Президент України
|
Л.КУЧМА
|
м. Київ,
24 червня 2004 року
N 1869-IV
|
Затверджено
Законом України
від 24 червня 2004 року N 1869-IV
Додаток N 1
до Загальнодержавної програми реформування
і розвитку житлово-комунального господарства
на 2009-2014 роки
---------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Строк | Відповідальні за |
| завдання | заходу |виконання,| виконання |
| | | роки | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|1. Розвиток |Створення системи |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|державного |енергетичного | |Рада міністрів |
|регулювання |менеджменту в | |Автономної |
|діяльності |житлово- | |Республіки Крим |
|природних |комунальному | |обласні, Київська |
|монополій на |господарстві | |та Севастопольська |
|ринку | | |міські |
|комунальних | | |держадміністрації |
|послуг | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Запровадження |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |моніторингу якості | |Рада міністрів |
| |питної води та | |Автономної |
| |стану систем | |Республіки Крим |
| |питного | |обласні, Київська |
| |водопостачання | |та Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Запровадження |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| |обов'язкового | |Рада міністрів |
| |технологічного | |Автономної |
| |обліку води на | |Республіки Крим |
| |всіх ділянках її | |обласні, Київська |
| |видобування, | |та Севастопольська |
| |транспортування | |міські |
| |та постачання | |держадміністрації |
| |споживачам | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|2. Формування |Запровадження |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
|державної |інституту | |Мінекономіки |
|житлової |управителів майном | |Мінфін |
|політики, |житлового комплексу| |Держспоживстандарт |
|створення | | |Держкомпідприємництва|
|розвинутого | | |Мін'юст |
|конкурентного |-------------------+----------+---------------------|
|середовища на |Запровадження | | |
|ринку |моніторингу: | | |
|обслуговування| | | |
|житла, у тому | ринку житла та |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|числі | житлових послуг; | |Рада міністрів |
|впровадження | | |Автономної |
|комплексної | | |Республіки Крим |
|реконструкції | | |обласні, Київська |
|кварталів | | |та Севастопольська |
|(мікрорайонів)| | |міські |
|застарілого | | |держадміністрації |
|житлового | | | |
|фонду із | аварійних об'єктів|2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|залученням | житла і | |Рада міністрів |
|інвесторів- | комунального | |Автономної |
|забудовників | господарства | |Республіки Крим |
|на конкурсних | | |обласні, Київська |
|засадах | | |та Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Організація ведення|2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |обліку громадян | |Рада міністрів |
| |України, які | |Автономної |
| |користуються правом| |Республіки Крим |
| |на соціальне житло | |обласні, Київська |
| |і перебувають у | |та Севастопольська |
| |черзі на його | |міські |
| |отримання, надання | |держадміністрації |
| |державної підтримки| |органи місцевого |
| |для придбання житла| |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Забезпечення |2010-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| |прогнозування | |Мінрегіонбуд |
| |потреб у житлі за | |Мінекономіки |
| |категоріями та | |Мінфін |
| |визначення його | |Мінпраці |
| |необхідних обсягів | |Мін'юст |
| |на середньо- і | | |
| |довгострокову | | |
| |перспективу | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення |2010-2013 |Мінжитлокомунгосп |
| |регіональних | |Рада міністрів |
| |програм розвитку | |Автономної |
| |комунальної | |Республіки Крим |
| |інфраструктури. | |обласні, Київська та |
| |Запровадження | |Севастопольська |
| |енергетичного | |міські |
| |планування | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Створення сучасної |2012-2013 |Мінжитлокомунгосп |
| |геоінформаційної | |Рада міністрів |
| |системи житлового | |Автономної |
| |фонду та | |Республіки Крим |
| |комунальної | |обласні, Київська та |
| |інфраструктури | |Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Під час здійснення | | |
| |комплексної | | |
| |реконструкції | | |
| |кварталів | | |
| |(мікрорайонів) | | |
| |застарілого | | |
| |житлового фонду | | |
| |забезпечити: | | |
| | | | |
| | визначення |2012-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | кварталів | |Мінрегіонбуд |
| | (мікрорайонів), що| |органи місцевого |
| | потребують | |самоврядування |
| | проведення | | |
| | комплексної | | |
| | реконструкції | | |
| | відповідно до | | |
| | генеральних планів| | |
| | населених пунктів,| | |
| | містобудівного | | |
| | обґрунтування, | | |
| | проектів | | |
| | комплексної | | |
| | забудови тери- | | |
| | торії, проектної | | |
| | документації на | | |
| | будівництво | | |
| | окремих об'єктів | | |
| | у цих кварталах | | |
| | (мікрорайонах) та | | |
| | оприлюднення | | |
| | відповідної | | |
| | інформації у | | |
| | засобах масової | | |
| | інформації; | | |
| | | | |
| | узгодження |2012-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | інтересів | |Мінрегіонбуд |
| | територіальних | |Рада міністрів |
| | громад та | |Автономної |
| | інвесторів- | |Республіки Крим |
| | забудовників у | |обласні, Київська |
| | здійсненні | |та Севастопольська |
| | інженерної | |міські |
| | підготовки, | |держадміністрації |
| | будівництві | |органи місцевого |
| | об'єктів соціаль- | |самоврядування |
| | ної та інженерно- | | |
| | транспортної | | |
| | інфраструктури, | | |
| | проведенні | | |
| | благоустрою | | |
| | прилеглих | | |
| | прибудинкових | | |
| | територій за | | |
| | рахунок коштів | | |
| | інвесторів- | | |
| | забудовників та | | |
| | органів місцевого | | |
| | самоврядування; | | |
| | | | |
| | координацію дій |2012-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | комплексної | |Мінрегіонбуд |
| | реконструкції | |Рада міністрів |
| | кварталів | |Автономної |
| | (мікрорайонів), | |Республіки Крим |
| | визначення | |обласні, Київська |
| | зобов'язань, | |та Севастопольська |
| | відповідальності | |міські |
| | за їх невиконання | |держадміністрації |
| | учасниками | |органи місцевого |
| | комплексної | |самоврядування |
| | реконструкції | | |
| | кварталів | | |
| | (мікрорайонів); | | |
| | | | |
| | здійснення |2012-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | контролю | |Мінрегіонбуд |
| | щодо конкурсного | |Рада міністрів |
| | визначення | |Автономної |
| | інвестора- | |Республіки Крим |
| | забудовника | |обласні, Київська |
| | комплексної | |та Севастопольська |
| | реконструкції | |міські |
| | кварталу | |держадміністрації |
| | (мікрорайону) | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Запровадження |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| |системи управління | | |
| |якістю у сфері | | |
| |житлово-комунальних| | |
