УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства культури
і туризму України
12.02.2007 N 5
( z0207-07 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2007 р.
за N 212/13479
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету на забезпечення розвитку та застосування української мови
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Міністерству культури України у Державному бюджеті України за загальним фондом за бюджетною програмою 1801310 "Забезпечення розвитку та застосування української мови", на забезпечення розвитку та застосування української мови (далі - бюджетні кошти).
Головний розпорядник бюджетних коштів - Міністерство культури України.
Виконавцем заходів може бути переможець процедури закупівлі робіт (послуг) чи підприємство, установа та організація, віднесені до сфери управління Міністерства культури України.
2. Мета Порядку та напрями використання бюджетних коштів
2.1. Мета Порядку полягає у забезпеченні прозорої та ефективної процедури використання бюджетних коштів.
2.2. Бюджетні кошти спрямовуються на:
підготовку та проведення міжнародних, всеукраїнських та регіональних фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, пов'язаних з усебічним розвитком української мови, оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних делегацій, склад яких погоджено Прем'єр-міністром України, в установленому законодавством порядку, для участі в загальнодержавних заходах тощо.
До напрямів використання бюджетних коштів належать такі витрати, як: гарантована оплата запрошених колективів-учасників (за угодою), заробітна плата режисерсько-постановочної та адміністративної груп, артистичного персоналу, членів журі (за договорами підряду), нарахування на заробітну плату, витрати на відрядження, пов'язані з перебуванням учасників заходу, членів журі, фахівців галузі культури, які беруть участь у заході, оренда приміщення для проведення заходу (експлуатаційні витрати за надання приміщення або відміна планових заходів), транспортні послуги (оренда), оренда технічного обладнання (надання послуг), постановочні послуги, організаційні витрати, поліграфічні послуги (виготовлення друкованої продукції), оплата інформаційно-рекламних послуг, придбання призів, сувенірів, представницькі витрати (за окремим погодженням з Міністерством культури України), інші витрати (послуги зв'язку, поштово-телеграфні, канцелярські тощо).
Бюджетні кошти не можуть бути спрямовані на придбання основних засобів - меблів, оргтехніки, комп'ютерів, транспортних засобів тощо, а також на витрати для утримання установ і організацій. Видатки на утримання організації - виконавця заходу (державного або казенного підприємства, установи, організації, закладу, фінансова підтримка або утримання якого не здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та яке належить до сфери управління Міністерства культури України), який забезпечує проведення заходу, визначаються в кожному конкретному випадку від 2 до 10% від суми вартості заходу, враховуючи рівень участі організації - виконавця заходу в його організації та проведенні.
здійснення заходів щодо підтримки видань кіно-, відео-, аудіовізуальної продукції, пов'язаних з усебічним розвитком української мови;
придбання книжок, виданих українською мовою;
виконання державних і галузевих програм та інших заходів щодо розвитку і застосування української мови.
3. Вимоги щодо використання бюджетних коштів
3.1. Бюджетні кошти використовуються Міністерством культури України у межах відповідних бюджетних призначень, установлених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, згідно із затвердженим Міністерством культури України Планом заходів із забезпечення розвитку та застосування української мови (далі - План заходів) з урахуванням:
заявок, що подані підприємствами, установами чи організаціями;
рішень суду, а також виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Державної казначейської служби України, у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми.
3.2. За рішеннями колегії відповідним наказом Міністерства культури України затверджується План заходів, видатки на які здійснюються з державного бюджету.
У разі потреби до Плану заходів в установленому порядку вносяться зміни.
Підставою для включення конкретних заходів до Плану заходів є завдання, визначені державними програмами, актами законодавства України, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями колегії та наказами Міністерства культури України.
На здійснення заходів в кожному окремому випадку Міністерством культури України видається наказ, у якому визначаються: назва заходу, його виконавець, дата і місце проведення, сума витрат на підготовку та проведення заходу.
У разі проведення заходів підприємствами, установами чи організаціями, що віднесені до сфери управління Міністерства культури України, до наказу додається кошторис витрат на підготовку та проведення заходу, затверджений виконавцем за погодженням Міністерства культури України.
