20.12.2006 N 337
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 січня 2007 р.
за N 13/13280
Голова
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра
фінансів України
|
С.І.Харченко
А.І.Мярковський
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
20.12.2006 N 337
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 січня 2007 р.
за N 13/13280
Директор Департаменту методології
з обслуговування бюджетів,
бухгалтерського обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 33
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
-------------
| Код УДК | УДК ________________________________
-------------
(грн.)
------------------------------------------------------------------
|КПКВ |КЕКВ | Найменування | Сума |
| | | бюджету |------------------------------------|
|-----------| |загальний фонд| спеціальний |разом|
| КД | | | фонд | |
|-----------| | | | |
| код МБ | | | | |
|-----------+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|---------------------------+--------------+---------------+-----|
|Разом | | | |
|---------------------------+--------------+---------------+-----|
|Усього | | | |
------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
Державного казначейства
України _____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 34
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
_________________________________________
_____________________________________________________
-------------
| Код УДК | УДК ________________________________
-------------
(грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
|КПКВ|КЕКВ|Найменування| Сума |
| | | бюджету |--------------------------------------------------------------------|
|---------| |сі- |лю-|бере-|кві-|тра-|чер-|ли- |сер-|вере-|жов-|лис- |гру-|усього|
| КД | |чень|тий|зень |тень|вень|вень|пень|пень|сень |тень|топад|день| |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| код МБ | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Разом | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Усього | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
Державного казначейства
України _____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 35
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
_________________________________________
_____________________________________________________
-------------
| Код УДК | УДК ________________________________
-------------
(грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
|КПК |КЕКВ|Найменування| Сума |
| | | бюджету |--------------------------------------------------------------------|
|---------| |сі- |лю-|бере-|кві-|тра-|чер-|ли- |сер-|вере-|жов-|лис- |гру-|усього|
| КД | |чень|тий|зень |тень|вень|вень|пень|пень|сень |тень|топад|день| |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| код МБ | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Разом | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Усього | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
Державного казначейства
України _____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 36
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
_________________________________________
_____________________________________________________
-------------
| Код УДК | УДК ________________________________
-------------
(грн.)
------------------------------------------------------------------
|КПКВ |КЕКВ | Найменування | Сума змін (зменшення "-", |
| | | бюджету | збільшення "+") |
| | | |------------------------------------|
|-----------| |загальний фонд| спеціальний |разом|
| КД | | | фонд | |
|-----------| | | | |
| код МБ | | | | |
|-----------+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|-----+-----+---------------+--------------+---------------+-----|
| | | | | | |
|---------------------------+--------------+---------------+-----|
|Разом | | | |
|---------------------------+--------------+---------------+-----|
|Усього | | | |
------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
Державного казначейства
України _____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 37
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
_________________________________________
_____________________________________________________
-------------
| Код УДК | УДК ________________________________
-------------
(грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
|КПК |КЕКВ|Найменування| Сума змін (зменшення "-", збільшення "+") |
| | | бюджету |--------------------------------------------------------------------|
|---------| |сі- |лю-|бере-|кві-|тра-|чер-|ли- |сер-|вере-|жов-|лис- |гру-|усього|
| КД | |чень|тий|зень |тень|вень|вень|пень|пень|сень |тень|топад|день| |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| код МБ | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Разом | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Усього | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
Державного казначейства
України _____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 38
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
_________________________________________
_____________________________________________________
-------------
| Код УДК | УДК ________________________________
-------------
(грн.)
---------------------------------------------------------------------------------------------
|КПК |КЕКВ|Найменування| Сума змін (зменшення "-", збільшення "+") |
| | | бюджету |--------------------------------------------------------------------|
|---------| |сі- |лю-|бере-|кві-|тра-|чер-|ли- |сер-|вере-|жов-|лис- |гру-|усього|
| КД | |чень|тий|зень |тень|вень|вень|пень|пень|сень |тень|топад|день| |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| код МБ | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|---------+------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Разом | | | | | | | | | | | | | |
|----------------------+----+---+-----+----+----+----+----+----+-----+----+-----+----+------|
| Усього | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту
Державного казначейства
України _____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 39
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
______________________ ________________________________
(код органу Державного (найменування органу
казначейства України) Державного казначейства України)
_____________ ________________________________
(код клієнта) (найменування клієнта)
__________________________________
(назва рахунку)
КВК ___________ Вхідний залишок ____________
(грн.)
----------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва | Тип | Дата | Дата | Номер |Дебет|Кредит|КПК|КЕКВ|Сума|
|опе- |зведеного|операції|операції|документа|документа| | | | | |
|рації| бюджету | | | | | | | | | |
|-----+---------+--------+--------+---------+---------+-----+------+---+----+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|-----+---------+--------+--------+---------+---------+-----+------+---+----+----|
| | | | | | | | | | | |
|-----+---------+--------+--------+---------+---------+-----+------+---+----+----|
| | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
Усього оборотів __________ __________
Вихідний залишок ____________________
Виконавець ____________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 40
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
ЗРАЗОК
-------------
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ 777 | |
-------------
Одержано банком
від < 15 > грудня 200 1 р.
