УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 5 листопада 2008 р. N 974
Київ
|
Про затвердження Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки (далі - Програма), що додається.
3. Національному агентству з питань державної служби, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям під час складання проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік передбачати кошти для виконання визначених Програмою завдань і заходів та сприяти залученню в установленому порядку для фінансування Програми додаткових коштів з інших джерел.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям забезпечити надсилання щокварталу до 1 числа наступного місяця і щороку до 1 квітня наступного періоду Національному агентству з питань державної служби інформації про результати виконання Програми для підготовки та подання до 15 квітня зазначеного періоду Кабінетові Міністрів України і Міністерству економічного розвитку і торгівлі звіту про стан виконання Програми.
Прем'єр-міністр України
|
Ю.ТИМОШЕНКО
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 листопада 2008 р. N 974
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки
Загальна частина
Закон України "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики України" (
2411-17)
та положення програмних документів Президента України передбачають проведення системних реформ політичних і соціальних інститутів держави, кардинальних змін у житті суспільства, що ґрунтуються на принципах розвитку політичної демократії та громадянського суспільства, верховенства права, захисту прав і свобод громадянина. Стратегічний курс України на європейську інтеграцію визнано пріоритетом розвитку, що визначає зміст суспільних перетворень, основну спрямованість зовнішньої і внутрішньої політики держави та розвиток партнерства з іншими країнами.
Реалізація стратегічного курсу України на інтеграцію до Європейського Союзу та співробітництво з НАТО можливі лише за умови забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, які володіють знаннями і навичками, необхідними для виконання завдань з реалізації державної політики у цій сфері, зокрема з підготовки і виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС і відповідних річних національних програм Україна - НАТО та інших заходів (далі - фахівці).
Мета Програми
Метою цієї Програми є належне забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, що здатні компетентно виконувати зазначені завдання на державному, регіональному і місцевому рівні, із створенням ефективної системи підготовки, перепідготовки та підвищення їх кваліфікації.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Передбачається досягнення мети Програми двома варіантами:
перший - здйійснення органами державної влади та органами місцевого самоврядування підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців без подальшого удосконалення системи, форм і видів такої роботи, координації та контролю за її виконанням.
Ураховуючи завершення роботи з підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, утворення зони вільної торгівлі України з країнами - членами ЄС, такий підхід не сприятиме належному забезпеченню органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, здатними на реалізацію майбутніх договірних відносин, створенню ефективної системи їх підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
другий - встановлення нових підходів до розв'язання проблеми, зокрема забезпечення Нацдержслужбою координації роботи з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців і здійснення контролю у цій сфері, удосконалення системи, форм і видів підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців, формування та розподіл державного замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців відповідно до потреби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, визначення Нацдержслужби державним замовником і головним розпорядником бюджетних коштів.
Реалізацію другого варіанта передбачається здійснити шляхом:
удосконалення системи підвищення кваліфікації фахівців, які займаються питаннями європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва, її форм і видів з урахуванням відповідності навчальних програм вивченим потребам та якості надання освітніх послуг з метою забезпечення системності та безперервності такого процесу;
удосконалення механізму контролю за виконанням органами державної влади і органами місцевого самоврядування встановленого порядку підвищення кваліфікації фахівців;
запровадження в органах державної влади і органах місцевого самоврядування системи мотивації підвищення кваліфікації фахівців для просування по службі та врахування її результатів під час щорічної оцінки виконання фахівцями покладених на них завдань;
вивчення потреби органів державної влади та органів місцевого самоврядування у навчанні фахівців, проведення аналізу кадрового складу державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування для подальшого врахування під час формування державного замовлення, складення щорічного плану-графіка підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців, у тому числі мовної підготовки;
розроблення профілів професійної компетентності до посад, заміщення яких передбачається фахівцями, з урахуванням положення про обов'язковість володіння іноземною мовою;
