КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 23 вересня 2009 р. N 1004
Київ
|
Про затвердження Державної цільової економічної програми "Ядерне паливо України"
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову економічну програму "Ядерне паливо України" (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі включати за поданням Міністерства енергетики та вугільної промисловості визначені Програмою завдання, заходи і показники до розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік.
3. Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Міністерством фінансів передбачати під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти для виконання визначених Програмою завдань і заходів виходячи з можливостей державного бюджету.
4. Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Державним концерном "Ядерне паливо" розробити та подати до 1 жовтня 2010 р. проект рішення Кабінету Міністрів України щодо затвердження плану заходів із забезпечення позабюджетних надходжень для виконання Програми.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРЖДЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 вересня 2009 р. N 1004
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ЕКОНОМІЧНА ПРОГРАМА
"Ядерне паливо України"
Мета програми
Мета Програми полягає в забезпеченні розвитку уранового і цирконієвого виробництва в Україні та створенні потужностей для виробництва ядерного палива і його елементів.
Шляхи розв'язання проблеми
Можливі такі три варіанти розв'язання проблеми забезпечення атомних електростанцій України ядерним паливом:
перший варіант - закупівля ядерного палива на світовому ринку;
другий варіант - створення потужностей для виробництва ядерного палива силами вітчизняних підприємств та організацій;
третій варіант - створення потужностей для виробництва ядерного палива та його елементів шляхом кооперації з іншими країнами.
На сьогодні за першим варіантом забезпечення ядерним паливом своїх атомних електростанцій здійснюють Фінляндія (4 реактори), Угорщина (4 реактори), Чехія (6 реакторів), Болгарія (2 реактори), Словаччина (5 реакторів), Україна (15 реакторів). Недолік такого варіанта полягає у повній залежності від іноземного постачальника.
Забезпечення ядерним паливом своїх атомних електростанцій за другим варіантом здійснюють країни, що володіють повним комплексом ядерних технологій, у тому числі технологією ізотопного збагачення урану. Реалізація такого варіанта в Україні недоцільна у зв'язку з тим, що розроблення і впровадження всього комплексу необхідних технологій потребує значних витрат.
Оптимальним є третій варіант, за яким в Україні створюється виробництво ядерного палива з придбанням у закордонних фірм та запровадженням технологій виготовлення комплектувальних виробів, паливних таблеток і тепловидільних збірок, а також придбанням на світовому ринку послуг з конверсії та збагачення урану для вітчизняного виробництва ядерного палива.
Програма передбачає досягнення визначеної мети шляхом:
збільшення виробництва концентрату природного урану до 1880 тонн на рік;
створення повного циклу цирконієвого виробництва з випуском цирконієвого прокату в обсязі 170 тонн на рік;
створення виробництва комплектувальних виробів для тепловидільних збірок потужністю 620 комплектів на рік;
створення виробництва ядерного палива (починаючи з деконверсії урану до виготовлення тепловидільних збірок) та будівництва першої черги заводу з виробництва тепловидільних збірок (починаючи з комплектації твелів до виготовлення таких збірок) потужністю 220 тонн збагаченого урану на рік.
Програма розрахована на 2009-2013 роки.
Прогнозні обсяги, джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи програми
Основними завданнями Програми є:
збільшення обсягу виробництва концентрату природного урану;
створення виробництва ядерного палива, цирконієвого виробництва, виробництва комплектувальних виробів;
наукове, проектне та інформаційне супроводження об'єктів ядерно-паливного циклу.
Завдання і заходи Програми наведені у додатку 2.
Для виконання завдань Програми необхідно створити такі обов'язкові умови.
З метою збільшення обсягу виробництва концентрату природного урану необхідно забезпечити стабільне функціонування існуючого комплексу з видобутку та переробки уранової руди і створити умови для збільшення обсягу виробництва на довгострокову перспективу (до 2030 року) до рівня потреби атомних електростанцій України з урахуванням кількості введених в експлуатацію та виведених з експлуатації генеруючих потужностей згідно з Енергетичною стратегією України до 2030 року.
