КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 8 квітня 2009 р. N 321
Київ
|
Про затвердження Державної програми інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю
Відповідно до Указу Президента України від 31 січня 2006 р. N 80 (
80/2006)
"Про Єдину комп'ютерну інформаційну систему правоохоронних органів з питань боротьби зі злочинністю" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну програму інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю (далі - Програма), що додається.
3. Міністерству внутрішніх справ та іншим центральним органам виконавчої влади забезпечити виконання визначених Програмою завдань і заходів у межах асигнувань, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік.
4. Центральним органам виконавчої влади подавати щороку до 15 лютого Міністерству внутрішніх справ звіти про хід виконання Програми для інформування до 1 березня Кабінету Міністрів України.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 квітня 2009 р. N 321
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю
Загальна частина
На даний час інформатизація правоохоронних органів здійснюється шляхом створення та експлуатації кожним органом власних інформаційних систем, які в цілому забезпечують виконання покладених на відповідний орган завдань, пов'язаних, зокрема, з боротьбою із злочинністю.
У рамках виконання державних програм за останні п'ять років у правоохоронних органах, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю (далі - правоохоронні органи), створені та функціонують спеціалізовані міжвідомчі інформаційно-телекомунікаційні системи обміну інформацією про осіб і транспортні засоби, які перетинають державний кордон, здійснюються заходи із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, контрабанді та фінансуванню тероризму. Зазначені системи забезпечують збирання, накопичення інформації та обмін нею лише між окремими підрозділами правоохоронних органів, переважно на рівні взаємодії їх центральних апаратів. У ході виконання зазначених програм правоохоронними органами набуто позитивний досвід створення захищених інформаційно-телекомунікаційних систем як окремих підсистем Національної системи конфіденційного зв'язку.
Проте злочинність в Україні постійно трансформується та набуває нових організаційних форм. У зв'язку з чим потребують удосконалення і методи боротьби із злочинністю, зокрема за рахунок підвищення ефективності інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів.
Мета Програми
Метою Програми є створення інтегрованої міжвідомчої інформаційно-телекомунікаційної системи правоохоронних органів (далі - система), що сприятиме реалізації державної політики з питань боротьби із злочинністю, а саме забезпечить створення умов для поліпшення координації організаційних, профілактичних, оперативно-розшукових заходів, а також підвищить ефективність інформаційно-аналітичного забезпечення правоохоронної діяльності за рахунок удосконалення інформаційної взаємодії шляхом використання сучасних захищених інформаційно-телекомунікаційних систем і проведення стандартизованих (уніфікованих) процедур обміну інформацією.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язання проблеми можливе шляхом:
визначення потреб правоохоронних органів в інформаційних ресурсах;
удосконалення наявних та розроблення нових нормативно-правових актів, які чітко визначатимуть порядок, стандарти, механізм та обсяги інформаційної взаємодії;
організаційного та кадрового забезпечення розроблення і функціонування системи;
залучення інформаційних ресурсів інших державних органів для використання їх правоохоронними органами в порядку, установленому законодавством;
розроблення та запровадження єдиної уніфікованої технології оброблення інформації в системі, а також типових і спільних програмних засобів;
створення телекомунікаційної складової системи як окремої підсистеми Національної системи конфіденційного зв'язку із забезпеченням можливості інформаційної взаємодії з наявними системами правоохоронних органів;
залучення до створення системи вітчизняних науково-дослідних установ;
створення в правоохоронних органах технічної бази для впровадження системи;
упровадження комплексної системи захисту інформації та підтвердження її відповідності в порядку, установленому законодавством;
визначення принципів можливої інтеграції системи до міжнародних спеціалізованих інформаційних систем у сфері запобігання злочинності.
Шляхи і способи розв'язання проблеми визначені з урахуванням результатів аналізу сучасного стану інформатизації правоохоронних органів та основних причин низького рівня інформаційної взаємодії і координації діяльності правоохоронних органів під час виконання покладених на них завдань.
Реалізація зазначених шляхів і способів розв'язання проблеми зумовлена також необхідністю переходу на принципово новий рівень інформаційно-аналітичного забезпечення правоохоронних органів, більш ефективного спільного використання ними інформаційних ресурсів для реалізації державної політики у сфері боротьби із злочинністю та корупцією, захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави. Крім того, при їх обранні враховано потреби в удосконаленні координації діяльності органів державної влади під час створення елементів інформаційної інфраструктури відповідно до положень Закону України "Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки" (
537-16)
.