визначення Нацдержслужбою разом з МОНмолодьспортом, МЗС і Міноборони обсягів і змісту підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців відповідно до рівня їх професійної компетентності, категорій посад, напрямів і сфери діяльності, а також переліку вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти з надання освітніх послуг у цій сфері, відібраних на конкурсній основі за відповідними критеріями;
формування цільових груп слухачів з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації з урахуванням функціональних повноважень, категорій посад і сфер діяльності;
запровадження секторального підходу до навчання згідно з пріоритетною для України політикою Європейського Союзу у відповідних секторах на підтримку проведення реформ, що ведуть до зближення України та Європейського Союзу;
розроблення та удосконалення навчальними закладами, відібраними на конкурсній основі, навчальних програм згідно з пріоритетною для України політикою Європейського Союзу у відповідних секторах та євроатлантичного співробітництва з урахуванням цільового підходу до формування груп слухачів і специфіки державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;
підготовки і видання навчально-методичних посібників, у тому числі з вивчення іноземних мов, збірників нормативно-правових актів з питань європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва та комплектування ними бібліотек навчальних закладів, які відібрані на конкурсній основі;
визначення переліку посад державних службовців і посад в органах місцевого самоврядування, перебування на яких потребує володіння офіційними мовами держав - членів ЄС і НАТО та першочергової інтенсивної мовної підготовки, з визначенням рівня володіння іноземною мовою;
розроблення та виконання Національною академією державного управління при Президентові України, іншими навчальними закладами, відібраними на конкурсній основі, навчальних програм для державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та викладачів з вивчення офіційних мов держав - членів ЄС;
поглибленого вивчення фахівцями англійської, французької та німецької мов за відповідними навчальними програмами Національної академії державного управління при Президентові України та інших навчальних закладів, відібраних на конкурсній основі;
розширення співробітництва між вищими навчальними закладами України і державами - членами ЄС і НАТО, що проводять підготовку фахівців, з метою вивчення досвіду, організації регулярних обмінів студентами, слухачами та викладачами за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших передбачених законодавством джерел;
здійснення заходів щодо залучення міжнародної технічної допомоги, у тому числі ЄС і НАТО, а також їх держав-членів, для виконання Програми;
залучення до здійснення заходів Програми громадських організацій.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Виконання завдань і заходів Програми здійснюється у рамках використання в Україні інструментів інституціональної розбудови Twinning та TAIEX, роботу із впровадження яких координує Нацдержслужба.
Координація діяльності з виконання Програми покладається на Нацдержслужбу.
Для забезпечення виконання Програми та проведення моніторингу Нацдержслужба утворює в установленому порядку координаційну раду з числа представників Нацдержслужби, заінтересованих органів виконавчої влади, Національної академії державного управління при Президентові України, інших вищих навчальних закладів, підприємств, установ, громадських організацій, народних депутатів України.
Головою координаційної ради є керівник Програми.
Координаційна рада діє на підставі положення, що затверджується Нацдержслужбою.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми сприятиме:
забезпеченню розвитку кадрового потенціалу для реалізації стратегічного курсу України на європейську інтеграцію та євроатлантичне співробітництво;
досягненню належного забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, кількість яких до 2015 року повинна збільшитися не менш як на 19 відсотків загальної кількості державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування (орієнтовно на 70637 осіб);
створенню ефективної системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців;
удосконаленню механізму забезпечення органів державної влади та органів місцевого самоврядування фахівцями, що здатні компетентно виконувати на державному, регіональному і місцевому рівні завдання з реалізації державної політики у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва.
Очікувані результати виконання Програми наведено у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, інших передбачених законодавством джерел.
Обсяг видатків, необхідний для виконання Програми, становить 47,86 млн.гривень, у тому числі за рахунок державного бюджету - 23,62 млн., місцевих бюджетів - 12,18 млн., інших передбачених законодавством джерел - 12,06 млн., з них для здійснення мовної підготовки - 16,1 млн.гривень, зокрема 12,84 млн. - за рахунок державного бюджету, 3,26 млн. - місцевих бюджетів.
Крім того, фінансування заходів Програми передбачається здійснювати згідно з Рамковим документом програми Всеохоплюючої інституційної розбудови від 13 жовтня 2010 року.
Обсяги фінансування Програми уточнюються щороку.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 червня 2008 р. N 798 (798-2008-р)
(Офіційний вісник України, 2008 р., N 41, ст. 1372).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. N 974 - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2011 р. N 1256 (
1256-2011-п)
.
