ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства молоді
та спорту України
15.10.2013 № 619 ( z1874-13 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 листопада 2013 р.
за № 1877/24409
Директор департаменту
молодіжної політики
та комунікацій
|
І.М. Хохич
|
Додаток 1
до Порядку перерахування і використання
коштів та подання звітів щодо виконання
проектів за кошти грантів Президента
України для обдарованої молоді
(підпункт 2 пункту 8)
Затверджую
__________________________________
(заступник Міністра молоді та
спорту України згідно з розподілом
функціональних обов’язків)
__________________________________
(підпис)
__________________________________
(дата)
Строки реалізації проекту:
з ________ 20__ р. до _________ 20__ р.
Квартал
|
Обсяг запланованої роботи
|
Загальний обсяг коштів, які планується використати протягом кварталу, грн
|
І квартал 20___ року
|
|
|
ІI квартал 20___ року
|
|
|
ІІI квартал 20___ року
|
|
|
ІV квартал 20___ року
|
|
|
Разом за проектом (сума словами):
|
|
|
Виконавець проекту ________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
__________ 20__ р.
Додаток 2
до Порядку перерахування і використання
коштів та подання звітів щодо виконання
проектів за кошти грантів Президента
України для обдарованої молоді
(підпункт 4 пункту 8)
Погоджено
__________________________________
(керівник структурного підрозділу,
який відповідає за реалізацію
державної молодіжної політики,
Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту Автономної
Республіки Крим, обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій)
__________________________________
(підпис)
__________________________________
(дата)
у _____________ кварталі 20__ року
Розділ І:
які завдання планувалося виконати протягом звітного періоду;
які завдання не було виконано, з яких причин, коли їх планується
виконати.
Розділ ІІ:
що було зроблено стосовно кожного із завдань;
кількісні та якісні показники результатів виконання завдань.
Розділ ІІІ:
як було висвітлено роботу щодо реалізації проекту (публікації,
телерадіорепортажі, видання збірників, методичних розробок тощо). З
обов'язковим посиланням на реалізацію проекту за рахунок коштів
гранту Президента України для обдарованої молоді та зазначенням, що
будь-яка продукція до продажу не допускається і розповсюджується
безкоштовно.
Розділ ІV:
який результат виконаної роботи за звітний період.
Додатки до підсумкового звіту:
відгуки наукового керівника (консультанта), керівника установи, на
базі якої реалізується проект;
незалежний експертний (фаховий) висновок з реалізації проекту за
весь період упровадження;
зразки поліграфічної продукції. Обов'язково додається не менше 10
примірників поліграфічної продукції;
аудіо-, відео-, фотоматеріали на електронних носіях.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як
діяльність установи, додаються також копії установчих документів.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як
дослідження, додаються також копії публікацій.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як
проведення заходу, додаються також списки учасників, копії
відомостей про розповсюдження роздаткових матеріалів, вручення
призів, сувенірів, канцелярських товарів.
Для проектів, зміст яких у реєстраційній картці визначено як
випуск продукту, додаються також списки на безкоштовне
розповсюдження виготовленої продукції або акт передачі в
безкоштовне користування продукту.
Виконавець проекту ________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
__________ 20__ р.
Дата
Додаток 3
до Порядку перерахування і використання
коштів та подання звітів щодо виконання
проектів за кошти грантів Президента
України для обдарованої молоді
(підпункт 5 пункту 8)
Погоджено
__________________________________
(керівник структурного підрозділу,
який відповідає за реалізацію
державної молодіжної політики,
Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту Автономної
Республіки Крим, обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій)
__________________________________
(підпис)
__________________________________
(дата)
Строки реалізації проекту:
з ________ 20__ р. до _________ 20__ р.
№ з/п
|
Стаття витрат
|
Сума витрат за кошторисом
|
Фактичні витрати
|
Підтвердні документи*
|
1
|
Оплата послуг залучених спеціалістів
|
|
|
Договір на оплату послуг залучених спеціалістів, акт виконаних робіт (послуг), погодинний розпорядок роботи, звіт про виконання замовлених послуг
|
2
|
Витрати на проїзд, проживання та харчування учасників заходу
|
|
|
Договори на оплату послуг проживання, харчування, список учасників на харчування, меню, оригінали підтвердних документів на проїзд, карта поселення
|
3
|
Відрядження
|
|
|
Оригінали підтвердних документів на проїзд, проживання, відомості про видачу готівки, платіжне доручення
|
4
|
Оренда (використання) місць проведення заходу
|
|
|
Договір оренди місць проведення заходу, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), платіжне доручення
|
5
|
Транспортні послуги
|
|
|
Договір про надання транспортних послуг, акт виконаних робіт (послуг), платіжне доручення
|
6
|
Оренда обладнання, оргтехніки
|
|
|
Договір оренди обладнання, оргтехніки, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), платіжне доручення
|
7
|
Прокат костюмів, одягу
|
|
|
Договір прокату костюмів, одягу, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), платіжне доручення
|
8
|
Витрати на обслуговування і експлуатацію обладнання
|
|
|
Договір про обслуговування обладнання чи придбання витратних матеріалів, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), платіжне доручення
|
9
|
Художнє оформлення місць проведення заходу
|
|
|
Договір про надання послуг художнього оформлення місць проведення заходу, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), платіжне доручення
|
10
|
Послуги зв’язку
|
|
|
Договір про надання послуг зв’язку, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), квитанція, рахунок, фіскальні чеки, платіжне доручення
|
11
|
Поліграфічні послуги
|
|
|
Договір про надання поліграфічних послуг, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), технічне завдання, макет, рахунок, накладна на поліграфічні послуги, відомість розповсюдження поліграфічної продукції
|
12
|
Інформаційні послуги
|
|
|
Договір про надання інформаційних послуг, калькуляція, специфікація, акт виконаних робіт (послуг), аудіо/відеозапис на електронних носіях
|
13
|
Канцелярські витрати
|
|
|
Рахунок на канцелярські товари, накладна на канцелярські товари, список учасників, яким надано канцтовари
|
14
|
Призи
|
|
|
Рахунок на призи, сувеніри, накладна на призи, сувеніри, відомість отримання призів, сувенірів
|
15
|
Інші витрати (у тому числі банківські послуги)
|
|
|
Договори, рахунки, калькуляції, специфікації, накладні, акт виконаних робіт (послуг), інші підтвердні документи
|
|
Усього (сума словами)
|
|
|
|
Усього ________________________________________________________
(сума цифрами й словами)
Первинні фінансові документи знаходяться у ____________________
____________________________________________________________________
(відповідний структурний підрозділ)
Виконавець проекту ________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)