| |послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення програм| 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |навчальних курсів | |МОН |
| |та організація | |Рада міністрів |
| |навчання з питань | |Автономної |
| |утворення об'єднань| |Республіки Крим |
| |співвласників | |обласні, Київська |
| |багатоквартирних | |та Севастопольська |
| |будинків і | |міські |
| |управління житловим| |держадміністрації |
| |фондом | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Сприяння утворенню |2010-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| |при органах | |Рада міністрів |
| |місцевого | |Автономної |
| |самоврядування | |Республіки Крим |
| |підрозділів з | |обласні, Київська |
| |питань організації | |та Севастопольська |
| |об'єднань | |міські |
| |співвласників | |держадміністрації |
| |багатоквартирних | |органи місцевого |
| |будинків та | |самоврядування |
| |розвитку інституту | | |
| |управителів | | |
| |житлових будинків | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|3. Забезпечен-|Розвиток системи |2010-2013 |Мінжитлокомунгосп |
|ня |фінансового | | |
|беззбиткового |забезпечення | | |
|функціонування|модернізації | | |
|підприємств |комунальної | | |
|житлово- |інфраструктури | | |
|комунального |-------------------+----------+---------------------|
|господарства |Розроблення та |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |організація | | |
| |навчальних програм | | |
| |щодо: | | |
| | | | |
| | здійснення | | |
| | довгострокового | | |
| | фінансового | | |
| | планування на | | |
| | підприємствах | | |
| | житлово- | | |
| | комунального | | |
| | господарства; | | |
| | застосування та | | |
| | супроводження | | |
| | програмного | | |
| | забезпечення для | | |
| | розрахунку тарифів| | |
| | на виробництво, | | |
| | транспортування, | | |
| | постачання | | |
| | теплової енергії | | |
| | та послуги з | | |
| | централізованого | | |
| | опалення і | | |
| | постачання гарячої| | |
| | води | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|4. Технічне |Створення та |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
|переоснащення |оновлення: | | |
|житлово- | | | |
|комунального | бази даних | | |
|господарства, | новітніх | | |
|скорочення | технологій та | | |
|питомих | обладнання | | |
|показників | вітчизняного | | |
|використання | виробництва, що | | |
|енергетичних і| можуть бути | | |
|матеріальних | використані | | |
|ресурсів на | у сфері житлово- | | |
|виробництво | комунального | | |
|житлово- | господарства, | | |
|комунальних | економічні | | |
|послуг, у тому| показники яких | | |
|числі | не нижчі від | | |
|створення | зарубіжних | | |
|дієвого і | аналогів; | | |
|прозорого | | | |
|механізму | атласу доступних | | |
|стимулювання | альтернативних | | |
|використання | джерел енергії в | | |
|альтернативних| розрізі регіонів, | | |
|джерел енергії| його щорічне | | |
|та видів | оновлення та | | |
|палива | оприлюднення | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення схем |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |теплозабезпечення | | |
| |населених пунктів | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Впровадження |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |пілотних проектів | |Рада міністрів |
| |з переведення | |Автономної |
| |підприємств | |Республіки Крим |
| |житлово- | |місцеві |
| |комунального | |держадміністрації |
| |господарства на | |органи місцевого |
| |альтернативні | |самоврядування |
| |джерела енергії та | | |
| |види палива | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Запровадження |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| |окремого порядку | |Мінекономіки |
| |визначення | |Мінфін |
| |амортизації | | |
| |основних фондів | | |
| |підприємств | | |
| |житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства, що | | |
| |працюють на | | |
| |альтернативних | | |
| |джерелах та видах | | |
| |палива | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Створення умов для |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |організації та | |Мінпаливенерго |
| |розвитку | |Мін'юст |
| |підприємств з | | |
| |виробництва | | |
| |альтернативних | | |
| |джерел енергії та | | |
| |видів палива у | | |
| |сфері надання | | |
| |житлово-комунальних| | |
| |послуг | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|5. Залучення |Проведення |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
|інвестицій і |роз'яснювальної та | | |
|співпраця з |методологічної | | |
|міжнародними |роботи з питань | | |
|фінансовими |підготовки | | |
|установами та |інвестиційних | | |
|донорськими |проектів відповідно| | |
|організаціями |до вимог | | |
| |міжнародних | | |
| |фінансових | | |
| |організацій | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|6. Залучення |Створення |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|громадськості |інформаційно- | | |
|до процесів |аналітичної системи| | |
|формування |збору, передачі, | | |
|житлової |аналізу та | | |
|політики та |моніторингу | | |
|реформування |інформації про | | |
|житлово- |реформування | | |
|комунального |житлово- | | |
|господарства |комунального | | |
| |господарства | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Проведення |2010-2014 |Держкомстат |
| |державних | |Мінжитлокомунгосп |
| |статистичних | |Мінекономіки |
| |спостережень за | | |
| |станом реформування| | |
| |і розвитку житлово-| | |
| |комунального | | |
| |господарства | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Організація |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |навчальних програм | | |
| |з підготовки | | |
| |управителів майном | | |
| |житлового комплексу| | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Підвищення |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |кваліфікації | | |
| |посадових осіб | | |
| |органів місцевого | | |
| |самоврядування, | | |
| |працівників | | |
| |комунальних | | |
| |підприємств та | | |
| |голів об'єднань | | |
| |співвласників | | |
| |багатоквартирних | | |
| |будинків з питань | | |
| |реформування і | | |
| |розвитку житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Щорічне проведення |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |соціологічних | | |
| |опитувань серед | | |
| |населення про | | |
| |рівень якості | | |
| |надання житлово- | | |
| |комунальних послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення та |2011-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |виконання програм | | |
| |інформаційно- | | |
| |пропагандистського,| | |
| |освітнього та | | |
| |просвітницького | | |
| |забезпечення | | |
| |проведення реформ у| | |
| |сфері житлово- | | |
| |комунальних послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення та |2009-2011 |Рада міністрів |
| |впровадження | |Автономної |
| |місцевих програм | |Республіки Крим |
| |залучення | |обласні, Київська |
| |громадськості до | |та Севастопольська |
| |формування житлової| |міські |
| |політики та | |держадміністрації |
