від 30 травня 2007 р. № 785
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
Інд. 22
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 травня 2007 р. № 785
Додаток 1
до Програми
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування
|
У тому числі за роками
|
||||||||
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
||
Державний бюджет
|
5231,86
|
772,85
|
865,49
|
954,28
|
1047,28
|
630,03
|
129,62
|
187
|
317,13
|
328,18
|
Інші джерела
|
126951,25
|
8476,8
|
8810,75
|
11464,9
|
13356,8
|
15377,5
|
15889,55
|
16934,54
|
17865,08
|
18775,33
|
Усього
|
132183,11
|
9249,65
|
9676,24
|
12419,18
|
14404,08
|
16007,53
|
16019,17
|
17121,54
|
18182,21
|
19103,51
|
Додаток 2
до Програми
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 серпня 2013 р. № 863 ( 863-2013-п ))
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний розпорядник бюджетних коштів
|
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші)
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
|||||||||||||||||
усього
|
за роками
|
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
||||||||||||||
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
||||||||||||||||
1. Формування єдиної інформаційної бази даних у системі інженерно- технічного забезпечення агропромислового комплексу
|
підвищення рівня інформаційного забезпечення сільськогосподарських товаровиробників, відсотків
|
100
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
|
|
|
1) проведення моніторингу розвитку вітчизняних та світових технологій і техніки для виробництва сільськогосподарської продукції, ринку матеріально- технічних і енергетичних ресурсів, формування інформаційної бази даних
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
12,9
|
0,65
|
1,6
|
3,5
|
3,5
|
1,8
|
1,85
|
|
|
|
інші джерела
|
3,89
|
0,4
|
0,55
|
0,6
|
0,7
|
0,8
|
0,84
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
10
|
15
|
15
|
проведення наукових досліджень тенденцій розвитку вітчизняних та світових технологій і техніки для виробництва сільськогосподарської продукції, ринку матеріально- технічних і енергетичних ресурсів, формування інформаційної бази даних
|
-"-
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
інші джерела
|
2,79
|
|
|
|
|
|
|
0,88
|
0,93
|
0,98
|
||||||||||||||
підвищення рівня забезпечення виробників сільськогосподарської продукції достовірною інформацією про споживчі властивості технічних засобів
|
100
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
15
|
15
|
2) створення і ведення Державного реєстру технічних засобів для агропромислового комплексу України
|
-"-
|
державний бюджет
|
1,23
|
|
0,49
|
0,38
|
0,11
|
0,12
|
0,13
|
|
|
|
|
інші джерела
|
1,9
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,21
|
0,22
|
0,23
|
0,24
|
||||||||||||||
Разом за завданням 1
|
|
|
22,71
|
1,25
|
2,84
|
4,68
|
4,51
|
2,92
|
3,03
|
1,1
|
1,16
|
1,22
|
||||||||||||
у тому числі
|
|
державний бюджет
|
14,13
|
0,65
|
2,09
|
3,88
|
3,61
|
1,92
|
1,98
|
|
|
|
||||||||||||
інші джерела
|
8,58
|
0,6
|
0,75
|
0,8
|
0,9
|
1
|
1,05
|
1,1
|
1,16
|
1,22
|
||||||||||||||
2. Розроблення та впровадження ресурсозберігаючих технологій і технічних засобів для інноваційного розвитку агропромислового комплексу
|
кількість розроблених технологій, одиниць
|
42
|
0
|
5
|
6
|
6
|
3
|
3
|
3
|
8
|
8
|
1) виконання науково- дослідних робіт з розроблення та впровадження ресурсозберігаючих технологій для інноваційного розвитку агропромислового комплексу