3. Державний замовник - Нацдержслужба.
4. Керівник Програми - Голова Нацдержслужби.
5. Виконавці заходів Програми - центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадські організації.
6. Строк виконання Програми: 2008 - 2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
|
Обсяги
фінансування,
млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
Державний
бюджет
|
23,62
|
|
4,89
|
7,02
|
6,51
|
1,2
|
1,27
|
1,33
|
1,4
|
Місцеві
бюджети
|
12,18
|
|
0,64
|
0,24
|
2,08
|
2,09
|
2,26
|
2,37
|
2,5
|
Інші джерела
|
12,06
|
0,14
|
|
|
|
2,93
|
3,13
|
2,93
|
2,93
|
Усього
|
47,86
|
0,14
|
5,53
|
7,26
|
8,59
|
6,22
|
6,66
|
6,63
|
6,83
|
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показника
|
Значення показника за роками
|
Найменування
заходу
|
Головний
розпорядник
бюджетних коштів
|
Джерела
фінансування
(державний,
місцевий
бюджет,
інші)
|
Прогнозний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
млн.
гривень
|
У тому числі за роками
|
усього
|
за роками
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
1. Створення
ефективної
системи
підготовки,
перепідготовки
та підвищення
кваліфікації
державних
службовців та
посадових осіб
органів
місцевого
самоврядування,
до посадових
обов'язків яких
належать питання
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва
(далі - фахівці)
|
кількість
правових
актів
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
розроблення
стратегії навчання
фахівців, у тому
числі з мовної
підготовки, до
посадових
обов'язків яких
належать питання
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
Мінекономрозвитку
Мінфін
Національна
академія
державного
управління при
Президентові
України
МЗС
Міноборони
Мін'юст
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
2
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
розроблення
Концепції та
Державної цільової
програми
підготовки,
перепідготовки та
підвищення
кваліфікації
фахівців у сфері
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва на
2016-2019 роки
|
- " -
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
2
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
підготовка
пропозицій щодо
оновлення складу
Міжвідомчої
експертної групи
із забезпечення
відбору вищих
навчальних
закладів та
закладів
післядипломної
освіти, визначених
для підготовки,
перепідготовки та
підвищення
кваліфікації
фахівців
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
Мін'юст
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
2
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
удосконалення
порядку здійснення
контролю за
змістом та якістю
навчального
процесу в тих
закладах, що
проводять
підготовку,
перепідготовку та
підвищення
кваліфікації
фахівців
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
Мін'юст
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
підготовка
пропозицій
стосовно внесення
змін до постанови
Кабінету Міністрів
України від 8
лютого 1997 р.N 167 (167-97-п)
щодо удосконалення
системи підвищення
кваліфікації
державних
службовців і
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування,
які займаються
питаннями
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва, з
метою поліпшення
якості надання
освітніх послуг та
розширення кола їх
надавачів
|
- " -
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
визначається
навчальними
закладами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
сприяння
налагодженню
партнерських
зв'язків вищих
навчальних
закладів та
закладів
післядипломної
освіти з
відповідними
навчальними
закладами країн -
членів ЄС і НАТО,
громадськими
організаціями з
метою обміну
слухачами та
викладачами для
проведення їх
стажування
|
МОНмолодьспорт
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
баз даних
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
створення бази
даних про
випускників вищих
навчальних
закладів, які
здобули освіту за
бюджетні кошти за
відповідними
напрямами
підготовки та
спеціальностями, з
метою залучення їх
до роботи на
державній службі
|
МОНмолодьспорт
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
адаптація освітніх
послуг, наданих в
рамках навчальних
програм, які
проводяться за
рахунок інших
джерел, до видів
підвищення
кваліфікації
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
Мінекономрозвитку
Мін'юст
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
