зовнішньоекономічних зв'язків, розробляє рекомендації митним органам України, спрямовані на попередження таких правопорушень.
3.5.4. У встановленому порядку бере участь в міжнародному співробітництві з питань протидії порушенням митного законодавства.
3.5.5. Організує взаємодію та проведення скоординованих дій з правоохоронними та іншими органами державної влади та управління, підприємствами, установами й організаціями, структурними підрозділами Держмитслужби, іноземними установами та організаціями в напрямі боротьби з порушеннями митного законодавства.
3.5.6. Звертається до правоохоронних та інших органів державної влади та управління, підприємств, установ й організацій, митних органів, структурних підрозділів Держмитслужби, а також до іноземних органів, установ та організацій із запитами щодо надання інформації, потрібної для реалізації покладених на Департамент завдань.
3.5.7. Співпрацює й бере участь в організації взаємодії з підрозділами Держмитслужби, завданнями яких є протидія незаконному переміщенню товарів і транспортних засобів через митний кордон України, та іншими правоохоронними органами України.
3.5.8. Планує та впроваджує заходи щодо виявлення порушень митного законодавства України учасниками зовнішньоекономічних зв'язків та запобігання незаконному переміщенню товарів і транспортних засобів через митний кордон України, бере безпосередню участь у проведенні таких заходів самостійно та/або спільно з іншими митними й правоохоронними органами.
3.5.9. Надає методичну й практичну допомогу структурним підрозділам митних органів України в організації і проведенні спеціальних заходів.
3.6. З питань організаційної та правової роботи:
3.6.1. Розробляє й подає Голові Держмитслужби проекти нормативно-правових актів відповідно до компетенції Департаменту, надає пропозиції до проектів законодавчих актів, розроблених іншими суб'єктами нормотворчої діяльності, бере участь у розробці примірних (типових) положень про підрозділи митних органів та їх структур за напрямом діяльності Департаменту.
3.6.2. Бере участь у підготовці та опрацюванні проектів міжнародних договорів відповідно до компетенції Департаменту.
3.6.3. Представляє інтереси Держмитслужби в державних та інших органах, установах та організаціях іноземних держав, у міжнародних установах відповідно до компетенції Департаменту.
3.6.4. Ініціює заходи з розроблення, впровадження та використання програмно-інформаційних комплексів для виконання завдань і функцій, покладених на Департамент, та з метою забезпечення контролю за діяльністю митних органів з питань, що належать до компетенції Департаменту.
3.6.5. Здійснює координацію дій структурних підрозділів митних органів України та контроль за їх роботою за напрямом діяльності Департаменту.
3.6.6. Організує та координує взаємодію структурних підрозділів Держмитслужби, митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій, органів державної влади та управління, місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції Департаменту. Забезпечує доведення необхідної інформації до митних органів України.
3.6.7. Надає методичну та практичну допомогу митним органам України (у тому числі шляхом проведення семінарів, підвищення кваліфікації та навчання працівників митних органів) за напрямом діяльності Департаменту.
3.6.8. У межах компетенції та згідно з законодавством України розглядає звернення, що надійшли до Департаменту від підприємств, установ та організацій, громадян, опрацьовує доручення Президента Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, звернення народних депутатів України, органів державної влади та управління, митних органів, суб'єктів підприємницької діяльності, установ іноземних держав.
3.6.9. Веде претензійну і позовну роботу та представляє у встановленому законодавством порядку інтереси Департаменту в судах інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
3.6.10. Веде облік вхідної та вихідної кореспонденції. Забезпечує захист відомостей, що становлять державну таємницю або містять конфіденційну інформацію, яка є власністю держави.
3.6.11. Забезпечує законність у службовій, фінансово-господарській діяльності структурних підрозділів Департаменту.
3.7. З питань роботи з особовим складом:
3.7.1. Забезпечує в Департаменті реалізацію державної політики з питань кадрової роботи. Забезпечує належний рівень професійної підготовки працівників Департаменту. Організує роботу з проведення атестації працівників Департаменту, підвищення кваліфікації його особового складу й формування кадрового резерву, стажування молодих спеціалістів.
3.7.2. Проводить виховну, попереджувально-профілактичну та роз'яснювальну роботу з працівниками Департаменту відповідно до положень Митного кодексу України (
92-15)
, Законів України "Про державну службу" (
3723-12)
, "Про боротьбу з корупцією" (
356/95-ВР)
, "Про державну таємницю" (
3855-12)
, "Про дисциплінарний статут митної служби України" (
2805-15)
, інших нормативно-правових актів.
3.7.3. Здійснює облік військовозобов'язаних працівників Департаменту.