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
31,2
|
|
5
|
6
|
6
|
4
|
4,2
|
2
|
2
|
2
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
12,95
|
|
|
|
|
3
|
3,15
|
|
3,4
|
3,4
|
|||||||||||||
кількість розроблених та освоєних виробництвом технічних засобів, одиниць
|
99
|
3
|
16
|
18
|
18
|
7
|
7
|
8
|
10
|
12
|
2) виконання науково- дослідних і дослідно- конструкторських робіт з розроблення технічних засобів для впровадження ресурсозберігаючих технологій в агропромисловому комплексі, у тому числі:
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
162,76
|
17
|
20
|
22
|
24
|
11
|
15,75
|
17,67
|
17,67
|
17,67
|
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
41,1
|
|
|
|
|
10
|
10,5
|
|
10,3
|
10,3
|
|||||||||||||
Мінпромполітики
|
державний бюджет
|
139
|
23
|
25
|
27
|
30
|
34
|
|
|
|
|
|||||||||||||
3
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
енергетичних засобів
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
33
|
4
|
5
|
5
|
5
|
2
|
3
|
3
|
3
|
3
|
||
інші джерела
|
109,07
|
10
|
12,5
|
12,5
|
12,5
|
5
|
7,5
|
7,5
|
20,48
|
21,09
|
||||||||||||||
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
8
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
2
|
2
|
||||||||||||
|
3
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
комбайнів самохідних та причіпних
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
36
|
4
|
5
|
5
|
5
|
2
|
3
|
4
|
4
|
4
|
|
|
інші джерела
|
98,15
|
10
|
12,5
|
12,5
|
12,5
|
5
|
7,5
|
7,5
|
7,5
|
23,15
|
|||||||||||||
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
8
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
2
|
2
|
||||||||||||
|
5
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
2
|
машин і обладнання для виробництва, зберігання та доробки продукції рослинництва
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
32,15
|
4
|
4
|
5
|
5
|
2
|
3
|
3,05
|
3,05
|
3,05
|
|
|
інші джерела
|
118,94
|
10
|
10
|
12,5
|
12,5
|
5
|
7,5
|
8,16
|
26
|
27,28
|
|||||||||||||
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
8
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
2
|
2
|
||||||||||||
|
5
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
2
|
технічних засобів і комплексів для переробки сільськогосподарської продукції
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
30,5
|
4
|
4
|
5
|
5
|
2
|
3
|
2,5
|
2,5
|
2,5
|
|
|
інші джерела
|
123,6
|
10
|
10
|
12,5
|
12,5
|
5
|
7,5
|
9,44
|
26,56
|
30,1
|
|||||||||||||
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
8
|
|
|
|
|
2
|
2
|
|
2
|
2
|
||||||||||||
|
7
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
3
|
машин і обладнання для механізації робіт у тваринництві та птахівництві
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
17
|
0,5
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
2,5
|
2,5
|
2,5
|
|
|
інші джерела
|
42,5
|
1,25
|
2,5
|
2,5
|
5
|
5
|
7,5
|
6,25
|
6,25
|
6,25
|
|||||||||||||
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
7
|
|
|
|
|
1
|
2
|
|
2
|
2
|
||||||||||||
|
7
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
3
|
технологічних комплексів малогабаритних машин і знарядь для механізації робіт в кооперативних та присадибних господарствах
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
10,75
|
0,5
|
1
|
1
|
2
|
1
|
0,75
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
|
|
інші джерела
|
26,87
|
1,25
|
2,5
|
2,5
|
5
|
2,5
|
1,87
