від 16 грудня 2009 р. N 1390
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
Інд. 21
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 16 грудня 2009 р. N 1390
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 26 жовтня 2011 р. N 1106 ( 1106-2011-п )
Додаток 1
до Програми
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||
Державний бюджет | 4094,9 | 44,7 | 123 | 177,9 | 635,9 | 1979,9 | 1915,5 |
Місцеві бюджети | 3953,6 | 120,6 | 138,6 | 192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 |
Інші джерела | 1281,45 | 123 | 169,65 | 206,35 | 293,45 | 284,2 | 204,8 |
Усього | 9329,95 | 288,3 | 431,25 | 576,55 | 1593,45 | 2656,1 | 3784,3 |
Додаток 2
до Програми
Найменування завдання | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів | Найменування показника | Значення показника | Джерела фінан- сування (державний, місцевий бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||||||||
усього | за роками | |||||||||||||||||
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||
1. Удосконалення законодавства у сфері залізничного транспорту | 1) розроблення проектів Законів України: | Мінінфраструктури Мінфін Мінекономрозвитку Антимонопольний комітет Фонд державного майна | кількість законо- проектів | |||||||||||||||
"Про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" | 1 | 1 | ||||||||||||||||
"Про внесення змін до Закону України "Про залізничний транспорт" | 1 | 1 | ||||||||||||||||
"Про залізничний транспорт" (нова редакція) | 1 | 1 | ||||||||||||||||
2) розроблення проектів нормативно-правових актів про: утворення єдиного суб'єкта господарювання у формі державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування (далі - Товариство), до складу якого увійдуть, залізниці, підприємства, установи та організації залізничного транспорту, та затвердження його статуту | Мінінфраструктури Мінфін Мінекономрозвитку Антимонопольний комітет Фонд державного майна | кількість актів | 2 | 2 | ||||||||||||||
установлення державного замовлення на залізничні перевезення | 1 | 1 | ||||||||||||||||
державну підтримку пасажирських перевезень | 1 | 1 | ||||||||||||||||
затвердження Статуту залізничного транспорту України (нова редакція) | 1 | 1 | ||||||||||||||||
утворення вертикально інтегрованої системи господарського управління залізничним транспортом | 1 | 1 | ||||||||||||||||
внесення змін до нормативно- правових актів, якими регулюється діяльність залізничного транспорту, у зв'язку з утворенням Товариства та вертикально інтегрованої системи господарського управління залізничним транспортом | 18 | 5 | 4 | 2 | 4 | 3 | ||||||||||||
Разом за завданням 1 | 27 | 7 | 7 | 5 | 5 | 3 | ||||||||||||
2. Розмежування функцій державного і господарського управління на залізничному транспорті | 1) утворення та забезпечення функціонування структурного підрозділу з питань залізничного транспорту у складі центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері транспорту | Мінінфраструктури Мінфін | кількість суб'єктів, що утворюються | державний бюджет | 127,3 | 30,1 | 31,9 | 32,8 | 32,5 | |||||||||
2) утворення Товариства | Мінінфраструктури | 1 | 1 | інші джерела | 18,2 | 18,2 | ||||||||||||
3) формування вертикально інтегрованої системи господарського управління залізничним транспортом | - " - | 5 | 1 | 3 | 1 | - " - | 58 | 17,5 | 26,4 | 14,1 | ||||||||
Разом за завданням 2 | 6 | 2 | 3 | 1 | 203,5 | 65,8 | 58,3 | 46,9 | 32,5 | |||||||||
у тому числі | державний бюджет | 127,3 | 30,1 | 31,9 | 32,8 | 32,5 | ||||||||||||
інші джерела | 76,2 | 35,7 | 26,4 | 14,1 | ||||||||||||||
3. Створення умов для залучення інвестицій | 1) визначення інвестиційного рейтингу Товариства | - " - | кількість заходів | 2 | 1 | 1 | - " - | 16,2 | 7 | 9,2 | ||||||||
2) запровадження державної підтримки пасажирських перевезень та ліквідація їх перехресного субсидування за рахунок доходів від інших видів діяльності залізниць | Мінінфраструктури Мінфін | державний бюджет* | 3967,6 | 44,7 | 123 | 147,8 | 604 | 1165,1 | 1883 | |||||||||
