МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 травня 2011 р.
за N 629/19367
Про затвердження форм для подання запиту на отримання публічної інформації
З метою виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
та Указу Президента України від 05.05.2011 N 547 (
547/2011)
"Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми для подання запиту на отримання публічної інформації (додатки 1-7).
2. Розмістити форми для подання запиту на отримання публічної інформації на веб-сайті Міністерства.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції - керівника апарату А.Ю.Сєдова.
Міністр
|
Олександр Лавринович
|
Додаток 1
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді
------------------------------------------------------------------
|Розпорядник інформації Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|Прізвище, ім'я та по батькові, | |
|поштова адреса, адреса | |
|електронної пошти, номер | |
|телефону запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст | |
|документа, що запитується | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, що |(Загальний опис необхідної |
|запитується |інформації) |
| | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь |
|надати: |
|----------------------------------------------------------------|
|Поштою |(Вказати поштову адресу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факсом |(Вказати номер факсу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Електронною поштою |(Вказати e-mail) |
------------------------------------------------------------------
Необхідне підкреслити
------------------------------------------------------------------
|Контактний телефон запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Дата запиту, підпис | |
------------------------------------------------------------------
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Додаток 2
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді
------------------------------------------------------------------
|Розпорядник інформації Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|Найменування, поштова адреса, | |
|адреса електронної пошти, номер | |
|телефону запитувача (юридичної | |
|особи) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст | |
|документа, що запитується | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, що |(Загальний опис необхідної |
|запитується |інформації) |
| | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь |
|надати: |
|----------------------------------------------------------------|
|Поштою |(Вказати поштову адресу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факсом |(Вказати номер факсу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Електронною поштою |(Вказати e-mail) |
------------------------------------------------------------------
Необхідне підкреслити
------------------------------------------------------------------
|Контактний телефон запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Посада, прізвище, ім'я, по | |
|батькові та підпис представника | |
|запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Дата запиту, підпис | |
------------------------------------------------------------------
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Додаток 3
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від об'єднання громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді
------------------------------------------------------------------
|Розпорядник інформації Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|Найменування, поштова адреса, | |
|адреса електронної пошти, номер | |
|телефону запитувача (об'єднання | |
|громадян без статусу юридичної | |
|особи) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст | |
|документа, що запитується | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, що |(Загальний опис необхідної |
|запитується |інформації) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь |
|надати: |
|----------------------------------------------------------------|
|Поштою |(Вказати поштову адресу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факсом |(Вказати номер факсу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Електронною поштою |(Вказати e-mail) |
------------------------------------------------------------------
Необхідне підкреслити
------------------------------------------------------------------
|Контактний телефон запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Прізвище, ім'я, по батькові та | |
|підпис керівника (представника | |
|керівника) запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Дата запиту, підпис | |
------------------------------------------------------------------
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Додаток 4
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи електронною поштою
------------------------------------------------------------------
| Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|---- ---- ---- Об'єднання громадян |
||V | Фізична особа | | Юридична особа | | без статусу |
|---- ---- ---- юридичної особи |
|----------------------------------------------------------------|
|Прізвище, ім'я та по батькові | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Поштова адреса, адреса | |
|електронної пошти, номер | |
|телефону запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст | |
|документа, що запитується | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, | |
|що запитується | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати мені відповідь |
|у визначений законом |
|термін: ---- ---- ---- |
| |V | Поштою | | Факсом | | Електронною поштою |
| ---- ---- ---- |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Контактна електронна пошта | |
|(якщо вибрано форму відповіді | |
|"Електронною поштою") | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факс | |
|(якщо вибрано форму відповіді | |
|"Факсом") | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Прізвище, ім'я та по батькові | |
|запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Введіть символи | (Символи) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Дата запиту | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Щоб стерти невірно введені дані,| Очистити |
|натисніть кнопку | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Щоб передати запит, натисніть | Відправити |
|кнопку | |
------------------------------------------------------------------
Заповнюється у Міністерстві юстиції України
------------------------------------------------------------------
|Посада, прізвище, ініціали, | |
|телефон, підпис працівника, | |
|що прийняв запит | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Час та дата | |
------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Додаток 5
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи електронною поштою
------------------------------------------------------------------
| Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|---- ---- ---- Об'єднання громадян |
|| | Фізична особа |V | Юридична особа | | без статусу |
|---- ---- ---- юридичної особи |
|----------------------------------------------------------------|
|Найменування юридичної особи | |
| | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Поштова адреса, адреса | |
|електронної пошти, номер | |
|телефону запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст | |
|документа, що запитується | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, | |
|що запитується | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати мені відповідь |
|у визначений законом |
|термін: ---- ---- ---- |
| |V | Поштою | | Факсом | | Електронною поштою |
| ---- ---- ---- |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Контактна електронна пошта | |
|(якщо вибрано форму відповіді | |
|"Електронною поштою") | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факс | |
|(якщо вибрано форму відповіді | |
|"Факсом") | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Посада | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Прізвище, ім'я та по батькові | |
|представника запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Введіть символи | (Символи) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Дата запиту | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Щоб стерти невірно введені дані,| Очистити |
|натисніть кнопку | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Щоб передати запит, натисніть | Відправити |
|кнопку | |
------------------------------------------------------------------
Заповнюється у Міністерстві юстиції України
------------------------------------------------------------------
|Посада, прізвище, ініціали, | |
|телефон, підпис працівника, | |
|що прийняв запит | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Час та дата | |
------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Додаток 6
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від об'єднання громадян без статусу юридичної особи електронною поштою
------------------------------------------------------------------
| Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|---- ---- ---- Об'єднання громадян |
|| | Фізична особа | | Юридична особа |V | без статусу |
|---- ---- ---- юридичної особи |
|----------------------------------------------------------------|
|Найменування об'єднання громадян| |
|без статусу юридичної особи | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Поштова адреса, адреса | |
|електронної пошти, номер | |
|телефону запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст | |
|документа, що запитується | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, | |
|що запитується | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати мені відповідь |
|у визначений законом |
|термін: ---- ---- ---- |
| |V | Поштою | | Факсом | | Електронною поштою |
| ---- ---- ---- |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Контактна електронна пошта | |
|(якщо вибрано форму відповіді | |
|"Електронною поштою") | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факс | |
|(якщо вибрано форму відповіді | |
|"Факсом") | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Посада | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Прізвище, ім'я та по батькові | |
|керівника (представника | |
|керівника) запитувача | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Введіть символи | (Символи) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Дата запиту | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Щоб стерти невірно введені дані,| Очистити |
|натисніть кнопку | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Щоб передати запит, натисніть | Відправити |
|кнопку | |
------------------------------------------------------------------
Заповнюється у Міністерстві юстиції України
------------------------------------------------------------------
|Посада, прізвище, ініціали, | |
|телефон, підпис працівника, | |
|що прийняв запит | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Час та дата | |
------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Додаток 7
до наказу Міністерства
юстиції
26.05.2011 N 1434/5
ФОРМА
для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону
------------------------------------------------------------------
|Розпорядник інформації Міністерство юстиції України|
| вул. Городецького, 13 |
| м. Київ, 01001 |
| |
| ЗАПИТ |
| на отримання публічної інформації |
| |
|----------------------------------------------------------------|
|Прізвище, ім'я та по батькові |_______________________________|
|(найменування), поштова адреса, |_______________________________|
|адреса електронної пошти, |_______________________________|
|номер телефону запитувача |_______________________________|
|(прізвище, ім'я та по батькові |_______________________________|
|представника запитувача) |_______________________________|
|--------------------------------+-------------------------------|
|Вид, назва, реквізити, зміст |_______________________________|
|документа, що запитується |_______________________________|
|--------------------------------+-------------------------------|
|або | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Загальний опис інформації, що |(Загальний опис необхідної |
|запитується |інформації) ___________________|
| |_______________________________|
| |_______________________________|
| |_______________________________|
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь |
|надати: |
|----------------------------------------------------------------|
|Поштою |(Вказати поштову адресу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Факсом |(Вказати номер факсу) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Електронною поштою |(Вказати e-mail) |
------------------------------------------------------------------
Необхідне підкреслити
------------------------------------------------------------------
|Посада, прізвище, ініціали, |_______________________________|
|телефон працівника, що прийняв |_______________________________|
|запит |_______________________________|
|--------------------------------+-------------------------------|
|Час, дата, підпис | |
------------------------------------------------------------------
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
(Запит заповнюється працівником Міністерства юстиції України)
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Міністерства юстиції України, розміщується на веб-сайті Міністерства юстиції України minjust.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
на електронні адреси: civil@minjust.gov.ua; public_info@minjust.gov.ua;
телефаксом: (44) 486-71-76; (44) 279-17-35.
3. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до спеціального структурного підрозділу, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Міністерство юстиції України, за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13, кімната N 102.
4. Форми запитів можна отримати в Міністерстві юстиції України за адресами: вул. Городецького, 13, кімната N 102; вул. Артема, 73, кімната N 126.
5. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
6. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
8. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
9. Інформація на запит надається безоплатно.
10. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
11. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
11.1 Міністерство юстиції України не володіє і не зобов'язано відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
11.2 інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
11.3 запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 10 цих приміток;
11.4 не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (
2939-17)
, а саме не зазначено:
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).