|
3,75
|
3,75
|
3,75
|
|||||||||||||
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
2,1
|
|
|
|
|
1
|
0,5
|
|
0,3
|
0,3
|
||||||||||||
|
технологічних комплексів машин для зрошення, у тому числі крапельного
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
3,36
|
|
|
|
|
|
|
1,12
|
1,12
|
1,12
|
|||||||||||
|
інші джерела
|
8,77
|
|
|
|
|
|
|
2,5
|
2,5
|
3,77
|
|||||||||||||
|
кількість технічного та технологічного обладнання для переоснащення підприємств сільськогосподарського машинобудування, одиниць
|
1302
|
|
|
|
|
|
|
376
|
439
|
487
|
3) переоснащення підприємств сільськогосподарського машинобудування обладнанням для виготовлення пріоритетної техніки для агропромислового комплексу, в тому числі:
|
|
інші джерела
|
854,5
|
|
|
|
|
|
|
246,6
|
296,9
|
311
|
|
339
|
|
|
|
|
|
|
91
|
119
|
129
|
тракторів
|
|
інші джерела
|
213
|
|
|
|
|
|
|
57,2
|
74,9
|
80,9
|
|
|
230
|
|
|
|
|
|
|
65
|
71
|
94
|
комбайнів
|
|
інші джерела
|
243,9
|
|
|
|
|
|
|
71
|
89,2
|
83,7
|
|
|
82
|
|
|
|
|
|
|
19
|
26
|
37
|
комбінованих грунтообробно-посівних машин
|
|
інші джерела
|
46,2
|
|
|
|
|
|
|
11
|
13,2
|
22
|
|
|
84
|
|
|
|
|
|
|
21
|
27
|
36
|
технологічних комплексів машин для зрошування, у тому числі крапельного
|
|
інші джерела
|
53,7
|
|
|
|
|
|
|
14,5
|
17,2
|
22
|
|
|
169
|
|
|
|
|
|
|
42
|
54
|
73
|
обладнання для післязбиральної обробки та зберігання зерна
|
|
інші джерела
|
102,9
|
|
|
|
|
|
|
25,3
|
33
|
44,6
|
|
|
398
|
|
|
|
|
|
|
138
|
142
|
118
|
машин та обладнання для тваринництва
|
|
інші джерела
|
194,8
|
|
|
|
|
|
|
67,6
|
69,4
|
57,8
|
|
|
кількість технологічних регламентів і технічних умов на виконання послуг з технічного сервісу, одиниць
|
32
|
3
|
4
|
5
|
5
|
2
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4) розроблення технологічних регламентів і технічних умов для надання послуг з технічного сервісу
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
0,75
|
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,11
|
0,08
|
0,08
|
0,08
|
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
0,6
|
|
|
|
|
|
|
|
0,3
|
0,3
|
||||||||||||
|
інші джерела
|
1,49
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,11
|
0,23
|
0,33
|
0,32
|
|||||||||||||
|
кількість сертифікатів та експертних висновків на технологічні процеси, одиниць
|
43
|
0
|
4
|
5
|
5
|
5
|
5
|
6
|
6
|
7
|
5) проведення сертифікаційних випробувань нових технологій і технічних засобів
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
3,16
|
|
0,3
|
0,3
|
0,37
|
0,41
|
0,43
|
0,45
|
0,45
|
0,45
|
|
Разом за завданням 2
|
|
|
1775,41
|
82,6
|
100,5
|
110,5
|
120,57
|
90,11
|
73,62
|
312,13
|
424,47
|
460,91
|
|||||||||||
|
у тому числі
|
|
державний бюджет
|
391,52
|
40
|
50,4
|
55,4
|
60,47
|
62,51
|
34,14
|
20,2
|
34,2
|
34,2
|
|||||||||||
|
інші джерела
|
1383,89
|
42,6
|
50,1
|
55,1
|
60,1
|
27,6
|
39,48
|
291,93
|
390,27
|
426,71
|
|||||||||||||
3. Формування та розвиток ринку матеріально-технічних і енергетичних ресурсів
|
частка держави в переоснащенні технічними засобами, відсотків
|
5,2
|
5
|
5,3
|
5,2
|
5,2
|
|
|
|
|
|
1) державна підтримка сільськогосподарських товаровиробників на придбання сільськогосподарської техніки і обладнання вітчизняного виробництва шляхом надання такої підтримки для:
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
1865,9
|
401,8
|
442
|
486,7
|
535,4
|
|
|
|
|
|
0,7
|
|
|
|
|
0,1
|
|
|
|
0,7
|