| |реформування | |органи місцевого |
| |житлово- | |самоврядування |
| |комунального | | |
| |господарства | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Організація |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |постійно діючого | |Рада міністрів |
| |семінару для | |Автономної |
| |представників | |Республіки Крим |
| |органів місцевого | |обласні, Київська |
| |самоврядування та | |та Севастопольська |
| |комунальних | |міські |
| |підприємств щодо | |держадміністрації |
| |форм і методів | |органи місцевого |
| |роботи з | |самоврядування |
| |громадськістю | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Проведення |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |громадських | |Рада міністрів |
| |форумів, | |Автономної |
| |громадських | |Республіки Крим |
| |слухань, круглих | |обласні, Київська |
| |столів для | |та Севастопольська |
| |формування | |міські |
| |виваженої | |держадміністрації |
| |громадської позиції| |органи місцевого |
| |та дотримання | |самоврядування |
| |балансу інтересів | | |
| |постачальників і | | |
| |споживачів | | |
| |житлово-комунальних| | |
| |послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Підготовка |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |матеріалів для | |Рада міністрів |
| |засобів масової | |Автономної |
| |інформації з метою | |Республіки Крим |
| |висвітлення | |обласні, Київська |
| |комунальних проблем| |та Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Видання посібників | | |
| |у рамках | | |
| |факультативної | | |
| |програми | | |
| |загальноосвітніх | | |
| |навчальних | | |
| |закладів: | | |
| | | | |
| | "Все про воду для |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | майбутніх | |МОН |
| | поколінь"; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | з питань | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | теплозбереження | |МОН |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Висвітлення питань |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства в | | |
| |електронних | | |
| |інформаційних | | |
| |системах | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Створення сучасних |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |інформаційно- | |Рада міністрів |
| |телекомунікаційних | |Автономної |
| |систем: | |Республіки Крим |
| | | |обласні, Київська |
| | для організації | |та Севастопольська |
| | спілкування з | |міські |
| | населенням з | |держадміністрації |
| | питань житлово- | |органи місцевого |
| | комунального | |самоврядування |
| | господарства та | | |
| | житлової політики;| | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | обліку | |Мінжитлокомунгосп |
| | енергоресурсів і | |Мінпаливенерго |
| | контролю якості | |Мінекономіки |
| | електроенергії, | |Мінфін |
| | газу, тепла та | |Держспоживстандарт |
| | води | |НКРЕ |
| | | |НАЕР |
| | | |Мін'юст |
---------------------------------------------------------------------
Додаток N 2
до Загальнодержавної програми реформування
і розвитку житлово-комунального господарства
на 2009-2014 роки
---------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування | Строк | Відповідальні за |
| завдання | заходу |виконання,| виконання |
| | | роки | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|1. Розвиток |Розроблення |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|державного |проекту закону | |Мінекономіки |
|регулювання |щодо державного | |Мінфін |
|діяльності |регулювання у сфері| |Мінпаливенерго |
|природних |житлово-комунальних| |Антимонопольний |
|монополій |послуг та інших | |комітет |
|на ринку |нормативно-правових| |НКРЕ |
|комунальних |актів щодо: | |Мін'юст |
|послуг | | | |
| |контролю за | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |дотриманням | |Рада міністрів |
| |ліцензійних умов | |Автономної |
| |провадження | |Республіки Крим |
| |господарської | |обласні, Київська та |
| |діяльності з | |Севастопольська |
| |виробництва | |міські |
| |теплової енергії, | |держадміністрації |
| |транспортування | | |
| |її магістральними | | |
| |та місцевими | | |
| |(розподільними) | | |
| |тепловими мережами,| | |
| |постачання | | |
| |теплової енергії, | | |
| |централізованого | | |
| |водопостачання та | | |
| |водовідведення; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |ведення звітності | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |про діяльність з | |Мінпаливенерго |
| |виробництва, | |НКРЕ |
| |передачі та | | |
| |постачання | | |
| |теплової енергії, | | |
| |водопостачання та | | |
| |водовідведення; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |визначення статусу | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |і порядку | |Мінекономіки |
| |формування комісій | |Мінфін |
| |з регулювання | |Мінпаливенерго |
| |діяльності | |Антимонопольний |
| |природних монополій| |комітет |
| |на ринку | |НКРЕ |
| |комунальних послуг | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Уточнення |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |повноважень | |Мінекономіки |
| |органів, які | |Мінфін |
| |здійснюють | |Антимонопольний |
| |регулювання | |комітет |
| |цін/тарифів на | |Мін'юст |
| |житлово-комунальні | | |
| |послуги та | | |
| |визначення | | |
| |процедури їх | | |
| |затвердження | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Застосування | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |альтернативних | |Мінекономіки |
| |методів регулювання| |Мінфін |
| |цін/тарифів на | |Антимонопольний |
| |житлово-комунальні | |комітет |
| |послуги і | |Держцінінспекція |
| |визначення статей | |Мін'юст |
| |витрат, що | | |
| |повинні при цьому | | |
| |враховуватися | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення порядку| 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |коригування | |Мінекономіки |
| |цін/тарифів на | |Мінфін |
| |житлово-комунальні | |Мінпаливенерго |
| |послуги в разі | |Мінпраці |
| |зміни цін на | |ДПА |
| |енергоносії, ставок| |Мін'юст |
| |податків і зборів | | |
| |(обов'язкових | | |
| |платежів), розміру | | |
| |мінімальної | | |
| |заробітної плати | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення порядку| 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |проведення | |Мінекономіки |
| |перерахунків за | |Мінфін |
| |ненадані або надані| |Антимонопольний |
| |не в повному обсязі| |комітет |
| |житлово-комунальні | |Мін'юст |
| |послуги та | |Рада міністрів |
| |перевірки | |Автономної |
| |кількісних і | |Республіки Крим |
| |якісних показників | |обласні, Київська та |
| |надання зазначених | |Севастопольська |
| |послуг | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |методичних | | |
| |рекомендацій щодо | | |
| |розрахунку питомих | | |
| |норм витрат | | |
| |електроенергії, | | |
| |пов'язаних з | | |
| |технологічними | | |
| |потребами | | |
| |підприємств | | |
| |тепло-, | | |
| |водопостачання | | |
