КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 11 липня 2012 р. № 712
Київ

Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 і від 7 вересня 2011 р. № 937

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 85 від 05.04.2014 (85-2014-п) )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 (1172-2007-п) “Про введення посад державних інспекторів з авіаційного нагляду у Державній авіаційній адміністрації та умови оплати їх праці” (Офіційний вісник України, 2007 р., № 73, ст. 2728) і від 7 вересня 2011 р. № 937 (937-2011-п) “Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральних органів виконавчої влади” (Офіційний вісник України, 2011 р., № 69, ст. 2623) зміни, що додаються.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2013 року.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 липня 2012 р. № 712

ЗМІНИ,

що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 ( 1172-2007-п ) і від 7 вересня 2011 р. № 937 ( 937-2011-п )

1. У постанові Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 р. № 1172 (1172-2007-п) :
1) у назві постанови слова “Державній авіаційній адміністрації” замінити словами “Державній авіаційній службі”;
2) у пункті 1 слова “Державній авіаційній адміністрації” замінити словами “Державній авіаційній службі”, а цифри “120” - словами і цифрами “до 185”;
3) у пункті 2:
в абзаці першому слова “заступникові Міністра транспорту та зв’язку - голові Державної авіаційної адміністрації” замінити словами “Голові Державної авіаційної служби”;
в абзаці другому підпункту 1 слова “відділу у складі самостійного управління урядового органу державного управління” замінити словами “самостійного відділу центрального органу виконавчої влади”;
в абзаці другому підпункту 3 слова “заступником Міністра транспорту та зв’язку - головою Державної авіаційної адміністрації” замінити словами “Головою Державної авіаційної служби”;
абзац п’ятий підпункту 5 викласти в такій редакції:
“Порядок виплати зазначеної надбавки встановлюється Головою Державної авіаційної служби за погодженням з Міністерством інфраструктури, Міністерством соціальної політики та Міністерством фінансів;”;
підпункт 6 викласти в такій редакції:
“6) виплачувати державним інспекторам з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією доплату за наліт до 75 годин протягом трьох місяців як:
командира повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,9 мінімальної заробітної плати за годину;
другого пілота, штурмана, бортінженера повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,7 мінімальної заробітної плати за годину;
бортпровідника повітряного судна транспортної авіації - у розмірі 0,4 мінімальної заробітної плати за годину;
командира повітряного судна (літак або вертоліт), яке виконує авіаційні роботи, - у розмірі 0,7 мінімальної заробітної плати за годину;
другого пілота, штурмана, бортінженера повітряного судна, яке виконує авіаційні роботи, - у розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати за годину;
командира повітряного судна авіації загального призначення - у розмірі 0,5 мінімальної заробітної плати за годину.
Якщо політ виконувався державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією як інструктором, доплата за наліт здійснюється у розмірі доплати за наліт відповідного фахівця.
Доплата за проведення тренувань на тренажері державним інспектором з авіаційного нагляду за льотною експлуатацією як інструктором здійснюється в розмірі 50 відсотків доплати за наліт командира повітряного судна. Кількість годин, протягом яких проводилися зазначені тренування, не враховується в залік нальоту до 75 годин протягом трьох місяців.
Порядок та умови виплати зазначеної доплати затверджуються Головою Державної авіаційної служби.”;
4) у пункті 3 слова “Міністерству транспорту та зв’язку, Державній авіаційній адміністрації” замінити словами “Державній авіаційній службі”, а після слів “цієї постанови” доповнити словами і цифрами “, з урахуванням вимог абзацу другого частини шостої статті 12 Повітряного кодексу України (3393-17) ”.
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ № 85 від 05.04.2014 (85-2014-п) )