3) компенсація збитків від перевезень пільгових категорій пасажирів і перевезень за регульованими державою тарифами, застосування яких унеможливлює отримання прибутку | Мінінфраструктури | місцеві бюджети* | 3953,6 | 120,6 | 138,6 | 192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 | |||||||||
Разом за завданням 3 | 2 | 1 | 1 | 7937,4 | 165,3 | 261,6 | 347,1 | 1268,1 | 2339,1 | 3556,2 | ||||||||
у тому числі | державний бюджет | 3967,6 | 44,7 | 123 | 147,8 | 604 | 1165,1 | 1883 | ||||||||||
місцеві бюджети | 3953,6 | 120,6 | 138,6 | 192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 | |||||||||||
інші джерела | 16,2 | 7 | 9,2 | |||||||||||||||
4. Підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту на внутрішньому і зовнішньому ринку транспортних послуг | 1) формування системи маркетингу залізничних послуг | - " - | - " - | 1,7 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,9 | 0,2 | |||||||||
2) утворення логістичного центру та розвиток мережі логістичних комплексів | - " - | кількість комплексів | 82 | 1 | 6 | 50 | 25 | - " - | 50 | 10 | 15 | 15 | 5 | 5 | ||||
3) підвищення ефективності корпоративного управління | Мінінфраструктури | кількість нормативно- правових актів | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||
Разом за завданням 4 | 84 | 1 | 7 | 51 | 25 | 51,7 | 0,2 | 10,2 | 15,2 | 15,9 | 5,2 | 5 | ||||||
5. Розвиток конкуренції на ринку залізничних перевезень | 1) створення умов для функціонування на ринку залізничних перевезень суб'єктів господарювання різних форм власності та забезпечення недискримінаційного доступу приватних операторів до інфраструктурної мережі | Мінінфраструктури Мінекономрозвитку Антимонопольний комітет Фонд державного майна | - " - | 2 | 1 | 1 | інші джерела | 0,3 | 0,2 | 0,1 | ||||||||
2) оптимізація організаційної структури у сфері ремонту рухомого складу, колійної техніки і колій, виробництва запасних частин і комплектувальних виробів | - " - | 7 | 3 | 4 | ||||||||||||||
3) створення умов для забезпечення функціонування малодіяльних та вузькоколійних залізничних дільниць | - " - | |||||||||||||||||
4) виділення непрофільних активів і їх подальша повна або часткова приватизація в сегменті галузі, що не належить до природних монополій | Мінінфраструктури | кількість об'єктів | 15 | 15 | ||||||||||||||
Разом за завданням 5 | 24 | 19 | 5 | 0,3 | 0,2 | 0,1 | ||||||||||||
6. Підвищення рівня прозорості фінансово- господарської діяльності у сфері залізничного транспорту | 1) запровадження ведення обліку доходів, витрат і фінансових результатів за видами господарської діяльності | Мінінфраструктури Мінфін | кількість систем | 2 | 1 | 1 | інші джерела | 8 | 0,15 | 0,25 | 1,5 | 6,1 | ||||||
2) удосконалення системи оцінки господарської діяльності у сфері залізничного транспорту | - " - | 1 | 1 | - " - | 0,55 | 0,25 | 0,3 | |||||||||||
3) формування інформаційної системи контролю за рухом коштів на поточних рахунках | - " - | 1 | 1 | - " - | 35,5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 5,5 | |||||||
4) удосконалення номенклатури витрат господарської діяльності у сфері залізничного транспорту | - " - | - " - | 0,4 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||||||||
5) проведення незалежного зовнішнього аудиту в державному господарському об'єднанні залізничного транспорту | Мінінфраструктури | 1 | 1 | інші джерела | 10 | 10 | ||||||||||||
Разом за завданням 6 | 5 | 1 | 2 | 2 | - " - | 54,45 | 6 | 16,35 | 6,25 | 6,35 | 7,9 | 11,6 | ||||||
7. Підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів і вантажів | 1) розроблення нормативно-правових актів, якими регулюється питання забезпечення безпеки перевезень суб'єктами господарської діяльності різних форм власності | - " - | кількість нормативно- правових актів | 1 | 1 | |||||||||||||
