N 426 від 14.08.2000
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 серпня 2000 р.
за N 561/4782
|
Міністр
|
Л.М.Костюченко
|
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України
14.08.2000 N 426
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 серпня 2000 р.
за N 561/4782
"Рені 8 - цемент (навантаження 2,5 1,9 1,5";
навалом із спецвагонів
(за прямим варіантом)
Таблиця 2.1.1а
У дол. США за 1 т
N групи акорд- них ставок | Найменування вантажу | Номер вантажу єдиної тарифно-статистичної номенклатури вантажів | Порти Чорного моря | Порти Азовського моря | Порти р. Дунай | ||||||
I | II | III | I | II | III | I | II | III | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1 | Зерно та насіння: (навантаження навалом | 011-018 | 2,2 | 1,6 | 1,3 | 2,5 | 1,8 | 1,5 | 1,8 | 1,4 | 1,1 |
2 | Зерно та насіння: (розвантаження навалом | 011-018 | 2,2 | 1,6 | 1,3 | 2,5 | 1,8 | 1,5 | 1,8 | 1,4 | 1,1 |
3 | Харчові (сіль, цукор- сирець, макуха, комбікорм та ін.) навалом | 521, 531, 542 | 2,2 | 1,7 | 1,3 | 2,6 | 2,0 | 1,6 | 1,6 | 1,3 | 1,0 |
4 | Руда металева та феросплави у вигляді руди навалом | 141, 142, 151-153, 313, 341 | 2,9 | 2,2 | 1,8 | 2,8 | 2,1 | 1,7 | 1,5 | 1,1 | 0,9 |
5 | Вугілля, сланці, шихта, торф навалом | 161, 181, 182, 191 | 2,0 | 1,4 | 1,2 | 1,9 | 1,4 | 1,2 | 1,6 | 1,3 | 1,0 |
6 | Кокс навалом | 171 | 2,2 | 1,6 | 1,3 | 2,9 | 2,2 | 1,8 | 0,8 | 0,6 | 0,5 |
7 | Пісок навалом | 231, 242 | 1,0 | 0,7 | 0,5 | 1,2 | 0,9 | 0,7 | 0,7 | 0,5 | 0,4 |
8 | Інші МБМ навалом | 231-236, 241, 242, 244, 245, 263, 264, 271, 281, 291 | 2,2 | 1,7 | 1,3 | 2,6 | 2,0 | 1,6 | 0,7 | 0,5 | 0,4 |
9 | Продукція хімічної промисловості навалом | 431, 433, 486 | 3,9 | 2,9 | 2,3 | 3,7 | 2,7 | 2,2 | 3,2 | 2,4 | 2,1 |
10 | Вантажі в мішках, до 30 кг | 011-018, 021-024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231-233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433-436, 452- 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482-486, 491, 492, 496-498, 501-505, 514-516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 11,8 | 8,8 | 7,1 | 9,9 | 7,4 | 5,9 | 5,6 | 4,2 | 3,4 |
11 | Вантажі в мішках, понад 30 кг | 011-018, 021-024, 041, 043, 044, 054, 074, 078, 103, 153, 171, 182, 231-233, 241, 242, 244, 245, 261, 263, 264, 266, 281, 291, 292, 303, 304, 433-436, 452- 454, 461, 464, 466, 474, 475, 482-487, 491, 492, 496-498, 501-505, 514-516, 521, 531, 541, 542, 561, 564, 573, 582, 583, 601, 626, 653, 692, 693 | 10,0 | 7,5 | 6,0 | 9,8 | 7,4 | 5,9 | 8,7 | 6,5 | 5,2 |
12 | Банани, цитрусові, плодоовочі та інші легкої ваги, дуже об'ємні та вантажі в ящиках і в'язках, що потребують обережних перевезень | 041-044, 051-053, 075, 582, 583 | 11,0 | 8,2 | 6,6 | 10,3 | 7,7 | 6,2 | 6,0 | 4,5 | 3,6 |
13 | Вантажі в ящиках та не упаковані, до 250 кг | 061-063, 078, 121, 125-127, 132, 133, 182, 226, 243, 251- 256, 261-268, 301- 304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401-405, 411-418, 433, 436, 441-443, 461, 462, 464, 466, 473, 475, 481, 483- 487, 491-498, 503, 511-517, 521, 531, 551-556, 561-564, 571-573, 581, 591- 595, 622-626, 631- 635, 641, 651-654, 661, 662, 671, 681- 685, 691-693 | 11,1 | 8,2 | 6,7 | 11,3 | 8,5 | 6,7 | 6,0 | 4,5 | 3,7 |
14 | Важковагові вантажі в ящиках та не упаковані, 251-3000 кг | 061-063, 121, 125, 127, 132, 226, 243, 251-256, 261-268, 301-304, 331, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401-405, 411- 418, 421, 461, 473, 475, 486, 681, 682, 683, 691-693 | 9,7 | 7,3 | 5,8 | 11,2 | 8,5 | 6,7 | 7,9 | 5,9 | 4,8 |
