УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 27 грудня 2008 р. N 1151
Київ
|
Про затвердження Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету (далі - Програма), що додається.
3. Державному агентству водних ресурсів:
разом з Міністерством фінансів та іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти для виконання визначених Програмою завдань і заходів виходячи з фінансових можливостей;
подавати щороку до 1 березня Кабінетові Міністрів України і Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про хід виконання Програми.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2008 р. N 1151
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
Мета Програми
Метою цієї Програми є створення в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету комплексу гідротехнічних та інших споруд з метою забезпечення захисту населених пунктів, територій, сільськогосподарських угідь і виробничих об'єктів від наслідків катастрофічних паводків, мінімізації збитків та створення умов для життєдіяльності населення.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Проблема захисту населених пунктів, територій, сільськогосподарських угідь і виробничих об'єктів від наслідків паводків може бути розв'язана шляхом:
створення цілісної системи протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету з урахуванням необхідності охорони екосистем, природних ландшафтів та об'єктів культурної спадщини;
використання передового європейського досвіду з басейнового управління паводковим стоком і його регулювання на водозбірній площі, безпечного пропуску вод;
проведення реконструкції гідротехнічних та інших споруд для підвищення їх надійності;
упровадження раціональних технологій виконання робіт з берегоукріплення та регулювання русел річок;
забезпечення контурно-меліоративного упорядкування територій на водозборах річок;
будівництва і реконструкції протизсувних та протиселевих споруд, недопущення звуження руслових потоків об'єктами дорожнього господарства;
забезпечення ефективної експлуатації протипаводкових об'єктів;
упровадження екологічно безпечних технологій природокористування;
створення інфраструктури інженерного захисту водозаборів питного водопостачання та штучного поповнення підземних вод;
посилення контролю з боку місцевих органів виконавчої влади за організацією догляду за річками, їх водозбірною територією;
проведення моніторингу якісних та кількісних показників стану водних ресурсів;
здійснення заходів з упровадження у МНС сучасних технічних засобів і технологій гідрометеорологічних спостережень, збору та обробки інформації, гідрометеорологічного прогнозування;
створення автоматизованої інформаційно-вимірювальної системи та системи інформування громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації;
упровадження геоінформаційних технологій та електронних картографічних систем.
На основі цієї Програми розробляються регіональні програми протипаводкового захисту у Вінницькій, Івано-Франківській, Львівській, Одеській, Тернопільській, Хмельницькій та Чернівецькій областях.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведено у додатку 1.
Завдання, заходи і етапи Програми
Завдання і заходи з виконання Програми наведено у додатку 2.
Програма розрахована на 17 років і виконується двома етапами.
На першому етапі (2009-2015 роки) передбачається:
здійснення невідкладних робіт із створення надійного захисного протипаводкового комплексу шляхом будівництва нових і реконструкції існуючих дамб, берегоукріплення та регулювання русел річок, визначення зон затоплення паводками різної повторюваності;
зменшення інтенсивності поверхневого стоку шляхом створення контурно-меліоративних систем на водозборах, проведення протиерозійних заходів, заліснення та залуження водоохоронних зон;
застосування сучасних методів прогнозування розвитку паводків, інформаційного забезпечення громадян про можливість виникнення надзвичайної паводкової ситуації;
створення автоматизованої інформаційно-вимірювальної системи "Прикарпаття".
На другому етапі (2016-2025 роки) передбачається:
запровадження управління паводковим стоком шляхом будівництва акумулювальних протипаводкових ємностей у гірських та рівнинних частинах річок, польдерів та протипаводкових водосховищ;
завершення робіт з будівництва водозахисних дамб, будівництва і реконструкції автомобільних доріг місцевого значення, берегоукріплення та регулювання русел річок, створення контурно-меліоративних систем на водозборах, проведення протизсувних заходів.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми у повному обсязі дасть змогу:
створити безпечні умови для життєдіяльності громадян майже 900 населених пунктів;
захистити від паводків близько 90 тис. гектарів сільськогосподарських угідь;
поліпшити гідрологічний режим річок;
забезпечити регулювання поверхневого стоку з метою оптимізації паводкових витрат;
мінімізувати розмір збитків, спричинюваних шкідливою дією паводкових вод.
