від 1 серпня 2013 р. № 566-р
Київ
|
довжина ділянки, кілометрів
|
-
|
25,713
|
|
категорія дороги
|
-
|
I-а
|
|
протяжність мосту, метрів
|
-
|
4 923,1
|
|
кількість смуг руху автотранспорту
|
-
|
6 і 8
|
|
мінімальна ширина земляного полотна, метрів
|
-
|
38,5
|
|
варіант траси № 1 "Д" із схемою мосту № 2
|
|
|
|
загальна кошторисна вартість, тис. гривень
|
-
|
15251481,368
|
|
|
з них:
|
|
|
будівельно-монтажних робіт
|
-
|
10574932,039
|
|
обладнання
|
-
|
143812,286
|
|
пусконалагоджувальних робіт
|
-
|
681,268
|
|
інші витрати
|
-
|
4532055,775
|
|
|
у тому числі:
|
|
|
перша черга будівництва
|
|
|
|
довжина ділянки, кілометрів
|
-
|
25,713
|
|
категорія дороги
|
-
|
I-а
|
|
протяжність мосту, метрів
|
-
|
4 923,1
|
|
кількість смуг руху автотранспорту
|
-
|
6 і 4
|
|
варіант траси № 1 "Д" із схемою мосту № 2
|
|
|
|
загальна кошторисна вартість, тис. гривень
|
-
|
11465297,529
|
|
|
з них:
|
|
|
будівельно-монтажних робіт
|
-
|
7623615,202
|
|
обладнання
|
-
|
134969,507
|
|
пусконалагоджувальних робіт
|
-
|
681,268
|
|
інші витрати
|
-
|
3706031,552
|
|
загальна тривалість будівництва, місяців
|
-
|
70
|
|
|
у тому числі перша черга будівництва, місяців
|
-
|
40
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|