Для організації виробництва ядерного палива та будівництва першої черги заводу з виробництва ядерного палива необхідно:
визначити потенційного партнера, який володіє технологією такого виробництва для реакторів типу ВВЕР, та узгодити умови передачі зазначеної технології в Україну (починаючи з конверсії гексафториду урану в порошок двоокису урану до складення тепловидільних збірок);
придбати технології та обладнання для виробництва тепловидільних елементів і тепловидільних збірок;
розробити нормативні документи з питань забезпечення ядерної та радіаційної безпеки під час виробництва ядерного палива;
забезпечити підготовку висококваліфікованих фахівців у сфері виробництва ядерного палива;
побудувати першу чергу заводу з виготовлення тепловидільних збірок, місце розташування якого визначається у техніко-економічному обґрунтуванні.
З метою виконання робіт із забезпечення виробництва цирконієвого прокату необхідно:
придбати технології та обладнання для виробництва цирконієвого сплаву і трубної заготовки;
удосконалити технології холодної деформації та придбати обладнання для виробництва цирконієвого прокату;
провести реконструкцію і технічне переоснащення:
- державного науково-виробничого підприємства "Цирконій" для забезпечення виробництва двоокису цирконію та будівництва і введення в експлуатацію дільниці з виробництва цирконієвого сплаву та трубної заготовки;
- Запорізького металургійного дослідно-промислового заводу державного науково-дослідного і проектного Інституту титану для будівництва і введення в експлуатацію дільниці з виробництва цирконієвої губки;
- державного підприємства "Дніпропетровський завод прецизійних труб" для організації дільниць з виробництва цирконієвого прокату (труби, стрічка, прутки).
З метою створення виробництва комплектувальних виробів для тепловидільних збірок із цирконієвого прокату та нержавіючої сталі передбачається:
придбання необхідних технологій та обладнання;
забезпечення будівництва і введення в експлуатацію зазначених виробництв, місце розташування яких визначається у техніко-економічному обґрунтуванні.
Виконання Програми планується за умови:
дотримання всіх вимог щодо забезпечення безпеки, захисту персоналу, населення та навколишнього природного середовища під час введення в експлуатацію, експлуатації та виведення з експлуатації підприємств атомно-промислового комплексу, в тому числі створення системи індивідуального дозиметричного контролю на підприємствах галузі та системи радіаційного моніторингу;
забезпечення приведення нормативних документів з питань безпеки під час видобутку та переробки уранових руд у відповідність з вимогами міжнародних стандартів;
виконання заходів щодо виведення з експлуатації уранових об'єктів.
З метою наукового, проектного та інформаційного супроводження (далі - наукове супроводження) об'єктів ядерно-паливного циклу передбачається проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт для вдосконалення технологій гірничого видобутку, переробки уранової та цирконової сировини і радіаційного захисту персоналу та населення, зняття з експлуатації зазначених об'єктів, проведення оцінки їх впливу на навколишнє природне середовище, приведення нормативних документів з питань проектування об'єктів атомної промисловості, ядерної та радіаційної безпеки у відповідність з вимогами міжнародних стандартів, проведення комплексної експертизи проектів, у тому числі експертизи у сфері ядерної та радіаційної безпеки, проведення технічного переоснащення науково-дослідних установ і проектних організацій.
Наукове супроводження виробництва концентрату природного урану здійснюється з метою:
удосконалення технології проведення гірничих та закладних робіт, поводження з відходами гірничого виробництва;
розроблення зразків техніки і технологій для радіометричного сортування гірничої маси;
забезпечення радіаційного захисту і медичного моніторингу персоналу та населення;
зменшення впливу об'єктів гірничого виробництва на навколишнє природне середовище;
удосконалення технології переробки уранової руди та модернізації обладнання;
впровадження технології купчастого і блокового вилуговування;
розроблення нових способів складування відходів гідрометалургійного заводу;
вивчення технічних та екологічних можливостей розробки уранових родовищ України за технологією підземного свердловинного вилуговування;
приведення системи радіаційного захисту у відповідність із сучасними міжнародними нормами;
удосконалення технологій та обладнання для виробництва іонообмінних смол на державному підприємстві "Смоли";
розроблення та виготовлення спеціальних машин, обладнання, механізмів, пристроїв, засобів вимірювання, контролю, зв'язку, автоматики та систем управління технологічними процесами видобутку, переробки уранової руди та виробництва закису-окису урану.