2) удосконалення системи екологічної безпеки | - " - | - " - | 14,9 | 1,5 | 1,8 | 2,1 | 2,5 | 3,2 | 3,8 | |||||||||
Разом за завданням 7 | 1 | 1 | - " - | 14,9 | 1,5 | 1,8 | 2,1 | 2,5 | 3,2 | 3,8 | ||||||||
8. Підвищення рівня соціального захисту працівників залізничного транспорту | 1) розроблення та затвердження програм підвищення мотивації до праці | - " - | кількість програм | 1 | 1 | - " - | 1,7 | 0,8 | 0,9 | |||||||||
2) підвищення ефективності соціального партнерства роботодавців і профспілок | Мінінфраструктури | |||||||||||||||||
3) збільшення обсягу фінансування заходів щодо охорони здоров'я і поліпшення умов праці та профілактики професійних захворювань | - " - | інші джерела | 13,7 | 1,6 | 1,9 | 2,1 | 2,3 | 2,7 | 3,1 | |||||||||
4) збереження у структурі суб'єктів господарювання залізничного транспорту відомчих об'єктів соціальної сфери (соціально- культурних, оздоровчих, фізкультурно- спортивних), закладів охорони здоров'я, вищих і професійно- технічних навчальних закладів | - " - | |||||||||||||||||
5) поліпшення якості підготовки фахівців галузі | - " - | |||||||||||||||||
6) забезпечення збереження і розвитку кадрового потенціалу галузі, зокрема шляхом перепідготовки та працевлаштування працівників у разі здійснення структурних перетворень | Мінінфраструктури | інші джерела | 40,5 | 4,6 | 5,2 | 6,3 | 7,1 | 8,3 | 9 | |||||||||
7) удосконалення системи соціальних гарантій для залізничників | - " - | |||||||||||||||||
8) удосконалення системи обслуговування залізничників у відомчих медичних закладах | - " - | |||||||||||||||||
Разом за завданням 8 | 1 | 1 | - " - | 55,9 | 7 | 8 | 8,4 | 9,4 | 11 | 12,1 | ||||||||
9. Автоматизація управлінських та виробничих процесів | 1) розроблення та впровадження: | - " - | кількість заходів | |||||||||||||||
автоматизованої системи корпоративного управління у сфері залізничного транспорту | 1 | - " - | 410 | 12 | 28 | 30 | 140 | 150 | 50 | |||||||||
єдиної автоматизованої системи управління фінансами та ресурсами | 1 | 1 | - " - | 40 | 12 | 12 | 8 | 8 | ||||||||||
автоматизованого реєстру майна залізничного транспорту | 1 | 1 | інші джерела | 22 | 8 | 7 | 7 | |||||||||||
автоматизованої системи планування та здійснення перевезень вантажів | 1 | 1 | - " - | 36 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | ||||||||
2) удосконалення процесу управління перевезеннями із застосуванням новітніх інформаційних технологій | Мінінфраструктури | 1 | 1 | - " - | 270 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | |||||||
3) впровадження електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису | - " - | 1 | 1 | - " - | 12 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||
Разом за завданням 9 | 6 | 2 | 1 | 3 | - " - | 790 | 87 | 102 | 100 | 199 | 201 | 101 | ||||||
10. Інтеграція вітчизняного залізничного транспорту до європейської та світової транспортної системи | 1) розроблення та впровадження системи управління якістю | - " - | - " - | 4,3 | 0,6 | 0,5 | 0,7 | 0,8 | 0,8 | 0,9 | ||||||||
2) удосконалення роботи технічних, прикордонних і припортових залізничних станцій | - " - | кількість станцій | 28 | 5 | 6 | 8 | 5 | 2 | 2 | - " - | 212 | 20 | 30 | 30 | 32 | 40 | 60 | |
3) приведення стандартів залізничного транспорту у відповідність з вимогами Європейського Союзу | інші джерела | 5,5 | 0,7 | 0,8 | 0,8 | 1 | 1 | 1,2 | ||||||||||
Разом за завданням 10 | 28 | 5 | 6 | 8 | 5 | 2 | 2 | 221,8 | 21,3 | 31,3 | 31,5 | 33,8 | 41,8 | 62,1 | ||||
Разом за Програмою | 9329,95 | 288,3 | 431,25 | 576,55 | 1593,45 | 2656,1 | 3784,3 | |||||||||||
у тому числі | державний бюджет | 4094,9 | 44,7 | 123 | 177,9 | 635,9 | 1197,9 | 1915,5 | ||||||||||
місцеві бюджети | 3953,6 | 120,6 | 138,6 | 192,3 | 664,1 | 1174 | 1664 | |||||||||||
інші джерела | 1281,45 | 123 | 169,65 | 206,35 | 293,45 | 284,2 | 204,8 |