3.8. З питань фінансово-господарської діяльності:
3.8.1. Веде згідно з законодавством України фінансово-господарську діяльність і здійснює бухгалтерський облік.
3.8.2. Забезпечує раціональне використання матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до нормативів та кошторисів, збереження державної власності.
3.8.3. Забезпечує подання до Держмитслужби та інших уповноважених органів фінансових, податкових і статистичних звітів у строки, установлені законодавством України.
4. Права Департаменту
Департамент має право:
4.1. Одержувати в установленому порядку від підрозділів Держмитслужби, митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій, а також міжнародних організацій і установ, митних органів іноземних держав відомості, документи, інші матеріали, потрібні для виконання покладених на Департамент завдань.
4.2. Залучати за згодою Голови Держмитслужби або особи, яка його заміщує, спеціалістів підрозділів Держмитслужби, спеціалізованих митних установ та організацій та/або митних органів України до виконання завдань, покладених на Департамент.
4.3. Вимагати в межах компетенції від керівників митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій та їх структурних підрозділів додержання вимог законодавства України з питань митної справи. Координувати та контролювати роботу митних органів з питань, що належать до компетенції Департаменту.
4.4. Давати доручення керівникам митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій для вжиття заходів чи здійснення дій, спрямованих на виконання завдань, що належать до компетенції Департаменту, та вимагати звіти про їх виконання.
4.5. Організовувати й проводити в установленому законодавством України порядку перевірки діяльності митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій та учасників зовнішньоекономічних зв'зків, у тому числі з залученням спеціалістів і експертів. У ході проведення таких перевірок користуватися матеріально-технічними засобами митних органів, у зоні діяльності яких вони здійснюються.
4.6. Вносити пропозиції керівникам Держмитслужби про притягнення до відповідальності посадових осіб митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій, щодо яких встановлено факти порушень законодавства України або зловживань посадовим становищем.
4.7. Користуватися інформаційними та телекомунікаційними системами Держмитслужби, митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій, у тому числі базами даних Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби та відповідними програмно-інформаційними комплексами, створювати власні та використовувати міжнародні інформаційні бази даних з метою виконання завдань, покладених на Департамент.
4.8. Уносити пропозиції Голові Держмитслужби щодо застосування методів посиленого контролю до суб'єктів і об'єктів митного контролю, щодо коригування часу й механізмів митного контролю й митного оформлення та щодо інших заходів з метою запобігання порушенням чинного законодавства.
4.9. Скликати в установленому порядку наради із залученням посадових осіб структурних підрозділів Держмитслужби, митних органів, представників органів державного управління, суб'єктів підприємницької діяльності для вирішення завдань, що належать до компетенції Департаменту.
5. Керівництво Департаментом
5.1. Департамент очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Держмитслужби України.
5.2. Начальник Департаменту має заступників за напрямами діяльності. Начальник Департаменту здійснює розподіл функціональних повноважень між заступниками.
5.3. Посадові особи Департаменту, посади яких віднесено до номенклатури посад Голови Служби, призначаються на посади й звільняються з посад наказом Держмитслужби України.
5.4. Начальник Департаменту є розпорядником фінансових та матеріальних ресурсів Департаменту.
5.5. Начальник Департаменту при виконанні покладених на Департамент завдань представляє його інтереси в інших органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, в установах і організаціях, включаючи установи і організації іноземних держав, укладає господарські та інші угоди з питань, що належать до його компетенції.
5.6. Начальник Департаменту відповідно до покладених на нього обов'язків:
5.6.1. Контролює дотримання працівниками Департаменту вимог законодавства України.
5.6.2. Організує взаємодію Департаменту з органами виконавчої влади та управління, органами місцевого самоврядування, запитує й одержує у встановленому порядку від митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій, структурних підрозділів Держмитслужби, митних органів іноземних держав, інших державних і недержавних органів, юридичних осіб і громадян необхідну інформацію, документи й матеріали для виконання завдань, покладених на Департамент, надає відповідно до своєї компетенції іншу службову інформацію митним органам, спеціалізованим митним установам та організаціям, структурним підрозділам Держмитслужби, іншим державним і недержавним органам.
5.6.3. За дорученням Голови Служби від імені Держмитслужби представляє її інтереси в міжнародних, представницьких, державних, громадських та інших організаціях.
5.6.4. Бере участь у роботі комісій, делегацій, експертних та інших робочих груп та/або входить до їх складу для вирішення питань, що належать до компетенції Департаменту.
5.6.5. Встановлює організаційні принципи та порядок роботи Департаменту, видає відповідну організаційну документацію, затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту, а також посадові інструкції його працівників.
