Додаток 1
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 28 листопада 2011 р. № 1329-р
Найменування інфраструктурного проекту
|
Ініціатор реалізації інфраструктурного проекту
|
1. Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України (будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю)
|
Укрзалізниця
|
2. Спорудження мостового переходу через річку Південний Буг у м. Миколаєві*
|
Укравтодор
|
3. Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Києва
|
-"-
|
4. Будівництво автомобільної дороги від кордону України з Російською Федерацією (контрольно-пропускний пункт "Щербаківка") до автомобільної дороги Київ - Харків - Довжанський*
|
-"-
|
5. Будівництво автомобільної дороги Львів - Краковець
|
-"-
|
6. Будівництво автомобільної дороги Одеса - Рені
|
-"-
|
7. Електрифікація залізничного напрямку Волноваха - Камиш - Зоря - Запоріжжя*
|
Укрзалізниця
|
8. Електрифікація залізничного напрямку Долинська - Миколаїв - Херсон - Джанкой
|
-"-
|
9. Електрифікація залізничного напрямку Миколаїв - Колосівка*
|
-"-
|
10. Електрифікація залізничної дільниці Ворожба - Люботин*
|
-"-
|
11. Будівництво пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця в м. Києві (друга черга)*
|
-"-
|
12. Розвиток Карантинного молу в Одеському морському торговельному порту
|
державне підприємство "Одеський морський торговельний порт"
|
13. Реконструкція аеродрому та будівництво нового термінала в аеропорту "Запоріжжя"*
|
державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Запоріжжя"
|
14. Створення глибоководного порту в акваторії державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" ("Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" (коригування)" та "Будівництво першого і другого колін та нової частини третього коліна морського підхідного каналу порту "Южний")
|
державні підприємства "Морський торговельний порт "Южний" та "Дельта-лоцман"
|
15. Будівництво причалів № 12 і 12а у морському торговельному порту "Южний"*
|
-"-
|
16. Будівництво причалу № 37 для перевантаження рослинних олій у морському торговельному порту "Южний"*
|
-"-
|
17. Реконструкція існуючого комплексу мінерально-будівельних вантажів у морському торговельному порту "Южний"*
|
-"-
|
18. Будівництво причалів № 10 і 11 у морському торговельному порту "Южний"*
|
-"-
|
19. Реконструкція причалів № 8 і 9 у морському торговельному порту "Южний"*
|
-"-
|
Додаток 2
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 28 листопада 2011 р. № 1329-р
Найменування інфраструктурного проекту
|
Ініціатор реалізації інфраструктурного проекту
|
Орієнтовний рік початку реалізації проекту або дата початку будівництва
|
Орієнтовний рік завершення реалізації проекту
|
Джерела фінансування
|
Прогнозні обсяги фінансування, млн. гривень
|
||||||
усього
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
||||||
1.
|
Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях (будівництво нового двоколійного Бескидського тунелю)
|
Укрзалізниця
|
2004
|
2014
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємств
|
456
|
|
136,8
|
241,6
|
77,6
|
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
1724,2
|
25,1
|
314,4
|
471,6
|
265,1
|
|
|||||
інші кредитні кошти
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом
|
2180,2
|
25,1
|
451,2
|
713,2
|
342,7
|
|
|||||
2.
|
Електрифікація залізничного напрямку Долинська - Миколаїв - Херсон - Джанкой
|
Укрзалізниця
|
2012
|
2016
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємств
|
2241,6
|
|
9,5
|
309,1
|
635,6
|
664
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
3362,5
|
|
|
463,7
|
967,7
|
995,9
|
|||||
інші кредитні кошти
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом
|
5604,1
|
|
9,5
|
772,8
|
1603,4
|
1659,9
|
|||||
3.
|
Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до м. Києва
|
Укравтодор
|
2011
|
2016
|
державний бюджет
|
5452
|
124
|
596,2
|
602,7
|
459,1
|
77
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємств
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
10882,7
|
650,6
|
3050
|
3600
|
3053,2
|
264,5
|
|||||
інші кредитні кошти
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом
|
16334,7
|
774,6
|
3646,2
|
4202,7
|
3512,3
|
341,5
|
|||||
4.
|
Будівництво автомобільної дороги Львів - Краковець
|
Укравтодор
|
2010
|
2015
|
державний бюджет
|
490,6
|
25,7
|
464,9
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємств
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
|
|
|
|
|
|
|||||
інші кредитні кошти
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
3843,1
|
8
|
|
1000
|
2000
|
835,1
|
|||||
Разом
|
4333,7
|
33,7
|
464,9
|
1000
|
2000
|
835,1
|
|||||
5.
|
Будівництво автомобільної дороги Одеса - Рені
|
Укравтодор
|
2014
|
2019
|
державний бюджет
|
38,3
|
6,3
|
2
|
8
|
22
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємств
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
|
|
|
|
|
|
|||||
інші кредитні кошти
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
8185
|
|
|
|
800
|
1500
|
|||||
Разом
|
8223,3
|
6,3
|
2
|
8
|
822
|
1500
|
|||||
6.
|
Створення глибоководного порту в акваторії державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" ("Реконструкція морського підхідного каналу та внутрішніх водних підходів до глибоководних причалів державного підприємства "Морський торговельний порт "Южний" (коригування)" та "Будівництво першого і другого колін та нової частини третього коліна морського підхідного каналу порту "Южний")
|
державне підприємство "Морський торговельний порт "Южний"
|
2012
|
2015
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємства
|
1 141,7
|
1,8
|
120
|
359,8
|
359,8
|
300,3
|
|||||
державне підприємство "Дельта-лоцман"
|
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
|
|
|
|
|
|
||||
інші кредитні кошти
|
|
|
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
|
|
|
|
|
|
|||||
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємства
|
686,1
|
|
76,5
|
221,3
|
171,3
|
217
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
|
|
|
|
|
|
|||||
інші кредитні кошти
|
|
170
|
|
60
|
110
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Разом
|
|
|
|
|
|
1 997,8
|
1,8
|
196,5
|
641,1
|
641,1
|
517,3
|
7.
|
Розвиток Карантинного молу в Одеському морському торговельному порту
|
державне підприємство "Одеський морський торговельний порт"
|
2009
|
2012
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємства
|
930,1
|
316,4
|
261,4
|
|
|
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
|
|
|
|
|
|
|||||
інші кредитні кошти
|
900
|
410
|
490
|
|
|
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
2203,8
|
|
2203,8
|
|
|
|
|||||
Разом
|
4033,9
|
726,4
|
2 955,2
|
|
|
|
|||||
Усього за планом
|
42713,33
|
1565,99
|
7534
|
7357,15
|
8952,95
|
5001,85
|
|||||
у тому числі
|
державний бюджет
|
5980,81
|
155,95
|
1063,1
|
610,7
|
481,1
|
77
|
||||
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||
власні кошти підприємств
|
4129,07
|
316,35
|
412,7
|
689,3
|
848,44
|
886,46
|
|||||
кредитні кошти міжнародних фінансових організацій або кошти, надані під державні гарантії
|
15969,36
|
675,7
|
3364,4
|
4535,25
|
4286,01
|
1260,39
|
|||||
інші кредитні кошти
|
2402,2
|
410
|
490
|
521,9
|
537,4
|
442,9
|
|||||
кошти приватних інвесторів
|
14231,89
|
7,99
|
2203,8
|
1000
|
2800
|
2335,1
|