пропозицій
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
удосконалення
порядку мовної
підготовки та
створення єдиної
системи незалежної
оцінки знань
іноземних мов
фахівцями
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
навчальні
заклади,
відібрані на
конкурсній основі
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
4
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
запровадження
порядку ведення
обліку державних
службовців та
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування,
які пройшли
навчання з
підвищення
кваліфікації
|
Нацдержслужба
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
розроблення
пропозицій щодо
впровадження
системи мотивації
підвищення
кваліфікації
фахівців для
просування по
службі та
врахування їх під
час щорічної
оцінки виконання
покладених на них
завдань
|
- " -
|
інші джерела
|
0,2
|
|
|
|
|
|
0,2
|
|
|
кількість
правових
актів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
удосконалення
механізму контролю
за виконанням
державними
органами та
органами місцевого
самоврядування
завдань з
підвищення
кваліфікації
фахівців, які
працюють в таких
органах
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
Мін'юст
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за
завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,2
|
|
|
|
|
|
0,2
|
|
|
2. Розвиток
мережі
навчальних
закладів та
закладів
післядипломної
освіти для
підготовки,
перепідготовки
та підвищення
кваліфікації
фахівців
|
- " -
|
2
|
|
1
|
|
|
1
|
|
|
|
підготовка
пропозицій про
внесення змін до
критеріїв і
порядку відбору
навчальних
закладів, що
проводять
підготовку,
перепідготовку та
підвищення
кваліфікації
фахівців, мовну
підготовку
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
Мін'юст
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
7
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
забезпечення
постійного
перегляду переліку
навчальних
закладів,
відібраних на
конкурсній основі,
яким надано право
проводити
підготовку,
перепідготовку та
підвищення
кваліфікації
фахівців, мовну
підготовку, та
його оновлення
|
- " -
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
внесення змін до
переліку
спеціалізацій за
напрямами та
спеціальностями
для проведення
підготовки,
перепідготовки та
підвищення
кваліфікації
фахівців
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
Мін'юст
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
посібників,
збірників
(наклад по
1000
примірників)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розроблення
навчально-
методичних
посібників та
збірників
нормативно-
правових актів з
питань:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
підготовки,
перепідготовки та
підвищення
кваліфікації
фахівців
|
Нацдержслужба
|
державний
бюджет
|
0,07
|
|
0,07
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
мовної підготовки
|
- " -
|
- " -
|
0,03
|
|
0,03
|
|
|
|
|
|
|
кількість
розроблених
програм
|
4
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
відбір та навчання
тренерів з питань
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва, у
тому числі із
секторальних
питань
|
проект
міжнародно-
технічної
допомоги
Нацдержслужба
|
інші джерела
|
7,84
|
|
|
|
|
1,96
|
1,96
|
1,96
|
1,96
|
Разом за
завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7,94
|
|
0,1
|
|
|
1,96
|
1,96
|
1,96
|
1,96
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
0,1
|
|
0,1
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
7,84
|
|
|
|
|
1,96
|
1,96
|
1,96
|
1,96
|
3. Удосконалення
механізму
забезпечення
органів
державної влади
та органів
місцевого
самоврядування
фахівцями
|
кількість
планів
|
7
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення
щорічного плану
заходів з
виконання
Державної цільової
програми
підготовки,
перепідготовки та
підвищення
кваліфікації
фахівців у сфері
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва
України на
2008-2015 роки
(далі - Програма)
|
Нацдержслужба
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
2
|
|
1
|
|
|
1
|
|
|
|
утворення
координаційної
ради з питань
виконання
Програми,
розроблення та
затвердження
положення про
координаційну
раду, визначення
регламенту її
роботи
|
- " -
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
2
|
|
1
|
|
|
1
|
|
|
|
оновлення
методичних
рекомендацій щодо
визначення
органами державної
