УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ВОДНОМУ ГОСПОДАРСТВУ
Н А К А З
01.11.2007 N 230
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 листопада 2007 р.
за N 1275/14542
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства екології та природних ресурсів N 255 (z0944-11) від 18.07.2011 )

Про затвердження Порядку проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України по водному господарству

З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення і відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) , Указу Президента України від 13.08.2002 N 700 (700/2002) "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та у зв'язку зі зміною структури апарату комітету НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України по водному господарству (додається).
2. У разі відсутності Голови комітету, перших заступників і заступників Голови комітету особистий прийом громадян проводять посадові особи, на яких покладено виконання їх повноважень в порядку, встановленому законодавством.
3. Юридичному сектору (Н.Вітряк) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова комітету
ПОГОДЖЕНО:
Міністр охорони навколишнього
природного середовища України
В.Сташук
В.Джарти

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України по водному
господарству
01.11.2007  N 230
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 листопада 2007 р.
за N 1275/14542

ПОРЯДОК

проведення особистого прийому громадян у Державному комітеті України по водному господарству

I. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення прийому громадян у Державному комітеті України по водному господарству (далі - Держводгосп).
1.2. Особистий прийом громадян Головою Держводгоспу, першими заступниками і заступниками Голови Держводгоспу, начальниками управлінь, інших структурних підрозділів Держводгоспу проводиться в їх робочих кабінетах в установлені графіком дні.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.
1.3. Вхід громадян до приміщення Держводгоспу забезпечують працівники Управління контролю та зв'язків з громадськістю за разовими перепустками, виданими бюро перепусток, та документами, що посвідчують особу.
1.4. Інформація про порядок і графіки особистого прийому громадян Головою Держводгоспу, першими заступниками і заступниками Голови Держводгоспу, начальниками управлінь, інших структурних підрозділів Держводгоспу розміщується на веб-сайті Держводгоспу, а також у його приміщенні в доступному для вільного огляду місці та надсилається підприємствам, установам, організаціям, що належать до сфери управління Держводгоспу, для ознайомлення громадян.
Головою Держводгоспу, першими заступниками і заступниками Голови Держводгоспу, начальниками управлінь, інших структурних підрозділів Держводгоспу проводиться прийом громадян під час виїзду у відрядження у межах України.

II. Організація особистого прийому громадян

2.1. Попередній запис громадян на особистий прийом проводиться:
до Голови Держводгоспу - начальником Управління контролю та зв'язків з громадськістю;
до заступників Голови Держводгоспу - секретарями заступників Голови Держводгоспу;
до керівників структурних підрозділів Держводгоспу - відповідальними особами за діловодство в структурних підрозділах Держводгоспу.
2.2. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом зазначається прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання чи місце роботи громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб він звертався і яке було прийняте рішення, визначається посадова особа, структурний підрозділ, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).
2.3. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося у Держводгоспі, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.
У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз'яснення.
2.4. Формується список громадян на особистий прийом із зазначенням прізвища, імені, по батькові.
2.5. В особистому прийомі громадян можуть брати участь їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
2.6. У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява або скарга розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, вони розглядаються у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, на бажання громадянина відповідно до чинного законодавства України.
2.7. На бажання відвідувачів може здійснюватися попередній запис на особистий прийом. Відповідальна за попередній запис особа проводить цей запис з урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, яка разом з письмовими заявами (клопотаннями), скаргами або пропозиціями (зауваженнями), поданими на особистому прийомі, передається Відділу контролю для централізованої реєстрації в журналі обліку особистого прийому громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 (348-97-п) .
2.8. Виконавець розгляду письмового звернення, поданого на особистому прийомі, згідно з резолюцією керівництва Держводгоспу інформує Відділ контролю про результати розгляду для відповідного запису у журналі обліку особистого прийому громадян.
2.9. Відділ контролю здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, щокварталу інформує про це керівництво Держводгоспу.
Начальник Управління контролю
та зв'язків з громадськістю
М.Яцюк