від 29 квітня 2013 р. № 345
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 квітня 2013 р. № 345
Додаток 1
до Програми
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування, млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||
Державний бюджет
|
3882,03
|
498,45
|
1216,07
|
741,64
|
726,41
|
699,46
|
Кошти інших не заборонених законом джерел
|
2129,7
|
15
|
527,9
|
527,9
|
527,9
|
531
|
Усього
|
6011,73
|
513,45
|
1743,97
|
1269,54
|
1254,31
|
1230,46
|
Додаток 2
до Програми
Додаток 3
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
|||||
усього
|
за роками
|
||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
|||
I. Поліпшення умов тримання засуджених та осіб, узятих під варту
|
|||||||
1. Поліпшення умов тримання засуджених, забезпечення переходу від їх тримання у гуртожитках казарменого типу до блочного (камерного) розміщення із збільшенням норми жилої площі на одного засудженого шляхом технічного переоснащення і реконструкції установ виконання покарань, будівництва нових та реконструкції наявних слідчих ізоляторів
|
кількість об’єктів
|
37
|
|
3
|
9
|
10
|
15
|
кількість місць
|
15100
|
|
|
780
|
2120
|
12200
|
|
кількість лікарняних закладів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
|
кількість ділянок
|
4
|
1
|
3
|
|
|
|
|
кількість спеціальних автотранспортних засобів
|
166
|
33
|
33
|
33
|
33
|
34
|
|
2. Модернізація об’єктів інженерної інфраструктури
|
кількість об’єктів
|
362
|
51
|
85
|
85
|
76
|
65
|
3. Модернізація інженерно-технічних засобів охорони і нагляду, впровадження сучасних технологій з метою створення багаторівневої системи централізованої охорони і відеомоніторингу, автоматизованих інформаційних та телекомунікаційних систем ДПтС
|
кількість технічних засобів
|
15507
|
2923
|
3142
|
3144
|
3144
|
3154
|
кількість комплектів
|
12054
|
4322
|
2631
|
2464
|
1464
|
1173
|
|
кількість об’єктів
|
2951
|
1146
|
829
|
594
|
216
|
166
|
|
кількість робочих місць
|
2625
|
764
|
759
|
776
|
161
|
165
|
|
4. Поліпшення організації харчування засуджених та осіб, узятих під варту, системи придбання продуктів харчування, предметів першої необхідності та забезпечення їх комунально-побутовим обладнанням
|
кількість нормативно-правових актів
|
3
|
3
|
|
|
|
|
кількість одиниць обладнання
|
12263
|
2452
|
2452
|
2453
|
2453
|
2453
|
|
II. Удосконалення системи охорони здоров’я засуджених та осіб, узятих під варту, підвищення якості надання медичної допомоги
|
|||||||
1. Забезпечення установ виконання покарань та слідчих ізоляторів сучасним медичним обладнанням, санітарними автомобілями
|
кількість одиниць медичного обладнання
|
2438
|
488
|
488
|
488
|
488
|
486
|
кількість санітарних автомобілів
|
44
|
8
|
9
|
9
|
9
|
9
|
|
2. Підвищення якості надання медичної допомоги засудженим та особам, узятим під варту, які є хворими на туберкульоз
|
кількість нормативно-правових актів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
кількість спеціальних автотранспортних засобів для транспортування хворих на туберкульоз
|
32
|
|
8
|
8
|
8
|
8
|
|
III. Підвищення рівня організації соціально-виховної та психологічної роботи із засудженими та особами, узятими під варту
|
|||||||
1. Організація обов’язкової соціально-педагогічної підтримки і соціально-психологічного супроводження засуджених та осіб, узятих під варту
|
кількість освітньо-виховних програм
|
8
|
8
|
|
|
|
|
2. Удосконалення системи стимулювання засуджених до законослухняної поведінки та ресоціалізації
|
кількість нормативно-правових актів
|
3
|
3
|
|
|
|
|
кількість кімнат
|
21
|
7
|
7
|
7
|
|
|
|
3. Забезпечення можливості здобуття засудженими повної загальної середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах при виправних та виховних колоніях
|
кількість нормативно-правових актів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
кількість одиниць технологічного навчального обладнання та предметів довгострокового користування
|
2317
|
1317
|
800
|
200
|
|
|
|
IV. Модернізація підприємств установ виконання покарань, удосконалення системи професійної підготовки засуджених до обмеження та позбавлення волі
|
|||||||
1. Модернізація та технічне переоснащення підприємств установ виконання покарань, впровадження енергозберігаючих технологій, розміщення на таких підприємствах замовлень на випуск продукції для задоволення регіональних потреб
|
кількість створених робочих місць
|
4760
|
952
|
952
|
952
|
952
|
