УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Форма N 18-НКРЕ
(квартальна)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕ
17.02.2011 N 232
за погодженням
з Держкомстатом
ЗВІТНІСТЬ
ЗВІТ
щодо показників комерційної якості надання послуг
за _________ 20___ року
(квартал)
------------------------------------------------------------------
| Подають | Терміни |
| | подання |
|------------------------------------------------------+---------|
|Ліцензіати, які здійснюють господарську діяльність з |50-й день|
|передачі електричної енергії місцевими (локальними) | після |
|електромережами, - | звітного|
|Національній комісії регулювання електроенергетики | кварталу|
|України | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Найменування ___________________________________________________|
|Місцезнаходження _______________________________________________|
|________________________________________________________________|
|________________________________________________________________|
| (поштовий індекс, область / Автономна Республіка Крим, район, |
| населений пункт, вулиця /провулок, площа тощо, |
| N будинку /корпусу, N квартири /офісу) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ | |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код | Причини звернення | Код |Кількість| Термін |Середній |Кількість | Відсоток |Примітки|
|послуги| |рядка| звернень| виконання |фактичний|звернень, | послуг, | |
| | | | за | послуги | термін |фактичний | наданих з | |
| | | | квартал,|відповідно до|виконання| термін |перевищенням | |
| | | | шт. |законодавства| послуги |виконання |установленого| |
| | | | | | | яких був | терміну | |
| | | | | | | більший, |виконання, % | |
| | | | | | | ніж | | |
| | | | | | |зазначено | | |
| | | | | | |у графі 2,| | |
| | | | | | | шт. | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
| А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1 |Надання доступу до | 010 | | X | | X | X | |
| |електричної мережі | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.1 |видача технічних умов | 015 | | 10 робочих | | | | |
| |(стаття 30*) | | | днів | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.2 |приєднання | 020 | | X | | X | X | |
| |електроустановки | | | | | | | |
| |замовника до електричних| | | | | | | |
| |мереж, у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.2.1 |без потреби припинення | 025 | | X | | X | X | |
| |електропостачання | | | | | | | |
| |інших споживачів | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.2.2 |у разі потреби | 030 | | X | | X | X | |
| |припинення | | | | | | | |
| |електропостачання | | | | | | | |
| |інших споживачів | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.3 |підключення | 035 | | 5 робочих | | | | |
| |електроустановок | | | днів | | | | |
| |споживача після | | | | | | | |
| |відключення | | | | | | | |
| |(пункт 7.12 глави 7**) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.4 |відновлення | 040 | | X | | X | X | |
| |електропостачання | | | | | | | |
| |споживача після усунення| | | | | | | |
| |порушень і оплати | | | | | | | |
| |споживачем | | | | | | | |
| |заборгованості, витрат | | | | | | | |
| |на повторне підключення | | | | | | | |
| |та збитків, завданих | | | | | | | |
| |енергопостачальнику | | | | | | | |
| |(пункт 36 ***), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.4.1 |у містах | 045 | | 3 дні | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S1.4.2 |у сільській місцевості | 050 | | 7 днів | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S2 |Надання на розгляд | 055 | | X | | X | X | |
| |проекту договору про | | | | | | | |
| |постачання електричної | | | | | | | |
| |енергії (пунк 5.3 | | | | | | | |
| |глави 5**), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S2.1 |для споживачів (крім | 060 | | 7 робочих | | | | |
| |населення) із приєднаною| | | днів | | | | |
| |потужністю до 150 кВт | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S2.2 |для споживачів (крім | 065 | | 14 робочих | | | | |
| |населення) із приєднаною| | | днів | | | | |
| |потужністю 150 кВт | | | | | | | |
| |і більше | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3 |Перевірка рахунків за | 070 | | X | | X | X | |
| |спожиту електроенергію | | | | | | | |
| |та розрахункових засобів| | | | | | | |
| |обліку | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.1 |перевірка рахунків за | 075 | | X | | X | X | |
| |спожиту електроенергію | | | | | | | |
| |та розрахункових засобів| | | | | | | |
| |обліку (пункт 6.36 | | | | | | | |
| |глави 6**), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.1.1 |перевірка рахунків на | 080 | | 5 робочих | | | | |
| |оплату електроенергії | | | днів | | | | |
| |для споживачів (крім | | | | | | | |
| |населення) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.1.2 |перевірка розрахункових | 085 | | 20 днів | | | | |
| |засобів обліку | | | | | | | |
| |(крім населення) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.2 |перевірка рахунків на | 090 | | X | | X | X | |
| |оплату електроенергії | | | | | | | |
| |для населення та | | | | | | | |
| |розрахункових засобів | | | | | | | |
| |обліку (пункт 29***), | | | | | | | |
| |у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.2.1 |перевірка рахунків на | 095 | | 5 днів | | | | |
| |оплату електроенергії | | | | | | | |
| |для населення | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S3.2.2 |перевірка розрахункових | 110 | | 20 днів | | | | |
| |засобів обліку для | | | | | | | |
| |населення | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S4 |Вимірювання показників | 115 | | 2 дні | | | | |
| |якості електричної | | | | | | | |
| |енергії при їх | | | | | | | |
| |відхиленні від | | | | | | | |
| |договірних значень та | | | | | | | |
| |оформлення | | | | | | | |
| |двостороннього акта про | | | | | | | |
| |якість електричної | | | | | | | |
| |енергії (пункт 6.47 | | | | | | | |
| |глави 6**) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5 |Оформлення акта- | 120 | | Х | | Х | Х | |
| |претензії щодо порушення| | | | | | | |
| |умов договору | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.1 |прибуття представника | 125 | | Х | | Х | Х | |
| |компанії для складання | | | | | | | |
| |акта-претензії щодо | | | | | | | |
| |порушення умов договору | | | | | | | |
| |(пункт 50***), у т.ч.: | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.1.1 |у містах | 130 | | 3 дні | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.1.2 |у сільській місцевості | 135 | | 7 днів | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S5.2 |усунення недоліків, | 140 | | 10 днів | | | | |
| |зазначених в акті- | | | | | | | |
| |претензії, або надання | | | | | | | |
| |обґрунтованої відмови | | | | | | | |
| |(пункт 51***) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S6 |Письмове звернення | 145 | | місяць | | | | |
| |громадян(ина) | | | | | | | |
| |(стаття 20****) | | | | | | | |
|-------+------------------------+-----+---------+-------------+---------+----------+-------------+--------|
|S7 |Проведення експертизи | 150 | | 20 днів | | | | |
| |приладу обліку | | | | | | | |
| |(пункт 16***) | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________
* Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (
3038-17)
.
** Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442.
*** Правила користування електричною енергією для населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357.
**** Закон України "Про звернення громадян".
Керівник (власник) _______________ _________________________
(П.І.Б.)
М.П.
Виконавець _______________________
(П.І.Б.)
телефон: _________ факс: ________ електронна пошта: _____________
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної
комісії регулювання
електроенергетики України
17.02.2011 N 232
( z0374-11 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2011 р.
за N 375/19113
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності N 18-НКРЕ (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг"
I. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція поширюється на суб'єктів господарювання, які отримали ліцензію на право здійснення господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами.
1.2. Інструкцією визначено порядок заповнення форми звітності N 18-НКРЕ (квартальна) "Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг" (далі - форма звітності N 18- НКРЕ) та терміни подання її до НКРЕ.
1.3. У цій Інструкції терміни вживаються в такому значенні:
дата початку надання послуги - дата початку відліку терміну надання послуги споживачеві з моменту отримання ліцензіатом від споживача всіх необхідних даних (факт отримання та повнота змісту яких установлюються відповідним документом, зареєстрованим як вхідна кореспонденція) та за необхідності оплати послуги відповідно до встановлених норм;
дата завершення надання послуги - дата завершення відліку терміну надання послуги споживачеві, що підтверджується відповідним актом, реєстрацією вихідної інформації або іншим установленим документом;
джерело інформації - паперовий, електронний або магнітний носій інформації, зміст якого використовується для фіксації та отримання інформації у процесі організації моніторингу показників якості надання послуг з передачі та постачання електроенергії;
замовник - фізична або юридична особа, яка бажає приєднати до електричних мереж новозбудовані електроустановки або внаслідок реконструкції чи технічного переоснащення збільшити потужність, змінити точку приєднання або змінити категорію з надійності електрозабезпечення діючих електроустановок;
заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією (
254к/96-ВР)
та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо;
звернення - викладені в письмовій формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;
комерційна якість послуг - якість відносин між ліцензіатом та споживачем, що передбачає дотримання ліцензіатом вимог установлених чинним законодавством, зокрема Правилами користування електричною енергією, затвердженими постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28 (
z0417-96)
, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442, Правилами користування електричною енергією для населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (
1357-99-п)
, та розгляду звернень споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
;
пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, удосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства;
скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Скорочення, що застосовуються в Інструкції:
ПЕМ - підрозділ електричних мереж, що виконує функції передачі та/або постачання електроенергії;
РЕМ - районні електричні мережі;
ПКЕЕ - Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28 (
z0417-96)
, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442;
ПКЕЕН - Правила користування електричною енергією для населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (
1357-99-п)
.
II. Порядок та термін надання інформації
2.1. Форму звітності N 18-НКРЕ подають ліцензіати незалежно від підпорядкування.
2.2. Форма звітності N 18-НКРЕ подається ліцензіатом у цілому по господарській організації та по ПЕМ, РЕМ тощо.
2.3. Звітним періодом є квартал. Звіт складається щоквартально за кожний квартал окремо та подається ліцензіатом до НКРЕ не пізніше ніж через 50 днів після звітного кварталу.
2.4. Звіт направляється ліцензіатом до НКРЕ поштою на паперових носіях та в електронному вигляді (файл формату "xls").
2.5. Форма звітності N 18-НКРЕ підписується керівником господарської організації або його заступником і скріплюється печаткою. У звіті зазначаються прізвище та ініціали особи, яка підписала звіт, прізвище виконавця та номер контактного телефону.
III. Порядок формування загальної інформації, пов'язаної з заповненням форми звітності N 18-НКРЕ
3.1. Кожний підрозділ ліцензіата повинен забезпечити ведення:
переліку джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг згідно з додатком 1 до цієї Інструкції;
реєстру письмових звернень населення згідно з додатком 2 до цієї Інструкції;
реєстру надання послуг згідно з додатком 4 до цієї Інструкції;
інформації щодо актів-претензій згідно з додатком 5 до цієї Інструкції.
3.2. Перелік джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг формується згідно з додатком 1 до цієї Інструкції:
графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код джерела інформації - код, який для зручності присвоює ПЕМ власним джерелам інформації, що використовуються для моніторингу показників якості надання послуг з передачі та постачання електроенергії;
графа 3 - назва джерела інформації - назва журналу, електронної бази даних, інших джерел;
графа 4 - форма ведення джерела інформації - паперова, електронна, магнітна;
графа 5 - стислий перелік інформації, що містить зазначене джерело інформації.
3.3. Реєстр письмових звернень населення формується згідно з додатком 2 до цієї Інструкції.
До реєстру вносяться всі звернення громадян, крім звернень на бланках ліцензіата, що передбачають виконання робіт (надання послуг) і не передбачають надання відповіді.
Графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код джерела інформації відповідно до переліку, затвердженого внутрішнім розпорядчим документом ліцензіата;
графи 3-6 - інформація про споживача: прізвище, ім'я, по батькові, адреса, телефон, інша інформація (адреса електронної пошти тощо);
графи 7-9 - предмет звернення: скарга, пропозиція (зауваження), заява (клопотання);
графа 10 - дата отримання звернення населення. Датою отримання звернення населення є дата реєстрації звернення у відповідному джерелі інформації (журнал обліку, електронна база даних тощо);
графа 11 - дата надання відповіді на звернення населення.
Датою надання відповіді на звернення населення є дата реєстрації листа-відповіді на звернення громадянина у відповідному джерелі інформації (журнал обліку, електронна база даних тощо);
графа 12 - термін надання відповіді (календарні дні) - кількість календарних днів від отримання звернення населення до надання йому відповіді;
графа 13 - примітки.
3.4. Реєстр надання послуг формується згідно з додатком 4 до цієї Інструкції.
До реєстру надання послуг заносяться послуги ліцензіата, наведені в переліку послуг (додаток 3 до цієї Інструкції), за винятком послуги "Письмове звернення громадян(ина)".
Графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код виду послуги відповідно до переліку послуг, наведеного в додатку 3 до цієї Інструкції;
графа 3 - код джерела інформації, відповідно до переліку, затвердженого внутрішнім розпорядчим документом ліцензіата. Відображається код джерела інформації, що містить інформацію про дату початку надання послуги;
графи 4-7 - інформація про споживача: прізвище, ім'я, по батькові (найменування), місце проведення державної реєстрації (місцезнаходження) споживача, інша інформація (телефон, адреса електронної пошти тощо);
графа 8 - дата початку надання послуги:
з видачі технічних умов - з дня реєстрації відповідної заяви;
з приєднання електроустановки замовника до електричних мереж - дата виконання замовником відповідних вимог, необхідних для підключення його електроустановки до електричних мереж ліцензіата (виконання вимог технічних умов на приєднання електроустановок замовника до електромереж відповідного ліцензіата в точці приєднання в повному обсязі і в передбачені терміни; забезпечення розроблення проектної документації згідно з вимогами технічних умов; узгодження з ліцензіатом проектної документації; оплата вартості наданих ліцензіатом послуг з приєднання до електричних мереж у точці приєднання; до підключення електроустановки до електричної мережі ліцензіата укладення договору про постачання електричної енергії, а за необхідності інші договори, передбачені ПКЕЕ (
z0417-96)
) ;
з підключення електроустановок споживача після припинення (повного або часткового) постачання йому електричної енергії згідно з пунктом 7.5 глави 7 ПКЕЕ (
z0417-96)
- зафіксована у відповідних джерелах інформації дата надання споживачем до ПЕМ документів, що підтверджують усунення ним порушень, визначених пунктом 7.5 глави 7 ПКЕЕ;
з відновлення електропостачання споживача, відключеного відповідно до пункту 35 ПКЕЕН (
1357-99-п)
, - зафіксована у відповідних джерелах інформації дата надання споживачем документів, що підтверджують усунення ним порушень, визначених пунктом 35 ПКЕЕН;
з підготовки проекту договору про постачання електричної енергії - дата надання замовником повного пакета документів, передбачених пунктом 5.4 глави 5 ПКЕЕ (
z0417-96)
;
з перевірки рахунків за спожиту електроенергію - зафіксована у джерелах інформації дата отримання від споживача заяви про перевірку рахунків;
з перевірки розрахункових засобів обліку - зафіксована в джерелах інформації дата надання споживачем підтверджуючого документа про сплату вартості послуг з перевірки розрахункових засобів обліку;
з проведення спільно із споживачем аналізу якості електричної енергії та оформлення двостороннього акта порушень для споживачів (крім населення) - зафіксована в джерелах інформації дата реєстрації повідомлення від споживача про відхилення показників якості електричної енергії від договірних значень;
щодо прибуття представника компанії для складання акта-претензії - дата реєстрації звернення споживача щодо виклику представника компанії для складення акта-претензії;
щодо усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови - зафіксована в джерелах інформації дата отримання ліцензіатом оформленого акта-претензії;
з проведення експертизи приладу обліку - зафіксована в джерелах інформації дата отримання від споживача заяви та оплати вартості робіт з проведення перевірки приладу обліку;
графи 9, 10 - затримка надання послуги з вини споживача або третіх осіб (календарних днів/робочих днів);
графа 11 - дата завершення надання послуги:
з видачі технічних умов - дата реєстрації готових до видачі замовнику технічних умов, зафіксована в джерелах інформації. Після прийому необхідного пакета документів від замовника для підготовки технічних умов ліцензіат зобов'язаний повідомити замовника про реєстраційний (вхідний) номер, дату реєстрації, телефонний номер для довідок, терміни отримання рахунка-фактури для оплати послуг та договору про приєднання з технічними умовами як невід'ємної частини договору. У випадку нездійснення належної оплати у відведені строки і ненадання підтверджуючих документів продовження терміну надання зазначеної послуги вважається затримкою надання послуги з вини споживача і відображається відповідним чином у реєстрі надання послуг;
з приєднання електроустановки замовника до електричних мереж - дата здійснення приєднання електроустановки замовника до електричних мереж, зафіксована в джерелах інформації на підставі відповідної відмітки в розпорядженні (наряді або іншому документі на виконання робіт) на виконання приєднання;
з підключення електроустановок споживача після припинення (повного або часткового) постачання йому електричної енергії згідно з пунктом 7.5 глави 7 ПКЕЕ (
z0417-96)
, - дата здійснення підключення електроустановок споживача до мережі, зафіксована в джерелах інформації на підставі відповідної відмітки в розпорядженні (наряді або іншому документі на виконання робіт) на виконання підключення;
з відновлення електропостачання споживача, відключеного відповідно до пункту 35 ПКЕЕН (
1357-99-п)
, - дата здійснення підключення споживача до мережі, зафіксована в джерелах інформації на підставі відповідної відмітки в розпорядженні (наряді або іншому документі на виконання робіт) на виконання підключення;
з підготовки проекту договору про постачання електричної енергії - дата надання заявникові проекту договору про постачання електричної енергії, зафіксована у відповідних джерелах інформації. У випадку неявки споживача для отримання проекту договору у визначений термін датою завершення надання послуги є дата реєстрації відповідного письмового повідомлення або телефонограми, що зафіксовані в джерелах інформації;
з перевірки рахунків за спожиту електроенергію - дата здійснення перевірки рахунків споживача, зафіксована в джерелах інформації на підставі відповідної відмітки в документі на виконання перевірки рахунків;
з перевірки розрахункових засобів обліку - дата виконання ліцензіатом перевірки розрахункових засобів обліку, зафіксована шляхом складання відповідного акта і відображена в джерелах інформації;
з проведення спільно зі споживачем аналізу якості електричної енергії та оформлення двостороннього акта для споживачів (крім населення) - зафіксована в джерелах інформації дата складання або отримання двостороннього акта про якість електроенергії;
щодо прибуття представника компанії для складання акта-претензії - зафіксована в джерелах інформації дата отримання акта-претензії;
щодо усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови - зафіксована в джерелах інформації дата складення документа, що підтверджує реалізацію ліцензіатом відповідних заходів з приведення показників якості електричної енергії у відповідність до визначених державним стандартом, або дата платіжного доручення, відповідно до якого споживачеві було сплачено грошову компенсацію;
з проведення експертизи приладу обліку - дата виконання ліцензіатом перевірки приладу обліку, зафіксована шляхом складання відповідного акта і відображена в джерелах інформації;
графи 12, 13 - тривалість надання послуги (кількість календарних/робочих днів з початку надання послуги до завершення надання послуги за вирахуванням затримки надання послуги з вини споживача чи третіх осіб);
графа 14 - примітки (інформація щодо причини затримки в наданні послуг тощо).
3.5. Якщо початок надання послуги відбувся в одному місяці, а кінець - у наступному або дата отримання звернення в одному місяці, а відповідь - у наступному місяці, необхідно:
у місяці, коли надійшла заявка на послугу, зареєструвати дату початку надання послуги (графа 8 додатка 4 до цієї Інструкції) та дату завершення надання послуги (графа 11 додатка 4 до цієї Інструкції) або, коли отримано звернення, зареєструвати дату отримання звернення (графа 10 додатка 2 до цієї Інструкції) та дату надання відповіді на звернення (графа 11 додатка 2 до цієї Інструкції).
При цьому в місяці завершення надання цієї послуги або надання відповіді на звернення її реєструвати не потрібно.
При наданні послуги або відповіді на звернення пізніше наступного місяця необхідно:
у місяці, коли надійшла заявка на послугу, зареєструвати дату початку надання цієї послуги (графа 8 додатка 4 до цієї Інструкції) або, коли отримано звернення, зареєструвати дату отримання звернення (графа 10 додатка 2 до цієї Інструкції);
у місяці завершення надання цієї послуги зареєструвати дату початку надання цієї послуги (графа 8 додатка 4 до цієї Інструкції) та дату завершення надання послуги (графа 11 додатка 4 до цієї Інструкції) або надання відповіді на звернення зареєструвати дату отримання звернення (графа 10 додатка 2 до цієї Інструкції) та дату надання відповіді на звернення (графа 11 додатка 2 до цієї Інструкції).
3.6. Інформація щодо актів-претензій формується згідно з додатком 5 до цієї Інструкції:
графа 1 - N з/п - порядковий номер;
графа 2 - код джерела інформації відповідно до переліку. Відображається код джерела інформації, що містить інформацію про зазначені в таблиці показники;
графа 3 - назва показника, зокрема:
рядок 1 - кількість актів-претензій, складених відповідно до норм ПКЕЕН (
1357-99-п)
, - кількість актів-претензій відповідно до інформації, унесеної до реєстрів надання послуг (додаток 4 до цієї Інструкції);
рядок 1.1 - у тому числі задоволених на користь споживача - кількість актів-претензій, згідно з якими було вжито відповідних заходів з приведення показників якості електричної енергії у відповідність до визначених державним стандартом або було сплачено ліцензіатом грошову компенсацію;
рядок 2 - загальна сума коштів, перерахованих споживачам згідно з актами-претензіями;
рядок 3 - кількість актів про якість електричної енергії, складених відповідно до норм ПКЕЕ (
z0417-96)
, - кількість актів про якість електричної енергії відповідно до інформації, унесеної до реєстрів надання послуг (додаток 4 до цієї Інструкції);
рядок 3.1 - у тому числі задоволених на користь споживача - кількість актів про якість електричної енергії, згідно з якими було вжито відповідних заходів з приведення показників якості електричної енергії у відповідність до визначених державним стандартом або було сплачено ліцензіатом грошову компенсацію;
рядок 4 - загальна сума коштів, перерахованих споживачам згідно з актами про якість електричної енергії;
графа 4 - одиниця виміру показника;
графа 5 - значення показника.
IV. Пояснення щодо заповнення форми звітності N 18-НКРЕ
4.1. Інформація для заповнення форми звітності N 18-НКРЕ формується на підставі даних додатків 1- 4 до цієї Інструкції підрозділів ліцензіата.
4.2. Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг містить таку інформацію:
графа А - код послуги відповідно до переліку, наведеного в додатку 3 до цієї Інструкції;
графа Б - причина звернення відповідно до переліку, наведеного в додатку 3 до цієї Інструкції;
графа В - код рядка;
графа 1 - загальна кількість звернень щодо надання послуги кожного виду відповідно до кодів та назв із переліку послуг, наведених у додатку 3 до цієї Інструкції. Зазначена кількість запитів щодо надання послуг визначається на підставі інформації, що містять реєстри надання послуг (додаток 4 до цієї Інструкції). Інформація щодо кількості звернень населення для заповнення останнього рядка форми звітності N 18-НКРЕ береться із реєстру письмових звернень населення (додаток 2 до цієї Інструкції);
графа 2 - термін виконання послуги згідно з вимогами чинного законодавства;
графа 3 - середній фактичний термін виконання послуги. Визначається як відношення сумарної тривалості надання послуги за окремим кодом до загальної кількості запитів на надання цієї послуги. Стосовно звернень середній термін визначається як відношення сумарного терміну надання відповіді (сума у графі 12 додатка 2 до цієї Інструкції) до загальної кількості письмових звернень відповідно до додатка 2 до цієї Інструкції;
графа 4 - кількість звернень, наданих із порушенням термінів, по кожному виду, відповідно до кодів та назв із переліку, наведених у додатку 3, щодо яких не було дотримано термінів їх надання згідно з нормативними документами, зазначеними у графі 4 форми звітності N 18-НКРЕ. Кількість визначається на підставі інформації, що містять реєстри надання послуг (додаток 4 до цієї Інструкції). У випадку зі зверненнями населення кількість випадків, коли термін надання відповіді на звернення відповідно до Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, було перевищено. Кількість визначається на підставі інформації, що містять реєстри письмових звернень населення (додаток 2 до цієї Інструкції);
графа 5 - відсоток послуг, наданих з перевищенням установленого терміну виконання. Визначається як відношення графи 4 до графи 1 форми звітності N 18-НКРЕ, помножене на 100%;
графа 6 - примітки.
V. Порядок виправлення звітних даних
5.1. Якщо у звітах виявлена недостовірність звітних даних, то їх виправлення робиться у звітах за той період (квартал), у якому були допущені помилки.
5.2. Усі розбіжності та виправлення мають бути відображені в поясненнях до звіту.
5.3. У разі внесення змін до звіту після відправлення слід терміново повідомити про це НКРЕ та надати виправлений звіт.
Начальник управління
цінової політики
в електроенергетиці
|
О.Осадча
|
Додаток 1
до Інструкції
щодо заповнення форми
звітності N 18-НКРЕ
(квартальна) "Звіт
щодо показників комерційної
якості надання послуг"
ПЕРЕЛІК
джерел інформації щодо комерційної якості надання послуг
________________________________________________________ 20__ рік
(прізвище, ім'я, по батькові (найменування) ліцензіата
та найменування підрозділу електричних мереж, що виконує
функції передачі та/або постачання електроенергії)
------------------------------------------------------------------
| N |Код джерела|Назва джерела|Форма ведення джерела | Стислий |
|з/п|інформації | інформації |інформації (паперовий | перелік |
| | | | журнал, таблиці |інформації,|
| | | | Microsoft Excel, |яку містить|
| | | |електронна база даних | джерело |
| | | | тощо) | |
|---+-----------+-------------+----------------------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
------------------------------------------------------------------
Додаток 2
до Інструкції
щодо заповнення форми
звітності N 18-НКРЕ
(квартальна) "Звіт
щодо показників комерційної
якості надання послуг"
РЕЄСТР
письмових звернень населення
___________________________________________ за ________ 20__ року
(прізвище, ім'я, по батькові (найменування) (місяць)
ліцензіата та найменування підрозділу
електричних мереж, що виконує функції
передачі та/або постачання електроенергії)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N з/п | Код | Інформація про споживача | Предмет звернення | Дата | Дата | Термін |Примітки|
| | джерела |-----------------------------+--------------------------------|отримання| надання | надання | |
| |інформації|прізвище,|адреса|телефон|інше|скарга| пропозиція | заява |звернення|відповіді|відповіді,| |
| | |ім'я, по | | | | |(зауваження)|(клопотання)|споживача| на | днів | |
| | |батькові | | | | | | | |звернення| | |
|--------+----------+---------+------+-------+----+------+------------+------------+---------+---------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|--------+----------+---------+------+-------+----+------+------------+------------+---------+---------+----------+--------|
|Усього | Х | Х | Х | Х | Х | | | | Х | Х | | Х |
|звернень| | | | | | | | | | | | |
|--------+----------+---------+------+-------+----+------+------------+------------+---------+---------+----------+--------|
| | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Інструкції
щодо заповнення форми
звітності N 18-НКРЕ
(квартальна) "Звіт
щодо показників комерційної
якості надання послуг"
ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
------------------------------------------------------------------
| Код | Назва послуги |
|послуги| |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1 |Надання доступу до електричної мережі |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.1 |видача технічних умов (стаття 30*) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.2 |приєднання електроустановки замовника до електричних |
| |мереж, у т.ч.: |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.2.1 |без потреби припинення електропостачання інших |
| |споживачів |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.2.2 |у разі потреби припинення електропостачання інших |
| |споживачів |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.3 |підключення електроустановок споживача після відключення|
| |(пункт 7.12 глави 7**) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.4 |відновлення електропостачання споживача після усунення |
| |порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на |
| |повторне підключення та збитків, завданих |
| |енергопостачальнику (пункт 36 ***), у т.ч.: |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.4.1 |у містах |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S1.4.2 |у сільській місцевості |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S2 |Надання на розгляд проекту договору про постачання |
| |електричної енергії (пунк 5.3 глави 5**), у т.ч.: |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S2.1 |для споживачів (крім населення) із приєднаною |
| |потужністю до 150 кВт |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S2.2 |для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю|
| |150 кВт і більше |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3 |Перевірка рахунків за спожиту електроенергію та |
| |розрахункових засобів обліку |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3.1 |перевірка рахунків за спожиту електроенергію та |
| |розрахункових засобів обліку (пункт 6.36 глави 6**), |
| |у т.ч.: |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3.1.1 |перевірка рахунків на оплату електроенергії для |
| |споживачів (крім населення) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3.1.2 |перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3.2 |перевірка рахунків на оплату електроенергії для |
| |населення та розрахункових засобів обліку (пункт 29***),|
| |у т.ч.: |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3.2.1 |перевірка рахунків на оплату електроенергії для |
| |населення |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S3.2.2 |перевірка розрахункових засобів обліку для населення |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S4 |Вимірювання показників якості електричної енергії при їх|
| |відхиленні від договірних значень та оформлення |
| |двостороннього акта про якість електричної енергії |
| |(пункт 6.47 глави 6**) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S5 |Оформлення акта-претензій щодо порушення умов договору |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S5.1 |прибуття представника компанії для складання |
| |акта-претензії щодо порушення умов договору |
| |(пункт 50***), у т.ч.: |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S5.1.1 |у містах |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S5.1.2 |у сільській місцевості |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S5.2 |усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або |
| |надання обґрунтованої відмови (пункт 51***) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S6 |Письмове звернення громадян(ина) (стаття 20****) |
|-------+--------------------------------------------------------|
|S7 |Проведення експертизи приладу обліку (пункт 16***) |
------------------------------------------------------------------
_______________
* Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (
3038-17)
.