переоснащення сільськогосподарських виробників конкурентоспроможною технікою та обладнанням на умовах компенсації 30 відсотків її вартості
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
10
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
||
частка держави в придбанні технічних засобів, відсотків
|
1,3
|
|
|
|
|
2,4
|
1,9
|
1,9
|
1,9
|
1,9
|
придбання сільськогосподарської техніки і обладнання вітчизняного виробництва на умовах фінансового лізингу
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
52,74
|
|
|
|
|
25
|
|
8,8
|
9,24
|
9,7
|
|
НАК "Украгролізинг"
|
державний бюджет
|
947,4
|
|
|
|
|
369,3
|
80
|
158
|
165,9
|
174,2
|
|||||||||||||
частка держави в придбанні технічних засобів за рахунок пільгових кредитів, відсотків технологічної потреби
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
1
|
|
|
0,6
|
0,6
|
2) державна підтримка сільськогосподарських виробників шляхом здешевлення коротко- та середньострокових кредитів для придбання сільськогосподарської техніки і матеріально-технічних та енергетичних засобів
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
1899,8
|
330
|
363
|
400
|
440
|
155
|
5,8
|
|
102
|
104
|
|
щорічне оновлення матеріально-технічної бази підприємств агропромислового комплексу, відсотків
|
20,9
|
2,9
|
3,1
|
4,1
|
5
|
5,8
|
|
|
|
|
3) поетапне переоснащення підприємств агропромислового комплексу сучасною сільськогосподарською технікою та обладнанням
|
|
інші джерела
|
50390,5
|
7200,1
|
7454,6
|
10037,6
|
11857,5
|
13840,7
|
|
|
|
|
|
рівень технічної готовності наявного машинно-тракторного парку, відсотків
|
84
|
78
|
81
|
83
|
85
|
80
|
82
|
85
|
86
|
86
|
4) підтримання в робочому стані машинно-тракторного парку шляхом проведення ремонтно-відновлювальних робіт, поліпшення технічного сервісу та придбання техніки за власні кошти
|
|
інші джерела
|
13430,74
|
1218
|
1279
|
1343
|
1410
|
1480,5
|
1554,53
|
1632,25
|
1713,9
|
1799,56
|
|
щорічне оновлення матеріально-технічної бази підприємств агропромислового комплексу, відсотків
|
25
|
|
|
|
|
|
5
|
6
|
7
|
7
|
|
|
інші джерела
|
61485,62
|
|
|
|
|
|
14265,4
|
14978,67
|
15727,57
|
16513,98
|
|
Разом за завданням 3
|
|
|
130082,70
|
9149,9
|
9538,6
|
12267,3
|
14242,9
|
15880,5
|
15905,73
|
16777,72
|
17718,61
|
18601,44
|
||||||||||||
у тому числі
|
|
державний бюджет
|
4775,84
|
731,8
|
805
|
886,7
|
975,4
|
559,3
|
85,8
|
166,8
|
277,14
|
287,9
|
||||||||||||
інші джерела
|
125306,86
|
8418,1
|
8733,6
|
11380,6
|
13267,5
|
15321,2
|
15819,93
|
16610,92
|
17441,47
|
18313,54
|
||||||||||||||
4. Удосконалення форм і методів використання технічних засобів в агропромисловому комплексі
|
коефіцієнт використання машинно-тракторного парку
|
0,84
|
0,75
|
0,75
|
0,76
|
0,77
|
0,78
|
0,81
|
0,83
|
0,87
|
0,91
|
1) розроблення рекомендацій з оптимізації технічного забезпечення сільськогосподарських підприємств з урахуванням їх спеціалізації та концентрації виробництва, тенденцій розвитку техніки та форм її ефективного використання
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
1,9
|
0,4
|
0,4
|
0,5
|
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
інші джерела
|
8,78
|
|
1,1
|
1
|
0,8
|
1
|
1,05
|
1,16
|
1,27
|
1,4
|
||||||||||||||
кількість створених фірмових технічних центрів
|
114
|
10
|
10
|
10
|
10
|
14
|
14
|
15
|
15
|
16
|
2) розвиток мережі фірмових технічних центрів і дилерських підприємств з продажу та сервісного забезпечення сільськогосподарської техніки
|
|
інші джерела
|
122,83
|
10
|
13