15 | Важковагові вантажі в ящиках та не упаковані, 3001 кг та більше | 121, 251, 256, 351, 361, 362, 371, 381, 391, 401, 404, 405, 412, 414, 415, 416, 421-423, 693 | 8,0 | 6,0 | 4,9 | 9,3 | 7,0 | 5,6 | 6,6 | 5,0 | 3,9 |
16 | Вантажі в пачках та в тюках, до 250 кг | 031, 071-073, 076, 077, 261, 451, 463, 611, 621-626, 631- 635, 641, 651-653, 682, 692, 693 | 11,9 | 8,9 | 7,1 | 12,0 | 9,1 | 7,3 | 7,9 | 6,0 | 4,8 |
17 | Те саме, понад 250 кг | 031, 076, 077, 131, 261, 263, 264, 451, 463, 611, 621-626, 631-635, 641, 651- 653, 682, 692, 693 | 10,3 | 7,7 | 6,2 | 10,5 | 7,9 | 6,3 | 5,6 | 4,2 | 3,3 |
18 | Папір та картон у рулонах, до 500 кг | 132, 252 | 8,1 | 6,0 | 4,9 | 7,9 | 5,9 | 4,8 | 4,8 | 3,5 | 2,9 |
19 | Те саме, понад 500 кг | 132, 252 | 5,8 | 4,3 | 3,5 | 8,5 | 6,4 | 5,1 | 4,7 | 3,5 | 2,8 |
20 | Вантажі катно-бочкові, до 80 кг | 151, 201, 211-215, 221-225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464-466, 471, 472, 475, 481-487, 491-498, 514, 515, 553, 554, 556, 561, 563, 564, 571-574, 581, 591-594, 601, 602, 693 | 10,3 | 7,6 | 6,2 | 7,5 | 5,6 | 4,5 | 5,1 | 3,9 | 3,1 |
21 | Те саме, понад 80 кг | 151, 201, 211-215, 221-225, 246, 292, 432, 433, 441, 452, 461, 464-466, 471, 472, 475, 481-487, 491-498, 514, 553, 556, 561, 563, 564, 571-574, 581, 591- 594, 601, 602, 693 | 9,0 | 6,7 | 5,4 | 7,4 | 5,6 | 4,4 | 5,2 | 3,9 | 3,1 |
22 | Тарно-штучні вантажі в пакетах (пакетні перевезення) | Будь-який номер вантажу | 7,7 | 5,8 | 4,7 | 5,9 | 4,5 | 3,5 | 4,6 | 3,5 | 2,8 |
23 | Чавун у чушках | 311 | 5,1 | 3,9 | 3,1 | 4,4 | 3,3 | 2,7 | 2,9 | 2,2 | 1,8 |
24 | Метали кольорові в болванках, зливках, чушках, метал не в роботі, у пачках, листах, кругах, до 250 кг | 331, 332 | 9,5 | 7,2 | 5,8 | 8,7 | 6,6 | 5,2 | 9,5 | 7,2 | 5,7 |
25 | Метали кольорові в болванках, зливках, чушках, метал не в роботі, у пачках, листах, кругах, понад 250 кг | 331, 332 | 7,6 | 5,8 | 4,6 | 7,3 | 5,5 | 4,4 | 7,6 | 5,8 | 4,6 |
26 | Метали чорні не в роботі, у болванках, зливках, чушках, пачках, листах, кругах, прокат чорних металів (труби, рейки, балки, швелери, інші види прокату чорних металів) | 312-315, 321-324 | 6,4 | 4,9 | 3,9 | 5,2 | 3,9 | 3,0 | 3,2 | 2,4 | 2,0 |
27 | Брухт чорних та кольорових металів навалом | 316, 333 | 7,6 | 5,8 | 4,6 | 7,3 | 5,5 | 4,4 | 2,9 | 2,2 | 1,8 |
28 | Ліс круглий | 081, 082 | 6,4 | 4,8 | 3,9 | 5,9 | 4,4 | 3,5 | 3,5 | 2,6 | 2,2 |
29 | Ліс пиляний | 091, 092, 093 | 9,7 | 7,3 | 5,8 | 9,0 | 6,7 | 5,4 | 4,9 | 3,7 | 3,0 |
30 | Інша продукція лісової та деревообробної промисловості | 111, 112, 121-125, 094, 101, 102, 103 | 7,7 | 5,8 | 4,7 | 7,6 | 5,7 | 4,5 | 6,2 | 4,7 | 3,7 |
Таблиця 2.1.3а
У дол. США за 1 контейнер
Номінальна маса контейнера брутто, тонн | Порти Чорного моря | Порти Азовського моря | Порти р. Дунай | ||||||
Ставки за категоріями | Ставки за категоріями | Ставки за категоріями | |||||||
I | II | III | I | II | III | I | II | III | |
3 5 10 20 30 40 | 14,2 28,3 64,8 93,1 102,9 111,8 | 10,5 21,0 48,6 69,7 76,9 83,4 | 8,5 17,0 38,9 55,9 61,6 67,2 | 11,3 22,7 51,0 73,7 81,0 87,5 | 8,5 17,0 38,0 55,1 60,7 65,6 | 6,9 13,8 30,8 44,6 48,6 52,6 | 8,1 16,2 36,5 52,6 66,4 79,4 | 6,1 12,1 27,5 39,7 49,4 59,1 | 4,9 9,7 21,8 31,6 39,7 47,8 |
Таблиця 2.1.4а
у дол. США за одиницю
Найменування вантажу | Ставки за категоріями | ||
I | II | III | |
1. Автомобілі легкові | 7,7 | 5,8 | 4,7 |
2. Автомобілі вантажні та спеціальні з номі- нальною масою: до 5 т понад 5 до 10 т понад 10 до 20 т понад 20 до 30 т понад 30 т | 17,1 21,9 39,6 53,1 71,1 | 12,8 16,5 29,7 39,9 53,4 | 10,3 13,1 23,7 31,9 42,7 |
3. Рол-трейлери навантажені | 27,9 | 21,0 | 16,7 |
Начальник управління координації
та тарифної політики
|
А.В.Кузьменко
|