Відповідно до Закону України "Про Національну програму інформатизації" (
74/98-ВР)
Програма є складовою частиною Національної програми інформатизації. Державний замовник-координатор Програми подає щокварталу та щороку Генеральному державному замовникові Національної програми інформатизації звіти про хід виконання Програми.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми зазначено в додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми, які визначено в додатку 2:
полягають у послідовному проведенні науково-дослідних та проектувальних робіт, робіт із розроблення системи, впровадження її у дослідну і промислову експлуатацію, із створення комплексної системи захисту інформації системи та її атестації;
спрямовані на удосконалення інформаційної взаємодії правоохоронних органів шляхом запровадження та використання сучасних захищених інформаційно-телекомунікаційних систем та стандартизованих (уніфікованих) процедур обміну інформацією;
визначені з урахуванням того, що правоохоронними органами та іншими органами виконавчої влади вже створена та експлуатується значна кількість власних, схожих за структурою інформаційно-телекомунікаційних систем, інформаційні ресурси яких формуються переважно на регіональному рівні, а в центральних органах виконавчої влади, як правило, створені центральні банки даних, а також того, що вже існують спеціалізовані інформаційно-телекомунікаційні системи міжвідомчого обміну інформацією, елементи яких можливо використати під час створення системи.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу створити систему, яка сприятиме істотному вдосконаленню інформаційної взаємодії правоохоронних та інших державних органів у сфері боротьби із злочинністю, поліпшенню координації їх діяльності, забезпеченню спільного формування та використання інформаційних ресурсів для ефективної боротьби із злочинністю, провадженню аналітичної, статистичної та управлінської діяльності у сфері захисту конституційних прав та свобод людини і громадянина від злочинних проявів як найбільш небезпечної загрози державній безпеці України, а також забезпечить удосконалення координації діяльності органів державної влади під час створення елементів інформаційної інфраструктури відповідно до Закону України "Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки" (
537-16)
.
Очікувані результати виконання Програми наведено в додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів, що передбачаються в державному бюджеті на відповідний рік для міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначених державними замовниками Програми.
Обсяг фінансування підлягає уточненню під час складання проекту державного бюджету на відповідний рік.
Орієнтовний обсяг коштів державного бюджету, передбачених для виконання Програми, становить 40932,157 тис. гривень. Розрахунки обсягів фінансування наведено в додатку 2 до Програми.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної програми інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 р. N 754 (754-2007-р)
(Офіційний вісник України, 2007 р., N 71, ст. 2686).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2009 р. N 321.
3. Державний замовник-координатор - МВС.
4. Державні замовники - СБУ, ДПА, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, Генеральна прокуратура України.
5. Керівник Програми - заступник Міністра внутрішніх справ (за посадою).
6. Виконавці заходів Програми - СБУ, ДПА, Держмитслужба, Адміністрація Держприкордонслужби, Генеральна прокуратура України.
7. Строк виконання: 2010-2013 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяг
фінансуван-
ня, тис.
гривень
|
У тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
Державний
бюджет
|
40932,157
|
7865,513
|
17933,682
|
14131,878
|
1001,084
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної програми інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Прогнозний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
тис.