| |та водовідведення | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Затвердження | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |Правил обліку | |Мінпаливенерго |
| |відпуску та | |Мінекономіки |
| |споживання | |Мінфін |
| |теплової енергії | |НКРЕ |
| | | |НАЕР |
| | | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Внесення змін до | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |Правил технічної | |Держспоживстандарт |
| |експлуатації систем| |Мін'юст |
| |водопостачання та | | |
| |каналізації | | |
| |населених пунктів | | |
| | ( z0231-95 ) (z0231-95) | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення та | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |затвердження Правил| |Держспоживстандарт |
| |користування | |Мін'юст |
| |системами | | |
| |централізованого | | |
| |водопостачання та | | |
| |водовідведення в | | |
| |населених пунктах | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Проведення |2009-2012 |Органи місцевого |
| |інвентаризації | |самоврядування |
| |основних засобів | |Рада міністрів |
| |комунальних | |Автономної |
| |підприємств | |Республіки Крим |
| | | |обласні, Київська та |
| | | |Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Удосконалення |2009-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| |законодавства у | |Мінприроди |
| |сфері | |Мінекономіки |
| |водопостачання та | |Мінфін |
| |водовідведення | |Держспоживстандарт |
| |(внесення змін до | |Мін'юст |
| |законів України | | |
| |"Про питну воду | | |
| |та питне | | |
| |водопостачання" | | |
| | ( 2918-14 ) (2918-14) , | | |
| |"Про | | |
| |Загальнодержавну | | |
| |програму "Питна | | |
| |вода України" на | | |
| |2006-2020 роки" | | |
| | ( 2455-15 ) (2455-15) ; | | |
| |розроблення проекту| | |
| |Закону України | | |
| |про централізоване | | |
| |водопостачання та | | |
| |водовідведення) | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Внесення змін до |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |Закону України | |Мінпаливенерго |
| |"Про | |Мінекономіки |
| |теплопостачання" | |Мінфін |
| | ( 2633-15 ) (2633-15) в | |НКРЕ |
| |частині державного | |Мін'юст |
| |регулювання на | | |
| |ринку комунальних | | |
| |послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | 2010 |Мінпраці |
| |проекту Концепції | |Мінекономіки |
| |адресного надання | |Мінфін |
| |пільг населенню | |Мінпаливенерго |
| | | |Мінтрансзв'язку |
| | | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Гармонізація |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |законодавства, що | |Мін'юст |
| |регулює діяльність | |Держспоживстандарт |
| |у сфері житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства, з | | |
| |директивами і | | |
| |стандартами ЄС | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|2. Формування |Розроблення | | |
|державної |проектів законів | | |
|житлової |України: | | |
|політики, | | | |
|створення | про основи | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
|розвинутого | державної житлової| |Мінрегіонбуд |
|конкурентного | політики; | |Мінекономіки |
|середовища на | | |Мінфін |
|ринку | | |Мінпраці |
|обслуговування| | |Мін'юст |
|житла, у тому |-------------------+----------+---------------------|
|числі | про енергетичну | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
|впровадження | ефективність | |Мінрегіонбуд |
|комплексної | будівель | |Мінекономіки |
|реконструкції | | |Мінфін |
|кварталів | | |Мінпраці |
|(мікрорайонів)| | |Мін'юст |
|застарілого |-------------------+----------+---------------------|
|житлового |Доопрацювання |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|фонду із |нової редакції | |Мінекономіки |
|залученням |Закону України | |Мінфін |
|інвесторів- |"Про об'єднання | |Мінрегіонбуд |
|забудовників |співвласників | |Держкомзем |
|на конкурсних |багатоквартирного | |Мін'юст |
|засадах |будинку" | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | | |
| |проектів | | |
| |нормативно-правових| | |
| |актів щодо: | | |
| | | | |
| | встановлення |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| | якісних і | |Мінрегіонбуд |
| | вартісних | |Мінекономіки |
| | характеристик | |Мінфін |
| | житла, придбання | |Мін'юст |
| | якого здійснюється| | |
| | з використанням | | |
| | коштів державного | | |
| | бюджету; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | визначення |2010-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| | фінансового | |Мінрегіонбуд |
| | механізму надання | |Мінекономіки |
| | житла (іпотека, | |Мінфін |
| | будівельно-ощадні | |Мін'юст |
| | каси, товариства | | |
| | індивідуальних | | |
| | забудовників | | |
| | тощо); | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | антимонопольного |2010-2011 |Антимонопольний |
| | регулювання на | |комітет |
| | ринку будівництва | |Мінжитлокомунгосп |
| | житла; | |Мінрегіонбуд |
| | | |Мінекономіки |
| | | |Мінфін |
| | | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | державного |2010-2011 |Мінрегіонбуд |
| | регулювання у | |Мінжитлокомунгосп |
| | сфері будівництва | |Мінекономіки |
| | житла, | |Мінфін |
| | фінансування якого| |Мін'юст |
| | здійснюється з | | |
| | використанням | | |
| | коштів державного | | |
| | бюджету; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | встановлення |2009-2010 |Держкомзем |
| | порядку | |Мінжитлокомунгосп |
| | визначення меж | |Мінрегіонбуд |
| | прибудинкових | | |
| | територій та | | |
| | передачі їх | | |
| | об'єднанням | | |
| | співвласників | | |
| | багатоквартирних | | |
| | будинків; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | визначення | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | переліку та | |Мінекономіки |
| | порядку надання | |Мінфін |
| | послуг з | |Держспоживстандарт |
| | управління | |Держкомпідприємництва|
| | будинком, | |Мін'юст |
| | спорудою або | | |
| | групою будинків; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | встановлення | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | порядку доступу | |Мінекономіки |
| | виробників і | |Мінфін |
| | постачальників | |Держспоживстандарт |
| | теплової енергії | |Держкомпідприємництва|
| | до теплових | |Мін'юст |
| | мереж; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | регулювання |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | діяльності | |Мінекономіки |
| | Державної | |Мінфін |
| | житлово- | |Мін'юст |
| | комунальної | | |
| | інспекції; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | реалізації |2010-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| | положень Закону | |Мінекономіки |
| | України "Про | |Мінфін |
| | об'єднання | |Мінрегіонбуд |
| | співвласників | |Держкомзем |
| | багатоквартирного | |Мін'юст |
| | будинку" | | |
| | ( 2866-14 ) (2866-14) щодо | | |
| | обов'язкового | | |
| | закріплення землі | | |
| | та прибудинкових | | |
| | територій; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | сертифікації |2010-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| | житлових послуг; | |Мінекономіки |