Здійснення визначених Програмою заходів з витрачанням у період до 2015 року 4630 млн. гривень забезпечить заощадження коштів державного бюджету у сумі понад 4743 млн. гривень.
Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 3.
Обсяг та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування заходів Програми становить 31317 млн. гривень, у тому числі за рахунок коштів державного бюджету в сумі 28888,77 млн., з них виділених Мінприроди - 32,6 млн., МНС - 56,47 млн., Мінагрополітики - 22,4 млн., Держводагентству - 24204,1 млн., Держземагентству - 1122,9 млн., Держлісагентству - 1646,8 млн., Укравтодору - 321 млн., Національній академії наук - 432 млн., Національній академії аграрних наук - 127,5 млн. гривень.
Обсяг фінансування за рахунок коштів місцевих бюджетів визначається органами місцевого самоврядування на основі регіональних програм протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
1. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 р. N 1151.
2. Державний замовник-координатор - Держводагентство.
3. Державні замовники - МНС, Мінприроди, Мінагрополітики, Держземагентство, Укравтодор, Національна академія наук, Національна академія аграрних наук, Вінницька, Івано-Франківська, Львівська, Одеська, Тернопільська, Хмельницька та Чернівецька облдержадміністрації.
4. Керівник Програми - Голова Держводагентства.
5. Виконавці заходів Програми - підприємства, організації, наукові установи Національної академії наук та Національної академії аграрних наук.
6. Строк виконання Програми: 2009-2025 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяг
фінансування,
млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016 -
2025
|
Державний
бюджет
|
28888,77
|
272,99
|
344,42
|
374,5
|
451,58
|
520,78
|
576,98
|
630,08
|
25717,4
|
Місцеві
бюджети
|
1542,83
|
50
|
80
|
115
|
154
|
180
|
215
|
240
|
508,8
|
Інші джерела
|
885,4
|
9
|
31,8
|
52,5
|
72,9
|
93
|
83,1
|
83,1
|
460
|
Усього
|
31317
|
331,99
|
456,22
|
542
|
678,48
|
793,78
|
875,08
|
953,18
|
26686,27
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
|
Джерела
фінан-
сування
|
Прогноз-
ний обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
млн.
гривень
|
У тому числі
|
усього
|
за роками
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016 -
2025
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016-
2025
|
1. Будівництво
нових і реконс-
трукція існуючих
дамб, берегоук-
ріплення та
регулювання
русел річок
|
протяжність дамб,
кілометрів
|
1113,33
|
51,81
|
74,73
|
76,72
|
14,95
|
28,89
|
19,93
|
14,94
|
831,36
|
будівництво дамб
|
Держводагентство
|
державний
бюджет
|
1117,4
|
52
|
75
|
77
|
15
|
29
|
20
|
15
|
834,4
|
протяжність
берегоукріплювальних
споруд, кілометрів
|
484,02
|
30,16
|
29,19
|
24,32
|
24,32
|
38,92
|
76,37
|
41,84
|
218,9
|
виконання робіт з
берегоукріплення
|
- " -
|
- " -
|
99,5
|
6,2
|
6
|
5
|
5
|
8
|
15,7
|
8,6
|
45
|
протяжність
відрегульованих русел
річок, кілометрів
|
1106,62
|
63,68
|
100,54
|
58,65
|
38,75
|
18,64
|
20,95
|
19,9
|
785,51
|
регулювання русел
річок
|
- " -
|
- " -
|
1056,6
|
49,7
|
79
|
62,5
|
45,5
|
39,8
|