|
14
|
14
|
13
|
13,65
|
14,33
|
15,05
|
15,8
|
|
Разом за завданням 4
|
|
|
133,51
|
10,4
|
14,5
|
15,5
|
14,8
|
14,3
|
15
|
15,49
|
16,32
|
17,2
|
||||||||||||
у тому числі
|
|
державний бюджет
|
1,9
|
0,4
|
0,4
|
0,5
|
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
||||||||||||
інші джерела
|
131,61
|
10
|
14,1
|
15
|
14,8
|
14
|
14,7
|
15,49
|
16,32
|
17,2
|
||||||||||||||
5. Створення системи контролю якості сільськогосподарської техніки і технічних послуг
|
зменшення втрат сільськогосподарської продукції у результаті своєчасного і якісного проведення механізованих робіт, відсотків
|
50
|
15
|
15
|
15
|
15
|
15
|
25
|
35
|
35
|
50
|
1) розроблення і впровадження систем управління якістю техніки і технічних послуг
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
36,12
|
|
5
|
5
|
5
|
4
|
5,25
|
|
5,79
|
6,08
|
інші джерела
|
4,07
|
|
0,4
|
0,4
|
0,5
|
0,5
|
0,53
|
0,55
|
0,58
|
0,61
|
||||||||||||||
кількість розроблених технічних та технологічних регламентів, адаптованих до вимог законодавства ЄС та угод і правил СОТ з питань інженерно-технічного забезпечення, одиниць
|
29
|
0
|
4
|
5
|
5
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2) створення методик та інструментарію контролю якості робіт і послуг з технічного забезпечення агропромислового комплексу з урахуванням вимог законодавства ЄС та угод і правил СОТ
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
2,2
|
|
0,6
|
0,8
|
0,8
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
9,93
|
0,5
|
0,8
|
1
|
1
|
1,2
|
1,26
|
1,32
|
1,39
|
1,46
|
||||||||||||||
Разом за завданням 5
|
|
|
52,32
|
0,5
|
6,8
|
7,2
|
7,3
|
5,7
|
7,04
|
1,87
|
7,76
|
8,15
|
||||||||||||
у тому числі
|
|
державний бюджет
|
38,32
|
|
5,6
|
5,8
|
5,8
|
4
|
5,25
|
|
5,79
|
6,08
|
||||||||||||
інші джерела
|
14
|
0,5
|
1,2
|
1,4
|
1,5
|
1,7
|
1,79
|
1,87
|
1,97
|
2,07
|
||||||||||||||
6. Підвищення ефективності системи інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу
|
кількість суб'єктів системи інженерно-технічного забезпечення, охоплених заходами науково-технічного та методологічного супроводження інноваційного розвитку агропромислового комплексу і зміцнення його матеріально- технічної бази, одиниць
|
1950
|
50
|
100
|
100
|
200
|
300
|
300
|
300
|
300
|
300
|
розроблення методичних та науково- практичних рекомендацій щодо прискорення інноваційного розвитку системи інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу, поліпшення її кадрового потенціалу
|
Мінагрополітики
|
державний бюджет
|
8,1
|
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1,1
|
|
|
|
Національна академія аграрних наук
|
державний бюджет
|
2,05
|
|
|
|
|
1
|
1,05
|
|
|
|
|||||||||||||
інші джерела
|
106,31
|
5
|
11
|
12
|
12
|
12
|
12,6
|
13,23
|
13,89
|
14,59
|
||||||||||||||
Разом за завданням 6
|
|
|
116,46
|
5
|
13
|
14
|
14
|
14
|
14,75
|
13,23
|
13,89
|
14,59
|
||||||||||||
у тому числі
|
|
державний бюджет
|
10,15
|
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2,15
|
|
|
|
||||||||||||
інші джерела
|
106,31
|
5
|
11
|
12
|
12
|
12
|
12,6
|
13,23
|
13,89
|
14,59
|
||||||||||||||
Усього за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
132183,11
|
9249,65
|
9676,24
|
12419,18
|
14404,08
|
16007,53
|
16019,17
|
17121,54
|
18182,21
|
19103,51
|
державний бюджет
|
5231,86
|
772,85
|
865,49
|
954,28
|
1047,28
|
630,03
|
129,62
|
187
|
317,13
|
328,18
|
||||||||||||||
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Мінагрополітики