| | | |Мінфін |
| | | |Держспоживстандарт |
| | | |Держкомпідприємництва|
| | | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | нормування витрат |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| | палива та | |Мінекономіки |
| | теплової енергії | |Мінфін |
| | на опалення | |Мінпаливенерго |
| | житлових і | |Держкомпідприємництва|
| | громадських | |Держспоживстандарт |
| | споруд та на | |Антимонопольний |
| | господарсько- | |комітет |
| | побутові потреби | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Затвердження |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |Примірного договору| |Мінекономіки |
| |участі власників | |Мін'юст |
| |та/або орендарів | | |
| |(користувачів) | | |
| |нежитлових | | |
| |приміщень в | | |
| |утриманні | | |
| |житлового будинку | | |
| |та прибудинкової | | |
| |території | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Методологічне | | |
| |забезпечення: | | |
| | | | |
| | придбання |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | громадянами житла | |Мінрегіонбуд |
| | за державної | |Мінекономіки |
| | підтримки; | |Мінфін |
| | | |Мін'юст |
| | | |Рада міністрів |
| | | |Автономної |
| | | |Республіки Крим |
| | | |обласні, Київська та |
| | | |Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | організації |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | ведення обліку | |Рада міністрів |
| | громадян України, | |Автономної |
| | які користуються | |Республіки Крим |
| | правом на | |обласні, Київська та |
| | соціальне житло і | |Севастопольська |
| | перебувають у | |міські |
| | черзі на його | |держадміністрації |
| | отримання, надання| |органи місцевого |
| | державної | |самоврядування |
| | підтримки для | | |
| | придбання житла; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | прогнозування |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | потреб у житлі за | |Мінрегіонбуд |
| | категоріями та | |Мінекономіки |
| | визначення його | |Мінфін |
| | необхідних | |Мінпраці |
| | обсягів на | |Мін'юст |
| | середньо- | | |
| | і довгострокову | | |
| | перспективу | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення |2009-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| |стандартів якості | |Мінекономіки |
| |житлових послуг з | |Мінфін |
| |визначенням їх | |Мінпраці |
| |мінімальної | |Держспоживстандарт |
| |вартості | |Мін'юст |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|3. Забезпе- |Розроблення | | |
|чення |проектів | | |
|беззбиткового |нормативно-правових| | |
|функціонування|актів щодо: | | |
|підприємств | | | |
|житлово- | забезпечення |2009-2012 |Мінжитлокомунгосп |
|комунального | ведення обліку та | |Мінекономіки |
|господарства | регулювання | |Мінфін |
| | споживання води і | |Мінпаливенерго |
| | теплової енергії; | |НАЕР |
| | | |Мін'юст |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | запровадження |2010-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| | фінансових | |Мінекономіки |
| | механізмів | |Мінфін |
| | залучення коштів | |Мінрегіонбуд |
| | для здійснення | |НАЕР |
| | енергозберігаючих | |Мін'юст |
| | заходів у | | |
| | житлових | | |
| | будинках; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | запровадження |2009-2011 |органи місцевого |
| | нарахування плати | |самоврядування |
| | за холодну, | |Рада міністрів |
| | гарячу воду та | |Автономної |
| | тепло виключно за | |Республіки Крим |
| | показаннями | |обласні, Київська та |
| | приладів обліку | |Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | | |
| |проектів законів | | |
| |України: | | |
| | | | |
| | про особливості | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| | передачі в оренду | |Мінекономіки |
| | та концесію | |Мінфін |
| | об'єктів | |Мінрегіонбуд |
| | централізованого | |Мінпаливенерго |
| | водо-, | |Держкомпідприємництва|
| | теплопостачання та| |Держспоживстандарт |
| | водовідведення, | |НКРЕ |
| | що перебувають у | |НАЕР |
| | комунальній | |Мін'юст |
| | власності; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | про акціонування |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | (корпоратизацію) | |Мінфін |
| | підприємств | |Мінекономіки |
| | комунальної | |Фонд державного майна|
| | власності, | |Мін'юст |
| | що провадять | |Держкомпідприємництва|
| | діяльність на | | |
| | ринку житлово- | | |
| | комунальних | | |
| | послуг; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | про внесення змін |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| | до Закону України | |Мінекономіки |
| | "Про податок на | |Мінфін |
| | додану вартість" | |Мін'юст |
| | ( 168/97-ВР ) (168/97-ВР) | | |
| | щодо спеціального | | |
| | режиму | | |
| | оподаткування | | |
| | діяльності з | | |
| | надання житлово- | | |
| | комунальних | | |
| | послуг та/або | | |
| | постачання | | |
| | теплової енергії | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення |2009-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| |проекту Державної | |Мінпаливенерго |
| |програми розвитку | |Мінекономіки |
| |теплозабезпечення | |Мінфін |
| |населених пунктів | |Мінрегіонбуд |
| |на базі | |НКРЕ |
| |регіональних | |Мін'юст |
| |програм розвитку | |Рада міністрів |
| |комунальної | |Автономної |
| |інфраструктури | |Республіки Крим |
| | | |обласні, Київська та |
| | | |Севастопольська |
| | | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Внесення змін до |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |Програми | |Мінекономіки |
| |поводження з | |Мінфін |
| |твердими побутовими| |Мінприроди |
| |відходами, | |Мін'юст |
| |затвердженої | | |
| |постановою Кабінету| | |
| |Міністрів України | | |
| |від 4 березня | | |
| |2004 р. N 265 | | |
| | ( 265-2004-п ) (265-2004-п) | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | 2009 |Мінжитлокомунгосп |
| |галузевої програми | |Держспоживстандарт |
| |метрологічного | | |
| |забезпечення | | |
| |обліку та якості | | |
| |теплової енергії | | |
| |і води | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|4. Технічне |Розроблення | | |
|переоснащення |проектів законів | | |
|житлово- |України: | | |
|комунального | | | |
|господарства, | про внесення змін |2009-2010 |Мінжитлокомунгосп |
|скорочення | до деяких | |НАЕР |
|питомих | законодавчих | |Мінекономіки |
|показників | актів України з | |Мінфін |
|використання | питань | |Держкомпідприємництва|
|енергетичних і| економічного | |Держспоживстандарт |
|матеріальних | стимулювання | |Антимонопольний |
|ресурсів, | енергозбереження | |комітет |
|пов'язаних з | на підприємствах | | |
|виробництвом | житлово- | | |
|житлово- | комунального | | |
|комунальних | господарства; | | |
|послуг, у тому|-------------------+----------+---------------------|
|числі | про внесення змін |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
|створення | до деяких законів | |Мінпаливенерго |
|дієвого | України з питань | |Мінекономіки |
|і прозорого | оподаткування | |Мін'юст |