37
|
86,1
|
657
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
державний
бюджет
|
2273,5
|
107,9
|
160
|
144,5
|
65,5
|
76,8
|
72,7
|
109,7
|
1536,4
|
2. Будівництво
акумулювальних
протипаводкових
ємностей у
гірських та
рівнинних
частинах річок,
польдерів та
протипаводкових
водосховищ
|
кількість
протипаводкових
ємностей у гірських
частинах річок
|
59
|
|
|
|
1
|
|
|
1
|
57
|
будівництво
протипаводкових
ємностей у гірських
частинах річок
|
Держводагентство
|
державний
бюджет
|
10434,9
|
|
|
|
47
|
57,9
|
85
|
80
|
10 165
|
кількість
протипаводкових
ємностей у рівнинних
частинах річок
|
25
|
|
|
1
|
|
|
1
|
|
23
|
будівництво
протипаводкових
ємностей у рівнинних
частинах річок
|
- " -
|
- " -
|
4333,9
|
|
|
20
|
43,9
|
70
|
80
|
85
|
4 035
|
кількість польдерів
|
15
|
|
|
1
|
|
1
|
1
|
|
12
|
будівництво
польдерів
|
- " -
|
- " -
|
1723,4
|
|
|
35
|
58
|
65
|
68
|
77
|
1420,4
|
кількість збудованих
протипаводкових
водосховищ
|
12
|
|
|
1
|
|
|
1
|
|
10
|
будівництво
протипаводкових
водосховищ
|
- " -
|
- " -
|
2436,8
|
|
|
10
|
45
|
50
|
65
|
65
|
2201,8
|
кількість
реконструйованих
протипаводкових
водосховищ
|
28
|
|
|
|
1
|
|
|
1
|
26
|
реконструкція
протипаводкових
водосховищ
|
- " -
|
- " -
|
1988,2
|
|
|
|
10
|
12
|
25
|
25
|
1916,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
державний
бюджет
|
20917,2
|
|
|
65
|
204
|
255
|
323
|
332
|
19738,4
|
3. Зменшення
інтенсивності
поверхневого
стоку
|
площа, на якій
провадяться заходи
захисного
лісорозведення,
гектарів
|
1272
|
2,2
|
3,2
|
4,3
|
6
|
6,8
|
8,7
|
9,7
|
1231,1
|
проведення заходів
захисного
лісорозведення
|
Держлісагентство
(згідно з Держав-
ною програмою
"Ліси України")
|
державний
бюджет
|
1174,8
|
2
|
3
|
4
|
5,5
|
6,3
|
8
|
9
|
1137
|
площа контурної
меліорації на
водозборах, гектарів
|
355
|
10,6
|
19,4
|
26,3
|
34,7
|
25
|
50
|
56,8
|
132,2
|
проведення контурної
меліорації
на водозборах
|
облдерж-
адміністрації
|
місцевий
бюджет
|
768,2
|
23
|
42
|
57
|
75
|
54
|
108
|
123
|
286,2
|
площа винесених в
натуру водоохоронних
зон та прибережних
захисних смуг,
гектарів
|
4354,96
|
622,1
|
622,14
|
622,14
|
933,21
|
933,21
|
622,14
|
|
|
винесення в натуру
водоохоронних зон та
прибережних захисних
смуг
|
облдерж-
адміністрації
|
місцевий
бюджет
|
14
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
2
|
|
|
площа заліснення та
залуження прибережних
захисних смуг,
гектарів
|
4355
|
138,4
|
239,89
|
332,16
|
405,97
|
876,54
|
664,32
|
728,91
|
968,8
|
заліснення та
залуження прибережних
захисних смуг
|
Держлісагентство
(згідно з Держав-
ною програмою
"Ліси України")
|
державний
бюджет
|
472
|
15
|
26
|
36
|
44
|
95
|
72
|
79
|
105
|
|
4355
|
138,31
|
239,74
|
331,95
|
405,72
|
875,98
|
663,9
|
728,45
|
970,95
|
|
облдерж-
адміністрації
|
місцевий
бюджет
|
472,3
|
15
|
26
|
36
|
44
|
95
|
72
|
79
|
105,3
|
площа, на якій
проведені
протиерозійні заходи,
гектарів
|
3377
|
9
|
13,5
|
39,1
|
43,6
|
31,9
|
45,1
|
37
|
3157,8
|
проведення
протиерозійних
заходів
|
Держземагентство
|
державний
бюджет
|
1122,9
|
3
|
4,5
|
13
|
14,5
|
10,6
|
15
|
12,3
|
1050
|
кількість ставків, на
