28.12.2012 № 803
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 січня 2013 р.
за № 135/22667
В.о. Голови Служби
|
О.Г. Цуркан
|
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови Держспоживінспекції України
Голова Національної комісії,
що здійснює державне регулювання
у сфері зв’язку та інформатизації
Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва
|
О.П. Соколова
П. Яцук
М.Ю. Бродський
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації Державної
служби спеціального зв’язку
та захисту інформації України
28.12.2012 № 803
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 січня 2013 р.
за № 135/22667
Таблиця 1.
Вид показників (параметрів)
|
Показники (параметри) та їх позначення
|
Рівні показників (параметрів)-1
|
1
|
2
|
3
|
1.1. Показники, які характеризують доступ до МПДЗК
|
1.1.1. Нормований час виконання заяви на підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі передачі даних загального користування (Тнчвз)
|
не більше ніж 24 робочих дні-2
|
1.1.2. Відсоток заяв на підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час (коефіцієнт вчасності підключення) (Qзвнч)
|
не менше ніж 85%
|
|
__________
-1 Рівні показників якості повинні виконуватися в нормальних умовах роботи телекомунікаційної мережі оператора, а також незалежно від технологій, які застосовуються в мережі.
-2 Рівень показника якості встановлюється за наявності технічних можливостей, а також з моменту оплати підключення кінцевого обладнання. Рівень показника якості застосовується, якщо інше не передбачено договором зі споживачем.
|
Таблиця 2.
Вид показників (параметрів)
|
Показники (параметри) та їх позначення
|
Рівні показників (параметрів)-1
|
1
|
2
|
3
|
2.1. Показники, які характеризують доступність послуг із передачі даних і доступу до Інтернету
|
2.1.1. Відсоток успішних реєстрацій у мережі (log-in)-2 (Qпрм) для послуг із:
|
|
передачі даних
|
не менше ніж 90%-3
|
|
доступу до Інтернету
|
не менше ніж 90%-3
|
|
2.1.2. Відсоток відмов-2 (Qвідм) для послуг із:
|
|
|
передачі даних
|
не більше ніж 10%
|
|
доступу до Інтернету
|
не більше ніж 10%
|
|
2.1.3. Нормований час реєстрації в мережі-2 (Тнпрм) для послуг із:
|
|
|
передачі даних
|
не більше як 30 с
|
|
доступу до Інтернету
|
не більше як 30 с
|
|
2.1.4. Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі-2 (Qчвзв), для послуг із:
|
|
|
передачі даних
|
не менше ніж 90%-3
|
|
доступу до Інтернету
|
не менше ніж 90%-3
|
|
2.2. Показники, які характеризують повноцінність надання послуг
|
2.2.1. Нормований рівень швидкості передачі даних (Rнршп) (для універсального доступу)
|
не менше ніж 56 кбіт/с
|
2.2.2. Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних (Qнзшп) для послуг із:
|
|
|
передачі даних
|
не більше ніж 10%
|
|
доступу до Інтернету
|
не більше ніж 10%
|
|
2.2.3. Час затримки (час передачі в один бік) (Тпер) для послуг із:
|
|
|
передачі даних
|
не встановлено
|
|
доступу до Інтернету
|
не встановлено
|
|
__________
-1 Рівні показників якості повинні виконуватися в нормальних умовах роботи телекомунікаційної мережі оператора, а також незалежно від технологій, які застосовуються в мережі. Результати випробування параметрів якості послуг у надзвичайних умовах не враховуються.
-2 Показники (параметри) застосовують у разі , якщо процедура реєстрації передбачена умовами надання послуги.
-3 У разі автоматизованої перевірки повинна бути забезпечена відносна точність не менше як 20%. У разі неавтоматизованої перевірки повинна бути забезпечена відносна точність не менше ніж 30%. Якщо результати спостережень під час неавтоматизованої перевірки не укладаються в установлені рівні, необхідно провести додаткові спостереження для забезпечення відносної точності 20%. Результати спостережень повинні забезпечувати рівень довіри не менше ніж 80%.
Під час здійснення контролю за показниками якості з кінцевого обладнання споживачів телекомунікаційних послуг або з точки підключення кінцевого обладнання споживачів до телекомунікаційної мережі результати спостережень повинні забезпечувати відносну точність не менше ніж 60% із рівнем довіри не менше як 80%.
|
Таблиця 3.
Вид показників (параметрів)
|
Показники (параметри) та їх позначення
|
Рівні показників (параметрів)-1
|
1
|
2
|
3
|
3.1. Показники, які характеризують надійність надання послуг
|
3.1.1. Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості (Тчупн)
|
не більше як одна доба
|
3.1.2. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час (Qзупн)
|
не менше ніж 65%
|
|
3.1.3. Кількість заяв про пошкодження МПДЗК із розрахунку на одну лінію доступу за рік (Zзупл)
|
не більше ніж 0,8
|
|
3.2. Показники, які характеризують проведення нарахувань за послуги
|
3.2.1. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) (Qзнкр)
|
не більше ніж 1%
|
3.3. Показники задоволеності споживачів обслуговуван-ням
|
3.3.1. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування (Qзоао)
|
не більше ніж 1%
|
3.3.2. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування (Qзтао)
|
не більше ніж 1%
|
|
__________
-1 Рівні показників якості повинні виконуватися в нормальних умовах роботи телекомунікаційної мережі оператора, а також незалежно від технологій, які застосовуються в мережі. Результати оцінки показників якості послуг при надзвичайних умовах не враховуються.
|
Директор Департаменту
стратегії розвитку зв’язку
Адміністрації Держспецзв’язку
|
О.А. Баранов
|