|механізму | щодо стимулювання | | |
|стимулювання | використання | | |
|використання | альтернативних | | |
|альтернативних| джерел енергії | | |
|джерел енергії| та видів палива у | | |
|та видів | сфері надання | | |
|палива | житлово- | | |
| | комунальних | | |
| | послуг; | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | про внесення змін |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| | та доповнень до | |Мінпаливенерго |
| | деяких | |Мінекономіки |
| | законодавчих | |Мін'юст |
| | актів України | | |
| | щодо сприяння | | |
| | виробництву та | | |
| | використанню | | |
| | біологічних видів | | |
| | палива у сфері | | |
| | надання житлово- | | |
| | комунальних | | |
| | послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Внесення змін до |2010-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| |будівельних норм | |Мінрегіонбуд |
| |і правил, правил | |Держспоживстандарт |
| |експлуатації та | |Держкомпідприємництва|
| |технологічних | |Мін'юст |
| |регламентів з | | |
| |питань житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства щодо | | |
| |забезпечення | | |
| |стимулювання | | |
| |технічного | | |
| |переоснащення | | |
| |галузі, підвищення | | |
| |якості житлово- | | |
| |комунальних послуг,| | |
| |скорочення | | |
| |питомих витрат | | |
| |матеріальних та | | |
| |енергетичних | | |
| |ресурсів | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення та | 2010 |Мінпаливенерго |
| |затвердження | |НКРЕ |
| |правил експлуатації| |Мінжитлокомунгосп |
| |квартирних систем | |Держспоживстандарт |
| |опалення з | | |
| |урахуванням вимог | | |
| |до їх сервісного | | |
| |обслуговування | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | | |
| |методичних | | |
| |рекомендацій щодо: | | |
| | | | |
| | проведення |2009-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| | енергетичного | | |
| | аудиту систем | | |
| | централізованого | | |
| | водо-, | | |
| | теплопостачання | | |
| | та водовідведення;| | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| | розрахунків |2009-2011 |Мінжитлокомунгосп |
| | водного балансу | | |
| | питного | | |
| | водопостачання | | |
| | населених пунктів | | |
| | і здійснення | | |
| | гідравлічного | | |
| | моделювання | | |
| | водопровідних | | |
| | розподільних мереж| | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|5. Залучення |Розвиток моделі |2010-2013 |Мінжитлокомунгосп |
|інвестицій і |залучення | |Мінекономіки |
|співпраця |фінансових | |Мінфін |
|з міжнародними|ресурсів на | | |
|фінансовими |реалізацію | | |
|установами та |інвестиційних | | |
|донорськими |проектів у сфері | | |
|організаціями |житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства від | | |
| |міжнародних | | |
| |фінансових | | |
| |організацій | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Удосконалення |2010-2012 |Мінжитлокомунгосп |
| |системи місцевих | |Рада міністрів |
| |запозичень коштів | |Автономної |
| |для реалізації | |Республіки Крим |
| |проектів | |обласні, Київська та |
| |модернізації | |Севастопольська |
| |житлово-комунальної| |міські |
| |інфраструктури | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розвиток механізмів|2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |публічно-приватного| | |
| |партнерства у | | |
| |сфері житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства | | |
|--------------+-------------------+----------+---------------------|
|6. Залучення |Розроблення | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
|громадськості |проектів | | |
|до процесів |нормативно-правових| | |
|формування |актів щодо порядку | | |
|житлової |проведення | | |
|політики та |моніторингу | | |
|реформування |виконання завдань | | |
|житлово- |Загальнодержавної | | |
|комунального |програми | | |
|господарства |реформування і | | |
| |розвитку житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства та | | |
| |формування | | |
| |рейтингу регіонів | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | 2010 |Держкомстат |
| |механізму | |Мінжитлокомунгосп |
| |визначення форми | |Мінекономіки |
| |державних | | |
| |статистичних | | |
| |спостережень за | | |
| |станом | | |
| |реформування і | | |
| |розвитку житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |навчальних програм | | |
| |з підготовки | | |
| |управителів | | |
| |майном житлового | | |
| |комплексу | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Розроблення | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |методичних | | |
| |рекомендацій щодо | | |
| |вивчення органами | | |
| |місцевого | | |
| |самоврядування | | |
| |громадської думки | | |
| |з питань проведення| | |
| |реформи у сфері | | |
| |житлово-комунальних| | |
| |послуг | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Методологічне | 2010 |Мінжитлокомунгосп |
| |забезпечення | | |
| |залучення | | |
| |громадськості до | | |
| |процесів | | |
| |формування | | |
| |житлової політики | | |
| |та реформування | | |
| |житлово- | | |
| |комунального | | |
| |господарства | | |
| |-------------------+----------+---------------------|
| |Вивчення |2009-2014 |Мінжитлокомунгосп |
| |громадської думки | |Рада міністрів |
| |щодо пріоритетів | |Автономної |
| |реформування | |Республіки Крим |
| |житлово- | |обласні, Київська та |
| |комунального | |Севастопольська |
| |господарства | |міські |
| | | |держадміністрації |
| | | |органи місцевого |
| | | |самоврядування |
---------------------------------------------------------------------
Додаток N 3
до Загальнодержавної програми реформування
і розвитку житлово-комунального господарства
на 2009-2014 роки
(млн гривень)
------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | Найменування |Прогнозний| У тому числі за роками |
| завдання | заходу | обсяг | |
| | |фінансових|----------------------------------|
| | | ресурсів | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
| | | для | | | | | |
| | |виконання | | | | | |
| | | завдань | | | | | |
|-----------------+------------------+----------+------+------+------+------+------|
|1. Нормативно- | | 20 | 10,0 | 6,5 | 2,0 | 1,0 | 0,5 |
| правове та | | | | | | | |
| науково- | | | | | | | |
| технічне | | | | | | | |
| забезпечення | | | | | | | |
| виконання | | | | | | | |
| завдань | | | | | | | |
| Програми | | | | | | | |
|-----------------+------------------+----------+------+------+------+------+------|
|2. Технічне | | | | | | | |
| переоснащення | | | | | | | |
| житлово- | | | | | | | |
| комунального | | | | | | | |
| господарства, | | | | | | | |
| скорочення | | | | | | | |
| питомих | | | | | | | |
| показників | | | | | | | |
| використання | | | | | | | |
| енергетичних і| | | | | | | |
| матеріальних | | | | | | | |
| ресурсів на | | | | | | | |
| виробництво | | | | | | | |
| (надання) | | | | | | | |
| житлово- | | | | | | | |
| комунальних | | | | | | | |
| послуг | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| Усього: | | 23325,9 |2900,7|5977,0|6751,6|5118,1|2578,5|