яких проводяться
рибогосподарські
заходи
|
17
|
2
|
3
|
2
|
3
|
2
|
3
|
2
|
|
проведення
рибогосподарських
заходів
|
Мінагрополітики
|
- " -
|
22,4
|
|
3
|
3,4
|
4,1
|
3,8
|
4
|
4,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
|
4046,6
|
60
|
107
|
151,4
|
190,1
|
267,7
|
281
|
306,4
|
2683,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
державний
бюджет
|
2792,1
|
20
|
36,5
|
56,4
|
68,1
|
115,7
|
99
|
104,4
|
2292
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий
бюджет
|
1254,5
|
40
|
70
|
95
|
122
|
152
|
182
|
202
|
391,5
|
4. Застосування
сучасних методів
прогнозування
розвитку
паводків,
інформування
громадян про
можливість
виникнення
надзвичайної
паводкової
ситуації
|
обсяг геодезичних
робіт з обстеження та
відновлення пунктів
державної геодезичної
мережі, пунктів
|
3040
|
1440
|
1600
|
|
|
|
|
|
|
геодезичні роботи з
обстеження та
відновлення пунктів
державної геодезичної
мережі
|
МНС
|
державний
бюджет
|
3,1
|
1,5
|
1,6
|
|
|
|
|
|
|
кількість
гідрометеорологічних
постів, на яких
здійснюються заходи з
упровадження у
Держгідрометслужбі
сучасних технічних
засобів і технологій
гідрометеорологічних
спостережень, збору
та обробки
інформації,
гідрометеорологічного
прогнозування
|
1240
|
112
|
134
|
84
|
65
|
65
|
65
|
65
|
650
|
здійснення заходів з
упровадження у
Держгідрометслужбі
сучасних технічних
засобів і технологій
гідрометеорологічних
спостережень, збору
та обробки
інформації,
гідрометеорологічного
прогнозування
|
- " -
|
- " -
|
54,97
|
16,79
|
20,02
|
4,5
|
0,98
|
0,98
|
0,98
|
0,98
|
9,74
|
кількість відновлених
та збудованих
гідрологічних постів
|
67
|
5
|
5
|
6
|
6
|
10
|
10
|
10
|
15
|
відновлення та
будівництво
гідрологічних постів
|
Держводагентство
|
державний
бюджет
|
14
|
1
|
1
|
1,5
|
1,5
|
2
|
2
|
2
|
3
|
площа, на якій
проведені
аерофотознімальні
роботи, тис.кв.
кілометрів
|
64
|
64
|
|
|
|
|
|
|
|
проведення
аерофотознімальних
робіт
|
Мінприроди
|
- " -
|
9,9
|
9,9
|
|
|
|
|
|
|
|
площа території, на
якій оновлені
топографічні карти,
тис.кв. кілометрів
|
64
|
|
18
|
20
|
26
|
|
|
|
|
оновлення
топографічних карт
|
- " -
|
- " -
|
17,4
|
|
4,9
|
5,4
|
7,1
|
|
|
|
|
кількість виданих
топографічних карт,
номенклатурних
аркушів
|
2761
|
|
857
|
952
|
952
|
|
|
|
|
видання топографічних
карт
|
- " -
|
- " -
|
2,2
|
|
0,6
|
0,7
|
0,9
|
|
|
|
|
площа уточнених на
основі аерофото- та
космічних знімків зон
затоплення вздовж
річок, гектарів
|
696
|
72,5
|
145
|
290
|
188,5
|
|
|
|
|
уточнення на основі
аерофото- та
космічних знімків зон
затоплення
|
Держводагентство
|
- " -
|
4,8
|
0,5
|
1
|
2
|
1,3
|
|
|
|
|
кількість заходів з
інформування громадян
про можливість
виникнення
надзвичайної
паводкової ситуації
|
10
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
заходи з інформування
громадян про
можливість
виникнення
надзвичайної
паводкової ситуації
|
МНС
|
- " -
|
1,5
|
|
|
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
10
|
|
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Держводагентство
|
- " -
|
1,5
|
|
|
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
автоматизована