Наукове супроводження виробництва ядерного палива і цирконієвого виробництва здійснюється з метою удосконалення технологій:
виробництва двоокису цирконію;
магнієтермічного виробництва цирконієвої губки;
виробництва цирконієвого сплаву і трубної заготовки;
виробництва цирконієвого прокату.
Програма виконується з дотриманням режиму ядерної та радіаційної безпеки, безпеки людини та навколишнього природного середовища, гарантій нерозповсюдження ядерної зброї, встановлених законодавчими актами.
З метою забезпечення ядерної та радіаційної безпеки під час виконання Програми передбачається:
розробити нормативно-правові акти та нормативні документи, якими регламентується діяльність та встановлюються технічні вимоги щодо проектування та будівництва ядерних установок та виведення їх з експлуатації з урахуванням специфіки проведення робіт із створення ядерно-паливного циклу;
удосконалити:
- нормативні документи, якими встановлюються технічні вимоги до майданчиків для будівництва об'єктів ядерно-паливного циклу;
- законодавство з питань державної системи обліку та контролю ядерних матеріалів;
- методичну базу з питань проведення державної експертизи у сфері ядерної та радіаційної безпеки і оцінки відповідності споруд, обладнання та систем вимогам нормативно-правових актів;
- законодавство з питань поводження з урановими об'єктами на всіх етапах їх життєвого циклу.
Очікувані результати, ефективність програми
Виконання Програми дасть змогу:
істотно підвищити рівень енергетичної безпеки України;
збільшити обсяг виробництва концентрату природного урану, в результаті чого зменшиться залежність України від імпорту природного урану в період виконання Програми на 75 відсотків, а також створити базу для уникнення такої залежності до 2020 року;
створити виробництво цирконієвої губки, трубної заготовки та цирконієвого прокату, що забезпечить уникнення залежності України від імпорту цирконієвої продукції, необхідної для виготовлення ядерного палива;
створити виробництво тепловидільних збірок, що забезпечить зменшення до 2014 року залежності України від імпорту тепловидільних збірок на 80 відсотків та створення бази для уникнення до 2020 року залежності від імпорту ядерного палива;
максимально використати місцеві трудові, виробничі, науково-технічні та інші ресурси, зокрема зберегти 9365 робочих місць та створити 3285 нових робочих місць у Кіровоградській, Дніпропетровській, Запорізькій та Миколаївській областях;
створити умови для забезпечення ядерної та радіаційної безпеки під час виробництва ядерного палива.
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 3.
Обсяг та джерела фінансування Програми
Загальний обсяг коштів, необхідних для виконання Програми, становить 13550 млн. гривень.
Обсяг видатків на виконання передбачених Програмою заходів уточнюється щороку з урахуванням можливостей спеціального фонду державного бюджету, конкретизації завдань за підсумками виконання Програми та можливостей фінансування з інших джерел.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової економічної програми "Ядерне паливо України"
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. N 216 (216-2009-p)
.
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2009 р. N 1004.
3. Державний замовник-координатор: Міненерговугілля.
4. Державний замовник: Міненерговугілля.
5. Керівник Програми: Міністр енергетики та вугільної промисловості.
6. Виконавці заходів Програми: Державний концерн "Ядерне паливо", державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат", державне підприємство "Дирекція підприємства, що будується на базі Новокостянтинівського родовища уранових руд", державне підприємство "Смоли", державне науково-виробниче підприємство "Цирконій", державне підприємство "Український науково-дослідний та проектно-розвідувальний інститут промислової технології", державне підприємство "Дніпропетровський завод прецизійних труб".
7. Строк виконання: 2009-2013 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяг,
млн.
