від 21 серпня 2013 р. № 607
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 серпня 2013 р. № 607
Додаток
до Державного стандарту
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для дітей сліпих та із зниженим зором
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
35
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
14
|
|
Технології
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Мистецтво
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Усього
|
|
18
|
19
|
19
|
20
|
20
|
96
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з лікувальної фізкультури, ритміки)
|
11
|
12
|
13
|
13
|
13
|
62
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
2
|
1
|
2
|
2
|
2
|
9
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту освіти
|
31
|
32
|
34
|
35
|
35
|
167
|
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для глухих дітей
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
40
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
8
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
14
|
|
Технології
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Мистецтво
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Усього
|
|
18
|
19
|
20
|
21
|
21
|
99
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з лікувальної фізкультури, ритміки)
|
15
|
16
|
16
|
16
|
16
|
79
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту освіти
|
34
|
36
|
37
|
38
|
38
|
183
|
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для дітей із зниженим слухом
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
40
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
14
|
|
Технології
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Мистецтво
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Усього
|
|
18
|
19
|
19
|
20
|
20
|
96
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з лікувальної фізкультури, ритміки)
|
17
|
18
|
18
|
18
|
18
|
89
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
2
|
1
|
2
|
2
|
2
|
9
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту освіти
|
37
|
38
|
39
|
40
|
40
|
194
|
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
35
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
14
|
|
Технології
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Мистецтво
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Усього
|
|
18
|
19
|
19
|
20
|
20
|
96
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з лікувальної фізкультури, ритміки)
|
10
|
12
|
12
|
12
|
12
|
58
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
2
|
1
|
2
|
2
|
2
|
9
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту освіти
|
30
|
32
|
33
|
34
|
34
|
163
|
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для дітей із затримкою психічного розвитку
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
35
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
14
|
|
Технології
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Мистецтво
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Усього
|
|
18
|
19
|
19
|
20
|
20
|
96
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з ритміки)
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
50
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
2
|
1
|
2
|
2
|
2
|
9
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту освіти
|
30
|
30
|
31
|
32
|
32
|
155
|
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
35
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
14
|
|
Технології
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Мистецтво
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Усього
|
|
18
|
19
|
19
|
20
|
20
|
96
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з лікувальної фізкультури)
|
9
|
9
|
9
|
9
|
9
|
45
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
2
|
1
|
2
|
2
|
2
|
9
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту освіти
|
29
|
29
|
30
|
31
|
31
|
150
|
Найменування освітньої галузі
|
Кількість годин у класах на тиждень
|
||||||
підготовчий
|
1
|
2
|
3
|
4
|
разом
|
||
Для розумово відсталих дітей
|
|||||||
Інваріантна складова
|
|||||||
Мова та література
|
7
|
7
|
7
|
7
|
7
|
35
|
|
Математика
|
4
|
4
|
4
|
4
|
4
|
20
|
|
Природознавство
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Суспільствознавство
|
|
|
|
1
|
1
|
2
|
|
Здоров’я і фізична культура
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
15
|
|
Технології
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
5
|
|
Мистецтво
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
10
|
|
Усього
|
|
19
|
19
|
19
|
20
|
20
|
97
|
Корекційно-розвиткова робота (у тому числі заняття з лікувальної фізкультури, ритміки)
|
8
|
8
|
8
|
|
8
|
40
|
|
Варіативна складова
|
|||||||
Додаткові години, передбачені для вивчення предметів освітніх галузей та курсів за вибором, проведення індивідуальних консультацій та групових занять
|
1
|
1
|
2
|
2
|
2
|
8
|
|
Гранично допустиме тижневе навчальне навантаження на учня (без урахування годин, передбачених для проведення корекційно-розвиткової роботи)
|
20
|
20
|
21
|
22
|
22
|
105
|
|
Сумарна кількість годин інваріантної та варіативної складових змісту початкової освіти
|
28
|
28
|
29
|
30
|
30
|
145
|