інформаційно-
вимірювальна система
"Прикарпаття"
|
1
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
створення
автоматизованої
інформаційно-
вимірювальної системи
"Прикарпаття"
|
- " -
|
- " -
|
25
|
0,5
|
1
|
2,5
|
4
|
5
|
6
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
державний
бюджет
|
134,4
|
30,2
|
30,1
|
16,6
|
16,4
|
8,6
|
9,6
|
9,6
|
13,3
|
5. Будівництво і
реконструкція
протизсувних та
протиселевих
споруд
|
площа, на якій
проведені протизсувні
заходи, гектарів
|
1558
|
9,2
|
9,2
|
10,5
|
14,8
|
14,8
|
20,3
|
13,7
|
1465,5
|
проведення
протизсувних заходів
|
облдерж-
адміністрації
|
державний
бюджет
|
843,1
|
5
|
5
|
5,7
|
8
|
8
|
11
|
7,4
|
793
|
кількість
протиселевих споруд
|
1000
|
|
40
|
40
|
56
|
77
|
76
|
93
|
618
|
будівництво
протиселевих споруд
|
- " -
|
- " -
|
75
|
|
3
|
3
|
4,2
|
5,8
|
5,7
|
7
|
46,3
|
протяжність
збудованих і
реконструйованих
автомобільних доріг
загального
користування,
кілометрів
|
21,5
|
4,5
|
2
|
6
|
3
|
1
|
2
|
3
|
|
будівництво і
реконструкція
автомобільних доріг
загального
користування
|
Укравтодор
|
державний
бюджет
|
166,9
|
33,4
|
41,5
|
31
|
31
|
10
|
10
|
10
|
|
кількість
відбудованих мостів
|
8
|
5
|
|
1
|
2
|
|
|
|
|
відбудова мостів
|
- " -
|
- " -
|
154,1
|
59,1
|
50
|
25
|
20
|
|
|
|
|
протяжність
збудованих і
реконструйованих
автомобільних доріг
місцевого значення,
кілометрів
|
88,5
|
2,2
|
0,7
|
4,1
|
5,5
|
3,9
|
7
|
7,1
|
68,5
|
будівництво і
реконструкція
автомобільних доріг
місцевого значення
|
облдерж-
адміністрації
|
місцевий
бюджет
|
202,83
|
10
|
10
|
15
|
24
|
20
|
25
|
30
|
68,83
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
|
1441,9
|
107,5
|
109,5
|
79,7
|
87,2
|
43,8
|
51,7
|
54,4
|
908,1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
державний
бюджет
|
1239,1
|
97,5
|
99,5
|
64,7
|
63,2
|
23,8
|
26,7
|
24,4
|
839,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий
бюджет
|
202,83
|
10
|
10
|
15
|
24
|
20
|
25
|
30
|
68,83
|
6. Заходи
організаційного,
науково-
дослідного та
соціального
спрямування
|
чисельність громадян,
яких необхідно
переселити із
житлового фонду у
потенційно
небезпечних районах,
|
21600
|
|
|
1263
|
2021
|
2021
|
2021
|
2021
|
12253
|
переселення громадян
із житлового фонду у
потенційно
небезпечних районах
|
- " -
|
місцевий
бюджет
|
85,5
|
|
|
5
|
8
|
8
|
8
|
8
|
48,5
|
кількість захищених
водозаборів питного
водопостачання
|
6
|
2
|
1
|
2
|
1
|
|
|
|
|
захист водозаборів
питного
водопостачання
|
облдерж-
адміністрації
|
державний
бюджет
|
4,9
|
1,3
|
1,3
|
1,3
|
1
|
|
|
|
|
кількість виробничих
баз для експлуатації
протипаводкового
комплексу
|
67
|
|
|
3
|
6
|
10
|
10
|
10
|
28
|
створення виробничих
баз для експлуатації
протипаводкового
комплексу
|
- " -
|
- " -
|
20,7
|
|
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
8,7
|
кількість
гідроелектростанцій
|
24
|
1
|
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
14
|
спорудження
гідроелектростанцій
|
інвестори
|
інші
джерела
|
885,4
|
9
|
31,8
|
52,5
|
72,9
|
93
|
83,1
|
83,1
|
460
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
науково-дослідні
