КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 4 жовтня 2010 р. N 906
Київ

Про затвердження форми паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу)

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1045 (1045-2011-п) від 12.10.2011 N 1171 (1171-2011-п) від 16.11.2011 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного підрозділу), що додається.
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1045 (1045-2011-п) від 12.10.2011 )
3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. N 259 (259-2010-п) "Деякі питання діяльності, пов'язаної з торгівлею лікарськими засобами" (Офіційний вісник України, 2010 р., N 17, ст. 785).
4. Міністерству охорони здоров'я, Державній інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 28

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 жовтня 2010 р. N 906

ПАСПОРТ

аптечного закладу (структурного підрозділу)*

     ________________________________________________________
           (найменування та/або номер аптечного закладу
                    (структурного підрозділу)

I. ВІДОМОСТІ про аптечний заклад (структурний підрозділ)**

     1. __________________________________________________________
         (найменування або прізвище, ім'я та по батькові суб'єкта
                                господарювання)
     2. Ідентифікаційний код (номер) _____________________________
     3. Місцезнаходження (місце проживання) ______________________
                                              (поштовий індекс,
__________________________________________________________________
   область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку)
     Номер телефону ____________ Форма власності _________________
     4. Місце провадження діяльності _____________________________
                                       (поштовий індекс, область,
__________________________________________________________________
       район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку,
                         номер телефону)
     5. Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом)
__________________________________________________________________
                  (прізвище, ім'я та по батькові,
__________________________________________________________________
        освіта, номер і дата укладення трудового договору)
     6. Режим роботи з __________ до _________
     Вихідні дні _________________________________________________
     7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ):
__________________________________________________________________
  (зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване,
                вбудоване, вбудовано-прибудоване),
__________________________________________________________________
      наявність окремого входу та умов для вільного доступу
__________________________________________________________________
            осіб з обмеженими фізичними можливостями,
__________________________________________________________________
       запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими
                      приміщеннями будівлі)
     8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на _____
поверсі _______________________ будинку.
        (житлового/нежитлового)
     9. Будівля,   де   розміщено   аптечний  заклад  (структурний
підрозділ):
__________________________________________________________________
  (цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість
                            будівель;
__________________________________________________________________
        основне використання будівлі; кількість поверхів)
     10. Наявність  інженерного  обладнання  для  забезпечення (із
зазначенням виду):
     теплопостачання     _________________________________________
                                (централізоване, автономне)
     вентиляції          _________________________________________
                          (механічна, природна, припливно-витяжна
                                 з механічним спонуканням)
     водопостачання      _________________________________________
                                 (центральне, автономне)
     освітлення          _________________________________________
                                  (електричне, природне)
     каналізації         _________________________________________
                                  (центральна, автономна)
     11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу)  із
зазначенням площі приміщення:
     загальна площа, кв. метрів;          _____________________
        у тому числі:
     торговельного залу                   _____________________
     виробничих приміщень                 _____________________
     службово-побутових приміщень         _____________________
     додаткових приміщень                 _____________________
     допоміжних приміщень                 _____________________
     зони робочих місць персоналу
     (для аптечних кіосків)               _____________________
     зони обслуговування населення
     (для аптечних кіосків)               _____________________
     12. План-схема    будівлі    (будівель)   аптечного   закладу
(структурного підрозділу) та його приміщень.
     На  плані-схемі  слід   зазначити  нумерацію,  назву,   площу
(кв.   метрів)  кожного  приміщення,  вхід  до  аптечного  закладу
(структурного     підрозділу),     до     кожного     виробничого,
службово-побутового,  додаткового,  допоміжного  приміщення,  зону
(місце)  приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце
для  санітарної  обробки  рук,  зону розміщення обладнаних робочих
місць      персоналу,      зону      обслуговування     населення,
вантажно-розвантажувальний   майданчик  для  під'їзду  машин  (для
аптечного   складу),   за  наявності  окремих  будівель  додається
план-схема кожної такої будівлі.
     13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований:
     обладнанням для зберігання та відпуску лікарських  засобів  у
торговельному залі _______________________________________________
                            (шафи, стелажі, холодильники,
__________________________________________________________________
      екран для захисту від прямої крапельної інфекції тощо)
та виробничих приміщеннях ________________________________________
                                      (шафи, стелажі,
_________________________________________________________________,
                  холодильники, сейфи, піддони)
технічними засобами  для  постійного  контролю  за температурою та
відносною вологістю повітря _____________________________________,
іншими засобами вимірювання ______________________________________
                                      (найменування та
__________________________________________________________________
                        мета застосування)
     Службово-побутові приміщення обладнані: _____________________
                                              (шафи, холодильники
                                                     тощо)
__________________________________________________________________
     14. Щоденне вологе прибирання _______________________________
                                      (зазначити періодичність
__________________________________________________________________
      його проведення та застосування дезінфікуючих засобів)
     Суб'єкт господарювання
     (уповноважена ним особа)
______________________________
(посада, ініціали та прізвище)
_________________
    (підпис)
____ _____________ 20___ р.
     М.П.

II. Відомості про наявність матеріально-технічної бази, її стан та освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу аптечного закладу (структурного підрозділу)***

     ____ _____________ 20___ р.       ___________________________
                                        (назва населеного пункту)
     Посадовою особою ____________________________________________
                            (посада, прізвище та ініціали)
проведено огляд аптечного закладу (структурного підрозділу):
__________________________________________________________________
                   (найменування та/або номер)
__________________________________________________________________
      (адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс,
                             область,
__________________________________________________________________
    район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер
                            телефону)
щодо наявності   матеріально-технічної   бази,   її    стану    та
освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу.
     Огляд проведено   у   присутності   суб'єкта   господарювання
(уповноваженої ним особи) ________________________________________
                           (прізвище, ім'я та по батькові, посада)
     Під час  проведення  огляду  встановлено,  що аптечний заклад
(структурний підрозділ) здійснює/має  намір  здійснювати  торгівлю
лікарськими засобами ____________________________________________.
                         (зазначається вид торгівлі - оптова,
                                     роздрібна)
     Будівля, де    розміщено    аптечний    заклад   (структурний
підрозділ): ______________________________________________________
                (капітальна/некапітальна, житлова/нежитлова)
основне використання будівлі ____________________________________.
     Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ________
поверсі _____________________________ приміщення.
        (ізольованого/неізольованого)
     Загальна площа   приміщень  аптечного  закладу  (структурного
підрозділу) _______ кв. метрів.
     Приміщення аптечного   закладу   (структурного    підрозділу)
належить    суб'єкту    господарювання    на    праві   власності,
використовується на умовах оренди ________________________________
                                    (документи, що підтверджують
__________________________________________________________________
   право користування приміщенням або право власності на нього)
     Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом):
__________________________________________________________________
  (прізвище, ім'я та по батькові, освіта, номер і дата укладення
                       трудового договору)
     Посадова особа Держлікслужби або її територіального органу
______________     __________________     ________________________
   (посада)             (підпис)           (ініціали та прізвище)
     М.П.      ___ _____________ 20 ___ р.
_______________
* Сторінки паспорта нумеруються, прошиваються, засвідчуються підписом та скріплюються печаткою суб'єкта господарювання.
** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання.
*** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання за участю представників Держлікслужби або її територіальних органів з наданням ними безоплатної консультативно-методичної допомоги.
( Паспорт із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1171 (1171-2011-п) від 16.11.2011 )