гривень
|
У тому числі за роками
|
усього
|
за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
1. Удосконален-
ня нормативно-
правового
забезпечення
функціонування
системи
|
кількість
нормативно-
правових актів
(положень,
угод,
протоколів)
|
12
|
4
|
4
|
4
|
|
розроблення
(удосконалення)
нормативно-правових
актів, які
визначатимуть
порядок, механізм та
обсяг інформаційної
взаємодії суб'єктів
системи, зокрема
положення про систему
|
МВС
|
858
|
286
|
286
|
286
|
|
2. Виконання
науково-
дослідних робіт
з методології
створення та
експлуатації
системи
|
кількість
розроблених
методологій
|
4
|
4
|
|
|
|
розроблення
методології:
|
|
|
|
|
|
|
інтегрування
різнорідних
інформаційних
ресурсів суб'єктів
системи
|
- " -
|
286
|
286
|
|
|
|
створення
інфраструктури
експлуатації системи
|
- " -
|
143
|
143
|
|
|
|
інтелектуального
аналізу даних у сфері
боротьби із
злочинністю на основі
застосування сучасних
методів нечіткої
логіки, штучного
інтелекту
|
- " -
|
572
|
572
|
|
|
|
розроблення підходів
і методів керування
захистом інформації в
системі
|
- " -
|
429
|
429
|
|
|
|
Разом за завданням 2
|
1430
|
1430
|
|
|
|
3. Виконання
робіт з
проектування
системи
|
кількість видів
проектної
документації
|
5
|
5
|
|
|
|
обстеження суб'єктів
автоматизації та
визначення вимог
користувача до
системи
|
МВС та інші
центральні
органи
виконавчої
влади
|
1501,622
|
1501,622
|
|
|
|
розроблення:
|
|
|
|
|
|
|
варіантів концепції
системи
|
- " -
|
500,542
|
500,542
|
|
|
|
технічного завдання
на створення системи
|
- " -
|
200,217
|
200,217
|
|
|
|
ескізного проекту
системи
|
- " -
|
1601,735
|
1601,735
|
|
|
|
технічного проекту
системи
|
- " -
|
1401,518
|
1401,518
|
|
|
|
Разом за завданням 3
|
5205,634
|
5205,634
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі для:
|
|
|
|
|
|
|
центрального вузла
системи
|
МВС
|
491,4
|
491,4
|
|
|
|
функціональних вузлів
системи
|
- " -
|
1981,469
|
1981,469
|
|
|
|
відомчої
інформаційної
системи:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
757,556
|
757,556
|
|
|
|
СБУ
|
СБУ
|
333,97
|
333,97
|
|
|
|
ДПА
|
ДПА
|
567,84
|
567,84
|
|
|
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
288,106
|
288,106
|
|
|
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
594,776
|
594,776
|
|
|
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
190,517
|
190,517
|
|
|
|
4. Виконання
робіт із
розроблення
системи
|
кількість
розроблених
вузлів системи
|
7
|
|
7
|
|
|
виконання робіт з
придбання програмних
засобів загального
програмного
забезпечення системи
|
МВС та інші
центральні
органи
виконавчої
влади
|
200,217
|
|
200,217
|
|
|
підготовка робочої
документації для
створення і
функціонування
системи
|
- " -
|
1401,518
|
|
1401,518
|
|
|
розроблення,
випробування,
проведення державної
експертизи в галузі
технічного захисту
інформації та
комплексного захисту
інформації,
упровадження
спеціального
програмного
забезпечення
|
- " -
|
6006,504
|
|
6006,504
|
|
|
керування проектом та
проведення
організаційно-
правових заходів для
забезпечення
функціонування
системи
|
- " -
|
2402,602
|
|
2402,602
|
|
|
Разом за завданням 4
|
10010,841
|
|
10010,841
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі для:
|
|
|
|
|
|
|
центрального вузла
системи
|
МВС
|
945
|
|
945
|
|
|
функціональних вузлів
системи
|
- " -
|
3810,52
|
|
3810,52
|
|
|
відомчої
інформаційної
системи:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
1456,841
|
|
1456,841
|
|
|
СБУ
|
СБУ
|
642,25
|
|
642,25
|
|
|
ДПА
|
ДПА
|
1092
|
|
1092
|
|
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
554,05
|
|
554,05
|
|
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
1143,8
|
|
1143,8
|
|
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
366,38
|
|
366,38
|
|
|
5. Упровадження
системи в
дослідну
експлуатацію
|
кількість
упроваджених
вузлів системи
|
7
|
|
|
7
|
|
проведення
будівельно-монтажних
робіт та
конфігурування
технічних засобів
|
МВС та інші
центральні
органи
виконавчої
влади
|
600,65
|
|
|
600,65
|
|
підготовка системи до
впровадження в
дослідну
експлуатацію,
інтеграційне
комплектування