5.6.6. Розпоряджається у встановленому порядку коштами загального та спеціального фондів державного бюджету в межах затверджених кошторисів, матеріальними цінностями, наданими в розпорядження Департаменту, за їх цільовим призначенням.
5.6.7. Укладає договори та угоди для забезпечення діяльності Департаменту й проводить розрахунки, пов'язані з фінансово-господарською діяльністю Департаменту.
5.6.8. Забезпечує експертизу проектів нормативно-правових актів, що розробляються за напрямком діяльності Департаменту, експертизу проектів наказів, що подаються йому на підпис, і підписує їх, видає розпорядження, контролює виконання працівниками Департаменту наказів Департаменту та своїх розпоряджень, якість і своєчасність виконання ними доручень Держмитслужби.
5.6.9. Веде роботу з добору й розподілу кадрів, вносить подання щодо присвоєння спеціальних звань, вносить подання та порушує клопотання щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників, посади яких віднесено до номенклатури посад Голови Служби.
5.6.10. Забезпечує своєчасне направлення працівників Департаменту до навчальних закладів для їх підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, організує навчання працівників без відриву від служби, забезпечує проходження студентами і курсантами вищих навчальних закладів виробничої практики на робочих місцях.
5.6.11. Направляє посадових осіб Департаменту в службові відрядження.
5.6.12. Доручає посадовим особам Департаменту, а за погодженням з Головою Держмитслужби, й посадовим особам інших митних органів проведення камеральних і документальних (планових і позапланових) перевірок учасників зовнішньоекономічних зв'язків з питань дотримання митного законодавства на митній території України.
5.6.13. Організує та веде виховну й попереджувально-профілактичну роботу серед особового складу Департаменту, у порядку, встановленому законодавством України, застосовує заохочення, дисциплінарні стягнення та заходи дисциплінарного впливу до працівників Департаменту згідно з номенклатурою посад, а також порушує клопотання про застосування заохочень, дисциплінарних стягнень та заходів дисциплінарного впливу до працівників, посади яких віднесено до номенклатури посад Голови Служби, приймає рішення про проведення в Департаменті службових розслідувань у порядку, установленому законодавством України.
5.6.14. Організує проведення атестації посадових осіб згідно з номенклатурою посад.
5.6.15. У разі потреби здійснює за погодженням з Держмитслужбою оперативний перерозподіл штатної чисельності структурних підрозділів Департаменту.
5.6.16. Організує постачання особовому складу речового й іншого матеріального забезпечення.
5.6.17. Забезпечує зберігання й застосування посадовими особами Департаменту митного забезпечення в порядку, установленому законодавством України, організує проведення розслідування випадків його неправомірного застосування або втрати.
5.6.18. Забезпечує належні умови праці працівників Департаменту.
5.6.19. Здійснює заходи щодо виявлення, попередження та припинення корупції, інших протиправних дій з боку працівників Департаменту.
5.6.20. Спільно з правоохоронними органами організує здійснення спеціальних заходів щодо забезпечення захисту працівників Департаменту, членів їх сімей.
5.6.21. Забезпечує захист державної таємниці під час проведення всіх видів таємних робіт з використанням документів та виробів, що містять державну таємницю, контролює виконання працівниками Департаменту вимог Закону України "Про державну таємницю" (
3855-12)
та інших нормативних актів з питань охорони державної таємниці.
5.6.22. Вживає заходів із захисту працівників, майна, приміщень Департаменту від можливих наслідків надзвичайних ситуацій, а також своєчасної ліквідації цих наслідків.
5.6.23. Розглядає звернення юридичних і фізичних осіб, вживає заходів до усунення причин, що призвели до порушення законних прав та інтересів суб'єктів підприємницької діяльності й громадян, проводить особистий прийом громадян. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства України.
5.6.24. Здійснює інші функції й користується іншими правами згідно із законодавством України.
5.7. Начальник Департаменту несе відповідальність за:
5.7.1. Якісне, повне та своєчасне виконання завдань, покладених на Департамент.
5.7.2. Дотримання працівниками Департаменту вимог законодавства України.
5.7.3. Організацію роботи з розгляду звернень громадян та юридичних осіб, що надходять на адресу Департаменту.
5.7.4. Дотримання фінансової та штатно-кошторисної дисципліни, організацію бухгалтерського обліку в Департаменті, забезпечення відображення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, реєстрів і звітів протягом строків, установлених законодавством України.
5.7.5. Добір і розстановку кадрів, виховну та попереджувально-профілактичну роботу з кадрами, професійну підготовку особового складу Департаменту.
5.7.6. Організацію в Департаменті роботи з охорони праці, створення безпечних умов праці, дотримання вимог законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці.
Т.в.о. начальника Департаменту
|
О.В.Руденко
|
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua