21.09.2012 № 573/1019
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 2012 р.
за № 1734/22046
Виконуючий обов’язки
Міністра інфраструктури
України
|
К. Єфименко
|
Виконуючий обов’язки
Міністра фінансів України
|
А. Мярковський
|
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного агенства
автомобільних доріг України
|
В.Ф. Демішкан
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України,
Міністерства фінансів України
21.09.2012 № 573/1019
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 2012 р.
за № 1734/22046
Директор Департаменту
стратегічного розвитку
автомобільних доріг
Міністерства інфраструктури
України
|
Д.О. Котлубей
|
Директор Департаменту
фінансів виробничої сфери
та майнових відносин
Міністерства фінансів України
|
С.І. Мельниченко
|
Додаток 1
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорія дороги
|
Середньорічна добова інтенсивність руху, транспортних одиниць на добу*
|
І
|
15 000
|
II
|
7000
|
III
|
1500
|
IV
|
575
|
V
|
75
|
Додаток 2
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Регіон, область
|
Куе
|
Автономна Республіка Крим, Київська, м. Севастополь
|
1,30
|
Закарпатська
|
1,20
|
Івано-Франківська, Львівська, Чернівецька
|
1,15
|
Усі інші області
|
1,00
|
Додаток 3
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Дороги
|
Довжина, км
|
Середньозважена категорійність
|
Середня повна вага автомобіля у складі транспортних потоків, тонн
|
Річна транспортна робота, млн брутто-тонн
|
Розподіл коштів у відсотках
|
Державного значення
|
21128,9
|
2,323997
|
7
|
281691
|
73
|
Місцевого значення
|
148367,3
|
3,92405
|
3
|
104829
|
27
|
Регіон, область
|
Довжина, км
|
Середньозважена категорійність
|
Nср мз
|
Річна транспортна робота, млн брутто-тонн
|
Розподіл коштів у відсотках
|
Автономна Республіка Крим
|
5080,3
|
4,0068
|
572
|
4134
|
3,75
|
Вінницька
|
8735,6
|
4,0068
|
572
|
5467
|
4,95
|
Волинська
|
5446,4
|
3,9102
|
658
|
3925
|
3,56
|
Дніпропетровська
|
8208,1
|
3,8633
|
701
|
6304
|
5,71
|
Донецька
|
7421,6
|
3,7168
|
837
|
6802
|
6,16
|
Житомирська
|
7456,3
|
4,1143
|
518
|
4228
|
3,83
|
Закарпатська
|
2711,8
|
4,4258
|
362
|
1290
|
1,17
|
Запорізька
|
6273,7
|
3,7000
|
853
|
5856
|
5,31
|
Івано-Франківська
|
3354,5
|
4,2895
|
430
|
1817
|
1,65
|
Київська
|
7085
|
3,5193
|
1020
|
8702
|
7,88
|
Кіровоградська
|
5529,9
|
4,0034
|
573
|
3472
|
3,15
|
Луганська
|
5029,2
|
3,8529
|
711
|
3916
|
3,55
|
Львівська
|
7334,5
|
3,8523
|
712
|
6573
|
5,96
|
Миколаївська
|
4181
|
3,9668
|
606
|
2773
|
2,51
|
Одеська
|
7523,2
|
3,9033
|
664
|
5473
|
4,96
|
Полтавська
|
7984,6
|
3,9160
|
653
|
5706
|
5,17
|
Рівненська
|
4520,4
|
4,0472
|
551
|
2729
|
2,47
|
Сумська
|
6293
|
3,9363
|
634
|
4368
|
3,96
|
Тернопільська
|
4316,6
|
4,1046
|
523
|
2471
|
2,24
|
Харківська
|
8830,4
|
3,8852
|
681
|
6587
|
5,97
|
Херсонська
|
4301
|
3,8142
|
747
|
3518
|
3,19
|
Хмельницька
|
6326,1
|
3,8658
|
699
|
4843
|
4,39
|
Черкаська
|
5194,3
|
3,8937
|
673
|
3830
|
3,47
|
Чернівецька
|
2471,8
|
4,4459
|
352
|
1096
|
0,99
|
Чернігівська
|
6530,6
|
3,9847
|
589
|
4213
|
3,82
|
Севастополь
|
227,4
|
3,7731
|
785
|
254
|
0,23
|
РАЗОМ
|
148367,3
|
3,92405
|
|
110347
|
100
|
Додаток 4
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Бюджетні програми і напрями
|
Порядок вибору пріоритетних ділянок для фінансування
|
Основний критерій
|
Вихідні дані для розрахунку
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Поточний дрібний (аварійний) ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення
|
Уся мережа автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення
|
Забезпечення мінімально допустимого рівня експлуатаційного утримання
|
Затверджені нормативи фінансових витрат
|
Поточний середній ремонт, у тому числі з влаштуванням тонкошарових покриттів
|
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг, визначені рішеннями та дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України.
2. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності
|
min коефіцієнт зчеплення; min показник
рівності;
max інтенсивність руху
|
1. Дані системи управління станом покриття.
2. Інформація щодо транспортно-експлуатаційних показників
|
Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення
|
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг і мостових переходів з точки зору економічного та соціального розвитку України.
2. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності.
3. Перехідні об’єкти з високим ступенем готовності (понад 70 %).
4. Об’єкти, на які вже розроблена та затверджена в установленому порядку проектно-кошторисна документація
|
max значення інтегральних коефіцієнтів ефективності (Qк і QР)
|
Qк = запас міцності дорожнього одягу ґ економічна ефективність капіталовкладень
|
Реконструкція автомобільних доріг загального користування державного значення
|
Qр = рівень завантаженості дороги ґ економічна ефективність капіталовкладень
|
||
Будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення
|
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг, визначені рішеннями і дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України.
2. Будівництво ділянок автомобільних доріг загального користування, включених у перелік міжнародних автомобільних доріг відповідно до міжнародних угод України.
3. Об’єкти, на які вже розроблена та затверджена в установленому порядку проектно-кошторисна документація.
4. Закінчення будівництва об'єктів незавершеного будівництва високого ступеня готовності.
5. Будівництво обходів великих міст
|
max показник соціально-економічної ефективності
|
|
Додаток 5
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Бюджетні програми і напрямки
|
Порядок вибору пріоритетних ділянок для фінансування
|
Основний критерій
|
Вихідні дані для розрахунку
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Поточний дрібний (аварійний) ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення
|
Уся мережа автомобільних доріг загального користування місцевого значення
|
Забезпечення мінімально допустимого рівня експлуатаційного утримання
|
Затверджені нормативи фінансових витрат
|
Поточний середній ремонт
|
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг, визначені рішеннями та дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України.
2. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності
|
Індекс експлуатаційного стану 5 менше або дорівнює J менше або дорівнює 7
|
Протяжність доріг, визначена за індексами експлуатаційного стану
|
Капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення
|
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг і мостових переходів з точки зору економічного та соціального розвитку України.
2. Реалізація програми забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності
|
Індекс експлуатаційного стану 4 і менше
|
Протяжність доріг, визначена за індексами експлуатаційного стану
|
Реконструкція автомобільних доріг загального користування місцевого значення
|
1. Найважливіші ділянки автомобільних доріг і мостових переходів з точки зору економічного та соціального розвитку України.
2. Реалізація програми забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності.
3. Перехідні об’єкти з високим ступенем готовності (понад 70 %).
4. Об’єкти, на які вже розроблена та затверджена в установленому законодавством порядку проектно-кошторисна документація
|
max значення інтегрального коефіцієнта ефективності (QР)
|
Qр = рівень завантаженості дороги x економічна ефективність капіталовкладень
|
Будівництво автомобільних доріг загального користування місцевого значення
|
1. Реалізація заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху і ліквідації місць високої аварійності.
2. Будівництво під’їздів до сільських населених пунктів
|
max показник соціально-економічної ефективності
|
|
Додаток 6
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорії автомобільних доріг державного
значення
|
||||
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
1,80
|
1,00
|
0,89
|
0,61
|
0,39
|
Додаток 7
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорії автомобільних доріг місцевого
значення
|
||||
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
1,71
|
1,00
|
0,85
|
0,64
|
0,40
|
Додаток 8
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Додаток 9
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Регіон, область
|
Кг
|
Автономна Республіка Крим
|
1,15
|
Івано-Франківська
|
1,13
|
Закарпатська
|
1,11
|
Львівська, Чернівецька
|
1,04
|
Усі інші області
|
1,00
|
Додаток 10
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва,
реконструкції, ремонту та утримання
автомобільних доріг
Фактична середньорічна добова інтенсивність руху, авт./добу (а)
|
Сінт
|
15000 - 20000
|
2,3
|
20001 - 30000
|
3,5
|
30001 і більше
|
3,9
|
Додаток 11
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорія автомобільної дороги
|
Інтенсивність руху, авт./добу
|
Тип дорожнього одягу
|
Матеріал покриття
|
Строк експлуатації дорожнього покриття для дорожньо-кліматичних зон, у роках
|
||
У-І
|
У-ІІ
|
У-ІІІ
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
І
|
понад 10000
|
капітальний
|
цементобетон
|
6
|
7
|
8
|
І
|
понад 10000
|
капітальний
|
асфальтобетон
|
3
|
4
|
4
|
ІІ
|
3000-10000
|
капітальний
|
цементобетон
|
8
|
9
|
10
|
ІІ
|
3000-10000
|
капітальний
|
асфальтобетон
|
4
|
5
|
5
|
ІІІ
|
1500-3000
|
полегшений
|
чорнощебеневе (просочування)
|
4
|
5
|
5
|
ІІІ-IV
|
1000-3000
|
полегшений
|
асфальтобетон (коефіцієнт міцності 0,9)
|
5
|
6
|
6
|
IV
|
500-1500
|
полегшений
|
чорнощебеневе (просочування)
|
4
|
5
|
5
|
IV
|
500-1500
|
полегшений
|
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
|
3
|
3
|
4
|
IV
|
500-1500
|
полегшений
|
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
|
4
|
4
|
4
|
IV-V
|
150-500
|
перехідний
|
щебеневе
|
2
|
2
|
3
|
IV-V
|
150-500
|
перехідний
|
бруківка
|
5
|
6
|
7
|
IV-V
|
до 150
|
перехідний
|
цементоґрунтове: маломіцні кам’яні матеріали,
укріплені в’яжучими матеріалами
|
3
|
3
|
3
|
V
|
менше ніж 150
|
перехідний
|
маломіцні кам’яні матеріали, укріплені в’яжучими
матеріалами, фракційні кам’яні матеріали
|
3
|
3
|
3
|
Додаток 12
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорія
|
Загальна протяжність, км
|
Середньозважений нормативний міжремонтний строк, років
|
Протяжність ділянок ремонту, км
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Дороги державного значення
|
|||
І
|
2556,9
|
5
|
511
|
ІІ
|
10315
|
4
|
2579
|
ІІІ
|
7006,9
|
4
|
1752
|
IV
|
1241,9
|
4
|
310
|
V
|
8,2
|
3
|
3
|
Усього дороги державного значення
|
21128,9
|
|
5155
|
Дороги місцевого значення
|
|||
І
|
81
|
5
|
16
|
ІІ
|
2697,1
|
5
|
539
|
ІІІ
|
22037,9
|
4
|
5509
|
IV
|
104707,3
|
4
|
26177
|
V
|
15191,4
|
4
|
3798
|
Усього дороги місцевого значення
|
144714,7
|
|
36039
|
Усього дороги загального користування
|
165843,6
|
|
41194
|
Додаток 13
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Індекс (J), бали
|
Оцінка стану дороги
|
1
|
2
|
10
|
Проїзна частина рівна, без руйнувань і деформацій. Поверхня проїзної частини шорстка, узбіччя укріплені. Інженерне устаткування дороги відповідає нормативним вимогам
|
9
|
Проїзна частина рівна, поперечний профіль не спотворений. На покритті окремі тріщини. Поверхня шорстка, узбіччя укріплені. Рівень інженерного устаткування на 90 % відповідає нормативним вимогам
|
8
|
Проїзна частина рівна, шорстка, поперечний профіль не спотворений. На покритті тріщини, руйнування були усунені при ямковому ремонті. Узбіччя укріплені. Рівень інженерного устаткування на 75 % відповідає нормативним вимогам
|
7
|
Рівність проїзної частини задовільна. Поперечний профіль не спотворений. Поверхня покриття зношена. На покритті тріщини і окремі деформації. Інженерне устаткування на 60 % відповідає нормативним вимогам. Стан штучних споруд задовільний
|
6
|
Поперечний профіль проїзної частини практично не спотворений. Колійність до 15 мм. Покриття зношено, шорсткість низька. Відносна площа руйнувань до 1 %. Штучні споруди мають окремі дефекти, інженерне устаткування на 50 % відповідає нормативним вимогам
|
5
|
Поперечний профіль проїзної частини в окремих місцях спотворений. Наявні окремі просадки. Відносна площа вибоїн і інших руйнувань на проїзній частині до 2 %. Інженерне устаткування на 35 % відповідає нормативним вимогам
|
4
|
Поперечний профіль проїзної частини в багатьох місцях спотворений. Покриття нерівне. Часті просадки. Відносна площа вибоїн 3 %. Мости і інші штучні споруди сильно зношені
|
3
|
Поперечний профіль проїзної частини на значній протяжності спотворений. Часті просадки. Відносна площа вибоїн до 4 %. Інженерне устаткування і штучні споруди в незадовільному стані
|
2
|
Поперечний профіль спотворений на великій протяжності ділянки. Просадки. Вибоїни на проїзній частині. Колійність. Інженерне устаткування встановлено тільки в найнебезпечніших місцях. Узбіччя не укріплені. Швидкість руху автомобілів значно нижче дозволеної
|
1
|
Поперечний профіль проїзної частини спотворений. Деформації і вибоїни на проїзній частині. Узбіччя не укріплені. Просадки і колійність на проїзній частині. Мости в аварійному стані. Порушення стійкості земляного полотна. Стан дороги створює небезпеку для руху. Інженерне устаткування практично відсутнє
|
Значення індексу J експлуатаційного стану дороги
|
Необхідність ремонту
|
8 і більше
|
Ремонт не потрібен
|
5 менше або дорівнює J менше або дорівнює 7
|
Необхідний поточний середній ремонт
|
4 і менше
|
Необхідний капітальний ремонт
|
Додаток 14
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорія автомобільної дороги
|
Інтенсивність руху, авт./добу
|
Тип дорожнього одягу
|
Матеріал покриття
|
Строк експлуатації дорожнього одягу, років
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
І
|
понад 10000
|
капітальний
|
цементобетон
|
18
|
І
|
понад 10000
|
капітальний
|
асфальтобетон
|
11
|
ІІ
|
3000-10000
|
капітальний
|
цементобетон
|
21
|
ІІ
|
3000-10000
|
капітальний
|
асфальтобетон
|
12
|
ІІІ
|
1500-3000
|
полегшений
|
чорнощебеневе (просочування)
|
10
|
ІІІ-IV
|
1000-3000
|
полегшений
|
асфальтобетон (коефіцієнт міцності 0,9)
|
13
|
IV
|
500-1500
|
полегшений
|
чорнощебеневе (просочування)
|
10
|
IV
|
500-1500
|
полегшений
|
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
|
9
|
IV
|
150-500
|
полегшений
|
чорнощебеневе (змішування на дорозі)
|
10
|
IV
|
150-500
|
перехідний
|
щебеневе
|
5
|
IV
|
150-500
|
перехідний
|
бруківка
|
15
|
IV-V
|
до 150
|
перехідний
|
цементоґрунтове: маломіцні кам’яні матеріали, укріплені в’яжучими матеріалами
|
6
|
V
|
менше ніж 150
|
перехідний
|
маломіцні кам’яні матеріали, укріплені в’яжучими матеріалами, фракційовані кам’яні матеріали
|
5
|
Додаток 15
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорія
|
Загальна протяжність, км
|
Середньозважений нормативний міжремонтний строк, років
|
Протяжність ділянок ремонту, км
|
Дороги державного значення
|
|||
І
|
2556,9
|
15
|
170
|
ІІ
|
10315
|
13
|
793
|
ІІІ
|
7006,9
|
12
|
584
|
IV
|
1241,9
|
10
|
124
|
V
|
8,2
|
10
|
0,8
|
Усього дороги державного значення
|
21128,9
|
|
1671,8
|
Дороги місцевого значення
|
|||
І
|
81
|
16
|
5,1
|
ІІ
|
2697,1
|
12
|
225
|
ІІІ
|
22037,9
|
12
|
2003
|
IV
|
104707,3
|
11
|
9519
|
V
|
15191,4
|
9
|
1688
|
Усього дороги місцевого значення
|
144714,7
|
|
13440,1
|
Усього дороги загального користування
|
165843,6
|
|
15111,9
|
Додаток 16
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Вид дороги
|
Максимальна пропускна здатність Рmax, авт./год
|
Односмугова дорога, що має роз’їзди
|
800 в обидва напрямки
|
Двосмугова дорога
|
2000 в обидва напрямки
|
Трисмугова дорога
|
4000 в обидва напрямки
|
Дороги, що мають 4 смуги руху
|
2000 по одній смузі
|
Дороги, що мають 6 смуг руху
|
2200 по одній смузі
|
Дороги, що мають 8 смуг руху
|
2300 по одній смузі
|
Додаток 17
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Характеристика доріг та їх перегонів
|
Допустиме значення Zдоп, не вище
|
Під’їзди до аеропортів, залізничних станцій, морських та річкових причалів (дороги категорій Іа, Іб, ІІ)
|
0,5
|
Позаміські автомагістралі категорії Іа
|
0,6
|
Магістралі, обхідні та кільцеві дороги великих міст (дороги категорій Іб, ІІ, ІІІ)
|
0,65
|
Автомобільні дороги ІІ та ІІІ категорій
|
0,7
|
Додаток 18
до Методики визначення обсягу
фінансування будівництва, реконструкції,
ремонту та утримання автомобільних
доріг
Категорія дороги
|
Допустиме значення Км.доп., не менше
|
І-ІІ
|
0,95
|
ІІІ
|
0,90
|
IV
|
0,85
|