влади та органами
місцевого
самоврядування
потреби у фахівцях
і формування
державного
замовлення
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
пропозицій
|
7
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
підготовка
пропозицій щодо
визначення потреби
в забезпеченні
органів державної
влади та органів
місцевого
самоврядування
фахівцями, а також
мовної підготовки,
складення
відповідного
плану-графіка
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
інші центральні
органи виконавчої
влади
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим,
обласні, Київська
та
Севастопольська
міські
держадміністрації
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- " -
|
4
|
|
|
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
визначення
структури, обсягів
і змісту
навчальних програм
з підвищення
кваліфікації
фахівців з
урахуванням рівня
їх професійної
компетентності,
категорій посад,
напрямів і сфери
діяльності та
згідно з
пріоритетною для
України політикою
ЄС у відповідних
секторах
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
правових
актів
|
2
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
розроблення
профілів
професійної
компетентності
посад, заміщення
яких
передбачається
фахівцями
|
Нацдержслужба
Мінсоцполітики
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
цільових
груп
|
визначається під час формування груп
|
формування
цільових груп
слухачів з
урахуванням їх
функціональних
повноважень,
категорій посад,
сфери діяльності
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
МЗС
Міноборони
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
навчальних
програм
|
визначається після формування цільових груп
|
розроблення для
кожної цільової
групи слухачів
відповідних
навчальних програм
з урахуванням
специфіки роботи
державної служби
та служби в
органах місцевого
самоврядування
|
Національна
академія
державного
управління при
Президентові
України
інші навчальні
заклади,
відібрані на
конкурсній основі
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
бюджетних
запитів
|
7
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
формування
державного
замовлення на
підготовку,
перепідготовку та
підвищення
кваліфікації
фахівців у сфері
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва
|
Нацдержслужба
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Досягнення
належного рівня
мовної
підготовки
фахівцями
|
кількість
фахівців
|
9092
|
|
1804
|
3084
|
3260
|
157
|
212
|
260
|
315
|
організація
заходів з мовної
підготовки
фахівців
|
- " -
|
державний
бюджет
|
12,84
|
|
1,68
|
5,45
|
4,51
|
0,2
|
0,27
|
0,33
|
0,4
|
2133
|
|
202
|
311
|
324
|
324
|
324
|
324
|
324
|
місцеві органи
виконавчої влади,
органи місцевого
самоврядування
|
місцеві
бюджети
|
3,26
|
|
0,4
|
0,1
|
0,5
|
0,52
|
0,55
|
0,58
|
0,61
|
кількість
правових
актів
|
2
|
|
1
|
|
|
1
|
|
|
|
підготовка
пропозицій про
внесення змін до
Порядку
проходження мовної
підготовки
фахівців, що
затверджується
спільним наказом
Нацдержслужби та
МОНмолодьспорту
|
Нацдержслужба
МОНмолодьспорт
Мін'юст
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
навчальних
програм
|
7
|
|
3
|
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
розроблення для
державних
службовців,
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування та
викладачів
навчальних програм
з вивчення
офіційних мов
країн - членів ЄС
|
МОНмолодьспорт
Національна
академія
державного
управління при
Президентові
України, інші
вищі навчальні
заклади,
відібрані на
конкурсній основі
|
не потребує
додаткового
фінансування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за
завданням 4
|
кількість
фахівців
|
11225
|
|
2006
|
3395
|
3584
|
481
|
536
|
584
|
639
|
|
|
|
16,1
|
|
2,08
|
5,55
|
5,01
|
0,72
|
0,82
|
0,91
|
1,01
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
12,84
|
|
1,68
|
5,45
|
4,51
|
0,2
|
0,27
|
0,33
|
0,4
|
місцеві
бюджети
|
3,26
|
|
0,4
|
0,1
|
0,5
|
0,52
|
0,55
|
0,58
|
0,61
|
5. Досягнення
належного рівня
забезпечення
органів
державної влади
та органів
місцевого
самоврядування
фахівцями
|
- " -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
проведення
підготовки,
перепідготовки:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у сфері
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
561
|
|
255
|
209
|
97
|
|
|
|
|
державних
службовців і
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування
V-VII категорії
|
Нацдержслужба
|
державний
бюджет
|
2,19
|
|
1,02
|
0,77
|
0,4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
підвищення
кваліфікації:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у сфері
європейської
інтеграції:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7052
|
|
1773
|
1280
|
847
|
788
|
788
|
788
|
788
|
державних
службовців і
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування
I-IV категорії
|
- " -
|
- " -
|
6,57
|
|
1,1
|
0,74
|
0,73
|
1
|
1
|
1
|
1
|
26460
|
|
3805
|
3405
|
3850
|
3850
|
3850
|
3850
|
3850
|
державних
службовців і
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування
V-VII категорії
|
місцеві органи
виконавчої влади,
органи місцевого
самоврядування
|
місцеві
бюджети
|
5,82
|
|
0,2
|
0,1
|
1
|
1,05
|
1,1
|
1,15
|
1,22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у сфері
євроатлантичного
співробітництва:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2785
|
|
1683
|
90
|
1012
|
|
|
|
|
державних
службовців і
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування
I-IV категорії
|
Нацдержслужба
|
державний
бюджет
|
1,92
|
|
0,99
|
0,06
|
0,87
|
|
|
|
|
14704
|
|
2107
|
1347
|
2250
|
2250
|
2250
|
2250
|
2250
|
державних
службовців і
посадових осіб
органів місцевого
самоврядування
V-VII категорії
|
місцеві органи
виконавчої влади,
органи місцевого
самоврядування
|
місцеві
бюджети
|
3,10
|
|
0,04
|
0,04
|
0,58
|
0,52
|
0,61
|
0,64
|
0,67
|
Разом за
завданням 5
|
кількість
фахівців
|
51562
|
|
9623
|
6331
|
8056
|
6888
|
6888
|
6888
|
6888
|
|
|
|
19,6
|
|
3,35
|
1,71
|
3,58
|
2,57
|
2,71
|
2,79
|
2,89
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний
бюджет
|
10,68
|
|
3,11
|
1,57
|
2
|
1
|
1
|
1
|
1
|
місцеві
бюджети
|
8,92
|
|
0,24
|
0,14
|
1,58
|
1,57
|
1,71
|
1,79
|
1,89
|
6. Залучення в
установленому
порядку
міжнародної
технічної
допомоги, у тому
числі ЄС і НАТО,
а також їх
країн - членів,
для виконання
Програми
|
кількість
проектів
|
визначається після домовленості з донорами
|
підготовка
проектів
міжнародної
технічної допомоги
для виконання
Програми
|
Нацдержслужба
Мінекономрозвитку
центральні органи
виконавчої влади
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
фахівців
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
проведення навчань
державних
службовців з:
|
Нацдержслужба
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100
|
100
|
|
|
|
|
|
|
|
питань
використання
інструменту
інституціонального
розвитку ЄС
Twinning
|
|
інші джерела
|
0,14
|
0,14
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7750
|
850
|
900
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
секторальних
питань ЄС у рамках
інструменту
інституціонального
розвитку ЄС TAIEX
|
|
- " -
|
3,88
|
|
|
|
|
0,97
|
0,97
|
0,97
|
0,97
|
Разом за
завданням 6
|
кількість
фахівців
|
7850
|
950
|
900
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
|
|
інші джерела
|
4,02
|
0,14
|
|
|
|
0,97
|
0,97
|
0,97
|
0,97
|
Усього за
Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47,86
|
0,14
|
5,53
|
7,26
|
8,59
|
6,22
|
6,66
|
6,63
|
6,83
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нацдержслужба
|
державний
бюджет
|
23,62
|
|
4,89
|
7,02
|
6,51
|
1,2
|
1,27
|
1,33
|
1,4
|
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим,
обласні,
Київська та
Севастопольська
міські
держадміністрації
|
місцеві
бюджети
|
12,18
|
|
0,64
|
0,24
|
2,08
|
2,09
|
2,26
|
2,37
|
2,5
|
Нацдержслужба
|
інші джерела
|
12,06
|
0,14
|
|
|
|
2,93
|
3,13
|
2,93
|
2,93
|
Додаток 3
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської інтеграції та євроатлантичного співробітництва України на 2008-2015 роки
Найменування
завдання
|
Найменування
показників
виконання
завдання
|
Значення показників
|
усього
|
у тому числі за роками
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
1. Досягнення
належного рівня
забезпечення
державних
органів та
органів
місцевого
самоврядування
фахівцями у
сфері
європейської
інтеграції та
євроатлантичного
співробітництва
|
кількість
фахівців
|
59412
|
950
|
10523
|
7331
|
9056
|
7888
|
7888
|
7888
|
7888
|
2. Досягнення
належного рівня
мовної
підготовки
державними
службовцями і
посадовими
особами
місцевого
самоврядування,
які займаються
питаннями
європейської
інтеграції
|
- " -
|
11225
|
|
2006
|
3395
|
3584
|
481
|
536
|
584
|
639
|