|
|
4088,76
|
749,85
|
840,49
|
927,28
|
1017,28
|
212,73
|
34,92
|
29
|
137,23
|
139,98
|
|||||||||||||
Мінпромполітики
|
|
139
|
23
|
25
|
27
|
30
|
34
|
|
|
|
|
|||||||||||||
НАК "Украгролізинг"
|
|
947,4
|
|
|
|
|
369,3
|
80
|
158
|
165,9
|
174,2
|
|||||||||||||
Національна академія аграрних наук
|
|
56,7
|
|
|
|
|
14
|
14,7
|
|
14
|
14
|
|||||||||||||
інші джерела
|
126951,25
|
8476,8
|
8810,75
|
11464,9
|
13356,8
|
15377,5
|
15889,55
|
16934,54
|
17865,08
|
18775,33
|
Додаток 3
до Програми
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 7 серпня 2013 р. № 863 ( 863-2013-п ))
Найменування завдання
|
Найменування показників
|
Одиниця виміру
|
Значення показників
|
|||||||||
усього
|
у тому числі за роками
|
|||||||||||
2007
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
||||
1. Формування єдиної інформаційної бази даних у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу
|
зменшення витрат часу на пошук ефективних технічних засобів і прискорене впровадження їх у сучасних технологіях
|
відсотків
|
100
|
3
|
10
|
15
|
20
|
25
|
40
|
60
|
80
|
100
|
2. Розроблення та впровадження ресурсозберігаючих технологій і технічних засобів для інноваційного розвитку агропромислового комплексу
|
зниження ресурсоємності продукції, зменшення техногенного навантаження на навколишнє природне середовище, поліпшення його стану (в середньому) виробництво конкурентоспроможних пріоритетних технічних засобів, зокрема:
|
-"-
|
19,6
|
2
|
3
|
4
|
6
|
6
|
20
|
32,5
|
45
|
57,5
|
тракторів
|
тис. одиниць
|
23
|
|
|
|
|
|
|
6
|
7,5
|
9,5
|
|
комбайнів
|
-"-
|
2,8
|
|
|
|
|
|
|
0,4
|
0,9
|
1,5
|
|
комбінованих ґрунтообробних посівних комплексів
|
-"-
|
7
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2,3
|
2,7
|
|
технологічних комплексів машин для зрошування, у тому числі крапельного
|
тис. комплектів
|
0,78
|
|
|
|
|
|
|
0,22
|
0,27
|
0,29
|
|
машин та обладнання для післязбиральної обробки та зберігання зерна
|
-"-
|
1,8
|
|
|
|
|
|
|
0,5
|
0,6
|
0,7
|
|
машин та обладнання для тваринництва
|
-"-
|
0,228
|
|
|
|
|
|
|
0,086
|
0,067
|
0,075
|
|
створення нових робочих місць
|
тис. одиниць
|
8
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2,5
|
3,5
|
|
виробництво вітчизняної техніки на ринку (в середньому)
|
відсотків
|
6
|
|
|
|
|
|
|
5
|
6
|
7
|
|
3. Формування та розвиток ринку матеріально-технічних і енергетичних засобів
|
підвищення рівня технічного забезпечення сільськогосподарського виробництва
|
-"-
|
42,1
|
3,8
|
3,3
|
3,4
|
3,6
|
3,8
|
4,4
|
5,6
|
6,6
|
7,6
|
зменшення втрат сільськогосподарської продукції у результаті своєчасного та якісного проведення механізованих робіт (в середньому)
|
-"-
|
12,8
|
5
|
7
|
9
|
8
|
10
|
10
|
15
|
21
|
30
|
|
4. Удосконалення форм і методів використання технічних засобів в агропромисловому комплексі
|
підвищення ефективності використання машинно-тракторного парку
|
коефіцієнтів
|
0,64
|
0,38
|
0,42
|
0,43
|
0,44
|
0,5
|
0,85
|
0,88
|
0,9
|
0,92
|
5. Створення системи контролю якості сільськогосподарської техніки і технічних послуг
|
зменшення простоїв машинно-тракторних агрегатів з технічних причин
|
відсотків
|
14
|
7
|
7
|
10
|
14
|
14
|
14
|
20
|
20
|
20
|
6. Підвищення ефективності системи інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу
|
підвищення ефективності використання матеріально-технічної бази сільськогосподарських підприємств
|
відсотків
|
15
|
3
|
7
|
8
|
12
|
15
|
15
|
20
|
25
|
30
|