---- ------- ---
<____> __________ 200__ р.
Платник
Обласне управління освіти
-----------
Код |987654321| ДЕБЕТ СУМА
----------- ---------------------------
Код банку Рах. N | | |
Банк платника Управління | | |
Держказначейства |352120220718| |
в Донецькій | | |
області -------- | | |
у м. Донецьк |834016| | | |
--------------------------------------- -------------| |
| |
Одерджувач КРЕДИТ | 100,00 |
ЗАТ "Госптовари" -------------| |
Рах. N |26002103756 | |
----------- |------------- |
Код |19078123 | | |
----------- Код банку Рах. N | |
| |
Банк одерживача Донецька обласна | |
дирекція Укрсоцбанку | |
м. Донецьк -------- | |
|334011| | |
--------------------------------------- ---------------------------
Суму писати Сто гривень 00 копійок
словами
__________________________________________________________________
Призначення #реєстраційний номер#; #код оплати#; #1131=100,0#
платежу
----------- Проведено банком
| М.П. | Підписи платника <___> ______________ 200_ р.
----------- (підпис банку)
Додаток 41
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
---------------------------------------
| ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ |
| |
| |
| |
| ОПЛАЧЕНО |
| |
| |
|Казначей ________________ |
| (номер) |
|Дата |
---------------------------------------
Додаток 42
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
N чека
дата отримання готівки
N рахунку групи 257
__________________________________________________________________
(найменування органу Державного казначейства України)
"___" _________________________ 200__ р.
_________________________________________________________________,
(найменування розпорядника бюджетних коштів)
__________________________________________________________________
(номер реєстраційного / спеціального реєстраційного рахунку,
КПКВ)
просить погодити (необхідне підкреслити): 1) видачу готівки;
2) перерахування коштів
__________________________________________________________________
(мета, код економічної класифікації видатків і повна назва)
видати чек на суму ______________________________
(писати словами)
на ім'я __________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові, зразок підпису, посада)
дані паспорта (посвідчення - для військових)
серія ______, N __________ від _________, виданий _______________;
перерахувати кошти в сумі ________________________________
(писати словами)
__________________________________________________________________
(банк)
Розрахункова відомість із заробітної плати за ____ місяць 200__ р.
(грн.)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Нараховано за | Утримано |Сума до| Перера- |
|з/п| місяць | |виплати| хування |
| |------------------+----------------------------------------------------------------------------|готівки|на вкладні|
| |показники |сума|ра-|податок | до | до Фонду | до Фонду | проф- |інші |виплачено в| | рахунки |
| | | |зом| з |Пенсій-| загально- | соціального |спілкові|утри-|міжрозра- | | |
| | | | |доходів | ного |обов'язкового|страхування у | внески |мання| хунковий | | |
| | | | |фізичних| фонду | державного | зв'язку з | | | період | | |
| | | | | осіб |України| соціального | тимчасовою | | | | | |
| | | | | | | страхування | втратою | | | | | |
| | | | | | | на випадок |працездатності| | | | | |
| | | | | | | безробіття | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|1 |Заробітної | | | | | | | | | | | |
| |плати | | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|2 |Грош. | | | | | | | | | | | |
| |утримання | | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|3 |Заробітної | | | | | | | | | | | |
| |плати | | | | | | | | | | | |
| |інвалідам, що| | | | | | | | | | | |
| |працюють | | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|4 |Компенсація з| | | | | | | | | | | |
| |доходів | | | | | | | | | | | |
| |фізичних осіб| | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|5 |Депоненти | х | | х | х | х | х | х | х | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
| |Разом: | | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
| |З них: | | | | | | | | | | | |
| |-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
| |а) мат. | | х | х | х | х | х | х | х | | | |
| |допомоги | | | | | | | | | | | |
| |-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
| |б) лікарняних| | х | х | х | х | х | х | х | | | |
| |-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
| |в) інші | | х | х | х | х | х | х | х | | | |
| |виплати | | | | | | | | | | | |
| |(відпускні) | | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|6 |Виплати в | х | | | | | | | | | х | х |
| |між- | | | | | | | | | | | |
| |розрахунковий| | | | | | | | | | | |
| |період* | | | | | | | | | | | |
|---+-------------+----+---+--------+-------+-------------+--------------+--------+-----+-----------+-------+----------|
|7 |Належить до | х | | | | | | | | х | | |
| |перерахування| | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Заповнюється лише при кінцевому розрахунку за звітний період.
Вхідне сальдо ______________
Вихідне сальдо ___________
Нарахування на заробітну плату
(грн.)