|
- " -
|
400,514
|
|
|
400,514
|
|
інсталяція програмних
засобів та підготовка
персоналу і
користувачів до їх
експлуатації
|
- " -
|
400,514
|
|
|
400,514
|
|
проведення
пусконалагоджувальних
робіт та тестування
|
- " -
|
1001,084
|
|
|
1001,084
|
|
проведення попередніх
випробувань дослідної
експлуатації та
доопрацювання системи
|
- " -
|
1401,518
|
|
|
1401,518
|
|
Разом за завданням 5
|
3804,28
|
|
|
3804,28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі для:
|
|
|
|
|
|
|
центрального вузла
системи
|
МВС
|
359,115
|
|
|
359,115
|
|
функціональних вузлів
системи
|
- " -
|
1448,059
|
|
|
1448,059
|
|
відомчої
інформаційної
системи:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
553,623
|
|
|
553,623
|
|
СБУ
|
СБУ
|
244,065
|
|
|
244,065
|
|
ДПА
|
ДПА
|
414,978
|
|
|
414,978
|
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
210,548
|
|
|
210,548
|
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
434,662
|
|
|
434,662
|
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
139,23
|
|
|
139,23
|
|
6. Введення
системи в
промислову
експлуатацію
|
кількість
упроваджених у
промислову
експлуатацію
вузлів системи
|
7
|
|
|
2
|
5
|
проведення
приймальних
випробувань та
доопрацювання
системи, зокрема
|
МВС
|
1001,084
|
|
|
|
1001,084
|
центрального вузла
системи
|
- " -
|
94,5
|
|
|
|
94,5
|
функціональних вузлів
системи
|
- " -
|
381,05
|
|
|
|
381,05
|
відомчої
інформаційної
системи:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
145,686
|
|
|
|
145,686
|
СБУ
|
СБУ
|
64,225
|
|
|
|
64,225
|
ДПА
|
ДПА
|
109,2
|
|
|
|
109,2
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
55,405
|
|
|
|
55,405
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
114,38
|
|
|
|
114.38
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
36,638
|
|
|
|
36,638
|
7. Виконання
робіт із
створення
комплексної
системи захисту
інформації
системи та її
атестації
|
кількість
створених
комплексних
систем захисту
інформації
|
1
|
|
|
1
|
|
встановлення
загальних вимог до
комплексної системи
захисту інформації
|
МВС та інші
центральні
органи
виконавчої
влади
|
815,168
|
815,168
|
|
|
|
вироблення політики
безпеки інформації
|
- " -
|
42,904
|
42,904
|
|
|
|
розроблення
технічного завдання
на створення
комплексної системи
захисту інформації
|
- " -
|
85,807
|
85,807
|
|
|
|
проектування та
розроблення
комплексної системи
захисту інформації
|
- " -
|
5577,468
|
|
5577,468
|
|
|
введення комплексної
системи захисту
інформації в дію,
оцінка захищеності
інформації в системі
та супроводження
комплексної системи
захисту інформації
|
- " -
|
2059,373
|
|
2059,373
|
|
|
Разом за завданням 7
|
8580,72
|
943,879
|
7636,841
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі для:
|
|
|
|
|
|
|
центрального вузла
системи
|
МВС
|
810
|
89,1
|
720,9
|
|
|
функціональних вузлів
системи
|
- " -
|
3266,16
|
359,278
|
2906,882
|
|
|
відомчої
інформаційної
системи:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
1248,72
|
137,359
|
1111,361
|
|
|
СБУ
|
СБУ
|
550,5
|
60,555
|
489,945
|
|
|
ДПА
|
ДПА
|
936
|
102,96
|
833,04
|
|
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
474,9
|
52,239
|
422,661
|
|
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
980,4
|
107,844
|
872,556
|
|
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
314,04
|
34,544
|
279,496
|
|
|
Разом за завданнями 3 - 7
|
28602,559
|
6149,513
|
17647,682
|
3804,28
|
1001,084
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі для:
|
|
|
|
|
|
|
центрального вузла
системи
|
МВС
|
2700,015
|
580,5
|
1665,9
|
359,115
|
94,5
|
функціональних вузлів
системи
|
- " -
|
10887,258
|
2340,747
|
6717,402
|
1448,059
|
381,05
|
відомчої
інформаційної
системи:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
4162,426
|
894,915
|
2568,202
|
553,623
|
145,686
|
СБУ
|
СБУ
|
1835,01
|
394,525
|
1132,195
|
244,065
|
64,225
|
ДПА
|
ДПА
|
3120,018
|
670,8
|
1925,04
|
414,978
|
109,2
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
1583,009
|
340,345
|
976,711
|
210,548
|
55,405
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