| | | | | | | | |
| у тому числі: |1) стимулювання | | | | | | |
| |реалізації | | | | | | |
| |інвестиційних | | | | | | |
| |проектів з: | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |реконструкції та | 1758,0 |227,2 |383,1 |339,5 |420,0 |388,2 |
| |капітального | | | | | | |
| |ремонту житлових | | | | | | |
| |будинків із | | | | | | |
| |застосуванням | | | | | | |
| |енергозберігаючих | | | | | | |
| |технологій і | | | | | | |
| |обладнання; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |реконструкції | 1415,2 |340,3 |586,5 |227,6 |140,8 |120,0 |
| |централізованих | | | | | | |
| |систем | | | | | | |
| |водопостачання і | | | | | | |
| |водовідведення з | | | | | | |
| |використанням | | | | | | |
| |енергоощадного | | | | | | |
| |обладнання та | | | | | | |
| |технологій; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |енергозбереження, | 2850,8 |686,3 | 1182 |458,7 |283,8 |240,0 |
| |розвитку та | | | | | | |
| |реконструкції | | | | | | |
| |систем | | | | | | |
| |теплопостачання; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |благоустрою | 3163,9 |352,3 |799,1 |1345,9|546,6 |120,0 |
| |територій районних| | | | | | |
| |центрів та малих | | | | | | |
| |міст; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |енергозбереження, | 932 | 180 | 192 | 204 | 204 | 152 |
| |розвитку міського | | | | | | |
| |електричного | | | | | | |
| |транспорту; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |2) забезпечення | 1042,2 |179,7 |262,7 |444,1 |115,7 | 40,0 |
| |оснащення наявного| | | | | | |
| |житлового фонду | | | | | | |
| |будинковими | | | | | | |
| |засобами обліку та| | | | | | |
| |регулювання | | | | | | |
| |споживання води і | | | | | | |
| |теплової енергії; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |3) сприяння | 808,3 |149,5 |285,8 |132,9 |122,0 |118,1 |
| |розробленню та | | | | | | |
| |реалізації | | | | | | |
| |пілотних | | | | | | |
| |(інноваційних) | | | | | | |
| |проектів у | | | | | | |
| |житлово- | | | | | | |
| |комунальному | | | | | | |
| |господарстві, | | | | | | |
| |спрямованих на | | | | | | |
| |удосконалення | | | | | | |
| |системи управління| | | | | | |
| |житловим фондом, | | | | | | |
| |зменшення | | | | | | |
| |технологічних | | | | | | |
| |витрат і втрат | | | | | | |
| |ресурсів, | | | | | | |
| |впровадження | | | | | | |
| |прогресивних | | | | | | |
| |технологій; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |4) надання | 10580,5 |685,4 |2060,8|3373,9|3060,2|1200,2|
| |державної | | | | | | |
| |підтримки для | | | | | | |
| |реалізації | | | | | | |
| |інвестиційних | | | | | | |
| |проектів з | | | | | | |
| |технічного | | | | | | |
| |переоснащення та | | | | | | |
| |капітального | | | | | | |
| |ремонту житлових | | | | | | |
| |будинків, в яких | | | | | | |
| |утворюються нові | | | | | | |
| |або вже | | | | | | |
| |функціонують | | | | | | |
| |об'єднання | | | | | | |
| |співвласників | | | | | | |
| |багатоквартирних | | | | | | |
| |будинків; | | | | | | |
| | | | | | | | |
| |5) часткове | 1000 | 100 | 225 | 225 | 225 | 200 |
| |погашення основної| | | | | | |
| |суми кредитів, | | | | | | |
| |відсотків за | | | | | | |
| |кредитами, | | | | | | |
| |лізингових | | | | | | |
| |платежів; | | | | | | |
|-----------------+------------------+----------+------+------+------+------+------|
|3. Залучення | | | | | | | |
| інвестицій і | | | | | | | |
| співпраця з | | | | | | | |
| міжнародними | | | | | | | |
| фінансовими | | | | | | | |
| установами та | | | | | | | |
| донорськими | | | | | | | |
| організаціями | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| Усього: | | 8 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| | | | | | | | |
| у тому числі: |розроблення | 8 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| |інституціонального| | | | | | |
| |механізму | | | | | | |
| |взаємодії з | | | | | | |
| |міжнародними | | | | | | |
| |фінансовими | | | | | | |
| |установами та | | | | | | |
| |донорськими | | | | | | |
| |організаціями | | | | | | |
| |через ресурсний | | | | | | |
| |центр | | | | | | |
| |інституціонального| | | | | | |
| |розвитку | | | | | | |
|-----------------+------------------+----------+------+------+------+------+------|
|4. Забезпечення | | 9 | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 |
| широкої | | | | | | | |
| громадської | | | | | | | |
| підтримки | | | | | | | |
| державної | | | | | | | |
| політики | | | | | | | |
| реформування і| | | | | | | |
| розвитку | | | | | | | |
| житлово- | | | | | | | |
| комунального | | | | | | | |
| господарства | | | | | | | |
|-----------------+------------------+----------+------+------+------+------+------|
|5. Створення |навчання посадових| 2,1 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,4 | 0,2 |
| системи |осіб органів | | | | | | |
| ефективного |місцевого | | | | | | |
| управління |самоврядування та | | | | | | |
| житлом та |працівників | | | | | | |
| підприємствами|комунальних | | | | | | |
| житлово- |підприємств з | | | | | | |
| комунального |питань, пов'язаних| | | | | | |
| господарства, |з реформуванням і | | | | | | |
| розвиток |розвитком житлово-| | | | | | |
| системи |комунального | | | | | | |
| державного |господарства | | | | | | |
| регулювання | | | | | | | |
| природних | | | | | | | |
| монополій у | | | | | | | |
| сфері | | | | | | | |
| виробництва і | | | | | | | |
| надання | | | | | | | |
| житлово- | | | | | | | |
| комунальних | | | | | | | |
| послуг | | | | | | | |
|-----------------+------------------+----------+------+------+------+------+------|
| Разом | | 23365,0 |2916,2|5988,0|6758,1|5121,5|2581,2|
------------------------------------------------------------------------------------
Додаток N 4
до Загальнодержавної програми реформування
і розвитку житлово-комунального господарства
на 2009-2014 роки
----------------------------------------------------------------------------
| | Найменування | Одиниця | Роки |
| | показника | виміру |-----------------------------------|
| | | |2009|2010 |2011 |2012 |2013 | 2014 |
|--------------------------------------------------------------------------|
| I. Створення системи ефективного управління житлом та підприємствами |
|житлово-комунального господарства, розвиток системи державного регулювання|
| природних монополій у сфері виробництва і надання |
| житлово-комунальних послуг |
|--------------------------------------------------------------------------|
|1. |Загальна кількість |об'єднання| |11215|14580|20140|32950|45530 |
| |утворених об'єднань | | | | | | | |
| |співвласників | | | | | | | |
| |багатоквартирних | | | | | | | |
| |будинків або інших форм| | | | | | | |
| |самоорганізації | | | | | | | |
| |населення (станом на | | | | | | | |
| |кінець року) | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|2. |Частка загальної площі | відсоток |7,3 |17,2 |22,4 |31,4 |50,7 | 70,0 |