--------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Показники | Сума | До | До Фонду | До Фонду | До Фонду | Інші |
|з/п| |нарахованої|Пенсійного| загально- |соціального|соціального|нарахуван-|
| | |заробітної | фонду |обов'язкового|страхування|страхування| ня |
| | | плати | України | державного | у зв'язку | від | |
| | | | | страхування | з | нещасних | |
| | | | | на випадок |тимчасовою |випадків на| |
| | | | | безробіття | втратою |виробництві| |
| | | | | |працездат- | та | |
| | | | | | ності |професійних| |
| | | | | | |захворювань| |
|---+--------------+-----------+----------+-------------+-----------+-----------+----------|
| 1 |Усього | | | | | | |
| |нараховано за | | | | | | |
| |розрахунковий | | | | | | |
| |період | | | | | | |
|---+--------------+-----------+----------+-------------+-----------+-----------+----------|
| 2 |Перераховано в| | | | | | |
| |міжрозрахунко-| | | | | | |
| |вий період | | | | | | |
|---+--------------+-----------+----------+-------------+-----------+-----------+----------|
| 3 |Підлягає | | | | | | |
| |перерахуванню | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------
Суми за нарахованою заробітною платою, утриманням і
нарахуванням відповідають аналітичним і синтетичним даним у
бухгалтерських регістрах.
__________________________________________________________________
(підпис, ініціали, прізвище відповідальної особи -
розпорядника бюджетних коштів)
Заборгованість за платежами, утриманими та нарахованими на
заробітну плату до бюджетів та фондів, відсутня.
Виплата готівки на інші видатки:
------------------------------------------------------------------
| N з/п |Назва видатків |КЕКВ | Готівка |Сума до перерахування|
| | | |до виплати | на вкладні рахунки, |
| | | | | грн. |
|-------+----------------+-----+-----------+---------------------|
| | | | | |
|------------------------+-----+-----------+---------------------|
|УСЬОГО: | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник установи ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Головний бухгалтер ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
М.П.
Штамп казначея
Додаток 43
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
Установа _________________________________________________________
Територія ________________________________________________________
Код та назва відомчої класифікації видатків головного розпорядника
бюджетних коштів__________________________________________________
Код та назва програмної класифікації видатків державного бюджету
________________
Код та назва тимчасової класифікації видатків місцевих
бюджетів __________________
(грн.)
------------------------------------------------------------------
|Показники | Загальний фонд | Спеціальний фонд |
| |-------------------------+------------------------|
| |надходження |касові |надходження|касові |
| | |видатки | |видатки |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
|Надходження -| | | | |
|усього | | | | |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
|у тому числі:| | | | |
|за видами | | | | |
|надходжень за| | | | |
|кодами | | | | |
|класифікації | | | | |
|доходів | | | | |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
| | | | | |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
|Видатки - | | | | |
|усього | | | | |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
|у тому числі:| | | | |
|за кодами | | | | |
|економічної | | | | |
|класифікації | | | | |
|видатків | | | | |
|-------------+------------+------------+-----------+------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник установи ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Головний бухгалтер ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
"___" _____________ 200__ р.
Додаток 44
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
м._____________ "___" _____________ 200__ р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
___________________
___________________
Ми, що підписалися нижче, комісія у складі _______________________
__________________________________________________________________
підтверджуємо факт придбання _____________________________________
(місце придбання,
__________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові покупця)
таких товарно-матеріальних цінностей:
------------------------------------------------------------------
| Дата | Найменування | Вага чи | Ціна за од. |Сума,|
|придбання | товару | кількість | товару, грн. |грн. |
|----------+---------------+---------------+---------------+-----|
| | | | | |
|----------+---------------+---------------+---------------+-----|
| | | | | |
|----------+---------------+---------------+---------------+-----|
| | | | | |
|----------+---------------+---------------+---------------+-----|
| | | | | |
|----------+---------------+---------------+---------------+-----|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
Усього: ______________________ грн. ________ коп.
(суму писати словами)
Голова комісії ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Члени комісії ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 45
до Порядку обслуговування
державного бюджету
за видатками
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Найменування розпорядника бюджетних коштів _______________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Номер реєстраційного/спеціального реєстраційного/рахунку _________
__________________________________________________________________
Просимо здійснити видатки на суму ________________________________
(суму та назву іноземної валюти писати словами)
Мета використання валюти _________________________________________
__________________________________________________________________
( код програмної класифікації і повна назва,
код бюджетної класифікації)
Валюту перерахувати на рахунок N ____________________________,
відкритий у _____________________________________________________
Іноземну валюту зобов'язуємося використати за призначенням
протягом ________ банківських днів.
Гривневий еквівалент зазначеної суми видатків на дату
перерахування валюти списати з рахунку N _________________
У разі виникнення банківської комісії з конверсії просимо дані
витрати списати з нашого рахунку N _______________________ за
КЕКВ ________
Керівник ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Головний бухгалтер ___________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)