** Правила користування електричною енергією, затверджені постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28 (
z0417-96)
, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 02.08.96 за N 417/1442.
*** Правила користування електричною енергією для населення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (
1357-99-п)
.
**** Закон України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
Додаток 4
до Інструкції
щодо заповнення форми
звітності N 18-НКРЕ
(квартальна) "Звіт
щодо показників комерційної
якості надання послуг"
РЕЄСТР
надання послуг
___________________________________________ за ________ 20__ року
(прізвище, ім'я, по батькові (найменування) (місяць)
ліцензіата та найменування підрозділу
електричних мереж, що виконує функції
передачі та/або постачання електроенергії)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Код послуги| Код | Інформація про споживача | Дата |Затримка надання | Дата | Тривалість |Примітки|
|з/п|(додаток 3)| джерела | |початку| послуги з вини |завершення| надання послуги | |
| | |інформації| |надання| споживача та | надання | (з вирахуванням | |
| | | | |послуги| третіх осіб | послуги | часу затримки) | |
| | | |-----------------------------| |-----------------| |-----------------| |
| | | |прізвище,|адреса|телефон|інше| |календарні|робочі| |календарні|робочі| |
| | | |ім'я, по | | | | | дні | дні | | дні | дні | |
| | | |батькові | | | | | | | | | | |
| | | | або | | | | | | | | | | |
| | | |юридична | | | | | | | | | | |
| | | | назва | | | | | | | | | | |
| | | |споживача| | | | | | | | | | |
|---+-----------+----------+---------+------+-------+----+-------+----------+------+----------+----------+------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 5
до Інструкції
щодо заповнення форми
звітності N 18-НКРЕ
(квартальна) "Звіт
щодо показників комерційної
якості надання послуг"
ІНФОРМАЦІЯ
щодо актів-претензій
___________________________________________ за ________ 20__ року
(прізвище, ім'я, по батькові (найменування) (місяць)
ліцензіата)
------------------------------------------------------------------
| N |Код джерела| Показник |Одиниця|Значення|
|з/п| інформації| |виміру | |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
| 1 | |Кількість актів-претензій, | шт. | |
| | |складених відповідно до норм | | |
| | |ПКЕЕН | | |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
|1.1| |у тому числі задоволених на | шт. | |
| | |користь споживача | | |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
| 2 | |Загальна сума коштів, |тис.грн| |
| | |перерахованих споживачам | | |
| | |згідно з актами-претензіями | | |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
| 3 | |Кількість актів про якість | шт. | |
| | |електричної енергії, складених | | |
| | |відповідно до норм ПКЕЕ | | |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
|3.1| |у тому числі задоволених на | шт. | |
| | |користь споживача | | |
|---+-----------+-------------------------------+-------+--------|
| 4 | |Загальна сума коштів, |тис.грн| |
| | |перерахованих споживачам згідно| | |
| | |з актами про якість електричної| | |
| | |енергії | | |
------------------------------------------------------------------