роботи
|
Національна
академія наук
|
державний
бюджет
|
432
|
4
|
4,5
|
8
|
9
|
11
|
12,5
|
13
|
370
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна ака-
демія аграрних
наук
|
- " -
|
127,5
|
1
|
1,5
|
2
|
2,5
|
3
|
3,5
|
4
|
110
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
проектно-
вишукувальні роботи
та наукові
дослідження
|
Держводагентство
|
- " -
|
947,4
|
11,1
|
11
|
15
|
20
|
24
|
27
|
30
|
809,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
|
|
2503,4
|
26,4
|
50,1
|
84,8
|
115,4
|
142
|
137,1
|
141,1
|
1806,51
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
державний
бюджет
|
1532,5
|
17,4
|
18,3
|
27,3
|
34,5
|
41
|
46
|
50
|
1298,0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий
бюджет
|
85,5
|
|
|
5
|
8
|
8
|
8
|
8
|
48,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
885,4
|
9
|
31,8
|
52,5
|
72,9
|
93
|
83,1
|
83,1
|
460
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього за Програмою
|
|
|
31317
|
331,99
|
456,22
|
542
|
678,48
|
793,78
|
875,08
|
953,18
|
26686,27
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі:
|
|
державний
бюджет
|
28888,77
|
273
|
344,4
|
374,5
|
451,6
|
520,8
|
577
|
630,1
|
25717,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий
бюджет
|
1542,83
|
50
|
80
|
115
|
154
|
180
|
215
|
240
|
508,8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
885,4
|
9
|
31,8
|
52,5
|
72,9
|
93
|
83,1
|
83,1
|
460
|
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми комплексного протипаводкового захисту в басейнах річок Дністра, Пруту та Сірету
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Одиниця
виміру
|
Значення показника
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016 -
2025
|
1. Будівництво
нових і
реконструкція
існуючих дамб,
берегоукріплення
та регулювання
русел річок
|
протяжність дамб
|
кілометрів
|
1113,33
|
51,81
|
74,73
|
76,72
|
14,95
|
28,89
|
19,93
|
14,94
|
831,36
|
протяжність
берегоукріплювальних
споруд
|
- " -
|
484,02
|
30,16
|
29,19
|
24,32
|
24,32
|
38,92
|
76,37
|
41,84
|
218,9
|
протяжність
відрегульованих русел
річок
|
- " -
|
1106,62
|
63,68
|
100,54
|
58,65
|
38,75
|
18,64
|
20,95
|
19,9
|
785,51
|
2. Будівництво
акумулювальних
протипаводкових
ємностей у
гірських та
рівнинних
частинах річок,
польдерів та
протипаводкових
водосховищ
|
кількість
протипаводкових
ємностей у гірських
частинах річок
|
штук
|
59
|
|
|
|
1
|
|
|
1
|
57
|
кількість
протипаводкових
ємностей у рівнинних
частинах річок
|
- " -
|
25
|
|
|
1
|
|
|
1
|
|
23
|
кількість польдерів
|
- " -
|
15
|
|
|
1
|
|
1
|
1
|
|
12
|
кількість збудованих
протипаводкових
водосховищ
|
- " -
|
12
|
|
|
1
|
|
|
1
|
|
10
|
кількість
реконструйованих
протипаводкових
водосховищ
|
- " -
|
28
|
|
|
|
1
|
|
|
1
|
26
|
3. Зменшення
інтенсивності
поверхневого
стоку
|
площа, на якій
провадяться заходи
захисного
лісорозведення
|
гектарів
|
1272
|
2,2
|
3,2
|
4,3
|
6
|
6,8
|
8,7
|
9,7
|
1231,1
|
площа контурної
меліорації на
водозборах
|
- " -
|
355
|
10,6
|
19,4
|
26,3
|
34,7
|
25
|
50
|
56,8
|
132,2
|
площа винесених в
натуру водоохоронних
зон та прибережних
