ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

                            Н А К А З

 N 230 від 05.06.2001                 Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      14 червня 2001 р.
                                      за N 508/5699


        Про встановлення норм природних втрат феросплавів
                  під час залізничних перевезень


     Відповідно до підпункту 10 пункту 4 Положення  про  Державний
комітет   промислової   політики   України,  затвердженого  Указом
Президента України від 26.04.2000 N 625/2000 ( 625/2000  ),  та  з
метою поліпшення взаєморозрахунків між виробниками та отримувачами
феросплавів при недостачах вантажу під час залізничних  перевезень
Н А К А З У Ю:

     1. Установити  норми  природних  втрат  під  час  залізничних
перевезень  феросплавів   виробництва   ВАТ   "Запорізький   завод
феросплавів" та ВАТ "Стаханівський завод феросплавів" феросиліцій,
феромарганець,    феросилікомарганець,    марганець    металевий),
узгоджені  з  Укрзалізстандартом,  Укрзалізницею  та Міністерством
транспорту України згідно з додатком.
     2. Норми   природних   втрат   феросплавів   є  граничними  і
використовуються тільки в разі фактичної  недостачі  маси  вантажу
при взаєморозрахунках між виробниками та отримувачами вантажу.
     3. Затверджені   норми   довести   до   відома   зацікавлених
підприємств та відомств.
     4. Рекомендувати  підприємствам-виробникам   феросплавів   за
узгодженням з одержувачами вносити до умов договорів та контрактів
на постачання феросплавів норми природних  втрат  феросплавів  під
час залізничних перевезень.
     5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови    Державного   комітету   промислової   політики   України
С.Г.Грищенка.

 Голова комітету                                     В.С.Новицький

                                        Додаток
                                        до наказу Держпромполітики
                                        України
                                        від 05.06.2001 N 230

 Погоджено                                Затверджую
 Міністерство транспорту             Державний комітет промислової
 України                             політики України
 Заступник Міністра                  Голова Комітету
 В.Г.Цибенко                         В.С.Новицький

       Норми природних втрат під час залізничних перевезень
   феросплавів виробництва ВАТ "Запорізький завод феросплавів"
   та ВАТ  "Стахановський  завод  феросплавів"   (феросиліцій,
     феромарганець, феросилікомарганець, марганець металевий)

----------------------------------------------------------------------------
|Найменування вантажів за   |    Норми природних втрат у % від маси        |
|    групами тарифної       |вантажу під час залізничних перевезень на     |
|      номенклатури         |              відстань, км                    |
|                           |----------------------------------------------|
|                           | до |від |від  |від  |від  |від  |від  |Понад |
|                           |300 |300 |500  |800  |1200 |2000 |3000 |4000  |
|                           |вкл.|до  | до  | до  |до   |до   |до   |      |
|                           |    |500 |800  |1200 |2000 |3000 |4000 |      |
|                           |    |вкл.|вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |      |
|---------------------------+----+----+-----+-----+-----+-----+-----+------|
|         Група 31          |    |    |     |     |     |     |     |      |
|Феросплави виробництва ВАТ |0,50|0,54|0,58 |0,62 |0,70 |0,80 |0,90 |1,02  |
|"Запорізький завод         |    |    |     |     |     |     |     |      |
|феросплавів" та ВАТ        |    |    |     |     |     |     |     |      |
|"Стаханівський завод       |    |    |     |     |     |     |     |      |
|феросплавів" (феросиліцій, |    |    |     |     |     |     |     |      |
|феромарганець, феросиліко- |    |    |     |     |     |     |     |      |
|марганець, марганець       |    |    |     |     |     |     |     |      |
|металевий) при залізничних |    |    |     |     |     |     |     |      |
|перевезеннях у піввагонах  |    |    |     |     |     |     |     |      |
----------------------------------------------------------------------------