гривень
|
У тому числі за роками
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
Спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
4335
|
860,193
|
505,931
|
989,6
|
989,6
|
989,676
|
Інші
джерела, в
тому числі
кошти
підприємств
атомно-
промислового
комплексу
|
9215
|
|
1501,9
|
2069
|
2886,1
|
2758
|
Усього
|
13550
|
860,193
|
2007,831
|
3058,6
|
3875,7
|
3747,676
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової економічної програми "Ядерне паливо України"
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника за роками
|
Найменування заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Джерела
фінансування
(державний,
місцевий
бюджет, інші
джерела)
|
Прогнозний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
млн.
гривень
|
У тому числі за роками
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
1. Збільшення
обсягу
виробництва
концентрату
природного
урану
|
|
|
|
|
|
|
1) підтримання
досягнутих обсягів
видобутку уранової
руди та забезпечення
розвитку потужностей
діючих шахт шляхом:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
виробнича
потужність
підприємств з
видобутку
уранової руди,
тис. тонн
|
220
|
220
|
220
|
220
|
220
|
відпрацювання запасів
нижніх горизонтів
Ватутінського
родовища
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
62
|
30
|
10
|
22
|
|
|
інші
джерела
|
151
|
|
40
|
40
|
40
|
31
|
виробнича
потужність
підприємств з
виробництва
концентрату
природного
урану, тонн
|
111
|
111
|
111
|
111
|
111
|
переробки відвалів
Ватутінського
родовища
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
17
|
10
|
7
|
|
|
|
інші
джерела
|
38
|
|
10
|
10
|
8
|
|
виробнича
потужність
підприємств з
видобутку
уранової руди,
тис. тонн
|
230
|
340
|
340
|
340
|
340
|
відпрацювання запасів
Мічурінського
родовища в горизонті
280-420 метрів
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
124
|
30
|
10
|
40
|
44
|
|
інші
джерела
|
282
|
|
70
|
70
|
70
|
72
|
виробнича
потужність
підприємств з
виробництва
концентрату
природного
урану, тонн
|
|
90
|
90
|
110
|
130
|
переробки відвалів
Мічурінського
родовища
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
17
|
10
|
7
|
|
|
|
інші
джерела
|
38
|
|
10
|
10
|
18
|
|
виробнича
потужність
підприємств з
видобутку
уранової руди,
тис. тонн
|
220
|
220
|
220
|
220
|
220
|
відпрацювання запасів
східної зони
Центрального
родовища
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
60
|
20
|
10
|
30
|
|
|
інші
джерела
|
135
|
|
30
|
30
|
30
|
45
|
кількість
придбаних
одиниць гірничої
техніки
|
20
|
20
|
16
|
|
|
технічного
переоснащення
виробничих
потужностей при
відпрацюванні запасів
Ватутінського,
Мічурінського і
Центрального родовища
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
92
|
30
|
32
|
30
|
|
|
інші
джерела
|
208
|
|
52
|
52
|
52
|
52
|
|
|
|
|
|
|
2) освоєння
Новокостянтинівського
родовища, зокрема:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
виробнича
потужність
підприємств з
видобутку
уранової руди,
тис. тонн
|
|
80
|
80
|
500
|
500
|
будівництво першої
черги підприємства на
базі
Новокостянтинівського
родовища, в тому
числі створення
системи радіаційного
моніторингу
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
1777,664
|
550,323
|
343
|
420
|
217,1
|
247,241
|
інші
джерела
|
1682,336
|
|
300
|
330
|
520
|
532,336
|
|
|
|
|
|
|
3) освоєння нових
родовищ урану
шляхом:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
виробнича
потужність
підприємств з
виробництва
концентрату
природного
урану, тонн
|
|
|
130
|
260
|
350
|
промислового освоєння
видобування урану за
технологією
підземного
свердловинного
вилуговування
Сафонівського