952
|
2. Удосконалення принципів діяльності підприємств установ виконання покарань та створення умов для залучення інвестицій у такі підприємства, забезпечення їх стабільного розвитку, вирішення питань виконання зобов’язань перед бюджетом із сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів
|
кількість нормативно-правових актів
|
3
|
3
|
|
|
|
|
3. Підвищення ефективності роботи підприємств установ виконання покарань сільськогосподарського профілю виробництва та підсобних господарств при установах виконання покарань, збільшення потужностей з переробки сільськогосподарської сировини власного виробництва, впровадження системи споживання власної продукції для харчування засуджених та осіб, узятих під варту
|
кількість одиниць техніки
|
354
|
70
|
70
|
70
|
70
|
74
|
кількість одиниць переробного обладнання
|
28
|
4
|
5
|
5
|
6
|
8
|
|
4. Організація професійного навчання засуджених до обмеження та позбавлення волі з урахуванням не лише інтересів власного виробництва установ виконання покарань, а і вимог ринку праці, а також їх можливого працевлаштування та продовження навчання після звільнення
|
кількість утворених професійно-технічних навчальних закладів
|
6
|
1
|
1
|
2
|
2
|
|
кількість одиниць технологічного навчального обладнання та предметів довгострокового користування
|
3997
|
650
|
1192
|
1155
|
1000
|
|
|
5. Запровадження дієвого механізму заохочення засуджених до трудової діяльності
|
кількість нормативно-правових актів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
V. Підвищення ефективності виконання покарань, не пов’язаних з позбавленням волі
|
|||||||
1. Створення правових та матеріально-технічних умов для реформування кримінально-виконавчої інспекції та утворення на її базі служби пробації
|
кількість нормативно-правових актів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
кількість підрозділів, що потребують виділення приміщень
|
605
|
605
|
|
|
|
|
|
2. Розширення кола державних та недержавних організацій, що залучаються до діяльності, спрямованої на забезпечення соціально-психологічного, педагогічного та профілактичного впливу на осіб, засуджених до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі
|
кількість проектів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
кількість заходів
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
|
3. Розроблення і виконання реабілітаційних та корекційних програм для осіб, засуджених до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, та осіб, звільнених з випробуванням
|
кількість програм
|
4
|
|
2
|
2
|
|
|
4. Розроблення програм підготовки персоналу служби пробації
|
кількість навчальних програм
|
2
|
1
|
1
|
|
|
|
VI. Підвищення ефективності діяльності персоналу органів, установ виконання покарань і слідчих ізоляторів
|
|||||||
1. Підвищення рівня правового та соціального захисту персоналу Державної кримінально-виконавчої служби, оптимізація його чисельності з урахуванням науково обґрунтованих норм навантаження та міжнародної практики
|
кількість нормативно-правових актів
|
2
|
|
|
1
|
|
1
|
2. Забезпечення медичного обслуговування, реабілітації та відновного лікування персоналу органів, установ виконання покарань і слідчих ізоляторів, пенсіонерів Державної кримінально-виконавчої служби та членів їх сімей
|
кількість об’єктів
|
16
|
|
|
5
|
5
|
6
|
кількість одиниць обладнання
|
19
|
|
|
19
|
|
|
|
3. Поліпшення умов праці персоналу органів, установ виконання покарань і слідчих ізоляторів, удосконалення системи його морального та матеріального стимулювання
|
кількість навчально-тренувальних комплексів
|
26
|
|
8
|
8
|
8
|
2
|
кількість кімнат психоемоційного розвантаження та реабілітації
|
26
|
5
|
5
|
5
|
5
|
6
|
|
4. Забезпечення належного рівня наукового супроводження діяльності Державної кримінально-виконавчої служби
|
кількість науково-дослідних закладів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
5. Створення системи добору та підготовки кваліфікованого персоналу Державної кримінально-виконавчої служби, спеціалізованої системи освіти, яка охоплює всі види навчання - від початкової професійної підготовки до повної вищої освіти та подальшої післядипломної освіти, а також забезпечення перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу, спрямованої на задоволення потреб Служби
|
кількість навчальних комплексів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
кількість об’єктів
|
8
|
1
|
1
|
2
|
1
|
3
|