У разі виникнення потреби Міністерство культури України може в установленому порядку вносити зміни до наказу та в разі необхідності - до кошторису витрат на підготовку й проведення заходу.
Міністерство культури України з виконавцем заходу укладає договір на соціально-творче замовлення.
До договору на соціально-творче замовлення додається кошторис витрат на підготовку та проведення заходу, затверджений виконавцем за погодженням Міністерства культури України.
У разі виникнення потреби Міністерство культури України може в установленому порядку вносити зміни до наказу та в разі необхідності - до договору на соціально-творче замовлення та кошторису витрат на підготовку й проведення заходу.
До договору на соціально-творче замовлення можуть включаються такі вимоги:
можливість коригування визначеної в ньому суми у разі зменшення бюджетних призначень;
забезпечення надання послуг, передбачених договором, до закінчення календарного року в повному обсязі;
відповідальність переможця процедури закупівлі за порушення строків виконання умов договору;
застосування штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання переможцем процедури закупівлі зобов'язань.
3.3. Видання, які включаються до переліку україномовних книг і які закуповуються за рахунок коштів державного бюджету, підлягають тематичній та змістовній оцінці Експертною радою Міністерства культури України.
Склад Експертної ради Міністерства культури України затверджується наказом Міністерства культури України, положення про неї затверджено наказом МКТ від 20.10.2005 N 750.
Кошти на закупівлю україномовних книг виділяються виконавцю, який в установленому порядку визначається Міністерством культури України.
Розподіл закуплених україномовних книг здійснюється на підставі рішень колегії Міністерства культури України для поповнення бібліотечних фондів і затверджується наказами Міністерства культури України.
У разі закупівлі україномовних книг підприємствами, установами чи організаціями, що віднесені до сфери управління Міністерства культури України, до наказу додається перелік україномовних книг, затверджений наказом Міністерства культури України.
Міністерство культури України з виконавцем укладає договір.
До договору додається перелік україномовних книг, затверджений наказом Міністерства культури України.
У разі виникнення потреби Міністерство культури України може в установленому порядку вносити зміни до наказу та в разі необхідності - до договору.
До договору можуть включаються такі вимоги:
можливість коригування визначеної в ньому суми у разі зменшення бюджетних призначень;
забезпечення надання послуг, передбачених договором, до закінчення календарного року в повному обсязі;
відповідальність переможця процедури закупівлі за порушення строків виконання умов договору;
застосування штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання переможцем процедури закупівлі зобов'язань.
3.4. Операції, пов'язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.2004 N 89 (
z0716-04)
, зареєстрованого в Мін'юсті 10.06.2004 за N 716/9315 (із змінами).
3.5. Виконавці дотримуються положень законодавства щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, встановлених Бюджетним кодексом України (
2456-17)
та постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 N 1404 (
1404-2006-п)
"Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (із змінами).
Головний розпорядник та виконавці забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
3.6. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
заходи, на проведення яких здійснюються видатки за рахунок коштів, передбачених на виконання інших бюджетних програм;
здійснення заходів, метою яких є отримання прибутку.
3.7. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється виконавцем в установленому законодавством порядку.
4. Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням
4.1. Міністерство культури України відповідно до Плану заходів затверджує результативні показники щодо використання бюджетних коштів з поквартальною розбивкою та подає їх у двотижневий строк до Мінфіну після затвердження розпису державного бюджету.
Інформацію про виконання зазначених показників виконавці надсилають у тижневий строк після закінчення кварталу Міністерству культури України для її узагальнення та подання Мінфіну щокварталу і за результатами їх виконання за одинадцять місяців.
4.2. Складання та подання фінансової і бюджетної звітності, звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.
Інформація про виконання Плану заходів подається Міністерством культури України щопівроку до Мінфіну.
Виконавці відповідають за цільове використання бюджетних коштів, а головний розпорядник контролює витрачання бюджетних коштів згідно з чинним законодавством.
Начальник управління оплати
праці та бюджетних програм
|
Н.Ю.Солодченко
|