від 7 листопада 2012 р. № 874-р
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 7 листопада 2012 р. № 874-р
Найменування двигуна
|
Тип двигуна
|
Призначення двигуна
|
Потужність, тяга
|
Авіаційні газотурбінні двигуни, що експлуатуються, та серійні
|
|||
АИ-20 (серії 1, 2)
|
турбогвинтовий двигун
|
Ан-10 "Україна", -ТС, Бе-12П, -ПС, Ил-18 "Москва"
|
4000 к.с.
|
АИ-20Д (серії 1, 2)
|
-"-
|
Ан-8, -8Т, Бе-12, -12БК
|
5250 к.с.
|
АИ-20 (серії 5) (АИ-20К)
|
-"-
|
Ан-12, Ан-10А, Ил-18Б, -18Е, -20,-3В
|
4000 к.с.
|
АИ-20Д (серії 3) (АИ-20ДК)
|
-"-
|
Ан-8, Ан-12, -12БК, Бе-12
|
5180 к.с.
|
АИ-20 (серії 6) (АИ-20М)
|
-"-
|
Ан-10, -12 Ил-18Д, -20, -20М, -24Н, -3В
|
4250 к.с.
|
АИ-20Д (серії 4) (АИ-20ДМ)
|
-"-
|
Ан-8, Бе-12
|
5180 к.с.
|
АИ-20Д (серії 5)
|
-"-
|
Ан-32Б, -32В
|
5180 к.с.
|
АИ-8
|
допоміжна силова установка
|
Ан-8,-10, Бе-12, Ми-6,-6А, Ми-10 (В-10), -10К
|
60 кВт
|
АИ-24 (серії 1)
|
турбогвинтовий двигун
|
Ан-24
|
2400 к.с.
|
АИ-24 (серії 2)
|
-"-
|
Ан-24А, Б, В, РВ, РТ, Т
|
2550 к.с.
|
АИ-24Т
|
-"-
|
Ан-24А,В,Т
|
2820 к.с.
|
АИ-24ВТ (серії 1, 2)
|
-"-
|
АН-26, -26Б, Ан-30 (аерофотозйомка)
|
2820 к.с.
|
АИ-9
|
допоміжна силова установка
|
Д-2, М-15, Ми-14, -24, -28 Ка-27, -29,-32,-50, Як-40
|
відбір повітря 0,38 кг/с
|
АИ-9В (-9В серії 1)
|
допоміжна силова установка
|
Ми-8МТ (-17), -9МТ, -8АМТ (-171), -8МТВ (-172), -24 (-35), -28
|
3 кВт (4,5 кВт) відбір повітря 0,4кг/с
|
АИ-25 (серії 1)
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Як-40
|
1500 кгс
|
АИ-25 (серії 2, 2Е)
|
-"-
|
Як-40 (пасажирський), -40К, -40ДТС, М-15 (сільськогосподарський)
|
1500 кгс
|
АИ-25ТЛ
|
-"-
|
L-39
|
1720 кгс
|
АИ-25ТЛ.300.11
|
-"-
|
Ту-300 (БПЛА)
|
1720 кгс
|
АИ-25ТЛК
|
-"-
|
JL-8 (K8-J, K8-W, R-8S)
|
1720 кгс
|
АИ-25-ТЛШ
|
-"-
|
L-39М1
|
1850 кгс
|
Д-36 (серії 1)
|
-"-
|
Як-42Д
|
6500 кгс
|
Д-36 (серії 1А)
|
-"-
|
Ан-72, 72П
|
6500 кгс
|
Д-36 (серії 2А, 3А)
|
-"-
|
Ан-74, 74Д
|
6500 кгс
|
Д-36 (серії 4А)
|
-"-
|
Ан-74ТК-300
|
6500 кгс
|
Д-136
|
турбовальний газотурбінний двигун
|
Ми-26, -26Т
|
11400 к.с.
|
Д-18Т 9 (серії 1, 3)
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Ан-124 "Руслан", Ан-124-100, Ан-225 "Мрія"
|
23430 кгс
|
ДВ-2
|
-"-
|
L-59 (L-39MS), Як-130Д
|
2200 кгс
|
ТВ3-117ВМА-СБМ1
|
турбогвинтовий двигун
|
Ан-140
|
2800 к.с.
|
АИ9-3Б
|
допоміжна силова установка
|
Ан-140
|
16 кВт відбір повітря 0,47 кг/с
|
Д-436Т1
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Ту-334-100
|
7500 кгс
|
Д-436ТП (ТП-М)
|
-"-
|
Бе-200, -200ЧС
|
7500 кгс
|
Д-436-148Б (148Д, 148С)
|
-"-
|
Ан-148, Ан-158
|
7690 кгс
|
АИ-222-25
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Як-130
|
2500 кгс
|
АИ-222К-25
|
-"-
|
L-15 AJT
|
2500 кгс
|
Двигуни, що проходять доводочні і сертифікаційні випробування
|
|||
Д-27
|
турбогвинто-вентиляторний двигун
|
Ан-70, Ан-70Т, А-42ПЭ, Як-44
|
14000 к.с.
|
АИ-222К-25Ф
|
турбореактивний двоконтурний двигун з форсажем
|
L-15 LIFT
|
4200 кгс
|
АИ-450М/М1
|
турбогвинтовий двигун
|
Ми-2М, AVQ Quest
|
400/465 к.с.
|
Д-136-2
|
турбовальний газотурбінний двигун
|
Ми-26Т2
|
12200 к.с.
|
Двигуни, що розробляються
|
|||
АИ-450С
|
турбогвинтовий двигун
|
DA-50
|
400…465 к.с
|
АИ-450С2
|
-"-
|
EV-55
|
750 к.с
|
Д-436-148ФМ
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Ан-178
|
8600 кгс
|
Д-436ТП-ФМ
|
-"-
|
Бе-200ЧС
|
8200 кгс
|
Д-18Т серії 3М
|
-"-
|
Ан-124-100, (-111)
|
23430 кгс
|
Перспективні двигуни
|
|||
АИ-28
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Ан-178/158
|
8000…10000 кгс
|
АИ-222-25Ф (28Ф)
|
турбореактивний двоконтурний двигун з форсажем
|
легкий бойовий літак/безпілотні літальні апарати
|
4200 (4500) кгс
|
АИ-222-28
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
Як-133, учбовий бойовий літак
|
2800 кгс
|
Д-18Т серії 5
|
-"-
|
Ан-124-300
|
32000 кгс
|
АИ-527-12
|
турбореактивний двоконтурний двигун
|
ближній та середній магістральний літак
|
10000…14000 кгс
|
АИ-222-30 (-40)
|
-"-
|
службові літаки/ безпілотні літальні апарати
|
3000…4000 кгс
|
АИ-9500Ф
|
турбореактивний двоконтурний двигун з форсажем
|
літаки тактичної авіації
|
9000…9500 кгс
|