родовища
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
400
|
|
10
|
100
|
150
|
140
|
інші
джерела
|
270
|
|
|
|
135
|
135
|
|
|
|
|
|
|
будівництва
гірничодобувних
підприємств на базі
Северинського та
західної зони
Центрального
родовища
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
|
|
|
|
|
|
інші
джерела
|
2956
|
|
690
|
690
|
860
|
716
|
|
|
|
|
|
|
4) збільшення обсягу
переробки уранової
руди шляхом:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
830
|
1110
|
1240
|
1770
|
1880
|
реконструкції і
розширення існуючого
гідрометалургійного
заводу і збільшення
ємності
хвостосховища
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
406,336
|
93,37
|
14,231
|
137,16
|
128,34
|
33,235
|
інші
джерела
|
1041,664
|
|
250
|
250
|
250
|
291,664
|
виробнича
потужність
підприємств з
виробництва
іонообмінних
смол, тонн
|
55
|
55
|
100
|
120
|
120
|
реконструкції та
переоснащення
виробництва
іонообмінних смол
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
34
|
12,86
|
7,1
|
9,14
|
4,9
|
|
інші
джерела
|
68
|
|
14,9
|
13
|
16,1
|
24
|
Разом за завданням 1
|
|
|
9860
|
786,553
|
1917,231
|
2283,3
|
2553,44
|
2319,476
|
У тому
числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
2990
|
786,553
|
450,331
|
788,3
|
544,34
|
420,476
|
інші
джерела
|
6870
|
|
1466,9
|
1495
|
2009,1
|
1899
|
2. Створення
виробництва
ядерного
палива
|
твели,
тепловидільні
збірки, тонн
урану
|
|
|
|
|
220
|
будівництво першої
черги заводу з
виробництва ядерного
палива
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
587
|
|
5
|
20
|
207,9
|
354,1
|
інші
джерела
|
1092
|
|
34,5
|
214,5
|
395
|
448
|
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1679
|
|
39,5
|
234,5
|
602,9
|
802,1
|
У тому
числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
587
|
|
5
|
20
|
207,9
|
354,1
|
інші
джерела
|
1092
|
|
34,5
|
214,5
|
395
|
448
|
3. Створення
цирконієвого
виробництва
|
виробнича
потужність
підприємств з
виробництва:
|
|
|
|
|
|
забезпечення розвитку
цирконієвого
виробництва шляхом:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
двоокису
цирконію, тонн
цирконію
|
190
|
220
|
250
|
270
|
270
|
технічного
переоснащення
державного науково-
виробничого
підприємства
"Цирконій" для
виробництва двоокису
цирконію та
утримання об'єктів
незавершеного
будівництва
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
116,5
|
43,64
|
21,7
|
38,3
|
12,86
|
|
інші
джерела
|
212
|
|
|
80
|
90
|
42
|
цирконієвої
губки, тонн
цирконію
|
|
|
|
100
|
210
|
будівництва дільниці
з виробництва
цирконієвої губки
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
59,5
|
|
5
|
30
|
24,5
|
|
інші
джерела
|
122
|
|
|
40
|
42
|
40
|
трубної
заготовки,
тонн
|
|
|
|
90
|
190
|
будівництва дільниці
з виробництва
цирконієвого сплаву
та трубної заготовки
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
231
|
|
|
28
|
95
|
108
|
|
інші джерела
|
449
|
|
|
150
|
150
|
149
|
цирконієвого
прокату, тонн
|
|
|
|
|
170
|
реконструкції та
технічного
переоснащення
виробництва
цирконієвого прокату
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
161
|
|
5,9
|
50
|
50
|
55,1
|
інші
джерела
|
289
|
|
|
89
|
100
|
100
|
Разом за завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1640
|
43,64
|
32,6
|
505,3
|
564,36
|
494,1
|
У тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
568
|
43,64
|
32,6
|
146,3
|
182,36
|
163,1
|
інші
джерела
|
1072
|
|
|
359
|
382
|
331
|
4. Створення
виробництва
комплектувальних
виробів
з нержавіючої
сталі
та цирконієвого
прокату
|
кількість,
комплектів
тепловидільних
збірок
|
|
|
50
|
200
|
620
|
будівництво
підприємств з
виробництва
комплектувальних
