УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 5 березня 2008 р. N 128
Київ
|
Про затвердження Типового положення про управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної і управління (відділ) з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю Севастопольської міської державної адміністрації
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Типове положення про управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної і управління (відділ) з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю Севастопольської міської державної адміністрації, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, Типове положення про управління з питань внутрішньої політики обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, затверджене пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 1998 р. N 1715 (
1715-98-п)
"Про утворення підрозділів місцевих органів виконавчої влади з питань внутрішньої політики" (Офіційний вісник України, 1998 р., N 44, ст. 1622; 2002 р., N 52, ст. 2385), у частині, що стосується управлінь з питань внутрішньої політики обласної та Севастопольської міської державної адміністрації.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 березня 2008 р. N 128
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної і управління (відділ) з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю Севастопольської міської державної адміністрації
1. Управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю обласної, управління (відділ) з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом держадміністрації, що утворюється головою відповідної держадміністрації і підзвітне та підконтрольне йому.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією (
254к/96-ВР)
і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції (
254к/96-ВР)
і законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної та Севастопольської міської держадміністрації та цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує та прогнозує розвиток суспільно-політичних процесів у регіоні, розглядає питання, пов'язані з реалізацією внутрішньої політики, готує інформаційно-аналітичні матеріали та подає відповідні пропозиції голові держадміністрації;
2) забезпечує взаємодію відповідної держадміністрації з політичними партіями та громадськими організаціями з питань, що належать до його компетенції;
3) аналізує діяльність політичних партій та громадських організацій, готує пропозиції щодо залучення зазначених організацій до вирішення соціально-економічних питань регіону;
4) забезпечує підготовку і проведення разом з іншими структурними підрозділами відповідної держадміністрації консультацій з громадськістю з актуальних питань суспільного життя, щодо шляхів розв'язання проблем і визначення перспектив розвитку регіону, а також стосовно інших питань;
5) узагальнює висновки, пропозиції та зауваження, що надійшли під час проведення консультацій з громадськістю, сприяє врахуванню громадської думки під час прийняття рішень місцевими органами виконавчої влади;
6) здійснює організаційно-правове та матеріально-технічне забезпечення діяльності громадської ради при обласній та Севастопольській міській держадміністрації;
7) надає методичну і практичну допомогу іншим структурним підрозділам відповідної держадміністрації, районним, районним у м. Севастополі держадміністраціям з питань, що належать до компетенції управління;
8) бере участь у підготовці матеріалів для засобів масової інформації з питань, що належать до його компетенції, а також сприяє їх поширенню;
9) здійснює моніторинг проведення мирних зібрань, організовує в установленому порядку разом з іншими структурними підрозділами відповідної держадміністрації розгляд вимог учасників зазначених акцій та інформує про результати;
10) вживає в межах своєї компетенції заходів для забезпечення реалізації права громадян брати участь в управлінні державними справами та задоволення їх потреби в інформації;
11) організовує підготовку проектів розпоряджень голови держадміністрації з питань, що належать до компетенції управління;
12) бере в установленому порядку участь у розробленні відповідних розділів проектів бюджету та програми соціально-економічного розвитку регіону;
13) розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції;
14) надає роз'яснення щодо розпоряджень голови держадміністрації з питань, що належать до компетенції управління;
15) аналізує оприлюднені в засобах масової інформації матеріали з питань, що належать до його компетенції, готує у разі необхідності відповідні роз'яснення або спростування;
16) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
5. Управління має право:
залучати спеціалістів інших структурних підрозділів держадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників об'єднань громадян, а також вчених та фахівців для розгляду питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформаційні та інші матеріали, а від місцевого органу державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
скликати в установленому порядку наради та організовувати семінари з питань, що належать до його компетенції.
6. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з районними та районними у м. Севастополі держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою держадміністрації за поданням заступника голови згідно з розподілом обов'язків.
Начальник управління має заступників.
Заступників начальника і керівників структурних підрозділів управління призначає на посаду та звільняє з посади голова держадміністрації за поданням начальника управління, погодженим із заступником голови держадміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Інші працівники управління призначаються на посаду та звільняються з посади начальником управління.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління та несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності своїх заступників і керівників структурних підрозділів управління;
затверджує положення про структурні підрозділи управління, видає в межах своїх повноважень накази і контролює їх виконання;
подає на затвердження голови держадміністрації кошторис і штатний розпис управління;
розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису;
скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
9. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
10. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління в межах виділених асигнувань визначає голова обласної та Севастопольської міської держадміністрації після проведення їх експертизи головним фінансовим управлінням обласної та фінансовим управлінням Севастопольської міської держадміністрації.
11. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.