| |багатоквартирного | | | | | | | |
| |житлового фонду, що | | | | | | | |
| |обслуговується | | | | | | | |
| |об'єднаннями | | | | | | | |
| |співвласників | | | | | | | |
| |багатоквартирних | | | | | | | |
| |будинків або іншими | | | | | | | |
| |формами самоорганізації| | | | | | | |
| |населення | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|3. |Частка підприємств, які| | | | | | | |
| |розробили і виконують | | | | | | | |
| |стратегічні плани дій | | | | | | | |
| |(зокрема плани | | | | | | | |
| |капітальних | | | | | | | |
| |інвестицій): | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | водопровідно- | відсоток | | 25 | 70 | 90 | 100 | 100 |
| | каналізаційні | | | | | | | |
| | підприємства; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | теплопостачальні | відсоток | | 27 | 75 | 90 | 100 | 100 |
| | підприємства | | | | | | | |
|--------------------------------------------------------------------------|
| II. Поглиблення демонополізації житлово-комунального господарства та |
| потенційно конкурентних ринків житлово-комунальних послуг |
|--------------------------------------------------------------------------|
|4. |Частка загальної площі | відсоток | |29,2 |38,0 |50,0 |65,0 | 80,0 |
| |багатоквартирного | | | | | | | |
| |житлового фонду, що | | | | | | | |
| |передана в управління | | | | | | | |
| |управителям майном | | | | | | | |
| |житлового комплексу | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|5. |Частка загальної площі | відсоток | |59,8 |56,0 |44,0 |35,0 | 20,0 |
| |багатоквартирного | | | | | | | |
| |житлового фонду, що | | | | | | | |
| |перебуває в управлінні | | | | | | | |
| |комунальних підприємств| | | | | | | |
|--------------------------------------------------------------------------|
| III. Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово- |
| комунального господарства |
|--------------------------------------------------------------------------|
|6. |Рівень оплати | | | | | | | |
| |населенням послуг з: | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | централізованого | відсоток | | 93 | 95 | 98 | 98 | 98 |
| | водопостачання та | | | | | | | |
| | водовідведення; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | централізованого | відсоток | | 92 | 94 | 98 | 98 | 98 |
| | теплопостачання; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | утримання будинків, | відсоток | | 97 | 98 | 98 | 98 | 98 |
| | споруд і прибудинкової| | | | | | | |
| | території | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|7. |Рівень відшкодування | | | | | | | |
| |доходами витрат | | | | | | | |
| |операційної діяльності | | | | | | | |
| |підприємств з | | | | | | | |
| |виробництва та надання | | | | | | | |
| |послуг: | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | централізованого | відсоток | | 96 | 100 | 100 | 100 | 100 |
| | водопостачання та | | | | | | | |
| | водовідведення; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | централізованого | відсоток | | 94 | 98 | 100 | 100 | 100 |
| | теплопостачання; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | утримання будинків і | відсоток | | 97 | 100 | 100 | 100 | 100 |
| | прибудинкової | | | | | | | |
| | території; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | перевезення пасажирів | відсоток | | 80 | 88 | 96 | 100 | 100 |
| | міським | | | | | | | |
| | електротранспортом | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|8. |Рівень рентабельності | | | | | | | |
| |основної діяльності | | | | | | | |
| |підприємств: | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | водопровідно- | відсоток | |- 3,0| 0-3 | 3-5 | 5-7 | 7-12 |
| | каналізаційних; |до чистого| | | | | | |
| | | доходу | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | теплопостачальних | відсоток | |- 5,0| 0 | 0-5 | 5-7 | 7-12 |
| | |до чистого| | | | | | |
| | | доходу | | | | | | |
|--------------------------------------------------------------------------|
| IV. Технічне переоснащення житлово-комунального господарства |
|--------------------------------------------------------------------------|
|9. |Частка ветхих і | відсоток | | 0,6 | 0,5 | 0,5 | 0,4 | 0,4 |
| |аварійних об'єктів | | | | | | | |
| |житлового фонду | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|10.|Частка ветхих і | відсоток | | 15 |13,5 |12,7 |11,3 | 10,2 |
| |аварійних теплових | | | | | | | |
| |мереж у загальній | | | | | | | |
| |протяжності мереж | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|11.|Частка пасажирського | відсоток | | 87 | 78 | 70 | 50 | 45 |
| |рухомого складу строком| | | | | | | |
| |експлуатації, що | | | | | | | |
| |перевищує нормативний | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|12.|Обладнання | | | | | | | |
| |багатоквартирних | | | | | | | |
| |будинків приладами | | | | | | | |
| |обліку та регуляторами | | | | | | | |
| |температури: | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | холодної води; | відсоток | |45,4 |62,6 |76,4 | 860 | 92 |
| | | | | | | | | |
| | теплової енергії | відсоток | |23,5 |42,2 |53,4 |61,2 | 66,4 |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|13.|Питомі витрати умовного| кг/Гкал | |169,7|167,2|164,6| 162 |159,5 |
| |палива на відпуск тепла| | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|14.|Питомі витрати | кВт- | |0,99 |0,66 |0,613|0,58 |0,566 |
| |електроенергії на |год/куб.м | | | | | | |
| |1 куб.м поданої води | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|15.|Питомі витрати | - " - | |0,58 |0,539|0,518|0,497|0,476 |
| |електроенергії на | | | | | | | |
| |очищення і | | | | | | | |
| |транспортування 1 куб.м| | | | | | | |
| |стічних вод | | | | | | | |
|---+-----------------------+----------+----+-----+-----+-----+-----+------|
|16.|У сфері благоустрою: | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | протяжність | тис. | |0,565|1,13 |1,695|2,26 | |
| | реконструйованих |кілометрів| | | | | | |
| | вулиць райцентрів | | | | | | | |
| | та малих міст; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | протяжність | - " - | |1,13 |2,26 |3,39 | | |
| | переоснащених мереж | | | | | | | |
| | зовнішнього освітлення| | | | | | | |
| | вулиць райцентрів та | | | | | | | |
| | малих міст; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | кількість обладнаних | дитячий | | 565 |1130 |1695 |2260 | |
| | дитячих майданчиків у |майданчик | | | | | | |
| | райцентрах та містах | | | | | | | |
| | обласного значення; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | кількість нових | приби- | | 475 | 706 | | | |
| | прибиральних машин; | ральна | | | | | | |
| | | машина | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | кількість нових |сміттєвоз | | 565 | 659 | | | |
| | сміттєвозів; | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
| | кількість нових | тис. | | 565 | | | | |
| | контейнерів для | контей- | | | | | | |
| | вивезення сміття | нерів | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------