3268,018
|
702,62
|
2016,356
|
434,662
|
114,38
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
1046,805
|
225,061
|
645,876
|
139,23
|
36,638
|
8. Здійснення
витрат,
пов'язаних із
закупівлею
технічного та
загального
програмного
забезпечення
системи
|
кількість
закуплених
програмно-
технічних
комплексів
|
7
|
|
|
7
|
|
здійснення закупівлі
технічного та
загального
програмного
забезпечення системи,
зокрема для
|
МВС та інші
центральні
органи
виконавчої
влади
|
9551,598
|
|
|
9551,598
|
|
центрального вузла
системи
|
- " -
|
3711,083
|
|
|
3711,083
|
|
одного
функціонального вузла
системи
|
- " -
|
973,419
|
|
|
973,419
|
|
всіх функціональних
вузлів системи (МВС,
СБУ, ДПА,
Держмитслужби,
Адміністрації
Держприкордонслужби,
Генеральної
прокуратури України)
|
- " -
|
5840,515
|
|
|
5840,515
|
|
9. Виконання
робіт для
створення
систем
комутації
(абонентських
пунктів)
Національної
системи
конфіденційного
зв'язку
|
кількість
створених
систем
комутації
Національної
системи
конфіденційного
зв'язку
|
2
|
|
|
2
|
|
створення вузлів
комутації
(абонентських
пунктів) Національної
системи
конфіденційного
зв'язку, зокрема для
|
- " -
|
490
|
|
|
490
|
|
центрального вузла
системи
|
МВС
|
245
|
|
|
245
|
|
відомчої
інформаційної системи
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
245
|
|
|
245
|
|
Усього за Програмою
|
40932,157
|
7865,513
|
17933,682
|
14131,878
|
1001,084
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
|
за завданнями 1 і 2
|
МВС
|
2288
|
1716
|
286
|
286
|
|
для центрального
вузла системи у межах
завдань 3-9
|
- " -
|
6656,098
|
580,5
|
1665,9
|
4315,198
|
94,5
|
для функціональних
вузлів системи у
межах завдань 3-9
|
- " -
|
16727,773
|
2340,747
|
6717,402
|
7288,574
|
381,05
|
для відомчої
інформаційної системи
у межах завдань 3-9:
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
МВС
|
4162,426
|
894,915
|
2568,202
|
553,623
|
145,686
|
СБУ
|
СБУ
|
1835,01
|
394,525
|
1132,195
|
244,065
|
64,225
|
ДПА
|
ДПА
|
3120,018
|
670,8
|
1925,04
|
414,978
|
109,2
|
Держмитслужби
|
Держмит-
служба
|
1583,009
|
340,345
|
976,711
|
210,548
|
55,405
|
Адміністрації
Держприкордонслужби
|
Адміністрація
Держприкор-
донслужби
|
3268,018
|
702,62
|
2016,356
|
434,662
|
114,38
|
Генеральної
прокуратури України
|
Генеральна
прокуратура
України
|
1291,805
|
225,061
|
645,876
|
384,23
|
36,638
|
_______________
Примітка. Виконання завдань і заходів Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної програми інформаційно-телекомунікаційного забезпечення правоохоронних органів, діяльність яких пов'язана з боротьбою із злочинністю
Найменування
завдання
|
Найменування
показників
виконання
завдання
|
Значення показників
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
1. Удосконалення
нормативно-
правового
забезпечення
функціонування
системи
|
кількість
нормативно-
правових
актів
(положень,
угод,
протоколів)
|
12
|
4
|
4
|
4
|
|
2. Виконання
науково-дослідних
робіт із
методології
створення та
експлуатації
системи
|
кількість
розроблених
методологій
|
4
|
4
|
|
|
|
3. Виконання
робіт із
проектування
системи
|
кількість
видів
проектної
документації
|
5
|
5
|
|
|
|
4. Виконання
робіт із
розроблення
системи
|
кількість
розроблених
вузлів
системи
|
7
|
|
7
|
|
|
5. Упровадження
системи в
дослідну
експлуатацію
|
кількість
упроваджених
вузлів
системи
|
7
|
|
|
7
|
|
6. Введення
системи в
промислову
експлуатацію
|
кількість
упроваджених
в промислову
експлуатацію
вузлів
системи
|
7
|
|
|
2
|
5
|
7. Виконання
робіт із
створення
комплексної
системи захисту
інформації
системи та її
атестації
|
кількість
створених
комплексних
систем
захисту
інформації
|
1
|
|
|
1
|
|
8. Здійснення
витрат,
пов'язаних із
закупівлею
технічного та
загального
програмного
забезпечення
системи
|
кількість
закуплених
програмно-
технічних
комплексів
|
7
|
|
|
7
|
|
9. Виконання
робіт для
створення систем
комутації
(абонентських
пунктів)
Національної
системи
конфіденційного
зв'язку
|
кількість
створених
систем
комутації
(абонентських
пунктів)
Національної
системи кон-
фіденційного
зв'язку
|
2
|
|
|
2
|
|