виробів з
цирконієвого прокату
і нержавіючої сталі
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
100
|
|
3
|
20
|
40
|
37
|
інші
джерела
|
180
|
|
|
|
100
|
80
|
Разом за завданням 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
280
|
|
3
|
20
|
140
|
117
|
У тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
100
|
|
3
|
20
|
40
|
37
|
інші
джерела
|
180
|
|
|
|
100
|
80
|
|
|
|
|
|
|
|
1) забезпечення
виробництва:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Наукове,
проектне та
інформаційне
супроводження
об'єктів ядерно-
паливного циклу
|
кількість
звітів
|
|
12
|
12
|
12
|
14
|
концентрату
природного урану
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
56
|
16
|
10
|
10
|
10
|
10
|
інші
джерела
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
|
4
|
6
|
5
|
5
|
ядерного палива та
цирконієвого
виробництва
|
- " -
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
34
|
14
|
5
|
5
|
5
|
5
|
інші
джерела
|
|
|
|
|
|
|
кількість
експертиз
|
|
5
|
3
|
|
|
2) проведення
державних експертиз з
ядерної та
радіаційної безпеки
|
Міненерго-
вугілля
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
|
|
|
|
|
|
інші
джерела
|
1
|
|
0,5
|
0,5
|
|
|
Разом за завданням 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91
|
30
|
15,5
|
15,5
|
15
|
15
|
У тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
90
|
30
|
15
|
15
|
15
|
15
|
інші
джерела
|
1
|
|
0,5
|
0,5
|
|
|
Усього за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13550
|
860,193
|
2007,831
|
3058,6
|
3875,7
|
3747,676
|
У тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
спеціальний
фонд
державного
бюджету
|
4335
|
860,193
|
505,931
|
989,6
|
989,6
|
989,676
|
інші
джерела
|
9215
|
|
1501,9
|
2069
|
2886,1
|
2758
|
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової економічної програми "Ядерне паливо України"
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника за роками
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
Збільшення обсягу
виробництва
концентрату
природного урану
|
обсяг
виробництва
уранової руди,
тис. тонн на рік
|
670
|
860
|
860
|
1280
|
1280
|
обсяг
виробництва
концентрату
природного
урану, тонн
урану на рік
|
830
|
852
|
1240
|
1770
|
1880
|
чисельність
персоналу, осіб
|
8000
|
8750
|
9200
|
9645
|
9645
|
залежність
України від
імпорту
концентрату
природного
урану,
відсотків
|
67
|
66
|
50
|
29
|
25
|
Створення
виробництва
ядерного палива
|
обсяг
виробництва
твелів, тонн
урану на рік
|
|
|
|
|
220
|
обсяг
виробництва
тепловидільних
збірок, тонн
урану на рік
|
|
|
|
|
220
|
чисельність
персоналу, осіб
|
|
20
|
50
|
200
|
535
|
залежність
України від
імпорту твелів
та
тепловидільних
збірок,
відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
20
|
Створення повного
циклу
цирконієвого
виробництва
|
обсяг
виробництва
двоокису
цирконію, тонн
цирконію на рік
|
190
|
220
|
250
|
270
|
270
|
обсяг
виробництва
цирконієвої
губки, тонн
цирконію на рік
|
|
|
|
100
|
210
|
обсяг
виробництва
трубної
заготовки, тонн
на рік
|
|
|
|
90
|
190
|
обсяг
виробництва
цирконієвого
прокату, тонн на
рік
|
|
|
|
|
170
|
чисельність
персоналу, осіб
|
1100
|
1220
|
1270
|
1350
|
2005
|
Створення
виробництва
комплектувальних
виробів
|
обсяг
виробництва
цирконієвих
комплектувальних
виробів,
комплектів
тепловидільних
збірок на рік
|
|
|
|
|
620
|
обсяг
виробництва
комплектувальних
виробів з
нержавіючої
сталі,
комплектів
тепловидільних
збірок на рік
|
|
|
50
|
200
|
620
|
чисельність
персоналу, осіб
|
|
20
|
200
|
465
|
465
|
рівень
залежності
України від
імпорту
комплектувальних
виробів,
відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
|