НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 листопада 2012 р. за № 1936/22248
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (
448/96-ВР)
, статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
та з метою реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, удосконалення організації особистого прийому громадян Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку (
z1936-12)
, що додається.
2. Департаменту контрольно-правової роботи (О. Мисюра) забезпечити:
подання цього рішення на здійснення експертизи на відповідність Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (
995_004)
до Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Міністерства юстиції України;
подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Відділу зовнішніх та внутрішніх комунікацій управління інформаційних технологій зовнішніх та внутрішніх комунікацій (Ю. Жулій) забезпечити опублікування цього рішення відповідно до вимог законодавства.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Комісії Є. Воропаєва.
Голова Комісії
|
Д. Тевелєв
|
Протокол засідання Комісії
від 06.11.2012 № 49
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
06.11.2012 № 1581
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 листопада 2012 р. за № 1936/22248
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - НКЦПФР).
2. Особистий прийом громадян проводиться в центральному апараті та територіальних органах НКЦПФР Головою НКЦПФР, членами НКЦПФР, керівником апарату, керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКЦПФР, керівниками територіальних органів НКЦПФР та керівниками структурних підрозділів територіальних органів НКЦПФР з питань, що належать до їх компетенції.
3. Особистий прийом громадян Головою НКЦПФР, членами НКЦПФР, керівником апарату та керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКЦПФР проводиться згідно з графіком, затвердженим Головою НКЦПФР.
Особистий прийом громадян в територіальному органі НКЦПФР керівником цього органу та керівниками структурних підрозділів цього територіального органу проводиться згідно з графіком, затвердженим керівником територіального органу НКЦПФР.
4. Графіки особистого прийому громадян вивішуються в приміщеннях центрального апарату та територіальних органів НКЦПФР в місцях, зручних для вільного огляду, публікуються у офіційному друкованому виданні НКЦПФР та розміщуються на веб-сайті НКЦПФР.
5. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться першочергово.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
6. Вхід громадян до НКЦПФР здійснюється за умови оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
7. Вхід громадян до приймальні Голови НКЦПФР, членів НКЦПФР, керівника апарату, керівників структурних підрозділів центрального апарату НКЦПФР, керівників територіальних органів НКЦПФР та керівників структурних підрозділів територіальних органів НКЦПФР здійснюється за пред’явленням документів, що посвідчують особу.
8. Попередній запис на особистий прийом до керівництва НКЦПФР проводиться їх помічниками, запис на особистий прийом до керівників структурних підрозділів центрального апарату НКЦПФР, керівників територіальних органів НКЦПФР та керівників структурних підрозділів територіальних органів НКЦПФР проводиться особами, відповідальними за діловодство, як за особистим зверненням заявника, так і по телефону.
9. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання.
Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
10. У разі коли Голова НКЦПФР, члени НКЦПФР, керівник апарату, керівники структурних підрозділів центрального апарату НКЦПФР, керівники територіальних органів НКЦПФР та керівники структурних підрозділів територіальних органів НКЦПФР в день особистого прийому громадян з поважних причин не можуть здійснити прийом, відвідувачам пропонується зустріч з іншою посадовою особою НКЦПФР, яка має повноваження на проведення особистого прийому громадян.
У разі відмови від такої зустрічі відвідувачам пропонується подати письмове звернення, яке розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його особистим бажанням).
11. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівниками НКЦПФР, структурних підрозділів центрального апарату НКЦПФР, територіальних органів НКЦПФР, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.
12. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.
13. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку. Особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого розв'язання поставлених відвідувачем питань може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів НКЦПФР або одержувати від них потрібну інформацію.
14. Особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.
15. Особистий прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати свої прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, а також викласти суть питання, з яким він звертається.
16. Особа, яка веде прийом, в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
16.1. Задовольнити прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення.
16.2. Відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення.
16.3. Прийняти письмову заяву або скаргу (коли питання потребують додаткового вивчення і перевірки) і пояснити відвідувачеві причини неможливості розв'язання питань під час особистого прийому, а також про порядок і строк розгляду його звернення.
Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
16.4. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції НКЦПФР, то посадова особа, яка веде прийом, пояснює заявнику, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації та установи треба звернутися за його вирішенням, і по змозі надає в цьому допомогу (дає адресу, номер телефону тощо).
17. Керівництво НКЦПФР чи територіального органу НКЦПФР зобов'язане забезпечити особистий прийом всіх громадян у день їх звернення з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку НКЦПФР. Порушення графіків прийому громадян неприпустимі.
18. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються у картці (журналі) обліку особистого прийому громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (
348-97-п)
, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (зі змінами).
Директор департаменту
контрольно-правової роботи
|
О.П. Мисюра
|