захисних смуг
|
- " -
|
4354,96
|
622,1
|
622,14
|
622,14
|
933,21
|
933,21
|
622,14
|
|
|
площа заліснення та
залуження прибережних
захисних смуг
|
- " -
|
8710
|
276,1
|
479,64
|
664,11
|
811,69
|
1752,5
|
1328,2
|
1457,4
|
1939,8
|
площа, на якій
проведені
протиерозійні заходи
|
- " -
|
3377
|
9
|
13,5
|
39,1
|
43,6
|
31,9
|
45,1
|
37
|
3157,8
|
кількість ставків, на
яких проводяться
рибогосподарські
заходи
|
штук
|
17
|
2
|
3
|
2
|
3
|
2
|
3
|
2
|
|
4. Застосування
сучасних методів
прогнозування
розвитку
паводків,
інформування
громадян про
можливість
виникнення
надзвичайної
паводкової
ситуації
|
обсяг геодезичних
робіт з обстеження та
відновлення пунктів
державної геодезичної
мережі
|
пунктів
|
3040
|
1440
|
1600
|
|
|
|
|
|
|
кількість
гідрометеорологічних
постів, на яких
здійснюються заходи з
упровадження у
Держгідрометслужбі
сучасних технічних
засобів і технологій
гідрометеорологічних
спостережень, збору
та обробки
інформації,
гідрометеорологічного
прогнозування
|
штук
|
1240
|
112
|
134
|
84
|
65
|
65
|
65
|
65
|
650
|
кількість відновлених
та збудованих
гідрологічних постів
|
- " -
|
67
|
5
|
5
|
6
|
6
|
10
|
10
|
10
|
15
|
площа, на якій
проведені
аерофотознімальні
роботи
|
тис.кв.
кілометрів
|
64
|
64
|
|
|
|
|
|
|
|
площа території, на
якій оновлені
топографічні карти
|
- " -
|
64
|
|
18
|
20
|
26
|
|
|
|
|
кількість виданих
топографічних карт
|
номенклатурних
аркушів
|
2761
|
|
857
|
952
|
952
|
|
|
|
|
площа уточнених на
основі аерофото- та
космічних знімків зон
затоплення вздовж
річок
|
гектарів
|
696
|
72,5
|
145
|
290
|
188,5
|
|
|
|
|
кількість заходів з
інформування громадян
про можливість
виникнення
надзвичайної
паводкової ситуації
|
одиниць
|
20
|
|
|
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
автоматизована
інформаційно-
вимірювальна система
"Прикарпаття"
|
- " -
|
1
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
5. Будівництво і
реконструкція
протизсувних та
протиселевих
споруд
|
площа, на якій
проведені протизсувні
заходи
|
гектарів
|
1558
|
9,2
|
9,2
|
10,5
|
14,8
|
14,8
|
20,3
|
13,7
|
1465,5
|
кількість
протиселевих споруд
|
штук
|
1000
|
|
40
|
40
|
56
|
77
|
76
|
93
|
618
|
протяжність
збудованих і
реконструйованих
автомобільних доріг
загального
користування,
кілометрів
|
кілометрів
|
21,5
|
4,5
|
2
|
6
|
3
|
1
|
2
|
3
|
|
кількість
відбудованих мостів
|
штук
|
8
|
5
|
|
1
|
2
|
|
|
|
|
протяжність
збудованих і
реконструйованих
автомобільних доріг
місцевого значення,
кілометрів
|
кілометрів
|
88,5
|
2,2
|
0,7
|
4,1
|
5,5
|
3,9
|
7
|
7,1
|
68,5
|
6. Заходи
організаційного,
науково-
дослідного та
соціального
спрямування
|
чисельність громадян,
яких необхідно
переселити із
житлового фонду у
потенційно
небезпечних районах
|
чоловік
|
21600
|
|
|
1263
|
2021
|
2021
|
2021
|
2021
|
12253
|
кількість захищених
водозаборів питного
водопостачання
|
штук
|
6
|
2
|
1
|
2
|
1
|
|
|
|
|
кількість виробничих
баз для експлуатації
протипаводкового
комплексу
|
- " -
|
67
|
|
|
3
|
6
|
10
|
10
|
10
|
28
|
кількість
гідроелектростанцій
|
- " -
|
24
|
1
|
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
14
|