УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 348 від 31.08.98
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 вересня 1998 р.
за N 566/3006
|
Про затвердження змін і доповнень до Збірника тарифів на роботи та послуги, які надаються вантажовласникам морськими портами України, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 31.10.95 N 392
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. N 1548 (
1548-96-п)
"Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити зміни і доповнення до Збірника тарифів на роботи та послуги, які надаються вантажовласникам морськими портами України, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 31.10.95 N 392 (
z0476-95)
, із змінами і доповненнями, внесеними наказами Міністерства транспорту України від 27.06.96 N 215 (
z0364-96)
та від 26.03.97 N 106 (
z0154-97)
(додаються).
2. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т.М.) разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту (Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати зазначені зміни і доповнення до Збірника тарифів в Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - Голову Державного департаменту морського і річкового транспорту України Севрюкова В.В.
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України 31.08.98 N 348
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 вересня 1998 р.
за N 566/3006
Зміни і доповнення до Збірника тарифів на роботи та послуги, які надаються вантажовласникам морськими портами України, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 31.10.95 N 392 ( z0476-95 )
1. Загальні вказівки про порядок застосування Збірника тарифів викласти у такій редакції:
"Наведені у Збірнику тарифи та порядок їх обчислення і застосування поширюються на суб'єкти підприємницької діяльності всіх форм власності, які здійснюють в морських портах (причалах) роботи та послуги, передбачені цим Збірником, за винятком робіт та послуг, пов'язаних з переробкою технологічних вантажів за єдиним технологічним процесом".
2. У розділі 2А назву табл.2.1.4 викласти у такій редакції:
"Акордні ставки плати за навантаження (розвантаження) своїм ходом або буксируванням автотехніки на судна з горизонтальним способом навантаження та за перевалку залізничних вагонів через поромний комплекс Іллічівського морського торговельного порту".
3. Примітки до табл.2.1.4 доповнити пунктом такого змісту:
"3. Плата за перевалку залізничних вагонів через поромний комплекс Іллічівського морського торговельного порту стягується за ставкою: 0,60 дол.США за 1 т вантажу. Встановлена ставка не включає ПДВ".
4. У розділі 2А пункт 2.3 після його назви викласти у такій редакції:
"Зберігання експортних і транзитних вантажів
2.3.1. За зберігання експортних та транзитних вантажів, що прибули у порт (за винятком вантажів у контейнерах), плата не стягується протягом перших чотирьох календарних діб з моменту їх надходження) (неповна доба вважається повною). Після закінчення вказаного терміну та до моменту вивезення вантажів із порту з одержувача стягується плата за зберігання вантажів за ставками, які наведені в табл. 2.3.1, залежно від маси вантажу, вказаної в транспортному документі.
Ставки плати за зберігання експортних і транзитних вантажів
Таблиця 2.3.1
У дол.США за 1 т
Термін платного зберігання
|
Закрите
зберігання
|
Відкрите
зберігання
|
а) Протягом 30 діб (після чотирьох
діб безоплатного зберігання)
- за кожну добу зберігання
б) За кожну наступну добу зберігання
від 31 до 45 діб
від 46 до 60 діб
понад 60 діб
|
0,06
0,30
0,60
0,90
|
0,02
0,10
0,20
0,30
|
Примітка. Портам надається право збільшувати термін безоплатного зберігання експортних і транзитних вантажів (за винятком вантажів у контейнерах) на відкритих складах - до 30 діб, на закритих складах - до 10 діб. Як виняток, при умові економічної доцільності, терміни безоплатного зберігання можуть збільшуватися до 60 діб на відкритих складах і до 20 діб - на закритих складах.
Зберігання контейнерів з експортними та транзитними вантажами
2.3.2. За зберігання протягом однієї доби з моменту прибуття у порт контейнерів з експортними та транзитними вантажами плата не стягується. Після закінчення вказаного терміну та до моменту навантаження контейнерів на судно або інший транспортний засіб плата стягується за кожний контейнер, незалежно від виду та кількості вантажів, що в ньому знаходяться, за ставками, що наведені в табл.2.3.2, залежно від номінальної маси (брутто) контейнера.
Ставки плати за зберігання контейнерів з експортними та транзитними вантажами
Таблиця 2.3.2
У дол.США за 1 контейнер
Термін платного
зберігання
|
Номінальна маса (брутто) контейнера, тонн
|
3
|
5
|
10
|
20
|
30
|
40
|
а) Протягом 30 діб
(після доби, безоп-
латного зберігання)
- за кожну добу
зберігання
б) За кожну наступну
добу зберігання
з 31 до 45 діб
з 46 до 60 діб
понад 60 діб
|
0,04
0,20
0,40
0,60
|
0,08
0,40
0,80
1,20
|
0,12
0,60
1,20
1,80
|
0,24
1,20
2,40
3,60
|
0,36
1,80
3,60
5,40
|
0,48
2,40
4,80
7,20
|
Примітка. Портам надається право збільшувати термін безоплатного зберігання до 10 діб.
2.3.3. Плата за зберігання вантажів стягується за ставками першого дня зберігання, які вказані у п.2.3.1, п.2.3.2, у випадках:
- зберігання вантажів за господарськими договорами у межах строків та норм, що встановлені цими договорами;
- якщо вантаж завезено у порт для подальшого перевідправлення морським або річковим шляхом протягом поточної навігації;
- зберігання вантажів, що концентруються в портах відправлення на визначений термін або на визначене судно.
Зберігання імпортних вантажів
2.3.4. За зберігання імпортних вантажів, які прибули в порт (за винятком вантажів в контейнерах), плата не стягується протягом перших чотирьох календарних діб з моменту їх надходження у порт (неповна доба вважається повною). Після закінчення вказаного терміну та до моменту вивезення вантажів із порту з одержувача стягується плата за зберігання вантажів за ставками, які наведені в табл.2.3.3.
Ставки плати за зберігання імпортних вантажів
Таблиця 2.3.3
У дол.США за 1 т
Термін платного зберігання
|
Закрите
зберігання
|
Відкрите
зберігання
|
а) Протягом 30 діб (після чотирьох
діб безоплатного зберігання)
- за кожну добу зберігання
б) За кожну наступну добу зберігання
від 31 до 45 діб
від 46 до 60 діб
понад 60 діб
|
0,06
0,30
0,60
0,90
|
0,02
0,10
0,20
0,30
|
Зберігання контейнерів з імпортними вантажами
2.3.5. За зберігання протягом однієї доби з моменту прибуття у порт контейнерів з імпортними вантажами плата не стягується. Після закінчення вказаного терміну та до моменту вивезення контейнерів із порту з одержувача стягується плата за кожний контейнер, незалежно від виду та кількості вантажів, що в ньому знаходяться, за ставками, що наведені в табл. 2.3.4, в залежності від маси (брутто) контейнера.
Ставки плати за зберігання контейнерів з імпортними вантажами
Таблиця 2.3.4
У дол.США за 1 контейнер
Термін платного
зберігання
|
Номінальна маса (брутто) контейнера, тонн
|
3
|
5
|
10
|
20
|
30
|
40
|
а) Протягом 30 діб
(після доби, що не
оплачується)
- за кожну добу
зберігання
б) За кожну наступну
добу зберігання
від 31 до 45 діб
від 46 до 60 діб
понад 60 діб
|
0,04
0,20
0,40
0,60
|
0,08
0,40
0,80
1,20
|
0,12
0,60
1,20
1,80
|
0,24
1,20
2,40
3,60
|
0,36
1,80
3,60
5,40
|
0,48
2,40
4,80
7,20
|
Зберігання порожніх контейнерів
2.3.6. Плата за зберігання порожніх контейнерів стягується за ставками, які наведені в табл.2.3.5, в залежності від номінальної маси (брутто) контейнера.
Ставки плати за зберігання порожніх контейнерів
Таблиця 2.3.5
У дол.США за 1 контейнер
Термін платного
зберігання
|
Номінальна маса (брутто) контейнера, тонн
|
3
|
5
|
10
|
20
|
30
|
40
|
а) Протягом 30 діб за
кожну добу збері-
гання
б) За кожну наступну
добу зберігання
від 31 до 45 діб
від 46 до 60 діб
понад 60 діб
|
0,02
0,10
0,20
0,30
|
0,025
0,13
0,26
0,39
|
0,03
0,15
0,30
0,45
|
0,055
0,28
0,56
0,84
|
0,08
0,40
0,80
1,20
|
0,09
0,45
0,90
1,35
|
2.3.7. При частковому відвантаженні однорідних вантажів, що знаходяться в порту, порт зобов'язаний виставляти рахунки за зберігання тих партій, що надійшли раніше, якщо відвантаження вантажу більш пізнішого надходження провадиться не за вимогами вантажовласників".